abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 april 2009 @ 07:39:55 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67885407
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:17 schreef Dakota het volgende:

[..]

pff da valt nog mee.. Elin is net een krolse kat soms..ik schtik me af en toe echt lam van t geluid dat ze kan produceren
dit viel idd nog mee, maar JJ kan ook op een krolse kat lijken idd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 10 april 2009 @ 08:37:11 #202
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67885957
Wat een doorslapende kinders allemaal
Hier ook één! Gisteravond om kwart voor 8 een fles van 210 water met 7 schepjes en vanmorgen om 7 uur werd hij een beetje wakker, lekker te babbelen enzo... Dus om kwart over 7 een fles gehad, deze dronk hij niet helemaal op en er kwam ook een golf terug, hij hoestte 1x en toen blrp, zo met een boog over zijn slab heen op het dekbed ('t is gelukkig verschoondag).

Hij ligt nu op zijn speelkleed naar me te sjansen en met zijn speeltjes te spelen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_67886451
Hier heeft Koen ook gelukkig doorgeslapen. Maar hij heeft nog steeds verhoging en is hangerig en jengelig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 april 2009 @ 09:17:47 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67886710
bah LL beterschap voor je mannetje
lekker toch Marie dat doorslapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_67888702
doorslapen..wat is dat?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67888848
Nou ja doorslapen, als ik jullie zo hoor dan is het doorslapen bij ons een beetje een groot woord. Van 23 tot 6

En kijk eens ons zonnetje in huis, (hier wilde hij eten) Ik zal binnenkort nog een keer een filmpje maken.

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67888913

leuke kleertjes trouwens

elin slaapt van half 9 tot 2 en dan tot 6 en dan tot 10
dus niet aan 1 stuk, pindakaas
wanna rub mah puppeh?!
pi_67889028
Als ze 16 is komt ze om 6 uur thuis Koot, kan je doorslapen

Die kleertjes heeft hij van mijn moeder, van een tweedehands beurs
Bruin staat hem zo leuk

leuke site trouwens Koot, ga ik ook eens maken voor Seb

[ Bericht 3% gewijzigd door Estrys op 10-04-2009 11:02:45 ]
pi_67890064
mja ik heb m sinds eergisteren Mijn eigen site was altijd erg bekend maar daar heb ik geen tijd meer voor dus die heb ik gedumpt

Dit is wel handig omdat haar familie ver weg woont
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:11:08 #210
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67890113
Hier slaapt Annicka van 22 uur tot half vijf. Vind dat wel best, ik heb een nacht gehad dat ze ieder uur wakker werd en wilde drinken. Dat heeft ze gelukkig maar één keer gedaan...
pi_67890404
Leuke site Dakota
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:25:06 #212
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67890607
Inderdaad leuke site, heb even snel gekeken...

Bij ons is doorslapen trouwens van 20:00 uur tot ± 7 uur. Dat kan de ene dag iets vroeger de andere dag iets later zijn... dat wisselt nog. Na de fles van ± 7 uur gaat hij trouwens weer naar bed om dan nog verder te slapen tot een uur of half 10. als ik thuis ben

Seb heeft duidelijk honger en kijkt heel zielig op die foto. Ik vind de kleertjes ook leuk, maar heb een tik vwb bruine kleding: dat komt er bij ons niet in niet voor Peaceman, niet voor Twan, niet voor Lennon en vooral niet voor mezelf. Ik vind het gewoon niet mooi, terwijl ik het bij andere wel mooi vindt staan. Mijn tik dus!!
Make love, not war ☮
pi_67890660
verrek, is dat clusteren? gewoon dat ze 's avonds een uurtje enkel mama (of papa) wil? of zit daar meer achter? uitleg iemand?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67890818
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef simmu het volgende:
verrek, is dat clusteren? gewoon dat ze 's avonds een uurtje enkel mama (of papa) wil? of zit daar meer achter? uitleg iemand?
en wil drinken?
Hier wel iig t begint iets te minderen maar ik moet haar rond een uur of 7 wel bij me nemen..dan leg ik haar naast me op de bank, aan de borst en dat kan wel een uur tot 2 uur duren idd. dat noemen ze clusteren.
wanna rub mah puppeh?!
pi_67890950
Seb heeft sinds het bezoek aan de osteopaat al 4 of 5 poepluiers gehad, daarvoor had hij er maximaal 1 per dag. Ik had gisteren het idee dat hij minder spuugde, vanmorgen/nacht had hij wel behoorlijk gespuugd zag ik aan de luier onder zijn hoofdje. Het zal mij benieuwen hoe het vandaag gaat.
pi_67891952
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:30 schreef Dakota het volgende:

[..]

en wil drinken?
Hier wel iig t begint iets te minderen maar ik moet haar rond een uur of 7 wel bij me nemen..dan leg ik haar naast me op de bank, aan de borst en dat kan wel een uur tot 2 uur duren idd. dat noemen ze clusteren.
juh. als we selene gewoon dan haar laatste papflesje geven is het idd erna afgelopen. ik dacht alleen dat dat alleen voor bv kindjes was

er zijn wel meer dingen waarvan gezegd wordt dat het alleen voor/bij bv kindjes is. ik had nog eens gekeken naar dat rapley bijvoorbeeld en daar stellen ze dat flessekindjes niet zelf controle hebben over hun voeding en bv kindjes wel. dat vond ik ook al zo raar. als selene genoeg heeft heeft ze genoeg en drinkt ze niet meer. en nu met bijvoeding doen we het precies zo. ik bied dingen aan en zij eet ervan of niet. tis haar buikje, zij weet wanneer ze genoeg heeft hoor.eten is iets wat *we* doen, niet ik die bij haar alles zomaar naar binnen prop. zo was mijn moeder heel verbaast dat ik selene geen prakkie of fruit op schoot geef met alle armpjes weggestopt (en scheppen maar terwijl het wurm haar mondje open dient te doen en stevig doorduwen als ze dat niet doet). ik zet haar in de maxicosy (of kinderstoel nu) en we leren gewoon samen hoe we dingen het handigst aanpakken. armpjes wapperen incluus
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67892263
Heb net ook even op Elin dr site zitten kijken. Heb voornamelijk gekeken naar de foto's van net geboren en die vergeleken met nu, wat groeit ze hardddd!
pi_67894040
Ik heb ook op de site gekeken, maar Elin's papa lijkt héél veel op TARA's familie
pi_67894090
Vanaf wanneer hoeft een baby trouwens geen mutsje meer op als het naar buiten gaat?
pi_67894125
ik wil zometeen naar buiten met r..maar heb geen flauw idee wat ik haar aan moet trekken
wanna rub mah puppeh?!
pi_67894140
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:19 schreef Dakota het volgende:
ik wil zometeen naar buiten met r..maar heb geen flauw idee wat ik haar aan moet trekken
Same here
pi_67894151
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook op de site gekeken, maar Elin's papa lijkt héél veel op TARA's familie
ik weet van niets
wanna rub mah puppeh?!
pi_67894197
Ik ben net naar buiten geweest met Leander in de wandelwagen, ver gelopen, hij had een truitje aan en daarover een vestje, geen jasje. Gewoon sokken en een broek ook.
Sokken trok hij halverwege uit, heb ik maar zo gelaten en zijn voeten waren nog warm toen we thuiskwamen
In de draagdoek zou ik echt alleen een truitje doen, ook geen vestje.
pi_67894211
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:19 schreef Raissa het volgende:

[..]

Same here
ze heeft nu een romper lange mouw en broekje aan.. jasje lijkt me te warm..misschien een omslagdoek over r heen als we buiten lopen mutsje doe ik nu niet met dat haar dat ze heeft..wel zo zonnehoedje kopen
wanna rub mah puppeh?!
pi_67894219
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:20 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik weet van niets
Whaha
Serieus, ogen, neus en zelfs zijn mond, het kon zo TARA's papa van vroeger zijn.
pi_67894265
na ik ga ff naar t winkelcentrum op en neer met de maxicosi op de adapters, daar zit een zonnescherm op..
wanna rub mah puppeh?!
pi_67895086
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Raissa het volgende:
Vanaf wanneer hoeft een baby trouwens geen mutsje meer op als het naar buiten gaat?
ze hoeven geen muts meer op wanneer ze zichzelf goed op temperatuur kunnen houden, volgens mij geldt dat zowel voor binnen als buiten. Seb heeft al vanaf dat hij twee weken is buiten geen mutsje meer op (en toen was het nog rond het vriespunt) Zelfs in Oostenrijk op 2200 meter hoogte had hij geen muts op, toen was hij 10 weken. Muts is niks voor hem dan gaat hij allemaal lopen draaien met zijn hoofd totdat de muts of af is of over zijn ogen zit Hij heeft wel de capuchon van zijn jasje/vestje op omdat het anders niet fijn ligt, maar de laatste tijd draait hij zijn hoofd en gaat hij de binnenkant af likken.
Veel mensen kleden hun baby te warm aan. Ik nam meestal wel wat extra's mee en voelde dan of hij het warm had of koud (in de nek voelen) Seb had het meestal gewoon lekker.
pi_67895275
Estrys, de binnenkant van zijn capuchon aflikken... wat een raar kind heb jij
pi_67896002
ja vond ik ook al, ik had al zo'n vermoeden dat niet alle kindjes dat doen
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:57:30 #230
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67898435
Annicka doet het ook, dan zie je een hele natte plek op haar jasje...
pi_67898670
Seb is niet raar, Annicka doet het ook
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:10:12 #232
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67898810
Zou ik niet te snel zeggen, misschien is Annicka ook gewoon raar...

Maar ze lacht wel heel lief volgens iedereen...
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:39:20 #233
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67899615
Yade krijgt wel een mutsje/hoedje op, maar dat is alleen tegen de zon, als we gaan wandelen en als ze hem er niet afrukt

Yade is in mei geboren, en toen was het behoorlijk warm. Toen ze thuis kwam na drie weken was het 30 graden. We hebben haar toen alleen haar rompertje aangetrokken en lekker binnen gehouden. Ze was helemaal klam elke keer en in het ziekenhuis vertelde ze ons, dat het gevaarlijker is je kindje te warm aan te kleden dan te koud. We zijn trouwens toen ze bijna 3 maanden was, naar Frankrijk gegaan. Ook daar droeg ze vaak alleen een rompertje en lag ze in de schaduw. Geweldig succes was het, ze is daar ook begonnen met doorslapen.

Dus voor alle niet doorslapende kindjes, gewoon gaan kamperen in Frankrijk met pappa en mamma.
pi_67900027
Is belgische ardennen ook goed? ligt tenslotte tegen de grens van frankrijk
Ik had een petje gekocht voor Koen maar hij vind het echt tof dat ie wat op zijn hoofd had... zijn motoriek snapte het ook nog niet helemaal, zat ie maar te graaien in de lucht maar die pet te pakken krijgen duurde toch wel even
pi_67900492
Mijn baby lust geen koude pastasalade
pi_67900612
En nu heeft hij MIJN plakje komkommer gepikt
pi_67901118
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:
ja vond ik ook al, ik had al zo'n vermoeden dat niet alle kindjes dat doen
hier ook of aan de tuinbroekrand.

ik heb zonnebrand en een linnenhoofdding voor r gekocht. en ze lag er heerlijk tevreden bij vandaag
wanna rub mah puppeh?!
pi_67901630
ze kwaakt trouwens al de hele dag

KWAAK WAAK WAKWAK KWAAAK
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:43:28 #239
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67903044
Danique klinkt als een krolse kat tegenwoordig....!
Lijkt me leuker als ze kwaakt haha
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:22:42 #240
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67905996
Seb en Annicka zijn niet raar hoor, mijn kind is dat namelijk NIET en hij likt ook aan het boordje van zijn jas en aan de binnenkant van zijn capuchon.

Hij is vandaag een beetje van de leg, halverwege het drinken komt er weer een hele golf uit en wil hij niet meer (logisch). Dus vanavond krijgt hij nog wel die laatste fles (zo rond 22.00 uur) want anders heeft hij wel heel weinig binnengekregen. Hij ligt nu een beetje te mopperen in bed, maar ja, het is toch echt bedtijd. Zo natuurlijk nog wel even bij hem kijken...
pi_67917964
Merel sabbelt ook op haar kleren, en op haar bakerzakje, en op mij
En ze slaapt door volgens mij, nu al 2 nachten op een rij
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67917968
Hoe is het verder gegaan met Maarten? Nog goed gedronken?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67917976
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 08:53 schreef Fuente het volgende:
wat goed !

elin viel gisteren in slaap nadat ze uit mn arm gedronken had
die snokt zichzelf vast aan alles, zuignap
wanna rub mah puppeh?!
pi_67917982
Whehehe, Elin zuignap
Kwijlen die van jullie ook zo lekker veel? Ik deed vliegtuigje met Merel, en toen...
Sara
Merel
Ukje
pi_67918046
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 08:56 schreef Fuente het volgende:
Whehehe, Elin zuignap
Kwijlen die van jullie ook zo lekker veel? Ik deed vliegtuigje met Merel, en toen...
Ieeeuuw
Koen kwijlt nu wel meer dan voorheen, maar volgens mij omdat hij nu ook verkouden is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2009 09:05:56 ]
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:07:07 #246
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67918056
quote:
Wat is doorslapen? (Stella sliep namelijk pas de hele nacht door met 9 maanden ofzo, en ik zou nummertje twee best graag eerder zo ver hebben )...
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:14:26 #247
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67918119
quote:
Hoe is het verder gegaan met Maarten? Nog goed gedronken?
Gisteravond heeft hij nog een fles van 100 / 120 cc gedronken en die bleef erin
Vanmorgen ging zijn fles van 200 op ik denk 20 cc na op en ook deze heeft hij binnengehouden

Nu nog even poepen, de laatste keer was woensdag, dus ik verwacht wel een hele berg eigenljk verwachtte ik die gisteren al, maar last lijkt hij er niet van te hebben
pi_67918145
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 09:07 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Wat is doorslapen? (Stella sliep namelijk pas de hele nacht door met 9 maanden ofzo, en ik zou nummertje twee best graag eerder zo ver hebben )...
Geen fles meer op 3 uur 's nachts
Merel slaapt nu van 20:00 tot 6:00.
om 23:00 een fles geven had nooit enig nut bij haar, dan kwam ze dus echt standaard om 2:00 voor nog een fles, en kreeg ze 'teveel'. Daarom krijgt ze de laatste altijd rond 20:00 uur. Sinds een paar dagen hebben we haar flesseninhoud omhoog gedaan, omdat ze niet genoeg was aangekomen ivm slecht drinken, met als resultaat dat ze dus nu wel de hele nacht doorslaapt!

Marie, fijn dat hij goed gedronken heeft!
en succes met die luier straks
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:19:17 #249
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67918159
Oh wauw, wat lekker voor jullie .

En ik roep vast een hele discussie op door dit nu te schrijven, maar volgens mij is dat dus echt het grote voordeel van flesvoeding. Borstvoeding is lichter verteerbaar toch? Al had ik natuurlijk een vriendin wiens dochter wel met een maand doorsliep op borstvoeding In elk geval ging Stella bij de overstap op flesvoeding zoveel langere stukken slapen .
pi_67918181
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 09:19 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh wauw, wat lekker voor jullie .

En ik roep vast een hele discussie op door dit nu te schrijven, maar volgens mij is dat dus echt het grote voordeel van flesvoeding. Borstvoeding is lichter verteerbaar toch? Al had ik natuurlijk een vriendin wiens dochter wel met een maand doorsliep op borstvoeding
Je hoort het inderdaad wel vaker. Maar Sara heeft de eerste weken bv gehad en sliep toen ook al bijna door met 1 voeding 's nachts.
Met 9 weken sliep ze van 19:00 tot 7:00 uur, maar toen kreeg ze al wel fv.

Maar goed, je hoort inderdaad wel eens vaker dat kinderen op fv sneller doorslapen. Merel krijgt kma voeding, die is ook lichtverteerbaar, dus overdag komt ze wel wat sneller voor een fles.
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')