de drie R's hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Frustrerend!Die van mij heeft ook veel te vaak achteraf eigenlijk gelijk
lennontjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon slaapt vanaf de 1e dag dat we thuis zijn al in zn eigen bed op zn eigen kamer. Zowel overdag als savonds als snachts. Heb ik destijds met Twan ook gedaan en dat werkte erg goed. En ik vind zelf ook eigenlijk dat ze overdag in hun eigen bed horen te slapen. Tenzij dat natuurlijk helemaal niet werkt, dan vind ik box of kinderwagenbak beneden een noodsprong. Het zoontje van mijn ex 2 weken jonger dan Lennon sliep overdag altijd beneden in de kinderwagenbak en savonds/snachts in zn eigen bedje waar hij dus absoluut niet wilde slapen. Van de cb-arts moest hij nu ook overdag op zn kamer slapen, want hij zou zijn gewend aan de geluiden beneden en dus savonds last van de stilte hebben.
Estrys, ik heb dat ook, ik vind het verschrikkelijk als mensen de namen verkleinen met -je. Kan ik erg slecht tegen. Twan wordt wel eens Twannie genoemd, liefkozend bedoeld. Lennon is nog steeds gewoon Lennon. Mijn collega heeft een Sam en een Puck. Ze worden standaard door haar Sammetjes en Puckie genoemd...![]()
Mijn naam Diana wordt afgekort naar Diaan, dat vind ik niet erg en gebruik zelf ook. Diane genoemd worden, vind ik pas erg.
Ik denk dat als ze het gaan afkorten het Len wordt... daar kan ik nog wel mee leven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:15 schreef Dakota het volgende:
[..]
lennontje
Elinneke of elintje klinkt ook niet lekker
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:19 schreef Estrys het volgende:
ook een beetje raar van mij natuurlijk want wij hebben de naam Sebastian al meteen afgekort tot Seb. Maar ik wilde gewoon Sep met een P maar dat vond mijn man maar raar, die wilde met een b.
Nou vind ik het afkorten van namen niet zo erg als verkleinen. Lennontje klinkt ook niet trouwens, haha.
Mijn naam korten mensen vaak in tot Jes (ik heet Jessie) dat vind ik zelf niet zo erg. erger is het wanneer mensen me Jessica noemenmaar dan denken ze vaak dat Jessie een afkorting is van Jessica
ja, uiteindelijk is de klank hetzelfde dus vond ik met een b ook wel prima. En dan zit je formule 1 te kijken... en wordt het ineens Sebastianquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
mijn naam is nog erger..m'goed ik vind Sepp (met dubbel p) ook mooi
Echt nietquote:Op woensdag 1 april 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
8 uur per dag
Nee, dat is echt niet tof inderdaad!
Ja dat had ik al willen voorstellen. Ik zie en spreek ze alleen niet zo vaak omdat ze in Limburg wonen. Ik zal ze wel even krabbelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:09 schreef Fuente het volgende:
Diaan, vreselijk is dat. Merel huilde ook zoveel, tussen de 4 en de 8 uur in.
Misschien kun je ze adviseren om met 'm naar een osteopaat te gaan, dat was hier echt de oplossing, 2 dagen later was het huilen over.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef Dakota het volgende:
ja he..nu ligt ze half onder t speelgoed, pakken kan wel..terugleggen uiteraard niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |