quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler sliep uit tot 8.30. Hij drinkt flesjes van 150ml. Bijna altijd gaan ze op, soms een klein restje over.
Hij heeft nu echt zijn stem goed ontdekt. Zo leuk is dat!
Even copypaste. Iemand die dit weet?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje voor moeders van kinderen met koemelkallergie.
Wij krijgen steeds meer het vermoeden dat Merel een koemelkallergie heeft. Haar eczeem op d'r wangen wordt erger, ze blijft dunne luiers houden en drinkt gewoon niet goed.
Wat is nu de beste stap, via de huisarts verder kijken of het CB bellen? En hoe gaat dat allemaal in z'n werk?
Ik heb gelezen dat er van Friso ook koemelkvrije voeding is, mag je dat zelf zomaar geven of gaat dit altijd via de HA enzo?
Ik meende ook gelezen te hebben dat ze het niet kunnen testen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
Fuente, ik hoop ook dat ze het nu al kunnen testen, met mn nichtje kon dat het eerste jaar niet. Maar dat is wel langer geleden hoor. Ik zou ook gewoon even de ha bellen.
Bass-Miss, Elodie is echt een flink meisje![]()
Goh, zou het dan toch zo zijn dat de babies goed doorslapen nav het uurtje...?? Bijna allemaal goed aan het slapen. Seb bevestigt de uitzondering op de regel.![]()
Gelukkig niet! Dan slaapt hij lekker door.quote:
Ik heb Seb een hele tijd in de kinderwagenbak laten slapen (daar past hij nu bijna niet meer in), maar ik merk dat hij beter slaapt wanneer hij in zijn bed op zijn kamer ligt. Dus voortaan gaat hij lekker op zijn kamer in zijn bed (en loop ik vijf keer op en neer voor zijn speen alvorens hij slaapt) Hij schrikt namelijk van bijna ieder geluid beneden dus dat is zo lastig als ik nog iets wil doen. Boven heeft hij weinig prikkels en kan ik nog gewoon mijn huishouden doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Dan slaapt hij lekker door.
Slapen die van jullie overdag in bed, of in de box of ergens anders?
Tylertje vind overdag in bed slapen niet zo leuk.
Vanaf 20.15/20.30 (na de fles) slaapt hij zonder problemen in bed. We moeten hem zelfs wakker maken voor het spoelen en dan tijdje daarna de fles.
Ben benieuwd hoe dat na de operatie zal gaan. Dan moet hij maandagnacht ineens een fles, omdat hij zoveel uur van tevoren nuchter moet zijn. Ik weet nog niet of ik blijf slapen, Kim is er ook nog natuurlijk.
Hier welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef Estrys het volgende:
Zouden kinderen wennen aan de plaats waar ze slapen?
Frustrerend!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:28 schreef Estrys het volgende:
Seb slaapt nauwelijks op het KDV, nou dacht ik dat hij dat thuis ook deed maar dat kwam dus gewoon omdat hij zo snel schrikt van geluiden. Als ik niesde of even moest hoesten was hij alweer wakker. Nu hij op zijn eigen kamer gaat gaat het stukken beter met slapen. (mijn moeder: "ja dat zei ik toch al")
Haha. Ik noem hem niet vaak zo. Kim noemt hem wel vaak Tylertje. En Kim is weleens Kimsie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:16 schreef Estrys het volgende:
Ik moet ineens aan iets denken, jij schrijft Tylertje. Ik heb er zooooo'n hekel aan als mensen Sebje zeggen. Hij heet Seb. niet SebJE. Eigenlijk is het raar want heb je een lange naam dan kort je het af heb je een korte naam gaan mensen het verlengen. En bij ons hebben we zijn officiele naam ingekort tot zijn roepnaam en vervolgens gaan andere het weer langer maken![]()
de drie R's hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Frustrerend!Die van mij heeft ook veel te vaak achteraf eigenlijk gelijk
lennontjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon slaapt vanaf de 1e dag dat we thuis zijn al in zn eigen bed op zn eigen kamer. Zowel overdag als savonds als snachts. Heb ik destijds met Twan ook gedaan en dat werkte erg goed. En ik vind zelf ook eigenlijk dat ze overdag in hun eigen bed horen te slapen. Tenzij dat natuurlijk helemaal niet werkt, dan vind ik box of kinderwagenbak beneden een noodsprong. Het zoontje van mijn ex 2 weken jonger dan Lennon sliep overdag altijd beneden in de kinderwagenbak en savonds/snachts in zn eigen bedje waar hij dus absoluut niet wilde slapen. Van de cb-arts moest hij nu ook overdag op zn kamer slapen, want hij zou zijn gewend aan de geluiden beneden en dus savonds last van de stilte hebben.
Estrys, ik heb dat ook, ik vind het verschrikkelijk als mensen de namen verkleinen met -je. Kan ik erg slecht tegen. Twan wordt wel eens Twannie genoemd, liefkozend bedoeld. Lennon is nog steeds gewoon Lennon. Mijn collega heeft een Sam en een Puck. Ze worden standaard door haar Sammetjes en Puckie genoemd...![]()
Mijn naam Diana wordt afgekort naar Diaan, dat vind ik niet erg en gebruik zelf ook. Diane genoemd worden, vind ik pas erg.
Ik denk dat als ze het gaan afkorten het Len wordt... daar kan ik nog wel mee leven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:15 schreef Dakota het volgende:
[..]
lennontje
Elinneke of elintje klinkt ook niet lekker
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:19 schreef Estrys het volgende:
ook een beetje raar van mij natuurlijk want wij hebben de naam Sebastian al meteen afgekort tot Seb. Maar ik wilde gewoon Sep met een P maar dat vond mijn man maar raar, die wilde met een b.
Nou vind ik het afkorten van namen niet zo erg als verkleinen. Lennontje klinkt ook niet trouwens, haha.
Mijn naam korten mensen vaak in tot Jes (ik heet Jessie) dat vind ik zelf niet zo erg. erger is het wanneer mensen me Jessica noemenmaar dan denken ze vaak dat Jessie een afkorting is van Jessica
ja, uiteindelijk is de klank hetzelfde dus vond ik met een b ook wel prima. En dan zit je formule 1 te kijken... en wordt het ineens Sebastianquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
mijn naam is nog erger..m'goed ik vind Sepp (met dubbel p) ook mooi
Echt nietquote:Op woensdag 1 april 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
8 uur per dag
Nee, dat is echt niet tof inderdaad!
Ja dat had ik al willen voorstellen. Ik zie en spreek ze alleen niet zo vaak omdat ze in Limburg wonen. Ik zal ze wel even krabbelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:09 schreef Fuente het volgende:
Diaan, vreselijk is dat. Merel huilde ook zoveel, tussen de 4 en de 8 uur in.
Misschien kun je ze adviseren om met 'm naar een osteopaat te gaan, dat was hier echt de oplossing, 2 dagen later was het huilen over.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef Dakota het volgende:
ja he..nu ligt ze half onder t speelgoed, pakken kan wel..terugleggen uiteraard niet
dat schijnt normaal te zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef Dakota het volgende:
hahaha en kijkt ie er dan ook naar? elin ligt soms heel stom gewoon met 1 vuist omhoog er heel aandachtig naar te kijken
weet ik, handjes ontdekken en in mond proppen \O/quote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat schijnt normaal te zijnJr. doet het ook
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef Estrys het volgende:
ja , en dan doet hij hem ineens in de lucht alsof hij wil zeggen YESSSS! van de week vroeg ik aan hem toen ik hem aan de leidster gaf: en heb je er weer zin in? en toen deed hij ook zijn vuistje in de lucht, zo grappig
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Silmarwen het volgende:
Over Seb gesproken. Een vriend van mij broertje heet ook Seb, voluit Sebastiaan. Alleen noemt iedereen hem ook Sebje, die jongen is ruim 2.10m.Echt geen gezicht "Sebje" bij zo'n lange knul.
Nee dat is waar met papa van 1,70 en mama van 1,65quote:
Propjepopjequote:
Hopquote:Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef Dakota het volgende:
zitten!
ik heb net nog ff een zekerheidstest gedaan en maar 1 streepie, ole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |