abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67756328
Een moe kind met 2 doorkomende tandjes en last van de oortjes is geen goede combinatie
Slapen is wel eens beter gegaan, laten we het daar maar ophouden
pi_67756749
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef owlet het volgende:
bedoel je het hoeslakentje van het matras, Simmu? Daarvoor werkt een kinderbretels goed!
ja die. het moltonding had ze ook mee losgetrokken. ik trof een in het hoeslakentje gewikkelde selene aan met ernaast een hoopje molton.......

edit: maar geen sokjes, die had ze uitgetrokken en uit bed gegooid
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67757186
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef mrien het volgende:
Een moe kind met 2 doorkomende tandjes en last van de oortjes is geen goede combinatie
Slapen is wel eens beter gegaan, laten we het daar maar ophouden
Je bevestigt dus wat vele moeders al voor jou hebben meegemaakt met hun nieuwe kroost.
75 topics = FIN
  maandag 6 april 2009 @ 13:41:50 #54
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67757899
omg... kraamzorg is echt net 5 minuten weg of madam spuugt een halve voeding uit
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67760457
Gewoon opnieuw geven, doen we hier ook.
  maandag 6 april 2009 @ 17:31:36 #56
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67765795
Jeetje wat gaat het hard hier als je even een paar dagen niet online geweest bent!

Tex ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had met de geboorte van jullie meisje maar bij deze doe ik het voor de zekerheid nog even !

Danique lijkt haar handjes te ontdekken, ze was vanmiddag ineens heel aandachtig haar hand aan het bekijken en vlak daarna begon ze gericht te graaien naar haar speeltje in de kinderwagen, ze probeerde het echt te pakken!
pi_67767303
Oh wat leuk he Fruppel? Die ontwikkeling van de ukjes, heerlijk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 april 2009 @ 19:00:43 #58
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67768558
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Gewoon opnieuw geven, doen we hier ook.
Dat geven is het probleem ook niet, alleen als ze het eruit gooit moet het ook weer opgeruimd
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67768576
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

Dat geven is het probleem ook niet, alleen als ze het eruit gooit moet het ook weer opgeruimd
Gewoon door papa laten doen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 april 2009 @ 19:04:58 #60
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67768675
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:01 schreef Fuente het volgende:

[..]

Gewoon door papa laten doen
Die was werken Maar gisteren heeft ze over hem heen geplast en vandaag mocht ie al een driedubbele spuitluier verschonen Dus ze houdt ons aardig bezig zeg maar
©Dumbo
pi_67769984
Men, wat een dag vandaag.. Mila was niet te genieten... Huilen, huilen, huilen.. Hoop dat ze morgen wat vrolijker is.
pi_67770071
Haha Tex
Lekker weer
  maandag 6 april 2009 @ 20:30:15 #63
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67771808
Nou Lennon ligt in bed... hij heeft het vandaag hartstikke gedoe gedaan op het kdv, in zn boekje staat dat het een lief en makkelijk mannetje is. Huilt alleen als hij moe is en en als hij honger heeft... zo leuk om te lezen. Peaceman is zaterdag jarig en ze gaan ook nog iets met hem maken... leuk leuk leuk!!

Ow arme Mila...
Make love, not war ☮
pi_67772661
Mila Hopelijk is ze morgen weer gezelliger Raissa!

Tex, oh jeetje! Klein smeerbiggie dus

Wat leuk Diaan! En fijn dat het zo goed gaat
Sara
Merel
Ukje
pi_67794227
Mijn kleine liefie heeft weer echt last van zn prikjes vandaag .

Hij weegt nu 7355 gram en is 65 cm!
pi_67796718
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn kleine liefie heeft weer echt last van zn prikjes vandaag .

Hij weegt nu 7355 gram en is 65 cm!
Arme Thomas
Wattissie FLINK zeg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 april 2009 @ 16:15:54 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67797666
Thomas

Jr. wordt ook een beer .. had hij in het begin echte spillepootjes, nu heeft ie gewoon lekkere benen om vast te pakken (ben tenminste niet bang meer dat ik ze breek als ik niet voorzichtig genoeg ben)

Gisteren controle in het ziekenhuis; 5320 gram, 60,1 cm, en hoofdomtrek 40,5. helemaal gezond, alleen: ik moet een heupecho laten maken; kinderarts dacht een lengte verschil in zijn beentjes te zien. hebben andere hier ervaring mee?? wat gaan ze dan doen etc?

nu veertien weken en twee dagen: over een week of drie mag hij zijn eerste hapjes ik kan niet wachten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_67797907
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef DJMO het volgende:
Thomas

Jr. wordt ook een beer .. had hij in het begin echte spillepootjes, nu heeft ie gewoon lekkere benen om vast te pakken (ben tenminste niet bang meer dat ik ze breek als ik niet voorzichtig genoeg ben)

Gisteren controle in het ziekenhuis; 5320 gram, 60,1 cm, en hoofdomtrek 40,5. helemaal gezond, alleen: ik moet een heupecho laten maken; kinderarts dacht een lengte verschil in zijn beentjes te zien. hebben andere hier ervaring mee?? wat gaan ze dan doen etc?

nu veertien weken en twee dagen: over een week of drie mag hij zijn eerste hapjes ik kan niet wachten
Wordt ook een beer zegt ze dan en het ventje weegt 5300 gram

Een echo of een foto? Denk dat hij eventueel een spreidbroekje krijgt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 april 2009 @ 16:33:12 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67798414
toch vind ik het een beer in vergelijking met dat ielige (maar wel ontzettend gave mooie) mannetje wat hij was bij zijn geboorte

ik moet een echo laten maken dus, maar is dat niet te verhelpen met fysiotherapie ofzo?? hoelang moeten ze zo'n spreidbroekje dragen dat belemmert hem toch ontzettend in het bewegen enzo??
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_67798567
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:33 schreef DJMO het volgende:
toch vind ik het een beer in vergelijking met dat ielige (maar wel ontzettend gave mooie) mannetje wat hij was bij zijn geboorte

ik moet een echo laten maken dus, maar is dat niet te verhelpen met fysiotherapie ofzo?? hoelang moeten ze zo'n spreidbroekje dragen dat belemmert hem toch ontzettend in het bewegen enzo??
Als het ene beentje langer is dan het andere is dat niet met fysiotherapie te verhelpen lijkt me, maar je moet niet op de zaken vooruit gaan lopen, first things first
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67798883
voor Thomas! En wat een beertje Merel moet morgen weer, ben heel benieuwd!
Sara
Merel
Ukje
pi_67799107
Mijn zus ligt sedert vanmorgen in het ziekenhuis en het (derde)kind wil er maar niet uitkomen. Ze hoopt dat het nog lukt eer de avond valt.(duimen en ik word weer Oom )
75 topics = FIN
pi_67799337
Oeh spannend FP128!
Sara
Merel
Ukje
pi_67800007
DJMO, ze kunnen met een echo de heupjes bekijken. Twijfelen ze dan maken ze daarna een foto.
Met de echo ligt de baby in een soort kussen op z'n zij, de echo aparatuur is hetzelfde als tijdens de zwangerschap. Baby krijgt wat vloeistof op de heup, kijken met de echo en dan daarna de andere heup.
Zo gepiept!
Lotte heeft het ook gehad (vanwege stuitligging) en heeft niet eens gehuild (vond ik al heel wat) en binnen 5 minuten stonden we weer buiten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 april 2009 @ 17:30:00 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67800437
daar heb je gelijk in estrys en dank je mrien! jr. zal ook wel niet huilen dan, die huilt nooit

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')