dat schijnt normaal te zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef Dakota het volgende:
hahaha en kijkt ie er dan ook naar? elin ligt soms heel stom gewoon met 1 vuist omhoog er heel aandachtig naar te kijken
weet ik, handjes ontdekken en in mond proppen \O/quote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat schijnt normaal te zijnJr. doet het ook
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef Estrys het volgende:
ja , en dan doet hij hem ineens in de lucht alsof hij wil zeggen YESSSS! van de week vroeg ik aan hem toen ik hem aan de leidster gaf: en heb je er weer zin in? en toen deed hij ook zijn vuistje in de lucht, zo grappig
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Silmarwen het volgende:
Over Seb gesproken. Een vriend van mij broertje heet ook Seb, voluit Sebastiaan. Alleen noemt iedereen hem ook Sebje, die jongen is ruim 2.10m.Echt geen gezicht "Sebje" bij zo'n lange knul.
Nee dat is waar met papa van 1,70 en mama van 1,65quote:
Propjepopjequote:
Hopquote:Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef Dakota het volgende:
zitten!
ik heb net nog ff een zekerheidstest gedaan en maar 1 streepie, ole
Waarom doet Annicka dat nu nooit bij mijn man?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:19 schreef Estrys het volgende:
Mijn man was net Seb de fles aan het geven, laat hij hem boeren op zijn schouder. Vroeg hij of ik kon kijken of hij wel op het spuugdoekje lag " ja hoor schat, maar hij spuugt niet" . Wil mijn man hem weer van zijn schouder halen begint Seb ineens te spugen met als gevolg dat alles onder zat, behalve dat spuugdoekje
Ja dat is het ook. Maar helaas kan het soms niet anders. Nu heb je er nog maar 1 en dan valt het nog wel mee, met 2 wordt dat wat anders... in die zin dat Lennon vaker mee moet/gaat op momenten dat je denkt, wat sneu om hem daarvoor wakker te maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:16 schreef Estrys het volgende:
ja hoooor, kind een uur aan het jengelen, moeten we bijna weg... slaapt ie natuurlijk. Nou is hij zo weer wakker op het moment dat we op het CB zijn vrees ik. Wel sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |