abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67829171
nah ik stimuleer r normaal gewoon in r bed te slapen..maar vannacht was t geen optie..verder wurmt ze zichzelf nog niet omhoog ofzo..dus ik laat de slaapzak nog ff
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 8 april 2009 @ 15:18:20 #127
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67830515
Wij hebben haar bedje naast ons bed gezet, omgebouwd tot co-sleeper. Werkt prima
pi_67831999
Seb slaapt al zeker twee maanden op zijn eigen kamer. Zonder problemen van beide kanten.

Nou zou hij nog wel bij ons slapen wanneer ik nog BV zou geven denk ik hoor.
Nou met de fles moet je er toch uit, ik heb even overwogen om de magnetron boven te zetten, maar dat gaat toch wat ver
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67833258
Merel was op het CB vanmorgen. Ze was niet zo goed gegroeid, maar dat was ook te verwachten met haar slechte drinken van afgelopen maand. Ze is sinds 4 maart 280 gram aangekomen, weegt nu 6730 en is 62,1 cm lang. Wel goed dat ze flink wat spekkies had, ze kan het nog wel hebben. De komende 2 weken gaan we proberen haar 5 flessen op een dag te geven (nu is het vaak tussen de 4 en 5 in, waarvan 1 in de nacht) zodat ze wat meer aankomt, maar goed, wat ze niet opkrijgt, krijgt ze niet op.

En verder was alles ok. Prikjes gehad, dus ze zal vanavond wel weer ziekig worden. Maar de ontwikkeling en alles was goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 april 2009 @ 20:00:35 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67839961
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:02 schreef texelonia het volgende:
Was er niet ook een topic ooit over kinderen bij je in bed laten slapen? Of heeft iemand info over dat op een veilige manier doen? Hannah slaapt ook nog vaak bij mij in bed. Ze is dan veel rustiger ook. Maar ik slaap toch iets minder relaxed als er een baby bij me ligt. Met aankleedkussen tussen ons in lijkt me dan weer niks, het liefst wil ze gewoon tegen me aan liggen.

Hannah is vandaag toch nog geslaagd met de gehoortest. Vrijdag was alleen links gelukt, rechts was teveel achtergrond lawaai. Nu dus voor de herkansing had ze de hik Maar uiteindelijk dus toch gelukt!
ik heb jr. ook nog vaak (even) naast me liggen, ik zak dan zelf zover omlaag tot ik met mijn gezicht naast hem lig, en dan het dekbed losjes over ons heen, tot op zijn middel zeg maar.

en Hannah heeft haar eerste voldoende
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 april 2009 @ 20:03:02 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67840041
hoe gaat het nu met mereltje fuente?? (en sorry dat ik haar naam verklein; oudste dochter van mijn nicht heet ook merel, en die wordt eigenlijk standaard mereltje genoemd )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_67840226
Ik noem haar zelf ook Mereltje vaak hoor
't Gaat goed! Haar eczeem is bijna weg, alleen nog wat ruwig, ze drinkt alle flessen leeg, heeft 1 poepluier per dag (ipv 9) en is heel tevreden. Ze ontwikkelt zich ineens razendsnel, echt heerlijk om te zien.
Nog een paar weekjes en dan testen of het echt kma is, maar eigenlijk gaan wij daar al vanuit, gezien hoe goed ze het nu doet.
Thnx voor vragen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 8 april 2009 @ 20:30:14 #133
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67841020
Ze staat! En ze schrok zo van mijn "JA!!!!" dat ze omviel.
pi_67842060
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
Haha Wat goed! (dat staan dan, niet dat schrikken )
pi_67842457
quote:
meer juichen, dan went ze vanzelf
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 april 2009 @ 21:04:59 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67842556
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef Fuente het volgende:
Ik noem haar zelf ook Mereltje vaak hoor
't Gaat goed! Haar eczeem is bijna weg, alleen nog wat ruwig, ze drinkt alle flessen leeg, heeft 1 poepluier per dag (ipv 9) en is heel tevreden. Ze ontwikkelt zich ineens razendsnel, echt heerlijk om te zien.
Nog een paar weekjes en dan testen of het echt kma is, maar eigenlijk gaan wij daar al vanuit, gezien hoe goed ze het nu doet.
Thnx voor vragen
goed om te horen !! en hoe is ze onder de prikjes ??

sil!

pi_67842665
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:04 schreef DJMO het volgende:

[..]

goed om te horen !! en hoe is ze onder de prikjes ??

sil!
Gaat vergeleken met de vorige keren super Ze is wat jengelig, maar geen koorts enzo

Yade die staat
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 8 april 2009 @ 21:10:53 #138
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67842800
Fuente, dat is wel goed om te horen. KMA groeien kinder meestal wel overheen, maar het blijft enorm vervelend.

Sorry ik had nog niet bijgelezen. Ik was zo enthousiast over het staan. Ze zat op de grond en wilde de beer die Knut vast had. Handjes op de bank, op haar knietjes en ineens stond ze. Ik "JAAAAA!" Knut enhousiast en toen *Boem* lag ze alweer om. En boos dat ze was. Daarna deed ze het weer. LEkker ding God wat ben je dan super trots op je kindje he. Niets maakt meer uit, jouw kindje kan staan. Woohoo!

Thomas, dat je maar snel beter mag worden. Rot prikjes ook.

Yade moet de week voor haar verjaardag volgens mij, voor de 11 maanden prikjes. Tot nu toe is ze er nooit ziek van geworden, maar wordt ze wel ziek van het CB. Ze komt niet veel in aanraking met andere kindjes natuurlijk, dus dan is het feest. Verkoudheid, zesde/vijfde kinderziekte. Madam moet wel heel dramatisch een half uur huilen na de prikjes hoor. Het is een echte dame.
pi_67844304
Thomas is nog steeds heel zielig. Net toch naar de boekenclub gegaan, maar na een halfuurtje nixxx maar weer gebeld, hij bleef maar huilen.

Vol met snot, en echt pijn heeft 'ie, maar ik weet niet waar .
Hij slaapt nu eindelijk, helemaal uitgeput van het huilen.

Vind het maar niks, zo'n ziek babietje.
pi_67844434
voor Merel die het zo goed doet en voor Yade!
pi_67844610
a gossie... beterschap voor Thomas!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67844892
Fuente, ik vind het zo fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met Merel.

En een voor Yade, supergoed!!!

Arme Thomas, toch een combi van een verkoudheidje en de prikjes. Ik vind het ook niks Reinhilde, voor jullie allebei

Koen is ook niet lekker, (ik trouwens ook niet, we lopen beiden flink te kuchen en te hoesten) dat blijkt wel aan zijn slaapjes vandaag. Supersnel moe en vanmorgen 2 uur geslapen en 'smiddags ook 2 uur. (datdoettieandersnooiiiiit)
En vanavond niet willen slapen :|
Ontzettend liggen jengelen, op zijn speen kauwen, huilen krijsen en weer terug af naar jengelen. Had hem eventjes uit bed gehaald om zijn snottebellen af te vegen en hij viel met zijn hoofd op mijn schouder half in slaap zo moe was hij van zichzelf.
Ik leg hem in bed en het hele gebeuren begint weer op nieuw.
Daarna toch even gekeken naar zijn temperatuur, die was wat verhoogd dus een zetpilletje en dan maar weer proberen te slapen. Het heeft nog 10 minuten geduurt voor hij in slaap viel. Net nog even wakker omdat hij zijn speen kwijt is en af en toe hoes hij flink. Ondanks alles is hij wel vrolijk vandaag (op een paar huiltjes na omdat hij zo moe was) Zie ook fototopic

(sorry beetje lang verhaal)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2009 22:01:58 ]
pi_67845272
Reinhilde, wat naar dat Thomas zich niet lekker voelt. Heb je al een zetpilletje geprobeerd? Hopelijk knapt hij snel weer op

LL, ook beterschap voor Koen Kauwen op de speen, tandjes misschien?
Sara
Merel
Ukje
pi_67845359
Fuente, het zou eens tijd worden, maar als ik zeg dat het tandjes zijn, schieten ze terug het tandvlees in denk ik
  woensdag 8 april 2009 @ 22:10:23 #145
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67845395
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:02 schreef texelonia het volgende:
Was er niet ook een topic ooit over kinderen bij je in bed laten slapen? Of heeft iemand info over dat op een veilige manier doen? Hannah slaapt ook nog vaak bij mij in bed. Ze is dan veel rustiger ook. Maar ik slaap toch iets minder relaxed als er een baby bij me ligt. Met aankleedkussen tussen ons in lijkt me dan weer niks, het liefst wil ze gewoon tegen me aan liggen.

Hannah is vandaag toch nog geslaagd met de gehoortest. Vrijdag was alleen links gelukt, rechts was teveel achtergrond lawaai. Nu dus voor de herkansing had ze de hik Maar uiteindelijk dus toch gelukt!
Tex: veilig samen slapen

Ik ben vanmorgen met Ruben bij de huisarts geweest. Hij heeft een recept uitgeschreven voor die speciale vaseline. Ik kan het morgen ophalen bij de apotheek, hij had een hoog percentage (50%) opgeschreven en dat hadden ze niet op voorraad. Ik drink of eet zelf geen melkproducten meer, sporen van melk nog wel waarschijnlijk, eerst maar kijken of dit al verandering geeft
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_67845421
quote:

Wat goed!

Lotte probeert ook te gaan staan en het lukte haar vanavond ook al bijna...gek kind
pi_67845520
LL, Lotte heeft dit de afgelopen dagen ook gehad..slecht slapen, jengelig, huilen, krijsen..
Hopelijk gaat het snel over!
Bij ons is het volgens mij nog een nasleep van oorontsteking (denk ik, kwam allemaal troep uitlopen), nieuwe tandjes, moe zijn van het weekend (op pad geweest) en een sprongetje
Fijn he, alles tegelijk

Beterschap voor Thomas!

Fijn dat het beter gaat met Merel!
pi_67845745
val even binnen: morgen naar de osteopaat met Seb
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67845782
Ik denk dat Thomas, buiten snot en prikjes, ook een sprongetje heeft!
Dus Oei Ik Groei erbij gepakt, en ja hoor, bij 4,5 maand. Thomas is 4 mnd 2 dagen, maar wel 10 dagen overtijd dus, 4,5 maand. Hopsa!
  woensdag 8 april 2009 @ 23:16:46 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67848188
Thomas was zoooo zielig vanavond.. Ik had echt met 'm te doen (en met jou ook, Reinhilde )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')