abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67488279
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:29 schreef Estrys het volgende:
goed van leander ! (nou hopen dat hij geen jetlag krijgt van de klok verzetten )

Ik zit even op H&M te kijken,oooooo dat doen ze expres, die mooie baby's gebruiken voor de foto
Seb moet ook t elmopakje
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67488347

elmoooooooo
wanna rub mah puppeh?!
pi_67488408
Tof pakje!
Wij willen hem ook

En op je klacht: wij blijven nog bijna een half jaar
pi_67488785
die is leuk dakota.

wat goed freecell dta hij doorslaapt

owja die stomme klok dat was vorig jaar ook met de bevalling
mama van 3 kids!
pi_67488941
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:07 schreef Popples het volgende:
die is leuk dakota.

wat goed freecell dta hij doorslaapt

owja die stomme klok dat was vorig jaar ook met de bevalling
Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uur
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:33:23 #156
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67489253
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hij slaapt denk ik, tenminste, het is stil (aan de overkant)

Ik las net in het vraag en aanbodtopic over slaapzakken. Lennon en Ruben slapen in een slaapzak als ik het goed begrijp. Seb slaapt nooit in een slaapzak, ja ik heb het op vakantie een keer gedaan, die had hij binnen 5 minuten helemaal ondergespuugd Hij blijft ook gewoon netjes onder de dekens liggen dus echt nodig is het nog niet denk ik, maar zou het voor op het KDV nodig zijn? Misschien wel zo prettig, dinsdag eens vragen daar
Lennon slaapt al sinds hij 2 weken was in een slaapzak omdat hij zich vooral snachts boven de dekens trapte en dus helemaal "bloot" lag en ik vond dat toen nog wel erg koud. Hij slaapt nu ook overdag in een slaapzak trouwens, maar dat is een dunnere. We zijn het nu ook zo gewend, dat we het maar gewoon zo laten. Deze gaat ook mee naar kdv, ze hebben daar zelfs om gevraagd... maar alleen als hij er een had.

Leander wat goed doorgeslapen heerlijk.

En ik vraag me ook af hoe het de komende nacht zal gaan met het uur vooruit. Morgen wordt ook een niet normale dag, we gaan naar het hoge noorden, naar Peacemans ouders... dus 2,5 uur in de auto heen en terug. We zijn van plan om kort na de fles van 9:30 te vertrekken... ben benieuwd hoe gaat met Lennon in de auto.

en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zeg ik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
Make love, not war ☮
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:47:42 #157
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67489548
Moest een hoop bijlezen zeg! Wat een leuke praatjes en ik ben nu ook verliefd op het Elmo pakje! Straks maar even kijken op de site van H&M!

Ik ben trots op mijn mannetje
Hij heeft zich weer voorbeeldig gedragen, we hadden een etentje van mijn oudtante die 93 werd! En Maarten is meegeweest, eerst even bij oma, oude Gro (wij noemen mijn oma altijd Gro, afkorting van Grootmoeder), tante en wat achternichtjes. Toen een fles en toen wij gingen eten heeft hij een tijdje liggen kletsen en spelen in de wagen en toen is hij lekker gaan slapen! We waren pas om half 12 thuis (wat een rotweer zeg onderweg!) en toen nog een (halve) fles en lekker slapen. Eerst 6 uur wakker maar uiteindelijk om kwart voor 7 weer en na de fles lekker gaan slapen. Ik werd wakker om 10 over 10 (!!!) van hem! Wat een luxe zeg.
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:48:36 #158
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67489562
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zeg ik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:53:31 #159
114177 Diaan73
pi_67489665
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef Marie79 het volgende:

[..]

Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!
ja ons mannetje is er snel mee...
Make love, not war ☮
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:57:07 #160
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67489727
ons mannetje speelt al piano als we 1 zouden hebben
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:59:03 #161
114177 Diaan73
pi_67489759
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
Make love, not war ☮
pi_67489842
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.

en hij kan al auto rijden als hij bij de pedalen zou kunnen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:05:03 #163
114177 Diaan73
pi_67489884
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Eet hij nog niet gewoon met de pot mee dan? Dat doet Lennon al een tijdje.
Make love, not war ☮
pi_67489933
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:05 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Eet hij nog niet gewoon met de pot mee dan? Dat doet Lennon al een tijdje.
Sterker nog hij kookt voor ons
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:08:01 #165
114177 Diaan73
pi_67489946
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

Sterker nog hij kookt voor ons
Zow dat is helemaal makkelijk. En komt hij ook al zelf uit bed? Dat is ook wel erg handig.
Make love, not war ☮
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:14:50 #166
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67490073
Stelletje pochers...
Lennon heeft zijn eerste proefschrift al af, 20 demo's vol liedjes voor zijn muzikale carriere en binnenkort heeft ie, als adviseur, een gesprek met Obama.
pi_67490482
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:16 schreef Estrys het volgende:

[..]

Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uur
gelukkig was het 4.35 uur mof was het nou 3.35

nee echt ik vroeg me echt af wat als ik nou om 2 uur beval maarja madam besloot toch 1,5 uur te wachten.

snelle lennon zeg.

Marie wat heerlijk zeg.

hier gaat het steeds samen of ze wisselen elkaar 's nachts af.
mama van 3 kids!
pi_67490861
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
Okeeee ik ben geloof ik best blij met een meisje, 10 uur in de regen op een voetbalveld lijkt me niet echt jofel . Maar goed, als ze op mij lijkt sta ik straks om 9 uur in de regen langs een modderige paardenbak .

Wat een ubercute Elmo-pakje zeg . Graag foto met kind erin voor het extraschattige effect graag!

Freecell wat een luxe dat Leander doorslaapt zeg! Jasja wordt echt nog stipt tussen 22.30 en 23.00 wakker en slobbert dan een grote papfles naar binnen, ik zie niet gebeuren dat ze die op korte termijn kan missen! Ik vind het niet erg hoor, tis nog wel een lekker avondritueel: rond 22.30 bijna alle lichten uit en eventueel tv (hoewel die al bijna nooit aan staat). Dan wachten op hongerige brulkreten en heerlijk in het schemer nog even genieten van mijn grote meisje die dan weer even een heel klein babietje is, zo heel dicht tegen me aan met dichte oogjes . Daarna afgetankt in coma terug in haar bedje en ik ook naar bed .
pi_67491010
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef peaceman het volgende:
Stelletje pochers...
Lennon heeft zijn eerste proefschrift al af, 20 demo's vol liedjes voor zijn muzikale carriere en binnenkort heeft ie, als adviseur, een gesprek met Obama.

Hey mensen, over brood eten.
Leander eet nu een broodje met jonge kaas, vindt hij erg lekker! Het hele broodje gaat meestal wel op.
Brood met niks gaat minder enthousiast naar binnen, met alleen boter hangt er tussenin.
Maar als ik iets zoets op zijn brood doe (appelstroop, compōte oid) eet hij het echt niet.

Wie weet er nog meer dingen in de categorie 'niet zoet'? Smeerkaas en leverpastei wil ik hem niet aandoen
pi_67491140
Madelieve: Ik vond het ook nog wel gezellig nog 's avonds, maar is moest hem er de helft van de tijd voor wakker maken en daar ben ik toen maar mee gestopt
Soms wordt hij nog wel even wakker om 23:00, maar dan hoor ik alleen 'urmp' oid door de babyfoon, geen gehuil oid.

Alleen ik merk wel dat het nu relaxter is met zelf naar bed gaan! Het was me niet opgevallen dat het minder relaxed was, maar nu ik niet meer hoef voeden 's avonds laat heb ik na 19:30 het geniale gevoel dat ik niks meer hoef
pi_67491530
En hier vind ik het zielig om Tyler wakker te maken voor het spoelen, maar het moet wel.
Gelukkig kan ik daarna naar bed en doet Djeez dan nog de fles van ca 24.00.

Tyler ondekt zijn stem nu denk ik. Heel veel kreetjes ineens.
En vanmorgen in bed met zn allen. Ging Kim terug kreetjes maken. De grootste lol hadden ze.
pi_67491589
Freecell, dat lijkt me inderdaad het grote voordeel, geen rekening houden met hoe laat ik zelf naar bed ga.
Soms ben ik na een drukke dag 's avonds echt moe. Ik ben een paar keer om negen uur naar bed gegaan en dan voor de late fles eruit maar dat is geen succes. Ben dan zelf net over de ergste vermoeidheid heen en kan vervolgens tot twee uur niet meer slapen. Ik ga dus nu echt pas na die laatste fles naar bed en dat is soms later dan ik zou willen. Ik heb Jasja een keer wakker gemaakt om elf uur en toen slobberde ze die fles even makkelijk naar binnen dus als het echt te laat wordt is dat geen punt, maar verder wordt ze altijd uit zichzelf wakker.

Maar ik zou het denk ik ook wel gaan missen, op maandag t/m donderdag zie ik haar gewoon niet veel . 's Ochtends aankleden, fles en naar het kdv en 's avonds snel naar huis om haar van zes tot half zeven nog even te zien. Soms is ze moe of ik ben laat en dan legt mijn lief haar al op bed maar het lijkt wel of ze op me ligt te wachten want dan is ze bijna altijd nog wakker als ik thuiskom.
pi_67491957
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Hey mensen, over brood eten.
Leander eet nu een broodje met jonge kaas, vindt hij erg lekker! Het hele broodje gaat meestal wel op.
Brood met niks gaat minder enthousiast naar binnen, met alleen boter hangt er tussenin.
Maar als ik iets zoets op zijn brood doe (appelstroop, compōte oid) eet hij het echt niet.

Wie weet er nog meer dingen in de categorie 'niet zoet'? Smeerkaas en leverpastei wil ik hem niet aandoen
misschien vegetarische leverpastei uit de natuurwinkel?
ik had appelstroop ook geprobeerd hier, en selene lust het wel hoor, maar selene stuitert daarna alle hoeken van de kamer door. ik denk dat iemand mijn suikerallergie (groot woord voor gewoon erg druk worden ervan ) geerfd heeft.....

voor morgen als ma en mijn tantes komen hebben we een minikrentebolletje voor selene
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67492610
freecel, je kunt ook smeerbare geitenkaas op brood doen. das het gemak van smeerkaas zonder de chemische zooi. Of over een paar maandjes tartex, vegetarische pate van de natuurwinkel. Ook erg lekker in veel verschillende smaken.
Je zou ook zelf hummus kunnen maken, of tonijn of eiersalade (beetje yoghurt erdoor ipv mayo).

Eea natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van leander, die weet ik niet uit mijn hoofd.
pi_67492982
7,5 maand ongeveer
Humus mag hij wel inderdaad, goed idee Ga ik maken! (vind het zelf ook heerlijk, haha)

Simmu: hoe komen ze aan vegetarische levers?
pi_67493016
Avalon rolt Ronja was zo langzaam met al dat soort dingen, ik had dit nog even niet verwacht
pi_67493025
Geitenkaas, mag dat met 7 maand? Ja, zal wel, is ook jonge kaas natuurlijk...
pi_67493208
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef owlet het volgende:
Avalon rolt Ronja was zo langzaam met al dat soort dingen, ik had dit nog even niet verwacht
Hoppa!
pi_67493409
rollende Avalon
wanna rub mah puppeh?!
pi_67493559
12 weken

Het geheim van vliegtuigje spelen
Het hele eerste jaar leert je baby dingen die voor ons als volwassenen zo simpel zijn, dat we er niet meer bij stil staan. Maar voor baby’s zijn ze het hoogst bereikbare en dus hun piekervaringen. Zo volgen op de vaste ‘patronen’ de ’vloeiende overgangen.’ Je merkt dan dat je baby minder houterig, minder robotachtig gaat bewegen. Die verandering klinkt door in de manier waarop hij met zijn stemgeluid speelt. Deze ontwikkeling is de reden dat baby’s zo graag vliegtuigje spelen, waarbij ze in je handen door de kamer vliegen, steile duikvluchten maken en weer opstijgen - om maar een voorbeeld te noemen.

Speeltijd!
Deze periode staat ook met het spelen in verband met de vloeiende overgangen. Alle speelgoed en spelletjes die hier op inspelen zijn favoriet bij je baby. Het leuke hieraan is dat je sommig speelgoed dat hem zo ontzettend interesseert altijd bij je hebt: je handen, je lijf en je stem. Ga eens langzaam met je hand omhoog terwijl je met je stem ook omhoog gaat. Laat iets langzaam ronddraaien terwijl je het omlaag brengt. Voor ons lijken dit saaie dingen, maar je baby zal er intens blij mee zijn. Probeer het maar eens!

Dit sprongetje...
Als je baby deze sprong genomen heeft is hij heel duidelijk groter geworden. Zijn bewegingen komen veel soepeler over en jij weet precies wat hij bedoelt. Niet zo gek want jullie zijn nu al een kwart jaar samen! Je bent gewend aan het ouderschap en je baby heeft een goede start gemaakt. De mentale ontwikkeling van je baby heeft nu al drie sprongetjes gemaakt en zal er over zeven weken alweer een maken! Alle sprongperiodes zijn voor hem uniek. Iedere keer ervaart hij de wereld op een andere manier. Vergeet niet jouw belevenissen en ervaringen op te schrijven!

voor de oei ik groeiers
wanna rub mah puppeh?!
pi_67493641
ingrid, volgens mij lopen Elin en Tyler aardig gelijk qua ontwikkeling dus eigenlijk gaat Tyler dus net zo snel als dat ie volgens zijn uitgerekende datum deed he?
wanna rub mah puppeh?!
pi_67494573
Goed zo Avalon!
pi_67495082
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
Hoe is het vannacht gegaan Zweefvliegje? Op dat soort dagen was de draagdoek hier geniaal
Wat gaaf dat Leander écht heeft doorgeslapen! Heerlijk!

Iets met de Fokwet..
[fluistert]Ontzettend late reactie, in de zin van, we zijn alweer 2 nachten verder, maar het ging allemaal goed!
Toen ik de "late voeding" van 1 uur had gegeven heeft ze vanaf half 2 tot half 7 geslapen!
En gisteren hadden we een hele drukke dag, bij opa, oma en oom en tante en toen is ze overdag heel veel wakker geweest, en toen heeft ze afgelopen nacht zelfs geslapen vanaf 1 uur t/m half 8!!![/fluistert]

Vandaag gaat het trouwens ook erg goed. Half 8 drinken, even een paar uurtjes bij papa en mama in bed, douchen met mama, drinken, even in de box en nu slaapt ze als een roosje.
Lianne heeft nog niet echt een ritme met drinken, dus ik denk dat we geen "last" hebben met de overgang naar de zomertijd.
pi_67496063
Heb je dat pakje online besteld Koot? Maar dan niet allebei aan naar de meet he
pi_67497119
nope, winkel
wanna rub mah puppeh?!
pi_67498562
daar was ik al bang voor. Ik ben net in Eindhoven geweest maar we zijn niet verder geweest dan de macstore (nieuwe laptop ) en bij de H&M die je dan tegenkomt hebben ze geen kinderafdeling, had geen zin om de hele stad door te crossen.
pi_67498983
Merel drinkt weer goed vandaag tot nu toe: afgelopen nacht om 3 uur hele fles, vanmorgen half 9 kwart fles, 13:00 hele fles, 17:00 hele fles
Nog wel steeds dunne luiers. Maar ze plast in ieder geval ook weer goed. En ze ligt nu al een uur in de box te tutten.
En mijn luie biggetje pakt dingen vast! Eindelijk Zit ze heel geconcentreerd te loeren naar iets, en dan met dat zwiepende handje erop af, tot ze 't heeft
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67501089
Merel

Ik begin op mijn schoonmoeder te lijken: ik noem mijn kind Dirkje (zo heet de poes) en net zat Dirkje aan de bank te krabben roep ik Seb
pi_67501319
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Auto rijden? Geen kunst aan toch!? Amber scheurt al flink rond in d'r roze bolide

'Hoi!'

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67502227
heeej Amber
pi_67502257
oeh! zo'n ding ziet er leuk uit!!!
pi_67502360
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Fuente het volgende:
Merel drinkt weer goed vandaag tot nu toe: afgelopen nacht om 3 uur hele fles, vanmorgen half 9 kwart fles, 13:00 hele fles, 17:00 hele fles
Nog wel steeds dunne luiers. Maar ze plast in ieder geval ook weer goed. En ze ligt nu al een uur in de box te tutten.
En mijn luie biggetje pakt dingen vast! Eindelijk Zit ze heel geconcentreerd te loeren naar iets, en dan met dat zwiepende handje erop af, tot ze 't heeft
jeej!
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 29 maart 2009 @ 08:42:18 #193
114177 Diaan73
pi_67512678
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Fuente het volgende:
wat fijn!!!

Goed nieuws hier, Lennon heeft de hele avond/nacht vanaf 20:00 uur zonder avondvoeding doorgeslapen We hadden gisterenavond verjaardag en kwam pas na twaalven thuis en hadden inmiddels besloten om maar geen voeding meer te doen. Vanmorgen om 6:20 uur oude tijd werd ik wakker omdat het nog steeds zo stil was. Ik ben maar eens bij Lennon op de kamer gaan kijken.. hij deed zn ogen open en begon te lachen. Toen maar flesje gemaakt en gegeven en weer in bed gedaan, hij ligt nu weer/nog te slapen. Over 1,5 uur vertrekken we richting het Noorden.. ben benieuwd hoe het vandaag verder gaat.

Hoe hebben andere babietjes het vannacht/vanmorgen gedaan met het extra uur??
Make love, not war ☮
pi_67512726
Wat fijn Fuente!
En goed van Lennon!

Lotte werd gisteravond rond 22 uur wakker en was daarna helemaal hyper en actief, ze ging pas tegen 24 uur slapen en werd vanmorgen oude tijd 6:45 wakker...poepbroek...

Wij zitten nu dus samen beneden formule 1 te kijken met een broodkorst in de hand en te spelen
pi_67512842
Ambertje heeft een gewone nacht gehad; 19:00 naar bed; 23:00 nog even melkie, en tot half 9 zomertijd geslapen zo'n beetje, toen werd ze wakker met een hele dikke poepbroek.
Alleen gister was ze wat spokerig en heeft ze bij ons geslapen.

Nu zit ze lekker te spelen met d'r krokodilletje; lief zachtjes kwebbelend (Ohw en ook hard )
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67512843
Dakota, wat een leuk pakje! Ik was gister ook nog bij de H&M in alkmaar, heb toen zo'n zelfde pakje gekocht maar met Mr. Strong erop (en eerder had ik bij de zeeman een Mr. Strong t-shirt gekocht voor Sander.)
Zijn leuke pakjes!!
Freecell wat lekker dan Leander lekker doorslaapt!
Avalon die rolt
Merel die weer goed drinkt
Amber wat een stoere bak heb je daar!
Lennon ook lekker de nacht goed doorgekomen!
Wat een goed nieuws allemaal!
Koen die gong gister door omstandigheden wat later naar bed waardoor hij kwart voor 8 (nieuwe tijd) wakker werd. Dat is dus ook best wel lekker, ik denk dat we dan qua schema wel weer goed rond komen
  zondag 29 maart 2009 @ 10:09:14 #197
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67513170
allemaal doorslapertjes
zijn er ook bv'ers die geen doorslapers hebben of is mijn kind de enige die niet doorslaapt
wanna rub mah puppeh?!
pi_67513560
Lotte slaapt ook niet altijd meer door momenteel hoor Dakota
Al ben ik nu allang blij als ze zich dan 's avonds nog meldt ipv 's nachts
  zondag 29 maart 2009 @ 11:24:02 #199
105850 Fuente
mamamuts
pi_67514000
Dakota, Merel (fv) slaapt ook niet door hoor , en ik zie het haar voorlopig ook nog niet doen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 29 maart 2009 @ 12:34:49 #200
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67515267
Maarten werd vanmorgen 6 uur (oude tijd) wakker, dus voor nu is het wel lekker, zit hij weer op een goede tijd qua voeding enzo...
Ik voelde me net eventjes een heel slechte moeder
Ik was zijn nageltjes aan het knippen, en je voelt het al aankomen, jahoor een klein stukje vel te pakken!
Hij moest zo huilen en ik ook bijna...
Gelukkig toen ik hem net naar bed bracht was hij alweer een tijdje rustig en heb ik ook weer een lachje van hem gehad!
pi_67515442
even nog in het kader van "kijk eens wat mijn baby kan!": de mijne kan het behang lospulken
pi_67515735
geen doorslaper hier hoor. Wij hebben een-nou-ja-ik-heb-echt-niet-zoveel-slaap-nodig-hoor baby.

Ik ben zowaar naar de sportschool geweest vanmorgen, heb er ook nog gesport ook. Mijn schoonzusje en zwager waren hier om F1 te kijken vanmorgen. Kom ik net thuis, ja hoor mijn schoonmoeder vanuit haar werk ook gekomen. Had ik net zo gedacht. Toen ik thuis kwam ging ze net weg: " ja ik heb hem een schone luier gegeven" Kom ik binnen, kind huilen en ze wist niet hoe snel ze weg moest komen volgens mij. Ja lekker, bedankt he!

Volgens mijn man was Seb net in de box in slaap gevallen totdat zij er boven kwam hangen. BEN JE WAKKER??? Ja nu wel JA
Het blijft toch best moeilijk om er iets van te zeggen vinden wij allebei. Ik probeer het wel, het komt alleen niet aan denk ik. Maar het moment dat ik het niet meer zo voorzichtig ga zeggen komt zeker binnenkort. Nou is ze psychisch niet helemaal in orde dus dat maakt het nog wat lastiger.
Overigens vertelde ik deze perikelen tegen een tante van mijn man en die zei dat mijn schoonmoeder dat ook deed toen haar eigen kinderen klein waren, ze steeds uit bed halen of wakker maken wanneer ze sliepen " want het is zo gezellig als ze wakker zijn"

Of we met pasen meegaan met haar naar de Ardennen, nou ik DENK het niet, sterker ik weet het wel zeker.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:59:22 #203
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67515783
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:57 schreef Estrys het volgende:
geen doorslaper hier hoor. Wij hebben een-nou-ja-ik-heb-echt-niet-zoveel-slaap-nodig-hoor baby.

Ik ben zowaar naar de sportschool geweest vanmorgen, heb er ook nog gesport ook. Mijn schoonzusje en zwager waren hier om F1 te kijken vanmorgen. Kom ik net thuis, ja hoor mijn schoonmoeder vanuit haar werk ook gekomen. Had ik net zo gedacht. Toen ik thuis kwam ging ze net weg: " ja ik heb hem een schone luier gegeven" Kom ik binnen, kind huilen en ze wist niet hoe snel ze weg moest komen volgens mij. Ja lekker, bedankt he!

Volgens mijn man was Seb net in de box in slaap gevallen totdat zij er boven kwam hangen. BEN JE WAKKER??? Ja nu wel JA
Het blijft toch best moeilijk om er iets van te zeggen vinden wij allebei. Ik probeer het wel, het komt alleen niet aan denk ik. Maar het moment dat ik het niet meer zo voorzichtig ga zeggen komt zeker binnenkort. Nou is ze psychisch niet helemaal in orde dus dat maakt het nog wat lastiger.
Overigens vertelde ik deze perikelen tegen een tante van mijn man en die zei dat mijn schoonmoeder dat ook deed toen haar eigen kinderen klein waren, ze steeds uit bed halen of wakker maken wanneer ze sliepen " want het is zo gezellig als ze wakker zijn"

Of we met pasen meegaan met haar naar de Ardennen, nou ik DENK het niet, sterker ik weet het wel zeker.

mja idd.
Mijne heeft nu een abbo op de Oma o.i.d
wanna rub mah puppeh?!
pi_67515867
er komt een moment... dat mijn irritatiegrens bereikt is, en dan kan ze beter maken dat ze heel snel weg is.
Die tante zei dat ik haar maar moest negeren, maar dat gaat zo moeilijk wanneer ze met haar neus bovenop mijn kind hangt
  zondag 29 maart 2009 @ 13:20:18 #205
108648 cattie
lieve moeder
pi_67516283
Fee heeft de laatste nachten nog maar 1 nachtvoeding, zo rond 3 uur! Dat is voor mij al bijna gelijk aan doorslapen. Heerlijk. Overdag slaapt ze nu ook meer en als ze dan wakker is, is ze lekker vrolijk aan het lachen en brabbelen.
pi_67517791
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:47 schreef Dakota het volgende:
ingrid, volgens mij lopen Elin en Tyler aardig gelijk qua ontwikkeling dus eigenlijk gaat Tyler dus net zo snel als dat ie volgens zijn uitgerekende datum deed he?
Nou, dat zou best eens kunnen ja.
Zo had ik het nog niet bekeken.

Hij heeft nu echt zijn stem ontdekt. Zo leuk al die kreetjes! En Kim die terugdoet en dan hij weer.O+
Vannacht bij mijn ouders geslapen, ging heel goed! Wij nog speciaal rond 00.00 langsgeweest om te spoelen.
pi_67525050
Seb heeft een blaasje op de onder/zijkant van zijn tong. Het is wit en eromheen een vuurrode rand. Iemand een idee wat het is? Of is het gewoon een blaasje/blaar zoals volwassenen dat ook wel eens hebben?
pi_67525146
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:57 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een blaasje op de onder/zijkant van zijn tong. Het is wit en eromheen een vuurrode rand. Iemand een idee wat het is? Of is het gewoon een blaasje/blaar zoals volwassenen dat ook wel eens hebben?
Hmm klinkt niet zo lekker, geen idee of het kwaad kan, als het er morgen nog zit kan je altijd de HA even bellen toch?

Wij moeten morgen weer naar het CB. Koen is dinsdag 9 maanden. Volgende afspraak zal wel met 11 maanden zijn en krijgt hij weer prikjes
  zondag 29 maart 2009 @ 19:31:16 #209
108648 cattie
lieve moeder
pi_67525890
Estrys, misschien spruw?

LL, wij mogen morgen ook naar het cb. Dan krijgt Fee weer prikjes.
pi_67525966
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:31 schreef cattie het volgende:
Estrys, misschien spruw?

LL, wij mogen morgen ook naar het cb. Dan krijgt Fee weer prikjes.
Ja daar dacht ik zelf ook aan, maar kan dat zijn 1 blaasje en verder niks? Of beginnend misschien. Wij moeten donderdag naar het CB voor de prikjes. Ben benieuwd hoeveel Seb nu weegt. Hij is erg jengelig vandaag.
pi_67527632
He gatver Cattie, prikjes ik ben er niet echt een fan van hoor. Die kleintjes hebben er meestal niet zo heel erg veel last van maar het is zoooo sneu. Ik krijg altijd een heel naar gevoel in me buik als Koen echt pijn heeft.
Estrys ik heb geen ervaring met spruw, Sander heeft het nooit gehad en Koen tot nu toe ook niet (naarmate ze ouder worden, wordt de kans toch ook kleiner?
Ik ben ook benieuwd hoeveel Koen is aangekomen. Hij heeft echt LOOD in zijn kont!
pi_67527780
Ik las ook al ergens iets het begin van waterpokken, dat heerst op het KDV maar dat heeft een incubatietijd van 14-21 dagen dus dat lijkt me sterk.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:00:51 #213
114177 Diaan73
pi_67537887
Cattie, het is voor jou al de 3e keer naar cb of niet?Wij moeten nog 14 dagen wachten voordat Lennon weer naar cb mag en dat is dan nog maar de 2e keer... ik vind het wel lang duren, maar ja het kon niet eerder...zat vol.

Estrys, ik heb ook geen idee, als je het niet vertrouwt gewoon de ha bellen en anders donderdag even op bureau vragen. Lastig hoor de situatie met je schoonmoeder.

Wij zijn dus gisteren naar het hoge Noorden geweest, Lennon heeft de heen- en terugweg geslapen, denken we. Hij was in ieder geval erg stil en rustig. Bij mn schoonouders, die hij niet zo vaak ziet, was hij aan het lachen enz. dus dat was erg leuk voor mn schoonouders. We waren rond 8 uur weer thuis, heeft ie een fles gehad en hebben we hem naar bed gedaan. Vanmorgen om 7:05 was hij nog stil.. Peaceman ging even bij hem kijken en heeft hem wakker moeten maken. Hij moest vanmorgen weer naar kdv om te wennen... en daar is hij nu. Hij was aan het lachen toen ik wegging. Ow en hij drinkt nog steeds niet al zijn flessen van 150 cc leeg, terwijl er een voeding per dag minder is. Is dat heel erg? Of moeten we maar gewoon accepteren dat hij hier genoeg aan heeft?
Make love, not war ☮
pi_67537953
elin sliep gisteren van 17:30 tot 1:30 en na t drinken weer verder tot 7, best netjes van r
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538002
Wat lekker dat dat zo ging met reizen! Autorijden is meestal wel een succes hč?

Hummel hier slaapt nog Om 5:00 even wakker geweest, daarna om 6:30 drinken en er weer in. en hij slaapt nog steeds!

Ik hoorde hem net door de babyfoon, dus ik ging even kijken, ligt hij half op zijn buik slapend, met zijn snoetje tegen de spijlen aan, helemaal bovenin in het bedje, één arm er uit
Dus ik denk: dat kįn niet lekker liggen, zal ik er wat aan doen? Rekt hij zich wat, trekt zijn armpje binnenboord, wurmt zijn koppie nóg vaster tegen de spijlen (ik wil steeds tralies zeggen ) smakt wat en slaapt verder.
Nou, mijn zegen heeftie
pi_67538013
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:04 schreef Dakota het volgende:
elin sliep gisteren van 17:30 tot 1:30 en na t drinken weer verder tot 7, best netjes van r
Wop
Dat noem ik doorslapen Relaxed zeg!
pi_67538044
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
Wat lekker dat dat zo ging met reizen! Autorijden is meestal wel een succes hč?

Hummel hier slaapt nog Om 5:00 even wakker geweest, daarna om 6:30 drinken en er weer in. en hij slaapt nog steeds!

Ik hoorde hem net door de babyfoon, dus ik ging even kijken, ligt hij half op zijn buik slapend, met zijn snoetje tegen de spijlen aan, helemaal bovenin in het bedje, één arm er uit
Dus ik denk: dat kįn niet lekker liggen, zal ik er wat aan doen? Rekt hij zich wat, trekt zijn armpje binnenboord, wurmt zijn koppie nóg vaster tegen de spijlen (ik wil steeds tralies zeggen ) smakt wat en slaapt verder.
Nou, mijn zegen heeftie
fotooooooo
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538063
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Wij moeten nog 14 dagen wachten voordat Lennon weer naar cb mag... ik vind het wel lang duren, maar ja het kon niet eerder...zat vol.

Estrys, ik heb ook geen idee, als je het niet vertrouwt gewoon de ha bellen en anders donderdag even op bureau vragen. Lastig hoor de situatie met je schoonmoeder.

Wij zijn dus gisteren naar het hoge Noorden geweest, Lennon heeft de heen- en terugweg geslapen, denken we. Hij was in ieder geval erg stil en rustig. Bij mn schoonouders, die hij niet zo vaak ziet, was hij aan het lachen enz. dus dat was erg leuk voor mn schoonouders. We waren rond 8 uur weer thuis, heeft ie een fles gehad en hebben we hem naar bed gedaan. Vanmorgen om 7:05 was hij nog stil.. Peaceman ging even bij hem kijken en heeft hem wakker moeten maken. Hij moest vanmorgen weer naar kdv om te wennen... en daar is hij nu. Hij was aan het lachen toen ik wegging.
Wij hebben een spiegeltje vast gemaakt aan de hoofdsteun van de achterbank, was handig voor de reis naar Oostenrijk aangezien hij zoveel spuugt en ik geen zin had om achterin te gaan zitten (wagenziek) zo kan ik hem zien als ik omkijk.

Het blaasje is nu wat anders geworden meer echt een blaartje. Hij lijkt er geen last van te hebben, ik zag net uitslag op zijn gezicht (mijn man zou vragen "en hebben we wat gewonnen?" ) hij is wel heel vrolijk. Hij lijkt er trouwens wel een ander huiltje bij te hebben gekregen toen hij vanmorgen huilde klonk het veel ouder.
pi_67538106
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:09 schreef Dakota het volgende:

[..]

fotooooooo
Helaas, ik hoor hem al
  maandag 30 maart 2009 @ 09:24:13 #220
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67538288
Nog andere kindjes moeite met de zomertijd? Yade heeft gisteren twee en een half uur liggen miepen. Ze wilde maar NIET slapen. Eindelijk wel in slaap gevallen en vaak wakker geworden terwijl ze normala gewoon lekker slaapt.

Ben echt brak nu zeg. Bah! Afschaffen zomertijd!

En prikjes blijven vervelend. Ik heb ook een echte meid wat dat betreft, ze maakgt er een drama van. Waar andere kindjes ophouden met huilen na de prik, blijft zij gerust nog even goed doorbleren tot we bijna bij huis zijn. Begin mei moeten we weer.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:25:21 #221
114177 Diaan73
pi_67538315
Elin goed bezig, zo volhouden meid!!

Feecell, dat zal een mooi gezicht zijn geweest en ook lekker dat hij goed heeft geslapen.

Sil, wij hebben juist helemaal geen last van dat uur. Bij Lennon nu niet en Twan gaat dan ook altijd beter slapen, dus wat mij betreft... gewoon in stand laten.

Estrys, ik bedacht me net, kan het misschien van het zuigen zijn? Lennon had een zuigblaar, maar dan wel aan zn lip. Misschien dat Seb op de een of andere manier zn tong daarvoor gebruikt.
Make love, not war ☮
pi_67538371
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:11 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wij hebben een spiegeltje vast gemaakt aan de hoofdsteun van de achterbank, was handig voor de reis naar Oostenrijk aangezien hij zoveel spuugt en ik geen zin had om achterin te gaan zitten (wagenziek) zo kan ik hem zien als ik omkijk.

Het blaasje is nu wat anders geworden meer echt een blaartje. Hij lijkt er geen last van te hebben, ik zag net uitslag op zijn gezicht (mijn man zou vragen "en hebben we wat gewonnen?" ) hij is wel heel vrolijk. Hij lijkt er trouwens wel een ander huiltje bij te hebben gekregen toen hij vanmorgen huilde klonk het veel ouder.
klinkt als waterpokken of rode hond ?
ga je naar de dok?
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538398
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:25 schreef Diaan73 het volgende:

Estrys, ik bedacht me net, kan het misschien van het zuigen zijn? Lennon had een zuigblaar, maar dan wel aan zn lip. Misschien dat Seb op de een of andere manier zn tong daarvoor gebruikt.
Dat zei mijn moeder ook al, Ze opperde dat zijn speen misschien te klein is geworden of zo. Je gaat me nou toch niet vertellen dat mijn moeder wel eens gelijk zou kunnen hebben he? Ik had het ook kunnen weten want mijn moeder heeft echt altijd gelijk, ook wanneer ze geen gelijk heeft... Hij zuigt wel als een dolle op zijn speen, ik denk dat het een beetje helpt tegen het zuur of zo.
pi_67538416
hij heeft toch ook uitslag op zijn gezicht?
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538439
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:28 schreef Dakota het volgende:

[..]

klinkt als waterpokken of rode hond ?
ga je naar de dok?
Ja dat kwam ook al in me op, ik kijk het vandaag nog even aan want hij heeft geen verhoging en is vrolijk.
pi_67538477
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:30 schreef Dakota het volgende:
hij heeft toch ook uitslag op zijn gezicht?
sinds vandaag een beetje ja.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:34:44 #227
114177 Diaan73
pi_67538497
Ik vind uitslag vaak ook wel lastig te beoordelen.. Lennon heeft ook allemaal kleine bultjes bij zn ellebogen en knieėn. Ze zijn niet rood, je ziet ze niet eens, je voelt ze alleen... wij denken dat zweetbultjes zijn. Volgende keer even bij cb navragen.

Waterpokken of rode hond begint toch niet in de mond? Ik heb eigenlijk ook geen idee, volgens mij heeft Twan het niet gehad...
quote:
ROde hond:
Ziekteverschijnselen bij kinderen en volwassenen
Ongeveer de helft van de besmette personen heeft nergens last van.

- Vlekkerige, rozerode huiduitslag, beginnend in het gezicht en snel uitbreidend naar bovenlijf, armen en benen.
- Bij oudere kinderen en volwassenen ook griepachtige verschijnselen en opgezette lymfeklieren achter het oor en in de nek.
- Gewrichtspijn, vooral bij oudere meisjes en vrouwen.
Make love, not war ☮
pi_67538581
Amber heeft niet echt last van zomertijd volgens mij; maar heeft afentoe wel avonden/nachten moeite met slapen; zo ook gisteravond/vannacht.
Gisteravond viel ze prima in slaap; maar in de loop van de avond huilen. Ze heeft nog lekker even bij me op de bank gezeten even weer afwachten tot ze weer moe werd. Daarna met de laatste voeding weer naar bed; en vannacht weer brullend wakker, na wat pogingen heeft vriendlief haar naast me neer gelegd.
Gister overdag had ze het al wat moeilijk we waren op verjaarsvisite gezien haar grote neef 2 werd; met meerdere kindjes, waarbij Amber de jongste was en dan ook veel in de belangstelling staat.
Vind het niet vreemd als ze dan het iets moeilijker heeft met slapen; al die indrukken en drukte.
Amber Mae
pi_67538635
Waterpokken las ik ergens dat wel kan beginnen in de mond. Ik denk niet dat hij rode hond of waterpokken heeft, dat heeft een incubatietijd van minimaal 14 dagen en hij is tot vorige week niet met andere kinderen in contact geweest. En ook niet heel veel met volwassenen anders dan mijn (schoon)ouders en ons.
pi_67538806
Hier juist geen last van zomertijd, hij is weer gaan slapen!
Ligt dus nu al vanaf 19:30 op bed met korte drinkpauze om 6:30

Ligt nu zo:

Zonet dus veel meer linksboven nog
pi_67538822
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind uitslag vaak ook wel lastig te beoordelen.. Lennon heeft ook allemaal kleine bultjes bij zn ellebogen en knieėn. Ze zijn niet rood, je ziet ze niet eens, je voelt ze alleen... wij denken dat zweetbultjes zijn. Volgende keer even bij cb navragen.

Waterpokken of rode hond begint toch niet in de mond? Ik heb eigenlijk ook geen idee, volgens mij heeft Twan het niet gehad...
[..]

kan heel goed zijn hoor, ze zitten iig wl op de daarvoor bestemde plekken , moet je proberen wat talkpoeder erop te smeren na t badje en veel katoen laten dragen
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538834
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
Hier juist geen last van zomertijd, hij is weer gaan slapen!
Ligt dus nu al vanaf 19:30 op bed met korte drinkpauze om 6:30

Ligt nu zo:
[ afbeelding ]

Zonet dus veel meer linksboven nog
en wat een leuk lakentje
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538970
Ikea
pi_67539019
dat overtrek is dat van Ikea? edit: ja dus

Hier is Seb heel vrolijk. Alleen hij heeft om zeven uur eten gehad en is gewoon nog steeds aan het spugen Ik begin er aardig moedeloos van te worden.
pi_67539076
Ik vind hem zelf ook geweldig en je kan er ook heel goed een dekentje instoppen, goed formaat en blijft goed zitten.
Ik ga er nog één halen denk ik

Dat spugen is echt erg vervelend En je kan er ook zo weinig tegen doen hč? Blegh!
  maandag 30 maart 2009 @ 10:05:49 #236
114177 Diaan73
pi_67539179
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:50 schreef Dakota het volgende:

[..]

kan heel goed zijn hoor, ze zitten iig wl op de daarvoor bestemde plekken , moet je proberen wat talkpoeder erop te smeren na t badje en veel katoen laten dragen
Okay, dat met dat talkpoeder ga ik zeker doen. Van samenstelling van de kleding heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van hahaha.

Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Mischien kan die iets voor hem betekenen.

Ow wat ligt Leander lief in zn bedje
Make love, not war ☮
pi_67539263
Lief Freecell

Balen van het gespuug Estrys!

Sil, niet echt zomertijddrama hier
Wel gewoon een vrolijk wakker kind om 23:45 (en wij sliepen al) die gewoon lekker met de knuffels aan het spelen was in bed (zittend). Even eruit, slokje drinken en weer bed in en ze ging gelijk slapen
Volgens mij vond ze het gewoon even gezellig om tegen mama aan te liggen en te knuffelen, want zoveel dronk ze ook weer niet

Toen was het 5:40 en hoorde ik haar weer gillen en spelen en een lol dat ze weer had. Zelfde verhaal, eruit, slokje drinken en weer bed in. Toen nog 2/3 keer recht leggen (ging elke keer weer zitten) en ze sliep weer gelukkig...
Toen de wekker vanmorgen ging hoorde we gelijk Lotte 1x gillen, daarna zijn wij weer in coma geraakt tot half 9 en toen we wakker werden sliep ze nog diep..
Helaas moest ze naar het kdv vandaag dus moest ze wel wakker worden..

Toch wel lastig dat ze in bed gaat zitten (en onder het dekentje vandaan kruipt) maar niet weer zichzelf kan onderstoppen (grapje)
pi_67539606
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Misschien kan die iets voor hem betekenen.

Volgens de kinderarts is het dat ook, is niet met heel veel woorden zo gezegd in het ziekenhuis maar het kwam er wel op neer. Dus Nutriton gebruiken was het advies, maar ik vind hem daar niet goed op reageren. De medicijnen wilde ze niet geven want dat had weer allerlei bijwerkingen. Weer terug naar de kinderarts dan maar? De moed zakt me werkelijk waar in de schoenen, naar die arts ga ik echt niet meer terug.
Osteopaat ja dat wilde ik een tijdje geleden al doen maar is er een beetje bij ingeschoten ivm werk en vakantie en zo. Ik ga vandaag eens bellen. Niet geschoten is in ieder geval mis.

Ik had in het flesvoeding topic al gepost dat er ook wel erg veel symptomen van koemelkallergie aanwezig zijn. Manlief is geloof ik een beetje van mening dat ik spijkers op laag water aan het zoeken ben. Maar hij is 5 dagen in de week werken dus die heeft makkelijk praten.

Ik weet ook wel dat heel veel baby's spugen maar wanneer ze op het KDV ook zeggen dat hij toch wel heel veel spuugt dan is het toch echt niet meer als normaal te betitelen toch? Ik ga donderdag de arts van het CB eens bij haar jasje grijpen. Seb en ik worden hier in ieder geval doodmoe van. Als moeder wil je ook gewoon zeker weten dat je er alles aan gedaan hebt wat kan, dat gevoel heb ik absoluut niet. Ik heb het gevoel dat ze me niet serieus nemen, maar mijn gevoel zegt dat het gewoon niet goed is. Waarom schijn ik dat dan niet over te kunnen brengen op de arts of het CB zucht
pi_67539657
En je huisarts? Kan je daar wat mee?
pi_67539748
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:25 schreef freecell het volgende:
En je huisarts? Kan je daar wat mee?
Die neemt me op zich wel serieus maar die stuurt me vervolgens door naar de kinderarts en die arts waar we nu zijn geweest is wel de meest arrogante muts die je kan krijgen volgens mij
Zit je daar als ouders en dan geeft ze je het gevoel alsof je bij het schoolhoofd op het matje moet.
pi_67539775
En een second opinion bij een andere kinderarts aanvragen?
pi_67539949
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay, dat met dat talkpoeder ga ik zeker doen. Van samenstelling van de kleding heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van hahaha.

Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Mischien kan die iets voor hem betekenen.

Ow wat ligt Leander lief in zn bedje
katoen en linnen is het meest luchtige wat een baby kan dragen..baby's zweten nog niet zo goed en de kleding kan het proces ook nog versterken
wanna rub mah puppeh?!
pi_67539994
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Die neemt me op zich wel serieus maar die stuurt me vervolgens door naar de kinderarts en die arts waar we nu zijn geweest is wel de meest arrogante muts die je kan krijgen volgens mij
Zit je daar als ouders en dan geeft ze je het gevoel alsof je bij het schoolhoofd op het matje moet.
Oi
Ik zou denk ik teruggaan naar de huisarts en dat gewoon uitleggen
pi_67540692
Elin is boos aan t doen
Volgens mij omdat ze niet t hele poppie in r bakkes krijgt

ze ligt nu nog steeds dat ding te wurgen
wanna rub mah puppeh?!
pi_67540805
Arm poppie
Dat manneke hier is om 10:15 nog een keer vet vrolijk wakker geworden. Normaal gaat hij rond 10:00 zijn bed weer in, ik denk dat het vandaag 1 slaapje wordt van 2 tot 4 ofzo
pi_67541077
Tyler heeft gelukkig geen last van zomertijd! Was zelfs pas 8.30 wakker.

Nu na een half uur mega overstuur en overstrekken en mega veel hoesten eindelijk weer rustig.
pi_67541193
Lief Leander in zijn bedje.
Elin, lief popje heb je daar

Wij zijn weer terug van het CB en Koen doet het goed volgens de arts. Ze vond hem erg snel met kruipen en verder vond ze het een lekker bezig mannetje. Koen weegt nu 9080 gram en is 74 cm
Dat hij overigens nog 2 flessen opvolgmelk krijgt was niet zo'n probleem omdat hij genoeg andere dingen binnen krijgt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2009 11:28:05 ]
  maandag 30 maart 2009 @ 11:41:51 #248
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67541578
Woensdag is Yade's pappa jarig, dus wij zijn aan de slag gegaan. Wonderbaarlijk genoeg zat vooral Yade onder, maar niet de vloer of ikzelf! Daarna maar in bad gegaan en hop naar bedje toe.

En dingen niet in je mond kunnen stoppen is heul frustrerend. Tenminste.... hier wel.

LL Hoe oud is Koen nu?
pi_67543077
hehe Elin, die pop heeft Daryl ook. Hij's leuk he. Lijkt het nou zo of wordt Elin d'r haar een beetje rossig?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_67543094
arme selene had zich gebrand aan de radiator. ik had getest of de radiatoren niet te warm zouden worden en dat worden ze normaal ook niet (ik heb getest bij buiten vriezen en de thermostaat op 20). de thermostaat bleek op 22 graden te staan. iedereen geschrokken hier (mickie kwam ook direct aanrennen toen selene begon te huilen). tis al wel over, geen brandwond ofzo. ik had direct een koud washandje erop gedaan en ff overlegd met de huisartsassistente of ik er nog wat jojobaolie op moest doen (ja doe maar zei ze). maar bahbah, wat een rotdag! gister de hele dag (druk) bezoek gehad, het werd erg laat en dan die zomertijd erbovenop. bahbah, we willen niet meer vandaag
  maandag 30 maart 2009 @ 12:43:32 #251
114177 Diaan73
pi_67543258
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:23 schreef Estrys het volgende:

[..]

Volgens de kinderarts is het dat ook, is niet met heel veel woorden zo gezegd in het ziekenhuis maar het kwam er wel op neer. Dus Nutriton gebruiken was het advies, maar ik vind hem daar niet goed op enz.
Hmm wat vervelend allemaal. Kun je niet om een andere kinderarts vragen? En ik zou zeker een osteopaat proberen, baat het niet schaadt het niet. Koemerlkallergie kunnen ze toch ook pas na een jaar testen? Tenminste zo ging het met mijn nichtje wel, maar dat is wel wat langer geleden.

Yade en wat zul je iets moois gemaakt hebben voor papa.

LL wat fijn dat alles zo goed gaat met Koen

Lennon is weer terug van kdv, hij had geslapen, fles leeggedronken en daarna nog een half uurtje geslapen. Daarna in de babyswing.. daar lag hij toen ik hem kwam halen. Heel erg tevreden en makkelijk volgens de leidster. Dat is wel fijn om te horen. Hij was wat moe dus nu maar weer in bed totdat hij de volgende fles krijgt.... en ik heb een oppas-/crecheboek besteld van Dikkie Dik.
Is wel handig voor ons en kdv.

Ow en ik heb mijn verzorgingstas helemaal niet nodig voor kdv, hij heeft daar een heuse eigen rugtas gekregen net als alle andere kindjes.
Make love, not war ☮
pi_67543635
Estrys, kennissen van ons hebben een zoontje met soortgelijke "problemen" als Seb. Zij hebben heel veel baat gehad bij een osteopaat!
pi_67543868
Sil, Koen is woensdag 9 maanden.

Diaan leuk crecheboekje!
pi_67543993
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:37 schreef Igraine het volgende:
hehe Elin, die pop heeft Daryl ook. Hij's leuk he. Lijkt het nou zo of wordt Elin d'r haar een beetje rossig?
als ik r in het licht hou dan is ze knalrood..maar verder lijkt t donkerblond
wanna rub mah puppeh?!
pi_67544003
Fijn dat alles goed gegaan is Diaan! Leuk boekje ook, kregen jullie daar geen boekje dan?

Wat mooi Yade
Lekker onder de verf

Ik wil ook nog een keer iets maken met voetjes en verf en Lotte, maar dan doe ik dat denk ik wel met z'n 2-en

Afgelopen zaterdag was Lotte alweer 9 maanden
Ze probeert nu de hele tijd een soort van staan. Op handen en voeten gaan staan en dan je kont zo ver mogelijk omhoog
En ze gaat nu echt op onderzoek uit, probeert dingen te pakken die ze niet mag (lamellen) en ik heb het idee dat ze het woord "nee" nu al snapt, klein eigenwijsje van me
Gisterenmiddag heb ik zo ontzettend veel lol met haar gehad, ze bleef maar lachen, gek doen, lief komen knuffelen, handje geven (dan wou ze staan)
  maandag 30 maart 2009 @ 13:39:07 #256
114177 Diaan73
pi_67544931
Mrien, nee wij kregen geen boekje, is ook niet verplicht maar als je wil, mag en kan het. Wij kregen ipv dat boekje een rugtasje... voordeel: nu konden we zelf boekje uitkiezen, ik vond het wel leuk en handig om er toch eentje te kopen en mee te nemen.

Ow Dakota, wat dat katoen en linnen betreft, linnen vind ik niet echt wat voor jochies Katoen heb ik volgens mij niets van. Ik heb al bedacht dat ik gewoon zn broekje uit ga doen als hij naar bed gaat, hij heeft toch een slaapzak aan.

Leuke leeftijd 9 maanden, ze beginnen dan al zoveel te kunnen.
Make love, not war ☮
pi_67545478
Advocaatje ging op reis
Advocaatje ging op reis, tiereliereliere,
Advocaatje ging op reis, tierelierelom.

Met zijn hoedje op zijn arm, tiereliereliere,
Met zijn hoedje op zijn arm, tierelierelom.

Bij een herberg bleef hij staan, tiereliereliere,
Bij een herberg bleef hij staan, tierelierelom.

Stokvis kreeg hij bij 't ontbijt, tiereliereliere,
Stokvis kreeg hij bij 't ontbijt, tierelierelom.

't Graatje schoot hem in zijn keel, tiereliereliere,
't Graatje schoot hem in zijn keel, tierelierelom.

Dokter werd er bij gehaald, tiereliereliere,
Dokter werd er bij gehaald, tierelierelom.

Maar de dokter was te laat, tiereliereliere,
Maar de dokter was te laat, tierelierelom.

Zo ging 't advocaatje dood, tiereliereliere,
Zo ging 't advocaatje dood, tierelierelom.

't Gras dat groeit nu op zijn buik, tiereliereliere,
't Gras dat groeit nu op zijn buik, tierelierelom.

ik dacht lieve liedjes te zingen voor Elin

gruwelijk!
wanna rub mah puppeh?!
pi_67545484
ik heb gebeld met de osteopaat, ik word teruggebeld voor een afspraak. Het kan nooit kwaad denk ik dan inderdaad maar.

Wij zijn even koffie gaan drinken bij een tante van mijn man en nou ligt Seb na een flesje weer lekker in zijn bed te slapen. Althans hij ligt in zijn bed en is stil, of hij slaapt weet ik niet.
pi_67545625
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Lennon is weer terug van kdv, hij had geslapen, fles leeggedronken en daarna nog een half uurtje geslapen. Daarna in de babyswing.. daar lag hij toen ik hem kwam halen. Heel erg tevreden en makkelijk volgens de leidster. Dat is wel fijn om te horen. Hij was wat moe dus nu maar weer in bed totdat hij de volgende fles krijgt.... en ik heb een oppas-/crecheboek besteld van Dikkie Dik.
[ afbeelding ] Is wel handig voor ons en kdv.

Ow en ik heb mijn verzorgingstas helemaal niet nodig voor kdv, hij heeft daar een heuse eigen rugtas gekregen net als alle andere kindjes.
Fijn he als het zo goed gaat.

Seb heeft een boekje gekregen van het KDV, daar schrijven zij en wij dingen in. Papa vraagt zich af of die mensen daar wel iets te doen hebben, ze zijn nogal van het opleuken van de bladzijdes met stempels en stickers en zo.
Ik heb de tas ook niet nodig want meneer heeft zijn eigen bakje waar ik de spullen in doe, dus ik neem voor een hele week alles mee en dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken.

Volgende week donderdag naar de osteopaat Kon morgen ook al maar dat schiet niet zo op want dan moet ik werken.
pi_67545698
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:54 schreef Estrys het volgende:
ik heb gebeld met de osteopaat, ik word teruggebeld voor een afspraak. Het kan nooit kwaad denk ik dan inderdaad maar.

Wij zijn even koffie gaan drinken bij een tante van mijn man en nou ligt Seb na een flesje weer lekker in zijn bed te slapen. Althans hij ligt in zijn bed en is stil, of hij slaapt weet ik niet.
Hij rust er vast wel van uit
pi_67545757
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Seb heeft een boekje gekregen van het KDV, daar schrijven zij en wij dingen in. Papa vraagt zich af of die mensen daar wel iets te doen hebben, ze zijn nogal van het opleuken van de bladzijdes met stempels en stickers en zo.
Ik heb de tas ook niet nodig want meneer heeft zijn eigen bakje waar ik de spullen in doe, dus ik neem voor een hele week alles mee en dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken.

Volgende week donderdag naar de osteopaat Kon morgen ook al maar dat schiet niet zo op want dan moet ik werken.
Dat doen ze hier ook, stickers, stempels etc. Vind ik wel leuk! De schriftjes van Sara zitten allemaal in haar baby-bewaardoos, ziet er gezellig uit zo
Sara
Merel
Ukje
  maandag 30 maart 2009 @ 14:06:48 #262
114177 Diaan73
pi_67545856
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad erg fijn en geruststellend voor volgende week, dan moet hij 2 dagen naar kdv.

Ik ben benieuwd of de osteopaat wat voor jullie/Seb kan doen... lekker dat hij nu rustig in zn bedje ligt (te slapen). Ik ga zo maar eens boven kijken, Lennon ligt vanaf kwart over 12 al in bed. Het is even weer een beetje wennen nu hij zo lang heeft geslapen vannacht, misschien even een nieuw ritme vinden.

Die schriftjes zijn idd leuk, ik zag ze ermee bezig toen ik Lennon bracht...
Make love, not war ☮
pi_67545888
Dakota, de meeste kinderliedjes hebben een best vervelende achtergrond

"berend botje" gaat bijvoorbeeld over een naar "het nieuwe land"emigrerende berend botje die verzuipt op zee. ik heb een boekje met oude kinderliedjes en een erg fanteike schoonpa die dat soort dingen opzoekt
pi_67547012
ja te vroeg gejuicht, ben alweer twee keer naar boven gemoeten en nu huilt hij weer. Speen kwijt, speen er weer in, slaapt hij een half uur, speen kwijt... etc *trap weer op rent, goed voor de conditie*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 maart 2009 @ 16:38:44 #265
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67550749
Hoi dames,

K heb een vraagje en hoop dat er hier iemand is die me wijsheid kan brengen. Mijn konijn is vandaag geopereerd, en moet snachts een rompertje aan om te voorkomen dat ze aan de wond gaat zitten. Kan iemand me vertellen hoelang in cm een rompertje is, zodat ik weet welke maat ik moet kopen?
Ik schat dat saar in de lengte van nek tot staart 15-20 cm is.

Alvast dank je wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 30 maart 2009 @ 16:40:28 #266
108648 cattie
lieve moeder
pi_67550795
Wat vervelend Estrys. Kun je niet even vrijnemen van je werk voor a.s. donderdag? Als hij er zo'n last van heeft is dat misschien wel fijn.

Fee heeft ook een boekje voor het kdv. Leuk en handig! Morgen moet ze voor het "echie", de hele dag dus...
pi_67550829
daar is veel verschil in Ynske.

Ik heb voor je opgemeten: een witte van de Hema maat 62/68 die is rond de 33 cm
succes met Saar (en we willen wel een foto zien hoor)
  maandag 30 maart 2009 @ 16:41:15 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_67550831
Op het CB was alles oke, goed gegroeid. De prikjes waren minder leuk, ze is nu alweer aan het huilen. Helaas hoort het erbij.
pi_67550845
Even een vraagje voor moeders van kinderen met koemelkallergie.
Wij krijgen steeds meer het vermoeden dat Merel een koemelkallergie heeft. Haar eczeem op d'r wangen wordt erger, ze blijft dunne luiers houden en drinkt gewoon niet goed.
Wat is nu de beste stap, via de huisarts verder kijken of het CB bellen? En hoe gaat dat allemaal in z'n werk?
Ik heb gelezen dat er van Friso ook koemelkvrije voeding is, mag je dat zelf zomaar geven of gaat dit altijd via de HA enzo?
Sara
Merel
Ukje
pi_67550890
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:40 schreef cattie het volgende:
Wat vervelend Estrys. Kun je niet even vrijnemen van je werk voor a.s. donderdag? Als hij er zo'n last van heeft is dat misschien wel fijn.

Fee heeft ook een boekje voor het kdv. Leuk en handig! Morgen moet ze voor het "echie", de hele dag dus...
Het was morgenochtend dat hij kon en anders volgende week donderdag. Maar morgen is gewoon geen optie ivm een afspraak voor mijn werk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 maart 2009 @ 16:47:18 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67551015
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef Estrys het volgende:
daar is veel verschil in Ynske.

Ik heb voor je opgemeten: een witte van de Hema maat 62/68 die is rond de 33 cm
succes met Saar (en we willen wel een foto zien hoor)
dank je
dan moet ik dus een kleinere maat hebben. Is dat 56?

foto komt wel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67551032
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

dank je
dan moet ik dus een kleinere maat hebben. Is dat 56?

foto komt wel
dat is 50/56. er is ook nog 44
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 maart 2009 @ 16:48:38 #273
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67551065
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat is 50/56.
Dank je

* Ynske fiets ff snel naar de winkel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_67551113
Jaa! Eindelijk weer een babietje voor dit topic! Mijn zoon JAMIE (James Joseph Danyel) is geboren!
Binnenkort een uitgebreider berichtje.. ik ga nu genieten
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67551156
verse baby gefeliciteerd met Jamie
  maandag 30 maart 2009 @ 17:03:33 #276
108648 cattie
lieve moeder
pi_67551534
Welkom Sopestengel met Jamie!

Fee weegt nu 6180 gram en is 61 cm. Hoofdomtrek 39,6!
pi_67551617
Welkom Soepstengel en gefeliciteerd met Jamie!
pi_67552035
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:49 schreef S_oepstengel het volgende:
Jaa! Eindelijk weer een babietje voor dit topic! Mijn zoon JAMIE (James Joseph Danyel) is geboren!
Binnenkort een uitgebreider berichtje.. ik ga nu genieten

Gefeliciteerd soepie!
pi_67554178
Ik kreeg telefoon van UMCG. Tyler wordt volgende week dinsdag geopereerd. Morgen krijgen we een brief met alle info. Toch nog snel!
pi_67554813
Ingrid, dat is zeker best snel, en ook wel weer spannend...

Soepstengel, gefeliciteerd met Jamie en welkom in dit topic, geniet lekker van je zoon en je gezinnetje

Cattie voor jou en Fee. Ze is wel lekker gegroeid of niet? Flinke dame

Ynske, succes met Saar!
  maandag 30 maart 2009 @ 19:53:23 #281
108648 cattie
lieve moeder
pi_67556018
Erg spannend Ingrid! En best snel.

Fee heeft een paracetamol gekregen en een uur of 2 bij mij in de draagdoek gebivakkeerd. Na lekker in bad geweest te zijn (dat vind ze echt heerlijk!) ligt ze nu in de box.
pi_67556186
Ah Fee gaat goed dus ! ik moet pas over 3 weken Elin vindt badderen ook heerlijk..is te merken aan het zwembad onder r badje
wanna rub mah puppeh?!
pi_67556354
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Dakota het volgende:

hoe gaat t met Elodietje?
Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.
En wat zijn ze toch gemakkelijk als baby, als ik vergelijk met onze peuter.
pi_67556456
mooi hoeveel weegt ze nu?
wanna rub mah puppeh?!
pi_67556506
soepstengel gefeliciteerd

wij komen afscheid nemen
we hebben afscheid genomen van de babytijd en gaan de dreumeswereld in.
allemaal bedankt voor de fijne tijd hieren wij komen hier heus wel om het hoekje kijkenom te spieken hoe het hier met iedereen gaat.

dag allemaal tot het volgende topic
mama van 3 kids!
pi_67556563
daaaaaaaaaag popplie!
wanna rub mah puppeh?!
pi_67556569
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.
En wat zijn ze toch gemakkelijk als baby, als ik vergelijk met onze peuter.

Dat is al snel Ingrid, maar ook wel weer fijn toch dat het zo snel is.
Fee goed gegroeid, ik ben ook zo benieuwd donderdag naar hoeveel Seb is gegroeid.

Seb had zichzelf echt compleet ondergepoept net, was er alleen zo snel bij dat het niet in zijn kleren zit, alleen in zijn romper (tot aan zijn nek)
  maandag 30 maart 2009 @ 20:17:48 #288
108648 cattie
lieve moeder
pi_67556941
Dag Annika!

BM, fijn dat het goed gaat. Baby's zijn idd makkelijker dan peuters!
  maandag 30 maart 2009 @ 20:37:18 #289
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67557637
Dag Popples . Tot heel snel weer .
pi_67557700
Ja, echt wel. Ze krijgen geen driftbuien en slapen nog lekker uit 'smorgens.
pi_67557749
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Estrys het volgende:

Seb had zichzelf echt compleet ondergepoept net, was er alleen zo snel bij dat het niet in zijn kleren zit, alleen in zijn romper (tot aan zijn nek)
Dat doen peuters dan idd wel niet meer.
  maandag 30 maart 2009 @ 20:51:55 #292
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67558160
Welkom Soep en Jamie!
Dag Popples en Annika!

Maarten is vandaag een beetje ziekjes, een aantal poepluiers en na de fles (die vaak niet opging) veel spugen... Vanavond (dat ik hem verschoonde) had hij wel wat ontlasting maar bijna niet nat...
Zelf ben ik ook ziek thuis, gelukkig was W. ook thuis en kon hij Maarten volledig verzorgen en ik lekker slapen in mijn bed.
  maandag 30 maart 2009 @ 20:57:24 #293
114177 Diaan73
pi_67558352
Dag Popples en Annika tot over 10 maanden!!

Cattie, wat is Fee lekker gegroeid zeg.. en morgen moet je weer werken dus, heel veel succes morgen!!

Ingrid, wat lekker dat Tyler al zo snel wordt geopereerd!!!

Ennuh Soep, welkom hier met Jamie!!

Beterschap voor Maarten en Marie

Even een vraagje, die voedingstabellen, zijn dat indicaties wat ze mogen hebben of wat ze moeten hebben?? Lennon krijgt nu 5 voedingen per dag, maar hij drinkt gemiddeld 120 cc 135 dan.. per keer. Ik vind het niet zoveel, maar hij lijkt er genoeg aan te hebben.. hij geeft heel duidelijk aan dat ie gewoon niet meer wil, wat we wel proberen, maar na 1 of 2x proberen is het echt wel duidelijk dat ie niet meer wil.
Make love, not war ☮
pi_67559551
Popples en Annika tot over 3 maandjes in het volgende topic
Cattie, succes morgen op je 1e werkdag

Diaan ik denk dat Lennon dan gewoon genoeg heeft. Op een gegeven moment zal hij weer een sprongetje maken, of actiever worden waardoor hij meer gaat drinken. Tot nu toe doet hij het toch prima met die 5 flessen? Dan zou ik me ook niet echt zorgen maken hoor.
  maandag 30 maart 2009 @ 21:33:46 #295
114177 Diaan73
pi_67559728
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef LovelyLady het volgende:

Diaan ik denk dat Lennon dan gewoon genoeg heeft. Op een gegeven moment zal hij weer een sprongetje maken, of actiever worden waardoor hij meer gaat drinken. Tot nu toe doet hij het toch prima met die 5 flessen? Dan zou ik me ook niet echt zorgen maken hoor.
Ja dat is ook waar, ik denk dat hij op een gegeven moment wel naar die 150 cc zal opschuiven, we bieden maar gewoon elke keer 150 cc aan... en ja hij doet het prima
Make love, not war ☮
pi_67559759
quote:
Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:

Even een vraagje, die voedingstabellen, zijn dat indicaties wat ze mogen hebben of wat ze moeten hebben?? Lennon krijgt nu 5 voedingen per dag, maar hij drinkt gemiddeld 120 cc 135 dan.. per keer. Ik vind het niet zoveel, maar hij lijkt er genoeg aan te hebben.. hij geeft heel duidelijk aan dat ie gewoon niet meer wil, wat we wel proberen, maar na 1 of 2x proberen is het echt wel duidelijk dat ie niet meer wil.
dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hem
  maandag 30 maart 2009 @ 21:37:30 #297
114177 Diaan73
pi_67559877
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hem
Ow dat is ook zo zielig... Knuffel voor hem en jou

Ja dat dachten wij ook, ik ga me er gewoon niet meer druk over maken zolang hij het gewoon goed doet. Je moet er ook geen hongerige baby van maken he?
Make love, not war ☮
pi_67560373
Mila krijgt 5 x 120 cc (soms 6 keer) maar ik merk dat ze dan echt nog honger heeft, ik denk dus dat we maar gewoon gaan opschuiven naar 150cc en eens kijken hoe dat gaat.
pi_67560545
Ach ja het went wel een beetje en hij is nog best vrolijk tussen het spugen door. Seb huilt ook niet meer zo vaak als hij spuugt, dat deed hij in het begin wel. Soms doet hij dat nog wel dan loopt hij helemaal paars aan omdat hij vergeet adem te halen. Dat is wel heel zielig. Hij slaapt op zich wel goed dus daar ben ik heel blij mee.

Mijn moeder belde net, mijn neef en zijn vriendin hebben een zoon gekregen Het tweede (nou ja eigenlijk 4e maar met die nicht hebben we geen contact meer) achterkleinkind van mijn oma (die niet echt geļnteresseerd is in anderen maar alleen in zichzelf helaas)
pi_67562075
Ach, zo zou Lotte eigenlijk een fles (bv) van ongeveer 200 cc mogen drinken als ik het zo hoor. Als ze 150 drinkt is het al veel

Ze melden zich wel als ze honger hebben

Welkom S_oepstengel en Jamie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')