Seb moet ook t elmopakjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:29 schreef Estrys het volgende:
goed van leander !(nou hopen dat hij geen jetlag krijgt van de klok verzetten
)
Ik zit even op H&M te kijken,oooooo dat doen ze expres, die mooie baby's gebruiken voor de foto
Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:07 schreef Popples het volgende:
die is leuk dakota.![]()
wat goed freecell dta hij doorslaapt![]()
owja die stomme klok dat was vorig jaar ook met de bevalling
Lennon slaapt al sinds hij 2 weken was in een slaapzak omdat hij zich vooral snachts boven de dekens trapte en dus helemaal "bloot" lag en ik vond dat toen nog wel erg koud. Hij slaapt nu ook overdag in een slaapzak trouwens, maar dat is een dunnere. We zijn het nu ook zo gewend, dat we het maar gewoon zo laten. Deze gaat ook mee naar kdv, ze hebben daar zelfs om gevraagd... maar alleen als hij er een had.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Hij slaapt denk ik, tenminste, het is stil (aan de overkant)
Ik las net in het vraag en aanbodtopic over slaapzakken. Lennon en Ruben slapen in een slaapzak als ik het goed begrijp. Seb slaapt nooit in een slaapzak, ja ik heb het op vakantie een keer gedaan, die had hij binnen 5 minuten helemaal ondergespuugdHij blijft ook gewoon netjes onder de dekens liggen dus echt nodig is het nog niet denk ik, maar zou het voor op het KDV nodig zijn? Misschien wel zo prettig, dinsdag eens vragen daar
Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zegik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
ons mannetje speelt al piano als we 1 zouden hebben![]()
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
ons mannetje speelt al piano als we 1 zouden hebben![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.
en hij kan al auto rijden als hij bij de pedalen zou kunnen![]()
Sterker nog hij kookt voor onsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet hij nog niet gewoon met de pot mee dan? Dat doet Lennon al een tijdje.
Zow dat is helemaal makkelijk. En komt hij ook al zelf uit bed? Dat is ook wel erg handig.quote:
gelukkig was het 4.35 uur mof was het nou 3.35quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uur
Okeeee ik ben geloof ik best blij met een meisje, 10 uur in de regen op een voetbalveld lijkt me niet echt jofelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zegik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef peaceman het volgende:
Stelletje pochers...![]()
Lennon heeft zijn eerste proefschrift al af, 20 demo's vol liedjes voor zijn muzikale carriere en binnenkort heeft ie, als adviseur, een gesprek met Obama.
misschien vegetarische leverpastei uit de natuurwinkel?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:52 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
Hey mensen, over brood eten.
Leander eet nu een broodje met jonge kaas, vindt hij erg lekker! Het hele broodje gaat meestal wel op.
Brood met niks gaat minder enthousiast naar binnen, met alleen boter hangt er tussenin.
Maar als ik iets zoets op zijn brood doe (appelstroop, compōte oid) eet hij het echt niet.
Wie weet er nog meer dingen in de categorie 'niet zoet'? Smeerkaas en leverpastei wil ik hem niet aandoen
Hoppa!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef owlet het volgende:
Avalon roltRonja was zo langzaam met al dat soort dingen, ik had dit nog even niet verwacht
Wat gaaf dat Leander écht heeft doorgeslapen! Heerlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
Hoe is het vannacht gegaan Zweefvliegje? Op dat soort dagen was de draagdoek hier geniaal
Auto rijden? Geen kunst aan toch!? Amber scheurt al flink rond in d'r roze bolidequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.
en hij kan al auto rijden als hij bij de pedalen zou kunnen![]()
jeej!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Fuente het volgende:
Merel drinkt weer goedvandaag tot nu toe: afgelopen nacht om 3 uur hele fles, vanmorgen half 9 kwart fles, 13:00 hele fles, 17:00 hele fles
Nog wel steeds dunne luiers. Maar ze plast in ieder geval ook weer goed. En ze ligt nu al een uur in de box te tutten.
En mijn luie biggetje pakt dingen vast! EindelijkZit ze heel geconcentreerd te loeren naar iets, en dan met dat zwiepende handje erop af, tot ze 't heeft
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Fuente het volgende:
Merel drinkt weer goedvandaag tot nu toe: afgelopen nacht om 3 uur hele fles, vanmorgen half 9 kwart fles, 13:00 hele fles, 17:00 hele fles
Nog wel steeds dunne luiers. Maar ze plast in ieder geval ook weer goed. En ze ligt nu al een uur in de box te tutten.
En mijn luie biggetje pakt dingen vast! EindelijkZit ze heel geconcentreerd te loeren naar iets, en dan met dat zwiepende handje erop af, tot ze 't heeft
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:57 schreef Estrys het volgende:
geen doorslaper hier hoor. Wij hebben een-nou-ja-ik-heb-echt-niet-zoveel-slaap-nodig-hoor baby.![]()
Ik ben zowaar naar de sportschool geweest vanmorgen, heb er ook nog gesport ook. Mijn schoonzusje en zwager waren hier om F1 te kijken vanmorgen. Kom ik net thuis, ja hoor mijn schoonmoeder vanuit haar werk ook gekomen. Had ik net zo gedacht. Toen ik thuis kwam ging ze net weg: " ja ik heb hem een schone luier gegeven" Kom ik binnen, kind huilen en ze wist niet hoe snel ze weg moest komen volgens mij. Ja lekker, bedankt he!
Volgens mijn man was Seb net in de box in slaap gevallen totdat zij er boven kwam hangen. BEN JE WAKKER??? Ja nu wel JA![]()
Het blijft toch best moeilijk om er iets van te zeggen vinden wij allebei. Ik probeer het wel, het komt alleen niet aan denk ik. Maar het moment dat ik het niet meer zo voorzichtig ga zeggen komt zeker binnenkort. Nou is ze psychisch niet helemaal in orde dus dat maakt het nog wat lastiger.
Overigens vertelde ik deze perikelen tegen een tante van mijn man en die zei dat mijn schoonmoeder dat ook deed toen haar eigen kinderen klein waren, ze steeds uit bed halen of wakker maken wanneer ze sliepen " want het is zo gezellig als ze wakker zijn"![]()
Of we met pasen meegaan met haar naar de Ardennen, nou ik DENK het niet, sterker ik weet het wel zeker.
Nou, dat zou best eens kunnen ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:47 schreef Dakota het volgende:
ingrid, volgens mij lopen Elin en Tyler aardig gelijk qua ontwikkelingdus eigenlijk gaat Tyler dus net zo snel als dat ie volgens zijn uitgerekende datum deed he?
Hmm klinkt niet zo lekker, geen idee of het kwaad kan, als het er morgen nog zit kan je altijd de HA even bellen toch?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:57 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een blaasje op de onder/zijkant van zijn tong. Het is wit en eromheen een vuurrode rand. Iemand een idee wat het is? Of is het gewoon een blaasje/blaar zoals volwassenen dat ook wel eens hebben?
Ja daar dacht ik zelf ook aan, maar kan dat zijn 1 blaasje en verder niks? Of beginnend misschien. Wij moeten donderdag naar het CB voor de prikjes. Ben benieuwd hoeveel Seb nu weegt. Hij is erg jengelig vandaag.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:31 schreef cattie het volgende:
Estrys, misschien spruw?
LL, wij mogen morgen ook naar het cb. Dan krijgt Fee weer prikjes.
Wopquote:Op maandag 30 maart 2009 09:04 schreef Dakota het volgende:
elin sliep gisteren van 17:30 tot 1:30 en na t drinken weer verder tot 7, best netjes van r
fotoooooooquote:Op maandag 30 maart 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
Wat lekker dat dat zo ging met reizen! Autorijden is meestal wel een succes hč?
Hummel hier slaapt nogOm 5:00 even wakker geweest, daarna om 6:30 drinken en er weer in. en hij slaapt nog steeds!
Ik hoorde hem net door de babyfoon, dus ik ging even kijken, ligt hij half op zijn buik slapend, met zijn snoetje tegen de spijlen aan, helemaal bovenin in het bedje, één arm er uit
Dus ik denk: dat kįn niet lekker liggen, zal ik er wat aan doen? Rekt hij zich wat, trekt zijn armpje binnenboord, wurmt zijn koppie nóg vaster tegen de spijlen (ik wil steeds tralies zeggen) smakt wat en slaapt verder.
Nou, mijn zegen heeftie
Wij hebben een spiegeltje vast gemaakt aan de hoofdsteun van de achterbank, was handig voor de reis naar Oostenrijk aangezien hij zoveel spuugt en ik geen zin had om achterin te gaan zitten (wagenziek) zo kan ik hem zien als ik omkijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Wij moeten nog 14 dagen wachten voordat Lennon weer naar cb mag... ik vind het wel lang duren, maar ja het kon niet eerder...zat vol.
Estrys, ik heb ook geen idee, als je het niet vertrouwt gewoon de ha bellen en anders donderdag even op bureau vragen. Lastig hoor de situatie met je schoonmoeder.
Wij zijn dus gisteren naar het hoge Noorden geweest, Lennon heeft de heen- en terugweg geslapen, denken we. Hij was in ieder geval erg stil en rustig. Bij mn schoonouders, die hij niet zo vaak ziet, was hij aan het lachen enz. dus dat was erg leuk voor mn schoonouders. We waren rond 8 uur weer thuis, heeft ie een fles gehad en hebben we hem naar bed gedaan. Vanmorgen om 7:05 was hij nog stil..Peaceman ging even bij hem kijken en heeft hem wakker moeten maken. Hij moest vanmorgen weer naar kdv om te wennen... en daar is hij nu. Hij was aan het lachen toen ik wegging.
klinkt als waterpokken of rode hondquote:Op maandag 30 maart 2009 09:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hebben een spiegeltje vast gemaakt aan de hoofdsteun van de achterbank, was handig voor de reis naar Oostenrijk aangezien hij zoveel spuugt en ik geen zin had om achterin te gaan zitten (wagenziek) zo kan ik hem zien als ik omkijk.
Het blaasje is nu wat anders geworden meer echt een blaartje. Hij lijkt er geen last van te hebben, ik zag net uitslag op zijn gezicht (mijn man zou vragen "en hebben we wat gewonnen?" ) hij is wel heel vrolijk. Hij lijkt er trouwens wel een ander huiltje bij te hebben gekregen toen hij vanmorgen huilde klonk het veel ouder.
Dat zei mijn moeder ook al,quote:Op maandag 30 maart 2009 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, ik bedacht me net, kan het misschien van het zuigen zijn? Lennon had een zuigblaar, maar dan wel aan zn lip. Misschien dat Seb op de een of andere manier zn tong daarvoor gebruikt.
Ja dat kwam ook al in me op, ik kijk het vandaag nog even aan want hij heeft geen verhoging en is vrolijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
klinkt als waterpokken of rode hond?
ga je naar de dok?
sinds vandaag een beetje ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:30 schreef Dakota het volgende:
hij heeft toch ook uitslag op zijn gezicht?
quote:ROde hond:
Ziekteverschijnselen bij kinderen en volwassenen
Ongeveer de helft van de besmette personen heeft nergens last van.
- Vlekkerige, rozerode huiduitslag, beginnend in het gezicht en snel uitbreidend naar bovenlijf, armen en benen.
- Bij oudere kinderen en volwassenen ook griepachtige verschijnselen en opgezette lymfeklieren achter het oor en in de nek.
- Gewrichtspijn, vooral bij oudere meisjes en vrouwen.
kan heel goed zijn hoor, ze zitten iig wl op de daarvoor bestemde plekkenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind uitslag vaak ook wel lastig te beoordelen.. Lennon heeft ook allemaal kleine bultjes bij zn ellebogen en knieėn. Ze zijn niet rood, je ziet ze niet eens, je voelt ze alleen... wij denken dat zweetbultjes zijn. Volgende keer even bij cb navragen.
Waterpokken of rode hond begint toch niet in de mond? Ik heb eigenlijk ook geen idee, volgens mij heeft Twan het niet gehad...
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
Hier juist geen last van zomertijd, hij is weer gaan slapen!
Ligt dus nu al vanaf 19:30 op bed met korte drinkpauze om 6:30
Ligt nu zo:
[ afbeelding ]
Zonet dus veel meer linksboven nog
Okay, dat met dat talkpoeder ga ik zeker doen. Van samenstelling van de kleding heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van hahaha.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
kan heel goed zijn hoor, ze zitten iig wl op de daarvoor bestemde plekken, moet je proberen wat talkpoeder erop te smeren na t badje en veel katoen laten dragen
Volgens de kinderarts is het dat ook, is niet met heel veel woorden zo gezegd in het ziekenhuis maar het kwam er wel op neer. Dus Nutriton gebruiken was het advies, maar ik vind hem daar niet goed op reageren. De medicijnen wilde ze niet geven want dat had weer allerlei bijwerkingen. Weer terug naar de kinderarts dan maar?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Misschien kan die iets voor hem betekenen.
Die neemt me op zich wel serieus maar die stuurt me vervolgens door naar de kinderarts en die arts waar we nu zijn geweest is wel de meest arrogante muts die je kan krijgen volgens mijquote:
katoen en linnen is het meest luchtige wat een baby kan dragen..baby's zweten nog niet zo goed en de kleding kan het proces ook nog versterkenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat met dat talkpoeder ga ik zeker doen. Van samenstelling van de kleding heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van hahaha.
Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Mischien kan die iets voor hem betekenen.
Ow wat ligt Leander lief in zn bedje
Oiquote:Op maandag 30 maart 2009 10:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die neemt me op zich wel serieus maar die stuurt me vervolgens door naar de kinderarts en die arts waar we nu zijn geweest is wel de meest arrogante muts die je kan krijgen volgens mij![]()
Zit je daar als ouders en dan geeft ze je het gevoel alsof je bij het schoolhoofd op het matje moet.
Hmm wat vervelend allemaal. Kun je niet om een andere kinderarts vragen? En ik zou zeker een osteopaat proberen, baat het niet schaadt het niet. Koemerlkallergie kunnen ze toch ook pas na een jaar testen? Tenminste zo ging het met mijn nichtje wel, maar dat is wel wat langer geleden.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Volgens de kinderarts is het dat ook, is niet met heel veel woorden zo gezegd in het ziekenhuis maar het kwam er wel op neer. Dus Nutriton gebruiken was het advies, maar ik vind hem daar niet goed op enz.
als ik r in het licht hou dan is ze knalrood..maar verder lijkt t donkerblondquote:Op maandag 30 maart 2009 12:37 schreef Igraine het volgende:
hehe Elin, die pop heeft Daryl ook. Hij's leuk he. Lijkt het nou zo of wordt Elin d'r haar een beetje rossig?
Fijn he als het zo goed gaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon is weer terug van kdv, hij had geslapen, fles leeggedronken en daarna nog een half uurtje geslapen. Daarna in de babyswing.. daar lag hij toen ik hem kwam halen. Heel erg tevreden en makkelijk volgens de leidster. Dat is wel fijn om te horen. Hij was wat moe dus nu maar weer in bed totdat hij de volgende fles krijgt.... en ik heb een oppas-/crecheboek besteld van Dikkie Dik.
[ afbeelding ] Is wel handig voor ons en kdv.
Ow en ik heb mijn verzorgingstas helemaal niet nodig voor kdv, hij heeft daar een heuse eigen rugtas gekregen net als alle andere kindjes.
Hij rust er vast wel van uitquote:Op maandag 30 maart 2009 13:54 schreef Estrys het volgende:
ik heb gebeld met de osteopaat, ik word teruggebeld voor een afspraak. Het kan nooit kwaad denk ik dan inderdaad maar.
Wij zijn even koffie gaan drinken bij een tante van mijn man en nou ligt Seb na een flesje weer lekker in zijn bed te slapen. Althans hij ligt in zijn bed en is stil, of hij slaapt weet ik niet.
Dat doen ze hier ook, stickers, stempels etc. Vind ik wel leuk! De schriftjes van Sara zitten allemaal in haar baby-bewaardoos, ziet er gezellig uit zoquote:Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Fijn he als het zo goed gaat.
Seb heeft een boekje gekregen van het KDV, daar schrijven zij en wij dingen in. Papa vraagt zich af of die mensen daar wel iets te doen hebben, ze zijn nogal van het opleuken van de bladzijdes met stempels en stickers en zo.![]()
Ik heb de tas ook niet nodig want meneer heeft zijn eigen bakje waar ik de spullen in doe, dus ik neem voor een hele week alles mee en dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken.
Volgende week donderdag naar de osteopaatKon morgen ook al maar dat schiet niet zo op want dan moet ik werken.
Ja dat is inderdaad erg fijn en geruststellend voor volgende week, dan moet hij 2 dagen naar kdv.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Fijn he als het zo goed gaat.
Seb heeft een boekje gekregen van het KDV, daar schrijven zij en wij dingen in. Papa vraagt zich af of die mensen daar wel iets te doen hebben, ze zijn nogal van het opleuken van de bladzijdes met stempels en stickers en zo.![]()
Ik heb de tas ook niet nodig want meneer heeft zijn eigen bakje waar ik de spullen in doe, dus ik neem voor een hele week alles mee en dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken.
Volgende week donderdag naar de osteopaatKon morgen ook al maar dat schiet niet zo op want dan moet ik werken.
Het was morgenochtend dat hij kon en anders volgende week donderdag. Maar morgen is gewoon geen optie ivm een afspraak voor mijn werk.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:40 schreef cattie het volgende:
Wat vervelend Estrys. Kun je niet even vrijnemen van je werk voor a.s. donderdag? Als hij er zo'n last van heeft is dat misschien wel fijn.
Fee heeft ook een boekje voor het kdv. Leuk en handig! Morgen moet ze voor het "echie", de hele dag dus...
dank jequote:Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef Estrys het volgende:
daar is veel verschil in Ynske.
Ik heb voor je opgemeten: een witte van de Hema maat 62/68 die is rond de 33 cm
succes met Saar(en we willen wel een foto zien hoor)
dat is 50/56. er is ook nog 44quote:Op maandag 30 maart 2009 16:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
dan moet ik dus een kleinere maat hebben. Is dat 56?
foto komt wel
Dank jequote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:49 schreef S_oepstengel het volgende:
Jaa! Eindelijk weer een babietje voor dit topic! Mijn zoonJAMIE
(James Joseph Danyel) is geboren!
Binnenkort een uitgebreider berichtje.. ik ga nu genieten
Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Goed hoor. Rond en gezond en vrolijk.
En wat zijn ze toch gemakkelijk als baby, als ik vergelijk met onze peuter.
Dat doen peuters dan idd wel niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Estrys het volgende:
Seb had zichzelf echt compleet ondergepoept net, was er alleen zo snel bij dat het niet in zijn kleren zit, alleen in zijn romper (tot aan zijn nek)
Ja dat is ook waar, ik denk dat hij op een gegeven moment wel naar die 150 cc zal opschuiven, we bieden maar gewoon elke keer 150 cc aan... en ja hij doet het primaquote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Diaan ik denk dat Lennon dan gewoon genoeg heeft. Op een gegeven moment zal hij weer een sprongetje maken, of actiever worden waardoor hij meer gaat drinken. Tot nu toe doet hij het toch prima met die 5 flessen? Dan zou ik me ook niet echt zorgen maken hoor.
dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hemquote:Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Even een vraagje, die voedingstabellen, zijn dat indicaties wat ze mogen hebben of wat ze moeten hebben?? Lennon krijgt nu 5 voedingen per dag, maar hij drinkt gemiddeld 120 cc 135 dan.. per keer. Ik vind het niet zoveel, maar hij lijkt er genoeg aan te hebben.. hij geeft heel duidelijk aan dat ie gewoon niet meer wil, wat we wel proberen, maar na 1 of 2x proberen is het echt wel duidelijk dat ie niet meer wil.
Ow dat is ook zo zielig...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat zijn indicaties, iedere baby is anders zou ik denken. Seb zou eigenlijk 200 mogen en dat hebben we ook een tijdje aangeboden maar hij laat dan altijd 40 cc over dus nu zijn we maar weer even teruggegaan naar 165 en hij is gewoon tevreden daarmee. Voor zover Seb tevreden kan zijn met zijn voeding dan want echt genieten is het niet voor hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |