ik heb jr. ook nog vaak (even) naast me liggen, ik zak dan zelf zover omlaag tot ik met mijn gezicht naast hem lig, en dan het dekbed losjes over ons heen, tot op zijn middel zeg maar.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:02 schreef texelonia het volgende:
Was er niet ook een topic ooit over kinderen bij je in bed laten slapen? Of heeft iemand info over dat op een veilige manier doen? Hannah slaapt ook nog vaak bij mij in bed. Ze is dan veel rustiger ook. Maar ik slaap toch iets minder relaxed als er een baby bij me ligt. Met aankleedkussen tussen ons in lijkt me dan weer niks, het liefst wil ze gewoon tegen me aan liggen.
Hannah is vandaag toch nog geslaagd met de gehoortest. Vrijdag was alleen links gelukt, rechts was teveel achtergrond lawaai. Nu dus voor de herkansing had ze de hikMaar uiteindelijk dus toch gelukt!
Hahaquote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ze staat!En ze schrok zo van mijn "JA!!!!" dat ze omviel.
meer juichen, dan went ze vanzelfquote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
goed om te horen !! en hoe is ze onder de prikjes ??quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef Fuente het volgende:
Ik noem haar zelf ook Mereltje vaak hoor
't Gaat goed! Haar eczeem is bijna weg, alleen nog wat ruwig, ze drinkt alle flessen leeg, heeft 1 poepluier per dag (ipv 9) en is heel tevreden. Ze ontwikkelt zich ineens razendsnel, echt heerlijk om te zien.
Nog een paar weekjes en dan testen of het echt kma is, maar eigenlijk gaan wij daar al vanuit, gezien hoe goed ze het nu doet.
Thnx voor vragen
Gaat vergeleken met de vorige keren superquote:Op woensdag 8 april 2009 21:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
goed om te horen !! en hoe is ze onder de prikjes ??
sil!
Tex: veilig samen slapenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:02 schreef texelonia het volgende:
Was er niet ook een topic ooit over kinderen bij je in bed laten slapen? Of heeft iemand info over dat op een veilige manier doen? Hannah slaapt ook nog vaak bij mij in bed. Ze is dan veel rustiger ook. Maar ik slaap toch iets minder relaxed als er een baby bij me ligt. Met aankleedkussen tussen ons in lijkt me dan weer niks, het liefst wil ze gewoon tegen me aan liggen.
Hannah is vandaag toch nog geslaagd met de gehoortest. Vrijdag was alleen links gelukt, rechts was teveel achtergrond lawaai. Nu dus voor de herkansing had ze de hikMaar uiteindelijk dus toch gelukt!
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |