Seb moet ook t elmopakjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:29 schreef Estrys het volgende:
goed van leander !(nou hopen dat hij geen jetlag krijgt van de klok verzetten
)
Ik zit even op H&M te kijken,oooooo dat doen ze expres, die mooie baby's gebruiken voor de foto
Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:07 schreef Popples het volgende:
die is leuk dakota.![]()
wat goed freecell dta hij doorslaapt![]()
owja die stomme klok dat was vorig jaar ook met de bevalling
Lennon slaapt al sinds hij 2 weken was in een slaapzak omdat hij zich vooral snachts boven de dekens trapte en dus helemaal "bloot" lag en ik vond dat toen nog wel erg koud. Hij slaapt nu ook overdag in een slaapzak trouwens, maar dat is een dunnere. We zijn het nu ook zo gewend, dat we het maar gewoon zo laten. Deze gaat ook mee naar kdv, ze hebben daar zelfs om gevraagd... maar alleen als hij er een had.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Hij slaapt denk ik, tenminste, het is stil (aan de overkant)
Ik las net in het vraag en aanbodtopic over slaapzakken. Lennon en Ruben slapen in een slaapzak als ik het goed begrijp. Seb slaapt nooit in een slaapzak, ja ik heb het op vakantie een keer gedaan, die had hij binnen 5 minuten helemaal ondergespuugdHij blijft ook gewoon netjes onder de dekens liggen dus echt nodig is het nog niet denk ik, maar zou het voor op het KDV nodig zijn? Misschien wel zo prettig, dinsdag eens vragen daar
Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zegik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
ons mannetje speelt al piano als we 1 zouden hebben![]()
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
ons mannetje speelt al piano als we 1 zouden hebben![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.
en hij kan al auto rijden als hij bij de pedalen zou kunnen![]()
Sterker nog hij kookt voor onsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet hij nog niet gewoon met de pot mee dan? Dat doet Lennon al een tijdje.
Zow dat is helemaal makkelijk. En komt hij ook al zelf uit bed? Dat is ook wel erg handig.quote:
gelukkig was het 4.35 uur mof was het nou 3.35quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uur
Okeeee ik ben geloof ik best blij met een meisje, 10 uur in de regen op een voetbalveld lijkt me niet echt jofelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zegik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef peaceman het volgende:
Stelletje pochers...![]()
Lennon heeft zijn eerste proefschrift al af, 20 demo's vol liedjes voor zijn muzikale carriere en binnenkort heeft ie, als adviseur, een gesprek met Obama.
misschien vegetarische leverpastei uit de natuurwinkel?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:52 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
Hey mensen, over brood eten.
Leander eet nu een broodje met jonge kaas, vindt hij erg lekker! Het hele broodje gaat meestal wel op.
Brood met niks gaat minder enthousiast naar binnen, met alleen boter hangt er tussenin.
Maar als ik iets zoets op zijn brood doe (appelstroop, compôte oid) eet hij het echt niet.
Wie weet er nog meer dingen in de categorie 'niet zoet'? Smeerkaas en leverpastei wil ik hem niet aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |