ja die. het moltonding had ze ook mee losgetrokken. ik trof een in het hoeslakentje gewikkelde selene aan met ernaast een hoopje molton.......quote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef owlet het volgende:
bedoel je het hoeslakentje van het matras, Simmu? Daarvoor werkt een kinderbretels goed!
Je bevestigt dus wat vele moeders al voor jou hebben meegemaakt met hun nieuwe kroost.quote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef mrien het volgende:
Een moe kind met 2 doorkomende tandjes en last van de oortjes is geen goede combinatie![]()
Slapen is wel eens beter gegaan, laten we het daar maar ophouden
Dat geven is het probleem ook niet, alleen als ze het eruit gooit moet het ook weer opgeruimdquote:Op maandag 6 april 2009 14:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Gewoon opnieuw geven, doen we hier ook.
Gewoon door papa laten doenquote:Op maandag 6 april 2009 19:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat geven is het probleem ook niet, alleen als ze het eruit gooit moet het ook weer opgeruimd
Die was werkenquote:
Arme Thomasquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn kleine liefie heeft weer echt last van zn prikjes vandaag.
Hij weegt nu 7355 gramen is 65 cm!
Wordt ook een beer zegt ze dan en het ventje weegt 5300 gramquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef DJMO het volgende:
Thomas![]()
Jr. wordt ook een beer .. had hij in het begin echte spillepootjes, nu heeft ie gewoon lekkere benen om vast te pakken (ben tenminste niet bang meer dat ik ze breek als ik niet voorzichtig genoeg ben)
Gisteren controle in het ziekenhuis; 5320 gram, 60,1 cm, en hoofdomtrek 40,5. helemaal gezond, alleen: ik moet een heupecho laten maken; kinderarts dacht een lengte verschil in zijn beentjes te zien. hebben andere hier ervaring mee?? wat gaan ze dan doen etc?
nu veertien weken en twee dagen: over een week of drie mag hij zijn eerste hapjesik kan niet wachten
Als het ene beentje langer is dan het andere is dat niet met fysiotherapie te verhelpen lijkt me, maar je moet niet op de zaken vooruit gaan lopen, first things firstquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:33 schreef DJMO het volgende:
toch vind ik het een beer in vergelijking met dat ielige (maar wel ontzettend gave mooie) mannetje wat hij was bij zijn geboorte![]()
ik moet een echo laten maken dus, maar is dat niet te verhelpen met fysiotherapie ofzo?? hoelang moeten ze zo'n spreidbroekje dragendat belemmert hem toch ontzettend in het bewegen enzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |