quote:Op maandag 30 maart 2009 16:49 schreef S_oepstengel het volgende:
Jaa! Eindelijk weer een babietje voor dit topic! Mijn zoonJAMIE
(James Joseph Danyel) is geboren!
Binnenkort een uitgebreider berichtje.. ik ga nu genieten
Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.
En wat zijn ze toch gemakkelijk als baby, als ik vergelijk met onze peuter.
Dat doen peuters dan idd wel niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Estrys het volgende:
Seb had zichzelf echt compleet ondergepoept net, was er alleen zo snel bij dat het niet in zijn kleren zit, alleen in zijn romper (tot aan zijn nek)
Ja dat is ook waar, ik denk dat hij op een gegeven moment wel naar die 150 cc zal opschuiven, we bieden maar gewoon elke keer 150 cc aan... en ja hij doet het primaquote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Diaan ik denk dat Lennon dan gewoon genoeg heeft. Op een gegeven moment zal hij weer een sprongetje maken, of actiever worden waardoor hij meer gaat drinken. Tot nu toe doet hij het toch prima met die 5 flessen? Dan zou ik me ook niet echt zorgen maken hoor.
dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hemquote:Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Even een vraagje, die voedingstabellen, zijn dat indicaties wat ze mogen hebben of wat ze moeten hebben?? Lennon krijgt nu 5 voedingen per dag, maar hij drinkt gemiddeld 120 cc 135 dan.. per keer. Ik vind het niet zoveel, maar hij lijkt er genoeg aan te hebben.. hij geeft heel duidelijk aan dat ie gewoon niet meer wil, wat we wel proberen, maar na 1 of 2x proberen is het echt wel duidelijk dat ie niet meer wil.
Ow dat is ook zo zielig...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |