abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67606171
de meeste dingen zijn ook veel te zwaar..dan hoor je r een gil geven als t niet omhoog gaat..miss driftkop
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67606493
verder dan zijn spuugdoekje vasthouden komt die spruit van ons nog niet. Nou heb ik het vermoeden dat het een enorm luie baby is precies zijn vader, indobloed
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67606816
Volgens mij is Elin best snel hoor qua vastpakken..ze hoeven het nog niet te kunnen ..ik stimuleer r dan ook wel veel om dingen te pakken terwijl dat niet nodig is...maar ze vindt r handje nog steeds t mooist
wanna rub mah puppeh?!
pi_67607028
wat Seb nou wel steeds doet is zijn vuistjes omhoog houden en heen en weer bewegen, alsof hij aan het autorijden is
pi_67607071
hahaha en kijkt ie er dan ook naar? elin ligt soms heel stom gewoon met 1 vuist omhoog er heel aandachtig naar te kijken
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 april 2009 @ 11:54:16 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67607173
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef Dakota het volgende:
hahaha en kijkt ie er dan ook naar? elin ligt soms heel stom gewoon met 1 vuist omhoog er heel aandachtig naar te kijken
dat schijnt normaal te zijn Jr. doet het ook
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_67607270
ja , en dan doet hij hem ineens in de lucht alsof hij wil zeggen YESSSS! van de week vroeg ik aan hem toen ik hem aan de leidster gaf: en heb je er weer zin in? en toen deed hij ook zijn vuistje in de lucht, zo grappig
pi_67607513
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat schijnt normaal te zijn Jr. doet het ook
weet ik, handjes ontdekken en in mond proppen \O/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67607583
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef Estrys het volgende:
ja , en dan doet hij hem ineens in de lucht alsof hij wil zeggen YESSSS! van de week vroeg ik aan hem toen ik hem aan de leidster gaf: en heb je er weer zin in? en toen deed hij ook zijn vuistje in de lucht, zo grappig
wanna rub mah puppeh?!
pi_67607609
wij doen hier wel eens van

' zeg eens... en dan doet elin AAAAAA, zeg eens AAAAAAAAA ook erg lollig
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 1 april 2009 @ 12:12:34 #61
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67607809
Yade had ook dagen per week waar ze zeker 6 uur huilde. Om gek van te worden. Ze bleek gewoon honger te hebben, het overstappen naar poedervoeding zorgde er dan ook meteen voor dat het huilen ophield, na drie hele hele hele lange weken. Nu huilt ze zelden tot nooit.

Niemand verkleint haar naam trouwens. Ja... Yadepeed is het eigenlijk wel. We hebben wel een berg aan bijnamen voor haar.

Over Seb gesproken. Een vriend van mij broertje heet ook Seb, voluit Sebastiaan. Alleen noemt iedereen hem ook Sebje, die jongen is ruim 2.10m. Echt geen gezicht "Sebje" bij zo'n lange knul.
pi_67608038

intensief handeten
wanna rub mah puppeh?!
pi_67608249
quote:
Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Silmarwen het volgende:

Over Seb gesproken. Een vriend van mij broertje heet ook Seb, voluit Sebastiaan. Alleen noemt iedereen hem ook Sebje, die jongen is ruim 2.10m. Echt geen gezicht "Sebje" bij zo'n lange knul.
wat heb ik mijn kind aangedaan.
pi_67609697
seb wordt toch niet zo lang
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 1 april 2009 @ 13:17:39 #65
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67609882
Lennon doet hetzelfde als Elin en Seb met die arm omhoog en vuistje kijken. Net als superman, hij heeft nu ook dat hij soms met zn wijsvinger wijst.

Trouwens heb gisteren het oppasboek van Dikkie Dik ontvangen, erg leuk
Make love, not war ☮
  woensdag 1 april 2009 @ 13:37:33 #66
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67610532
Ik vind Seb/Sebastiaan een prachtige naam hoor Estrys. En met mij vele anderen. Gewoon hardhanding Sebje eruit stompen bij anderen.
pi_67611576
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:11 schreef Dakota het volgende:
seb wordt toch niet zo lang
Nee dat is waar met papa van 1,70 en mama van 1,65

Ik ga het inderdaad eruit stampen denk ik. Vooral mijn schoonmoeder zegt het iedere keer Maar die spoort toch niet.
pi_67614496
quote:
Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]

intensief handeten
Propjepopje

Hij kan zitten Tenminste, op het laminaat dondert hij na een tel of 15 om, maar op het gras bleef hij vanmiddag 5 minuten zitten!
Dat is ook makkelijker natuurlijk
pi_67614894
zitten !

ik heb net nog ff een zekerheidstest gedaan en maar 1 streepie, ole
wanna rub mah puppeh?!
pi_67615114
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef Dakota het volgende:
zitten !

ik heb net nog ff een zekerheidstest gedaan en maar 1 streepie, ole
Hop
(en is hij er? Dat piepkleine steekje van teleurstelling? )
pi_67615167
uiteraard..maar dat weegt niet op tegen de nadelen op t moment
wanna rub mah puppeh?!
pi_67615862
Seb heeft gisteren geen andere kleren aangekregen op het KDv want hij had weinig gespuugd
Nou heeft ie wel de hele dag een slabber omgehad dat wil ook nog wel eens werken
  woensdag 1 april 2009 @ 16:14:13 #73
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67616093
Maarten heeft vandaag op het speelkleed gelegen en hij vond alle speeltjes interessant, tegenaan met zijn handjes duwen, vasthouden en met zijn beentjes schoppen!
Ik ben blij dat hij nog wel vrolijk is, maar drinken... ho maar... Ja vanmorgen ging er gelukkig een fles van 200 cc in (hij werd luid brullend van de honger wakker), maar om 11 uur maar 120 en vanmiddag een UUR over 80 cc gedaan... En daarbij al 4 poepluiers gehad, de één wat meer als de ander, maar ze stinken verschrikkelijk! Nu ligt hij weer te slapen en ik lig op de bank met de laptop, voel me zelf al iets beter maar als ik Maarten verschoont heb, voel ik me alsof ik de vloer heb gezogen en gedweilt...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_67618995
krijgt ie misschien een tandje ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_67619351
tandje ja of misschien is hij gewoon niet lekker. Het schijnt nogal te heersen.

Seb had het vandaag echt heel erg goed gedaan. Veel geslapen, lekker buiten geweest en was heel vrolijk. was ja Zo leuk dat hij me duidelijk herkent als hij mijn stem hoort op het KDV.

Nu is hij volgens mij heel erg moe en meneer vertikt het om te slapen. Na het eten nog maar een rondje maken met hem
  woensdag 1 april 2009 @ 17:56:20 #76
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67619522
Moet nog even blijlezen hoor!

Wij zijn vandaag weer voor controle naar de Vu geweest. Danique is weer goedgekeurd en we hoeven pas over een maand weer terug te komen!
De kinderarts zag wel een heel miniem verschil in de reflexen maar het was zo weinig (zat er met mijn neus bovenop maar zag het niet) dat we ons geen zorgen hoeven te maken.
Ook is het nog niet nodig hiervoor al met therapie te beginnen.
Ben blij dat alles weer goed was, maar kan me vandaag erg druk maken over het "hoe zal het later" zijn!
Er is niemand die kan vertellen of en hoeveel schade ze opgelopen zal hebben.
Maar goed, we zijn positief en gaan van het goede ui!
Het is een heerlijk kindje wat alles hardstikke lekker doet en we genieten zo enorm veel van haar!

Even wat anders, Danique zet het op een brullen als ze haar fles leeg heeft en ik weet niet waarom ze dat doet.
Ze zit op 120cc + 5 scheppen dus echt honger zal ze niet hebben...maar ze gaat echt even kort brullen als de fles leeg is en als ik haar dan haar speen geef is het wel weer goed...herkent iemand dit?
pi_67619773
fijn dat het goed gaat met Danique!

waarschijnlijk komt het brullen omdat ze meer wil zuigen (als t speentje het verhelpt zal dat het vast zijn )
wanna rub mah puppeh?!
pi_67620203
Fruppel, fijn dat alles goed was! Merel huilt ook altijd als de fles op is, met een speentje is het meteen over. Is denk ik de zuigbehoefte, of soms doezelt ze al half weg en schrikt ineens wakker omdat ze niets meer heeft om op te sabbelen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 1 april 2009 @ 19:16:44 #79
108648 cattie
lieve moeder
pi_67622113
Fruppel, fijn dat het goed gaat!
  woensdag 1 april 2009 @ 19:17:29 #80
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67622143
Fruppel, wat fijn dat Danique goedgekeurd is!

Een tandje... dat zou best eens kunnen, vanavond maar eens goed kijken in zijn mondje. Ik ben blij, hij heeft om 6 uur (toen begon hij heel hard te brullen van de honger) 160 cc gedronken! Nu ligt hij te slapen (na wat gemopper) en vanavond nog maar even wakker maken voor een flesje, op zich willen we dat niet meer doen en hem laten slapen (zondag op maandag was het van half 8 tot 7 dus helemaal goed) maar omdat hij nu niet zoveel drinkt, vind ik het wel prettig om hem wat extra vocht te laten drinken.
pi_67622205
klinkt inderdaad als zuigbehoefte Frup, fijn dat het zo goed is met haar

Mijn man was net Seb de fles aan het geven, laat hij hem boeren op zijn schouder. Vroeg hij of ik kon kijken of hij wel op het spuugdoekje lag " ja hoor schat, maar hij spuugt niet" . Wil mijn man hem weer van zijn schouder halen begint Seb ineens te spugen met als gevolg dat alles onder zat, behalve dat spuugdoekje
  woensdag 1 april 2009 @ 19:36:12 #82
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67622845
Daniqueje, ge doet het goed vrouwke ,
pi_67624105
Ik kwam net in de supermarkt een paar jongetjes van een jaar of 10 tegen en die praatte me toch plat 'ossisch'. (buiten klinkt als boiten en zo) Als Seb maar niet zo gaat praten

Ow Guus vond ik je al stoer met Stella, nou vind ik je gewoon nog stoerderder
pi_67626006
Fruppel wat fijn dat Danique weer goedgekeurd is! En over dat huilen na de fles is heel herkenbaar. Koen wilde meestal nog even een beetje "nasabbelen"
Hier is Koen nog wakker... komt moeilijk in slaap. En vannacht was het ook drama. En waarom? Keine Ahnung
Maar wel een hele grote ZUCHT.
Wanneer krijgt dat kind eens tanden
  woensdag 1 april 2009 @ 21:41:13 #85
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67627316
LL mijn zoon doet met Koen mee hoor! Althans, hij werd vanavond ineens wakker (20.00 uur) en dat gebeurd eigenlijk nooit, ik had echt zoiets van: en nu? Hij is even lekker opgebleven en heb hem net maar een fles gegeven voor hij echt moe zou worden en dan nog lastiger zou drinken. Hij heeft nu gelukkig 100 cc op en we zien wel of hij het redt tot morgenochtend...
  donderdag 2 april 2009 @ 00:16:15 #86
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67633296
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:19 schreef Estrys het volgende:
Mijn man was net Seb de fles aan het geven, laat hij hem boeren op zijn schouder. Vroeg hij of ik kon kijken of hij wel op het spuugdoekje lag " ja hoor schat, maar hij spuugt niet" . Wil mijn man hem weer van zijn schouder halen begint Seb ineens te spugen met als gevolg dat alles onder zat, behalve dat spuugdoekje
Waarom doet Annicka dat nu nooit bij mijn man?

Annicka is tot nu toe vijf keer flink aan het spugen geweest en tot nu toe was ik iedere keer het slachtoffer... En dan zit alles ook onder, zij, ik, de bank(of het bed)

5-0 voor Annicka...
pi_67635241
Seb spuugt de laatste dagen veel minder. Heb hem al twee keer deze week teruggekregen van het KDV met hetzelfde shirt aan.
Zo dadelijk naar het CB voor zijn prikjes

Fuente moest jij vandaag naar de huisarts met Merel? ben benieuwd
pi_67635503
Estrys, wat fijn dat Seb minder spuugt En succes met de prikjes

Ja we moeten om 9:20 bij de HA zijn, ook meteen voor Sara d'r oren (hartstikke doof dat kind), dus dat wordt weer feest. Als ik terug ben plaats ik wel even een update!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67635529
Estrys succes vandaag met Seb en de prikjes
Fuente jij ook succes bij de dokter
  donderdag 2 april 2009 @ 08:48:09 #90
114177 Diaan73
pi_67635772
Estrys, wat fijn dat Seb minder aan het spugen is En veel succes bij cb en met de prikjes.

Danique, wat doe je het goed echt super. Fruppel, moet Danique meer voeding hebben? Omdat normaal op 120cc 4 scheppen voeding moet, per 30cc 1 schep.

Fuente, veel succes zo bij de huisarts, hopelijk kan hij wat voor jullie betekenen en kom je een stapje verder.
Make love, not war ☮
pi_67635882
agoss, alweer prikjesdag? sterkte ermee. hier ook tandjes gedoe. geen tand te bekennen, 3 of 4 poepbroeken per dag, geen fruit willen eten (lijkt te prikken)en dolblij als ze op mijn vinger mag kauwen. die's veel lekkerder dan de bijtring
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67636327
ja hoooor, kind een uur aan het jengelen, moeten we bijna weg... slaapt ie natuurlijk. Nou is hij zo weer wakker op het moment dat we op het CB zijn vrees ik. Wel sneu
pi_67636402
succes met de prikjes Estrys!

Ik ga straks ook even naar t CB voor een gewichtscheck.. vind r zo'n dun kind maar ze drinkt wel veel (of er dan veel inkomt weet ik niet..ze kan natuurlijk ook gewoon onze bouw hebben. MAAR IK WIL EEN SPEKKIE zo met dat slierterige lijf en al dat haar lijkt t al net een heel klein basisschoolkindje
wanna rub mah puppeh?!
pi_67636427
Arme Seb
Wel echt lekker dat hij minder spuugt!
  donderdag 2 april 2009 @ 09:20:53 #95
114177 Diaan73
pi_67636429
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:16 schreef Estrys het volgende:
ja hoooor, kind een uur aan het jengelen, moeten we bijna weg... slaapt ie natuurlijk. Nou is hij zo weer wakker op het moment dat we op het CB zijn vrees ik. Wel sneu
Ja dat is het ook. Maar helaas kan het soms niet anders. Nu heb je er nog maar 1 en dan valt het nog wel mee, met 2 wordt dat wat anders... in die zin dat Lennon vaker mee moet/gaat op momenten dat je denkt, wat sneu om hem daarvoor wakker te maken.
Make love, not war ☮
  donderdag 2 april 2009 @ 09:23:30 #96
114177 Diaan73
pi_67636479
Over spekkies gesproken, mag ik je voorstellen aan mn neefje Kick:

Is nu bijna 11 maanden en was 1,5 maand geleden al ruim 11 kilo!! En het is zo'n schatje... maar een ontzettende beer.
Make love, not war ☮
pi_67636515
Kijk nou Kick!
Seb heeft wel een beetje spekkies
  donderdag 2 april 2009 @ 09:27:53 #98
114177 Diaan73
pi_67636567
Lennon een klein beetje bij de billen, hij is best wel fijn gebouwd. Heeft ie van zn vader, want ik ben absoluut niet fijntjes. Ik zal binnenkort weer eens een foto maken van hem in zn nakie, dat vergeet ik altijd.
Make love, not war ☮
pi_67636579
wat een koppie

elin heeft alleen dijbeen en polsspekkies, verder is t net een lange Jan
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 2 april 2009 @ 09:38:55 #100
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67636807
Annicka zit qua lengte op het gemiddelde, maar qua gewicht onder het gemiddelde. Ook geen spekkies hier dus...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')