Het went wel iets hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:22 schreef Raissa het volgende:
Mila had vandaag één echte traan toen ze aan het huilen was![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:59 schreef Macka66 het volgende:Dag kleine babietjes, bijna dreumesen en moeders. Maja en ik verhuizen naar het dreumestopic. Geniet van jullie babytijd!
Ja kan ik het helpen, je had trouwens makkelijk nog 3 dagen kunnen wachten met werpen, dan was het andersom geweest. Je moest toch al zolang wachten, hadden die drie dagen nog wel bijgekunnenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:38 schreef Dakota het volgende:
ja, zit ik hier met jou opgescheepten volg je me ook nog eens naar t dreumestopic
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja kan ik het helpen, je had trouwens makkelijk nog 3 dagen kunnen wachten met werpen, dan was het andersom geweest. Je moest toch al zolang wachten, hadden die drie dagen nog wel bijgekunnen
6 ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:53 schreef Dakota het volgende:
likeeeeeeeee a bridgeeeeeeeeeeee over troubled waterrr
3 jan is een mooie datum
jaaa over feestdagen gesproken. dat kan ik beter: mijn vader en mijn man zijn op tweede kerstdag jarigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:00 schreef Dakota het volgende:
veel te veel adel voor t kind..ik heet al prins..dan die koningen en dan ook nog bijna een beatrixkapsel.
we hebben wel mooi alle feestdagen achter elkaar
(vriendlief is op 5 dec jarig)
gewogen lijkt me stugquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
jaaa over feestdagen gesproken. dat kan ik beter: mijn vader en mijn man zijn op tweede kerstdag jarig![]()
Je snapt dat ik op 2de kerstdag angstvallig mijn benen dicht hield![]()
Waarom poept mijn kind altijd als zijn vader weg is? Hij ligt nu lekker in mijn armen te slapen, wilde in slaao gewiegd (gewogen?) worden, ze verwennen hem op het kdv. Meneer met de grote bruine ogen en lange wimpers, knippert een keer met zijn ogen en hij heeft ze allenmmal op zijn hand
niet eerlijkquote:
Ik ga dadelijk shoppen in Eindhoven, vrees dat Seb weer meer kleren gaat krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:13 schreef Dakota het volgende:
ooooooooo en ik heb zo'n tof boxpakje gekocht bij H&M..zwart wit gestreept met een joekel van een Elmo op de achterkont
Ik sta al meer dan een maand bovenaanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
niet eerlijkmaar ik heb lekker heeeeeeeeeeeeel lang alleen bovenaan gestaan
mja ik koop nu ook alleen nog maar 68..ze heeft zoveel 62 dat ze t vast niet allemaal meer aankan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk shoppen in Eindhoven, vrees dat Seb weer meer kleren gaat krijgen
ghehe, ja dat deed ik met DJMO.. maar die beviel wel op tijd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik sta al meer dan een maand bovenaan
Mijn datum stond in het lijstje niet goed namelijk op 12 januari. Heb het nooit laten wijzigen dus ik heb nooit bovenaangestaan. En in dit lijstje denk ik ook niet want Seb is niet de enige op de 6de.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
niet eerlijkmaar ik heb lekker heeeeeeeeeeeeel lang alleen bovenaan gestaan
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn datum stond in het lijstje niet goed namelijk op 12 januari. Heb het nooit laten wijzigen dus ik heb nooit bovenaangestaan. En in dit lijstje denk ik ook niet want Seb is niet de enige op de 6de.
shit, heeft Seb net een leuk nieuw shirt aan...natuuuurlijk niet op zijn slabber, zucht
En ik word nu nog ingehaald door soepstengel die een maand later uitgerekend is. Over niet eerlijk gesprokenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
ghehe, ja dat deed ik met DJMO.. maar die beviel wel op tijd..
ik heb de eerste 2009 baby
*poch*
o jij komt hier ook naartoe met je mini he
misschien heeft hij niet mijn kledingsmaak, denkt ie "wat heb ik nou weer aan?"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:21 schreef Dakota het volgende:
[..]ik ben zo blij dat Elin niet spuugt..die heeft blijkbaar wel manieren
![]()
en idd er waren veel 6,7,8 jan data
ja ik werd ook ingehaald door Ingrid geloof ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
En ik word nu nog ingehaald door soepstengel die een maand later uitgerekend is. Over niet eerlijk gesproken
Het wordt vast 1 april, en dan gelooft niemand me
mja ik had elin laatst in zo'n poppig rokjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
misschien heeft hij niet mijn kledingsmaak, denkt ie "wat heb ik nou weer aan?"
Over manieren gesproken, dat doet de mijne niet hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:27 schreef Dakota het volgende:
[..]
mja ik had elin laatst in zo'n poppig rokjezag ik langzaam een gelige vlek onder r rokje vandaan komen
allercharmantst
9 dagen, als je het zo zegt stelt het ook niks voor eigenlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja ik werd ook ingehaald door Ingrid geloof ik.
je bent nu 8 dagen overtijd?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
Over manieren gesproken, dat doet de mijne niet hoor.
De klok gaat een uur naar voren vannacht, hoe reageren baby's daar eigenlijk op? reageren ze er uberhaupt wel op?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
9 dagen, als je het zo zegt stelt het ook niks voor eigenlijk
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:38 schreef Estrys het volgende:
Dat is wel het fijne van een dag te vroeg. Ik was dat van jou aan het volgen Koot en ik had me er al op ingesteld dat het bij mij vast ook zo zou gaan.
Seb is echt vervelend vandaag naar mijn idee, of komt dat omdat ik hem gisteren niet heb gehad overdag. (en natuuuurlijk is papa naar de motorrijles nog zeker 1,5 uur)
Volgens mij heeft hij het nog een beetje moeilijk met het wennen aan wel en dan weer niet KDV.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
of t sprongetjeeeeeeeeElin is er vandaag vanaf!
Oja, kutquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:29 schreef Estrys het volgende:
goed van leander !(nou hopen dat hij geen jetlag krijgt van de klok verzetten
)
Ik zit even op H&M te kijken,oooooo dat doen ze expres, die mooie baby's gebruiken voor de foto
Seb moet ook t elmopakjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:29 schreef Estrys het volgende:
goed van leander !(nou hopen dat hij geen jetlag krijgt van de klok verzetten
)
Ik zit even op H&M te kijken,oooooo dat doen ze expres, die mooie baby's gebruiken voor de foto
Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:07 schreef Popples het volgende:
die is leuk dakota.![]()
wat goed freecell dta hij doorslaapt![]()
owja die stomme klok dat was vorig jaar ook met de bevalling
Lennon slaapt al sinds hij 2 weken was in een slaapzak omdat hij zich vooral snachts boven de dekens trapte en dus helemaal "bloot" lag en ik vond dat toen nog wel erg koud. Hij slaapt nu ook overdag in een slaapzak trouwens, maar dat is een dunnere. We zijn het nu ook zo gewend, dat we het maar gewoon zo laten. Deze gaat ook mee naar kdv, ze hebben daar zelfs om gevraagd... maar alleen als hij er een had.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Hij slaapt denk ik, tenminste, het is stil (aan de overkant)
Ik las net in het vraag en aanbodtopic over slaapzakken. Lennon en Ruben slapen in een slaapzak als ik het goed begrijp. Seb slaapt nooit in een slaapzak, ja ik heb het op vakantie een keer gedaan, die had hij binnen 5 minuten helemaal ondergespuugdHij blijft ook gewoon netjes onder de dekens liggen dus echt nodig is het nog niet denk ik, maar zou het voor op het KDV nodig zijn? Misschien wel zo prettig, dinsdag eens vragen daar
Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zegik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
ons mannetje speelt al piano als we 1 zouden hebben![]()
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
ons mannetje speelt al piano als we 1 zouden hebben![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.
en hij kan al auto rijden als hij bij de pedalen zou kunnen![]()
Sterker nog hij kookt voor onsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet hij nog niet gewoon met de pot mee dan? Dat doet Lennon al een tijdje.
Zow dat is helemaal makkelijk. En komt hij ook al zelf uit bed? Dat is ook wel erg handig.quote:
gelukkig was het 4.35 uur mof was het nou 3.35quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uur
Okeeee ik ben geloof ik best blij met een meisje, 10 uur in de regen op een voetbalveld lijkt me niet echt jofelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zegik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef peaceman het volgende:
Stelletje pochers...![]()
Lennon heeft zijn eerste proefschrift al af, 20 demo's vol liedjes voor zijn muzikale carriere en binnenkort heeft ie, als adviseur, een gesprek met Obama.
misschien vegetarische leverpastei uit de natuurwinkel?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:52 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
Hey mensen, over brood eten.
Leander eet nu een broodje met jonge kaas, vindt hij erg lekker! Het hele broodje gaat meestal wel op.
Brood met niks gaat minder enthousiast naar binnen, met alleen boter hangt er tussenin.
Maar als ik iets zoets op zijn brood doe (appelstroop, compôte oid) eet hij het echt niet.
Wie weet er nog meer dingen in de categorie 'niet zoet'? Smeerkaas en leverpastei wil ik hem niet aandoen
Hoppa!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef owlet het volgende:
Avalon roltRonja was zo langzaam met al dat soort dingen, ik had dit nog even niet verwacht
Wat gaaf dat Leander écht heeft doorgeslapen! Heerlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:20 schreef freecell het volgende:
Hoe is het vannacht gegaan Zweefvliegje? Op dat soort dagen was de draagdoek hier geniaal
Auto rijden? Geen kunst aan toch!? Amber scheurt al flink rond in d'r roze bolidequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.
en hij kan al auto rijden als hij bij de pedalen zou kunnen![]()
jeej!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Fuente het volgende:
Merel drinkt weer goedvandaag tot nu toe: afgelopen nacht om 3 uur hele fles, vanmorgen half 9 kwart fles, 13:00 hele fles, 17:00 hele fles
Nog wel steeds dunne luiers. Maar ze plast in ieder geval ook weer goed. En ze ligt nu al een uur in de box te tutten.
En mijn luie biggetje pakt dingen vast! EindelijkZit ze heel geconcentreerd te loeren naar iets, en dan met dat zwiepende handje erop af, tot ze 't heeft
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Fuente het volgende:
Merel drinkt weer goedvandaag tot nu toe: afgelopen nacht om 3 uur hele fles, vanmorgen half 9 kwart fles, 13:00 hele fles, 17:00 hele fles
Nog wel steeds dunne luiers. Maar ze plast in ieder geval ook weer goed. En ze ligt nu al een uur in de box te tutten.
En mijn luie biggetje pakt dingen vast! EindelijkZit ze heel geconcentreerd te loeren naar iets, en dan met dat zwiepende handje erop af, tot ze 't heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |