abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2009 @ 12:43:32 #251
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67543258
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:23 schreef Estrys het volgende:

[..]

Volgens de kinderarts is het dat ook, is niet met heel veel woorden zo gezegd in het ziekenhuis maar het kwam er wel op neer. Dus Nutriton gebruiken was het advies, maar ik vind hem daar niet goed op enz.
Hmm wat vervelend allemaal. Kun je niet om een andere kinderarts vragen? En ik zou zeker een osteopaat proberen, baat het niet schaadt het niet. Koemerlkallergie kunnen ze toch ook pas na een jaar testen? Tenminste zo ging het met mijn nichtje wel, maar dat is wel wat langer geleden.

Yade en wat zul je iets moois gemaakt hebben voor papa.

LL wat fijn dat alles zo goed gaat met Koen

Lennon is weer terug van kdv, hij had geslapen, fles leeggedronken en daarna nog een half uurtje geslapen. Daarna in de babyswing.. daar lag hij toen ik hem kwam halen. Heel erg tevreden en makkelijk volgens de leidster. Dat is wel fijn om te horen. Hij was wat moe dus nu maar weer in bed totdat hij de volgende fles krijgt.... en ik heb een oppas-/crecheboek besteld van Dikkie Dik.
Is wel handig voor ons en kdv.

Ow en ik heb mijn verzorgingstas helemaal niet nodig voor kdv, hij heeft daar een heuse eigen rugtas gekregen net als alle andere kindjes.
Make love, not war ☮
pi_67543635
Estrys, kennissen van ons hebben een zoontje met soortgelijke "problemen" als Seb. Zij hebben heel veel baat gehad bij een osteopaat!
pi_67543868
Sil, Koen is woensdag 9 maanden.

Diaan leuk crecheboekje!
pi_67543993
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:37 schreef Igraine het volgende:
hehe Elin, die pop heeft Daryl ook. Hij's leuk he. Lijkt het nou zo of wordt Elin d'r haar een beetje rossig?
als ik r in het licht hou dan is ze knalrood..maar verder lijkt t donkerblond
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67544003
Fijn dat alles goed gegaan is Diaan! Leuk boekje ook, kregen jullie daar geen boekje dan?

Wat mooi Yade
Lekker onder de verf

Ik wil ook nog een keer iets maken met voetjes en verf en Lotte, maar dan doe ik dat denk ik wel met z'n 2-en

Afgelopen zaterdag was Lotte alweer 9 maanden
Ze probeert nu de hele tijd een soort van staan. Op handen en voeten gaan staan en dan je kont zo ver mogelijk omhoog
En ze gaat nu echt op onderzoek uit, probeert dingen te pakken die ze niet mag (lamellen) en ik heb het idee dat ze het woord "nee" nu al snapt, klein eigenwijsje van me
Gisterenmiddag heb ik zo ontzettend veel lol met haar gehad, ze bleef maar lachen, gek doen, lief komen knuffelen, handje geven (dan wou ze staan)
  maandag 30 maart 2009 @ 13:39:07 #256
114177 Diaan73
pi_67544931
Mrien, nee wij kregen geen boekje, is ook niet verplicht maar als je wil, mag en kan het. Wij kregen ipv dat boekje een rugtasje... voordeel: nu konden we zelf boekje uitkiezen, ik vond het wel leuk en handig om er toch eentje te kopen en mee te nemen.

Ow Dakota, wat dat katoen en linnen betreft, linnen vind ik niet echt wat voor jochies Katoen heb ik volgens mij niets van. Ik heb al bedacht dat ik gewoon zn broekje uit ga doen als hij naar bed gaat, hij heeft toch een slaapzak aan.

Leuke leeftijd 9 maanden, ze beginnen dan al zoveel te kunnen.
Make love, not war ☮
pi_67545478
Advocaatje ging op reis
Advocaatje ging op reis, tiereliereliere,
Advocaatje ging op reis, tierelierelom.

Met zijn hoedje op zijn arm, tiereliereliere,
Met zijn hoedje op zijn arm, tierelierelom.

Bij een herberg bleef hij staan, tiereliereliere,
Bij een herberg bleef hij staan, tierelierelom.

Stokvis kreeg hij bij 't ontbijt, tiereliereliere,
Stokvis kreeg hij bij 't ontbijt, tierelierelom.

't Graatje schoot hem in zijn keel, tiereliereliere,
't Graatje schoot hem in zijn keel, tierelierelom.

Dokter werd er bij gehaald, tiereliereliere,
Dokter werd er bij gehaald, tierelierelom.

Maar de dokter was te laat, tiereliereliere,
Maar de dokter was te laat, tierelierelom.

Zo ging 't advocaatje dood, tiereliereliere,
Zo ging 't advocaatje dood, tierelierelom.

't Gras dat groeit nu op zijn buik, tiereliereliere,
't Gras dat groeit nu op zijn buik, tierelierelom.

ik dacht lieve liedjes te zingen voor Elin

gruwelijk!
wanna rub mah puppeh?!
pi_67545484
ik heb gebeld met de osteopaat, ik word teruggebeld voor een afspraak. Het kan nooit kwaad denk ik dan inderdaad maar.

Wij zijn even koffie gaan drinken bij een tante van mijn man en nou ligt Seb na een flesje weer lekker in zijn bed te slapen. Althans hij ligt in zijn bed en is stil, of hij slaapt weet ik niet.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_67545625
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Lennon is weer terug van kdv, hij had geslapen, fles leeggedronken en daarna nog een half uurtje geslapen. Daarna in de babyswing.. daar lag hij toen ik hem kwam halen. Heel erg tevreden en makkelijk volgens de leidster. Dat is wel fijn om te horen. Hij was wat moe dus nu maar weer in bed totdat hij de volgende fles krijgt.... en ik heb een oppas-/crecheboek besteld van Dikkie Dik.
[ afbeelding ] Is wel handig voor ons en kdv.

Ow en ik heb mijn verzorgingstas helemaal niet nodig voor kdv, hij heeft daar een heuse eigen rugtas gekregen net als alle andere kindjes.
Fijn he als het zo goed gaat.

Seb heeft een boekje gekregen van het KDV, daar schrijven zij en wij dingen in. Papa vraagt zich af of die mensen daar wel iets te doen hebben, ze zijn nogal van het opleuken van de bladzijdes met stempels en stickers en zo.
Ik heb de tas ook niet nodig want meneer heeft zijn eigen bakje waar ik de spullen in doe, dus ik neem voor een hele week alles mee en dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken.

Volgende week donderdag naar de osteopaat Kon morgen ook al maar dat schiet niet zo op want dan moet ik werken.
pi_67545698
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:54 schreef Estrys het volgende:
ik heb gebeld met de osteopaat, ik word teruggebeld voor een afspraak. Het kan nooit kwaad denk ik dan inderdaad maar.

Wij zijn even koffie gaan drinken bij een tante van mijn man en nou ligt Seb na een flesje weer lekker in zijn bed te slapen. Althans hij ligt in zijn bed en is stil, of hij slaapt weet ik niet.
Hij rust er vast wel van uit
pi_67545757
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Seb heeft een boekje gekregen van het KDV, daar schrijven zij en wij dingen in. Papa vraagt zich af of die mensen daar wel iets te doen hebben, ze zijn nogal van het opleuken van de bladzijdes met stempels en stickers en zo.
Ik heb de tas ook niet nodig want meneer heeft zijn eigen bakje waar ik de spullen in doe, dus ik neem voor een hele week alles mee en dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken.

Volgende week donderdag naar de osteopaat Kon morgen ook al maar dat schiet niet zo op want dan moet ik werken.
Dat doen ze hier ook, stickers, stempels etc. Vind ik wel leuk! De schriftjes van Sara zitten allemaal in haar baby-bewaardoos, ziet er gezellig uit zo
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 30 maart 2009 @ 14:06:48 #262
114177 Diaan73
pi_67545856
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad erg fijn en geruststellend voor volgende week, dan moet hij 2 dagen naar kdv.

Ik ben benieuwd of de osteopaat wat voor jullie/Seb kan doen... lekker dat hij nu rustig in zn bedje ligt (te slapen). Ik ga zo maar eens boven kijken, Lennon ligt vanaf kwart over 12 al in bed. Het is even weer een beetje wennen nu hij zo lang heeft geslapen vannacht, misschien even een nieuw ritme vinden.

Die schriftjes zijn idd leuk, ik zag ze ermee bezig toen ik Lennon bracht...
Make love, not war ☮
pi_67545888
Dakota, de meeste kinderliedjes hebben een best vervelende achtergrond

"berend botje" gaat bijvoorbeeld over een naar "het nieuwe land"emigrerende berend botje die verzuipt op zee. ik heb een boekje met oude kinderliedjes en een erg fanteike schoonpa die dat soort dingen opzoekt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67547012
ja te vroeg gejuicht, ben alweer twee keer naar boven gemoeten en nu huilt hij weer. Speen kwijt, speen er weer in, slaapt hij een half uur, speen kwijt... etc *trap weer op rent, goed voor de conditie*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 maart 2009 @ 16:38:44 #265
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67550749
Hoi dames,

K heb een vraagje en hoop dat er hier iemand is die me wijsheid kan brengen. Mijn konijn is vandaag geopereerd, en moet snachts een rompertje aan om te voorkomen dat ze aan de wond gaat zitten. Kan iemand me vertellen hoelang in cm een rompertje is, zodat ik weet welke maat ik moet kopen?
Ik schat dat saar in de lengte van nek tot staart 15-20 cm is.

Alvast dank je wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 30 maart 2009 @ 16:40:28 #266
108648 cattie
lieve moeder
pi_67550795
Wat vervelend Estrys. Kun je niet even vrijnemen van je werk voor a.s. donderdag? Als hij er zo'n last van heeft is dat misschien wel fijn.

Fee heeft ook een boekje voor het kdv. Leuk en handig! Morgen moet ze voor het "echie", de hele dag dus...
pi_67550829
daar is veel verschil in Ynske.

Ik heb voor je opgemeten: een witte van de Hema maat 62/68 die is rond de 33 cm
succes met Saar (en we willen wel een foto zien hoor)
  maandag 30 maart 2009 @ 16:41:15 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_67550831
Op het CB was alles oke, goed gegroeid. De prikjes waren minder leuk, ze is nu alweer aan het huilen. Helaas hoort het erbij.
pi_67550845
Even een vraagje voor moeders van kinderen met koemelkallergie.
Wij krijgen steeds meer het vermoeden dat Merel een koemelkallergie heeft. Haar eczeem op d'r wangen wordt erger, ze blijft dunne luiers houden en drinkt gewoon niet goed.
Wat is nu de beste stap, via de huisarts verder kijken of het CB bellen? En hoe gaat dat allemaal in z'n werk?
Ik heb gelezen dat er van Friso ook koemelkvrije voeding is, mag je dat zelf zomaar geven of gaat dit altijd via de HA enzo?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67550890
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:40 schreef cattie het volgende:
Wat vervelend Estrys. Kun je niet even vrijnemen van je werk voor a.s. donderdag? Als hij er zo'n last van heeft is dat misschien wel fijn.

Fee heeft ook een boekje voor het kdv. Leuk en handig! Morgen moet ze voor het "echie", de hele dag dus...
Het was morgenochtend dat hij kon en anders volgende week donderdag. Maar morgen is gewoon geen optie ivm een afspraak voor mijn werk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 maart 2009 @ 16:47:18 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67551015
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef Estrys het volgende:
daar is veel verschil in Ynske.

Ik heb voor je opgemeten: een witte van de Hema maat 62/68 die is rond de 33 cm
succes met Saar (en we willen wel een foto zien hoor)
dank je
dan moet ik dus een kleinere maat hebben. Is dat 56?

foto komt wel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67551032
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

dank je
dan moet ik dus een kleinere maat hebben. Is dat 56?

foto komt wel
dat is 50/56. er is ook nog 44
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 maart 2009 @ 16:48:38 #273
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67551065
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat is 50/56.
Dank je

* Ynske fiets ff snel naar de winkel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67551113
Jaa! Eindelijk weer een babietje voor dit topic! Mijn zoon JAMIE (James Joseph Danyel) is geboren!
Binnenkort een uitgebreider berichtje.. ik ga nu genieten
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67551156
verse baby gefeliciteerd met Jamie
  maandag 30 maart 2009 @ 17:03:33 #276
108648 cattie
lieve moeder
pi_67551534
Welkom Sopestengel met Jamie!

Fee weegt nu 6180 gram en is 61 cm. Hoofdomtrek 39,6!
pi_67551617
Welkom Soepstengel en gefeliciteerd met Jamie!
pi_67552035
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:49 schreef S_oepstengel het volgende:
Jaa! Eindelijk weer een babietje voor dit topic! Mijn zoon JAMIE (James Joseph Danyel) is geboren!
Binnenkort een uitgebreider berichtje.. ik ga nu genieten

Gefeliciteerd soepie!
pi_67554178
Ik kreeg telefoon van UMCG. Tyler wordt volgende week dinsdag geopereerd. Morgen krijgen we een brief met alle info. Toch nog snel!
pi_67554813
Ingrid, dat is zeker best snel, en ook wel weer spannend...

Soepstengel, gefeliciteerd met Jamie en welkom in dit topic, geniet lekker van je zoon en je gezinnetje

Cattie voor jou en Fee. Ze is wel lekker gegroeid of niet? Flinke dame

Ynske, succes met Saar!
  maandag 30 maart 2009 @ 19:53:23 #281
108648 cattie
lieve moeder
pi_67556018
Erg spannend Ingrid! En best snel.

Fee heeft een paracetamol gekregen en een uur of 2 bij mij in de draagdoek gebivakkeerd. Na lekker in bad geweest te zijn (dat vind ze echt heerlijk!) ligt ze nu in de box.
pi_67556186
Ah Fee gaat goed dus ! ik moet pas over 3 weken Elin vindt badderen ook heerlijk..is te merken aan het zwembad onder r badje
wanna rub mah puppeh?!
pi_67556354
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Dakota het volgende:

hoe gaat t met Elodietje?
Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.
En wat zijn ze toch gemakkelijk als baby, als ik vergelijk met onze peuter.
pi_67556456
mooi hoeveel weegt ze nu?
wanna rub mah puppeh?!
pi_67556506
soepstengel gefeliciteerd

wij komen afscheid nemen
we hebben afscheid genomen van de babytijd en gaan de dreumeswereld in.
allemaal bedankt voor de fijne tijd hieren wij komen hier heus wel om het hoekje kijkenom te spieken hoe het hier met iedereen gaat.

dag allemaal tot het volgende topic
mama van 3 kids!
pi_67556563
daaaaaaaaaag popplie!
wanna rub mah puppeh?!
pi_67556569
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.
En wat zijn ze toch gemakkelijk als baby, als ik vergelijk met onze peuter.

Dat is al snel Ingrid, maar ook wel weer fijn toch dat het zo snel is.
Fee goed gegroeid, ik ben ook zo benieuwd donderdag naar hoeveel Seb is gegroeid.

Seb had zichzelf echt compleet ondergepoept net, was er alleen zo snel bij dat het niet in zijn kleren zit, alleen in zijn romper (tot aan zijn nek)
  maandag 30 maart 2009 @ 20:17:48 #288
108648 cattie
lieve moeder
pi_67556941
Dag Annika!

BM, fijn dat het goed gaat. Baby's zijn idd makkelijker dan peuters!
  maandag 30 maart 2009 @ 20:37:18 #289
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67557637
Dag Popples . Tot heel snel weer .
pi_67557700
Ja, echt wel. Ze krijgen geen driftbuien en slapen nog lekker uit 'smorgens.
pi_67557749
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Estrys het volgende:

Seb had zichzelf echt compleet ondergepoept net, was er alleen zo snel bij dat het niet in zijn kleren zit, alleen in zijn romper (tot aan zijn nek)
Dat doen peuters dan idd wel niet meer.
  maandag 30 maart 2009 @ 20:51:55 #292
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67558160
Welkom Soep en Jamie!
Dag Popples en Annika!

Maarten is vandaag een beetje ziekjes, een aantal poepluiers en na de fles (die vaak niet opging) veel spugen... Vanavond (dat ik hem verschoonde) had hij wel wat ontlasting maar bijna niet nat...
Zelf ben ik ook ziek thuis, gelukkig was W. ook thuis en kon hij Maarten volledig verzorgen en ik lekker slapen in mijn bed.
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 30 maart 2009 @ 20:57:24 #293
114177 Diaan73
pi_67558352
Dag Popples en Annika tot over 10 maanden!!

Cattie, wat is Fee lekker gegroeid zeg.. en morgen moet je weer werken dus, heel veel succes morgen!!

Ingrid, wat lekker dat Tyler al zo snel wordt geopereerd!!!

Ennuh Soep, welkom hier met Jamie!!

Beterschap voor Maarten en Marie

Even een vraagje, die voedingstabellen, zijn dat indicaties wat ze mogen hebben of wat ze moeten hebben?? Lennon krijgt nu 5 voedingen per dag, maar hij drinkt gemiddeld 120 cc 135 dan.. per keer. Ik vind het niet zoveel, maar hij lijkt er genoeg aan te hebben.. hij geeft heel duidelijk aan dat ie gewoon niet meer wil, wat we wel proberen, maar na 1 of 2x proberen is het echt wel duidelijk dat ie niet meer wil.
Make love, not war ☮
pi_67559551
Popples en Annika tot over 3 maandjes in het volgende topic
Cattie, succes morgen op je 1e werkdag

Diaan ik denk dat Lennon dan gewoon genoeg heeft. Op een gegeven moment zal hij weer een sprongetje maken, of actiever worden waardoor hij meer gaat drinken. Tot nu toe doet hij het toch prima met die 5 flessen? Dan zou ik me ook niet echt zorgen maken hoor.
  maandag 30 maart 2009 @ 21:33:46 #295
114177 Diaan73
pi_67559728
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef LovelyLady het volgende:

Diaan ik denk dat Lennon dan gewoon genoeg heeft. Op een gegeven moment zal hij weer een sprongetje maken, of actiever worden waardoor hij meer gaat drinken. Tot nu toe doet hij het toch prima met die 5 flessen? Dan zou ik me ook niet echt zorgen maken hoor.
Ja dat is ook waar, ik denk dat hij op een gegeven moment wel naar die 150 cc zal opschuiven, we bieden maar gewoon elke keer 150 cc aan... en ja hij doet het prima
Make love, not war ☮
pi_67559759
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:

Even een vraagje, die voedingstabellen, zijn dat indicaties wat ze mogen hebben of wat ze moeten hebben?? Lennon krijgt nu 5 voedingen per dag, maar hij drinkt gemiddeld 120 cc 135 dan.. per keer. Ik vind het niet zoveel, maar hij lijkt er genoeg aan te hebben.. hij geeft heel duidelijk aan dat ie gewoon niet meer wil, wat we wel proberen, maar na 1 of 2x proberen is het echt wel duidelijk dat ie niet meer wil.
dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hem
  maandag 30 maart 2009 @ 21:37:30 #297
114177 Diaan73
pi_67559877
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hem
Ow dat is ook zo zielig... Knuffel voor hem en jou

Ja dat dachten wij ook, ik ga me er gewoon niet meer druk over maken zolang hij het gewoon goed doet. Je moet er ook geen hongerige baby van maken he?
Make love, not war ☮
pi_67560373
Mila krijgt 5 x 120 cc (soms 6 keer) maar ik merk dat ze dan echt nog honger heeft, ik denk dus dat we maar gewoon gaan opschuiven naar 150cc en eens kijken hoe dat gaat.
pi_67560545
Ach ja het went wel een beetje en hij is nog best vrolijk tussen het spugen door. Seb huilt ook niet meer zo vaak als hij spuugt, dat deed hij in het begin wel. Soms doet hij dat nog wel dan loopt hij helemaal paars aan omdat hij vergeet adem te halen. Dat is wel heel zielig. Hij slaapt op zich wel goed dus daar ben ik heel blij mee.

Mijn moeder belde net, mijn neef en zijn vriendin hebben een zoon gekregen Het tweede (nou ja eigenlijk 4e maar met die nicht hebben we geen contact meer) achterkleinkind van mijn oma (die niet echt geļnteresseerd is in anderen maar alleen in zichzelf helaas)
pi_67562075
Ach, zo zou Lotte eigenlijk een fles (bv) van ongeveer 200 cc mogen drinken als ik het zo hoor. Als ze 150 drinkt is het al veel

Ze melden zich wel als ze honger hebben

Welkom S_oepstengel en Jamie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')