dit viel idd nog mee, maar JJ kan ook op een krolse kat lijken iddquote:Op donderdag 9 april 2009 23:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
pff da valt nog mee.. Elin is net een krolse kat soms..ik schtik me af en toe echt lam van t geluid dat ze kan produceren
en wil drinken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef simmu het volgende:
verrek, is dat clusteren? gewoon dat ze 's avonds een uurtje enkel mama (of papa) wil? of zit daar meer achter? uitleg iemand?
juh. als we selene gewoon dan haar laatste papflesje geven is het idd erna afgelopen. ik dacht alleen dat dat alleen voor bv kindjes wasquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
en wil drinken?
Hier wel iig t begint iets te minderen maar ik moet haar rond een uur of 7 wel bij me nemen..dan leg ik haar naast me op de bank, aan de borst en dat kan wel een uur tot 2 uur duren idd. dat noemen ze clusteren.
Same herequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:19 schreef Dakota het volgende:
ik wil zometeen naar buiten met r..maar heb geen flauw idee wat ik haar aan moet trekken
ik weet van nietsquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook op de site gekeken, maar Elin's papa lijkt héél veel op TARA's familie
ze heeft nu een romper lange mouw en broekje aan.. jasje lijkt me te warm..misschien een omslagdoek over r heen als we buiten lopenquote:
ze hoeven geen muts meer op wanneer ze zichzelf goed op temperatuur kunnen houden, volgens mij geldt dat zowel voor binnen als buiten. Seb heeft al vanaf dat hij twee weken is buiten geen mutsje meer op (en toen was het nog rond het vriespunt) Zelfs in Oostenrijk op 2200 meter hoogte had hij geen muts op, toen was hij 10 weken. Muts is niks voor hem dan gaat hij allemaal lopen draaien met zijn hoofd totdat de muts of af is of over zijn ogen zitquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Raissa het volgende:
Vanaf wanneer hoeft een baby trouwens geen mutsje meer op als het naar buiten gaat?
hier ook of aan de tuinbroekrand.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:
ja vond ik ook al, ik had al zo'n vermoeden dat niet alle kindjes dat doen
wat goed !quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:53 schreef Fuente het volgende:
Merel sabbelt ook op haar kleren, en op haar bakerzakje, en op mij![]()
En ze slaapt door volgens mij, nu al 2 nachten op een rij
Ieeeuuwquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:56 schreef Fuente het volgende:
Whehehe, Elin zuignap
Kwijlen die van jullie ook zo lekker veel? Ik deed vliegtuigje met Merel, en toen...
Wat is doorslapen? (Stella sliep namelijk pas de hele nacht door met 9 maanden ofzo, en ik zou nummertje twee best graag eerder zo ver hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:53 schreef Fuente het volgende:
Merel sabbelt ook op haar kleren, en op haar bakerzakje, en op mij![]()
En ze slaapt door volgens mij, nu al 2 nachten op een rij
Gisteravond heeft hij nog een fles van 100 / 120 cc gedronken en die bleef erinquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:53 schreef Fuente het volgende:
Hoe is het verder gegaan met Maarten? Nog goed gedronken?
Geen fles meer op 3 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:07 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat is doorslapen? (Stella sliep namelijk pas de hele nacht door met 9 maanden ofzo, en ik zou nummertje twee best graag eerder zo ver hebben![]()
)...
Je hoort het inderdaad wel vaker. Maar Sara heeft de eerste weken bv gehad en sliep toen ook al bijna door met 1 voeding 's nachts.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:19 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh wauw, wat lekker voor jullie.
En ik roep vast een hele discussie op door dit nu te schrijven, maar volgens mij is dat dus echt het grote voordeel van flesvoeding. Borstvoeding is lichter verteerbaar toch? Al had ik natuurlijk een vriendin wiens dochter wel met een maand doorsliep op borstvoeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |