Hmm wat vervelend allemaal. Kun je niet om een andere kinderarts vragen? En ik zou zeker een osteopaat proberen, baat het niet schaadt het niet. Koemerlkallergie kunnen ze toch ook pas na een jaar testen? Tenminste zo ging het met mijn nichtje wel, maar dat is wel wat langer geleden.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Volgens de kinderarts is het dat ook, is niet met heel veel woorden zo gezegd in het ziekenhuis maar het kwam er wel op neer. Dus Nutriton gebruiken was het advies, maar ik vind hem daar niet goed op enz.
als ik r in het licht hou dan is ze knalrood..maar verder lijkt t donkerblondquote:Op maandag 30 maart 2009 12:37 schreef Igraine het volgende:
hehe Elin, die pop heeft Daryl ook. Hij's leuk he. Lijkt het nou zo of wordt Elin d'r haar een beetje rossig?
Fijn he als het zo goed gaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon is weer terug van kdv, hij had geslapen, fles leeggedronken en daarna nog een half uurtje geslapen. Daarna in de babyswing.. daar lag hij toen ik hem kwam halen. Heel erg tevreden en makkelijk volgens de leidster. Dat is wel fijn om te horen. Hij was wat moe dus nu maar weer in bed totdat hij de volgende fles krijgt.... en ik heb een oppas-/crecheboek besteld van Dikkie Dik.
[ afbeelding ] Is wel handig voor ons en kdv.
Ow en ik heb mijn verzorgingstas helemaal niet nodig voor kdv, hij heeft daar een heuse eigen rugtas gekregen net als alle andere kindjes.
Hij rust er vast wel van uitquote:Op maandag 30 maart 2009 13:54 schreef Estrys het volgende:
ik heb gebeld met de osteopaat, ik word teruggebeld voor een afspraak. Het kan nooit kwaad denk ik dan inderdaad maar.
Wij zijn even koffie gaan drinken bij een tante van mijn man en nou ligt Seb na een flesje weer lekker in zijn bed te slapen. Althans hij ligt in zijn bed en is stil, of hij slaapt weet ik niet.
Dat doen ze hier ook, stickers, stempels etc. Vind ik wel leuk! De schriftjes van Sara zitten allemaal in haar baby-bewaardoos, ziet er gezellig uit zoquote:Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Fijn he als het zo goed gaat.
Seb heeft een boekje gekregen van het KDV, daar schrijven zij en wij dingen in. Papa vraagt zich af of die mensen daar wel iets te doen hebben, ze zijn nogal van het opleuken van de bladzijdes met stempels en stickers en zo.![]()
Ik heb de tas ook niet nodig want meneer heeft zijn eigen bakje waar ik de spullen in doe, dus ik neem voor een hele week alles mee en dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken.
Volgende week donderdag naar de osteopaatKon morgen ook al maar dat schiet niet zo op want dan moet ik werken.
Ja dat is inderdaad erg fijn en geruststellend voor volgende week, dan moet hij 2 dagen naar kdv.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Fijn he als het zo goed gaat.
Seb heeft een boekje gekregen van het KDV, daar schrijven zij en wij dingen in. Papa vraagt zich af of die mensen daar wel iets te doen hebben, ze zijn nogal van het opleuken van de bladzijdes met stempels en stickers en zo.![]()
Ik heb de tas ook niet nodig want meneer heeft zijn eigen bakje waar ik de spullen in doe, dus ik neem voor een hele week alles mee en dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken.
Volgende week donderdag naar de osteopaatKon morgen ook al maar dat schiet niet zo op want dan moet ik werken.
Het was morgenochtend dat hij kon en anders volgende week donderdag. Maar morgen is gewoon geen optie ivm een afspraak voor mijn werk.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:40 schreef cattie het volgende:
Wat vervelend Estrys. Kun je niet even vrijnemen van je werk voor a.s. donderdag? Als hij er zo'n last van heeft is dat misschien wel fijn.
Fee heeft ook een boekje voor het kdv. Leuk en handig! Morgen moet ze voor het "echie", de hele dag dus...
dank jequote:Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef Estrys het volgende:
daar is veel verschil in Ynske.
Ik heb voor je opgemeten: een witte van de Hema maat 62/68 die is rond de 33 cm
succes met Saar(en we willen wel een foto zien hoor)
dat is 50/56. er is ook nog 44quote:Op maandag 30 maart 2009 16:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
dan moet ik dus een kleinere maat hebben. Is dat 56?
foto komt wel
Dank jequote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:49 schreef S_oepstengel het volgende:
Jaa! Eindelijk weer een babietje voor dit topic! Mijn zoonJAMIE
(James Joseph Danyel) is geboren!
Binnenkort een uitgebreider berichtje.. ik ga nu genieten
Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.
En wat zijn ze toch gemakkelijk als baby, als ik vergelijk met onze peuter.
Dat doen peuters dan idd wel niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Estrys het volgende:
Seb had zichzelf echt compleet ondergepoept net, was er alleen zo snel bij dat het niet in zijn kleren zit, alleen in zijn romper (tot aan zijn nek)
Ja dat is ook waar, ik denk dat hij op een gegeven moment wel naar die 150 cc zal opschuiven, we bieden maar gewoon elke keer 150 cc aan... en ja hij doet het primaquote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Diaan ik denk dat Lennon dan gewoon genoeg heeft. Op een gegeven moment zal hij weer een sprongetje maken, of actiever worden waardoor hij meer gaat drinken. Tot nu toe doet hij het toch prima met die 5 flessen? Dan zou ik me ook niet echt zorgen maken hoor.
dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hemquote:Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Even een vraagje, die voedingstabellen, zijn dat indicaties wat ze mogen hebben of wat ze moeten hebben?? Lennon krijgt nu 5 voedingen per dag, maar hij drinkt gemiddeld 120 cc 135 dan.. per keer. Ik vind het niet zoveel, maar hij lijkt er genoeg aan te hebben.. hij geeft heel duidelijk aan dat ie gewoon niet meer wil, wat we wel proberen, maar na 1 of 2x proberen is het echt wel duidelijk dat ie niet meer wil.
Ow dat is ook zo zielig...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |