abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67488279
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:29 schreef Estrys het volgende:
goed van leander ! (nou hopen dat hij geen jetlag krijgt van de klok verzetten )

Ik zit even op H&M te kijken,oooooo dat doen ze expres, die mooie baby's gebruiken voor de foto
Seb moet ook t elmopakje
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67488347

elmoooooooo
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67488408
Tof pakje!
Wij willen hem ook

En op je klacht: wij blijven nog bijna een half jaar
pi_67488785
die is leuk dakota.

wat goed freecell dta hij doorslaapt

owja die stomme klok dat was vorig jaar ook met de bevalling
mama van 3 kids!
pi_67488941
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:07 schreef Popples het volgende:
die is leuk dakota.

wat goed freecell dta hij doorslaapt

owja die stomme klok dat was vorig jaar ook met de bevalling
Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uur
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:33:23 #156
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67489253
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hij slaapt denk ik, tenminste, het is stil (aan de overkant)

Ik las net in het vraag en aanbodtopic over slaapzakken. Lennon en Ruben slapen in een slaapzak als ik het goed begrijp. Seb slaapt nooit in een slaapzak, ja ik heb het op vakantie een keer gedaan, die had hij binnen 5 minuten helemaal ondergespuugd Hij blijft ook gewoon netjes onder de dekens liggen dus echt nodig is het nog niet denk ik, maar zou het voor op het KDV nodig zijn? Misschien wel zo prettig, dinsdag eens vragen daar
Lennon slaapt al sinds hij 2 weken was in een slaapzak omdat hij zich vooral snachts boven de dekens trapte en dus helemaal "bloot" lag en ik vond dat toen nog wel erg koud. Hij slaapt nu ook overdag in een slaapzak trouwens, maar dat is een dunnere. We zijn het nu ook zo gewend, dat we het maar gewoon zo laten. Deze gaat ook mee naar kdv, ze hebben daar zelfs om gevraagd... maar alleen als hij er een had.

Leander wat goed doorgeslapen heerlijk.

En ik vraag me ook af hoe het de komende nacht zal gaan met het uur vooruit. Morgen wordt ook een niet normale dag, we gaan naar het hoge noorden, naar Peacemans ouders... dus 2,5 uur in de auto heen en terug. We zijn van plan om kort na de fles van 9:30 te vertrekken... ben benieuwd hoe gaat met Lennon in de auto.

en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zeg ik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
Make love, not war ☮
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:47:42 #157
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67489548
Moest een hoop bijlezen zeg! Wat een leuke praatjes en ik ben nu ook verliefd op het Elmo pakje! Straks maar even kijken op de site van H&M!

Ik ben trots op mijn mannetje
Hij heeft zich weer voorbeeldig gedragen, we hadden een etentje van mijn oudtante die 93 werd! En Maarten is meegeweest, eerst even bij oma, oude Gro (wij noemen mijn oma altijd Gro, afkorting van Grootmoeder), tante en wat achternichtjes. Toen een fles en toen wij gingen eten heeft hij een tijdje liggen kletsen en spelen in de wagen en toen is hij lekker gaan slapen! We waren pas om half 12 thuis (wat een rotweer zeg onderweg!) en toen nog een (halve) fles en lekker slapen. Eerst 6 uur wakker maar uiteindelijk om kwart voor 7 weer en na de fles lekker gaan slapen. Ik werd wakker om 10 over 10 (!!!) van hem! Wat een luxe zeg.
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:48:36 #158
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67489562
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

en wat waren jullie al vroeg aan het kletsen zeg ik stond om 10 uur buiten in de regen aan het voetbalveld..
Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:53:31 #159
114177 Diaan73
pi_67489665
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef Marie79 het volgende:

[..]

Wat gaat Lennon snel zeg, nu al aan de voetbal!
ja ons mannetje is er snel mee...
Make love, not war ☮
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:57:07 #160
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67489727
ons mannetje speelt al piano als we 1 zouden hebben
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:59:03 #161
114177 Diaan73
pi_67489759
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
Make love, not war ☮
pi_67489842
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Marie79 het volgende:
die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.

en hij kan al auto rijden als hij bij de pedalen zou kunnen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:05:03 #163
114177 Diaan73
pi_67489884
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

die van ons heeft zojuist geleerd hoe hij zijn eigen fles klaar moet maken.

en hij kan al auto rijden als hij bij de pedalen zou kunnen
Eet hij nog niet gewoon met de pot mee dan? Dat doet Lennon al een tijdje.
Make love, not war ☮
pi_67489933
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:05 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Eet hij nog niet gewoon met de pot mee dan? Dat doet Lennon al een tijdje.
Sterker nog hij kookt voor ons
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:08:01 #165
114177 Diaan73
pi_67489946
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

Sterker nog hij kookt voor ons
Zow dat is helemaal makkelijk. En komt hij ook al zelf uit bed? Dat is ook wel erg handig.
Make love, not war ☮
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:14:50 #166
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67490073
Stelletje pochers...
Lennon heeft zijn eerste proefschrift al af, 20 demo's vol liedjes voor zijn muzikale carriere en binnenkort heeft ie, als adviseur, een gesprek met Obama.
pi_67490482
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:16 schreef Estrys het volgende:

[..]

Tijd van geboorte: 2 uur ow nee 3 uur
gelukkig was het 4.35 uur mof was het nou 3.35

nee echt ik vroeg me echt af wat als ik nou om 2 uur beval maarja madam besloot toch 1,5 uur te wachten.

snelle lennon zeg.

Marie wat heerlijk zeg.

hier gaat het steeds samen of ze wisselen elkaar 's nachts af.
mama van 3 kids!
pi_67490861
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
Okeeee ik ben geloof ik best blij met een meisje, 10 uur in de regen op een voetbalveld lijkt me niet echt jofel . Maar goed, als ze op mij lijkt sta ik straks om 9 uur in de regen langs een modderige paardenbak .

Wat een ubercute Elmo-pakje zeg . Graag foto met kind erin voor het extraschattige effect graag!

Freecell wat een luxe dat Leander doorslaapt zeg! Jasja wordt echt nog stipt tussen 22.30 en 23.00 wakker en slobbert dan een grote papfles naar binnen, ik zie niet gebeuren dat ze die op korte termijn kan missen! Ik vind het niet erg hoor, tis nog wel een lekker avondritueel: rond 22.30 bijna alle lichten uit en eventueel tv (hoewel die al bijna nooit aan staat). Dan wachten op hongerige brulkreten en heerlijk in het schemer nog even genieten van mijn grote meisje die dan weer even een heel klein babietje is, zo heel dicht tegen me aan met dichte oogjes . Daarna afgetankt in coma terug in haar bedje en ik ook naar bed .
pi_67491010
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef peaceman het volgende:
Stelletje pochers...
Lennon heeft zijn eerste proefschrift al af, 20 demo's vol liedjes voor zijn muzikale carriere en binnenkort heeft ie, als adviseur, een gesprek met Obama.

Hey mensen, over brood eten.
Leander eet nu een broodje met jonge kaas, vindt hij erg lekker! Het hele broodje gaat meestal wel op.
Brood met niks gaat minder enthousiast naar binnen, met alleen boter hangt er tussenin.
Maar als ik iets zoets op zijn brood doe (appelstroop, compôte oid) eet hij het echt niet.

Wie weet er nog meer dingen in de categorie 'niet zoet'? Smeerkaas en leverpastei wil ik hem niet aandoen
pi_67491140
Madelieve: Ik vond het ook nog wel gezellig nog 's avonds, maar is moest hem er de helft van de tijd voor wakker maken en daar ben ik toen maar mee gestopt
Soms wordt hij nog wel even wakker om 23:00, maar dan hoor ik alleen 'urmp' oid door de babyfoon, geen gehuil oid.

Alleen ik merk wel dat het nu relaxter is met zelf naar bed gaan! Het was me niet opgevallen dat het minder relaxed was, maar nu ik niet meer hoef voeden 's avonds laat heb ik na 19:30 het geniale gevoel dat ik niks meer hoef
pi_67491530
En hier vind ik het zielig om Tyler wakker te maken voor het spoelen, maar het moet wel.
Gelukkig kan ik daarna naar bed en doet Djeez dan nog de fles van ca 24.00.

Tyler ondekt zijn stem nu denk ik. Heel veel kreetjes ineens.
En vanmorgen in bed met zn allen. Ging Kim terug kreetjes maken. De grootste lol hadden ze.
pi_67491589
Freecell, dat lijkt me inderdaad het grote voordeel, geen rekening houden met hoe laat ik zelf naar bed ga.
Soms ben ik na een drukke dag 's avonds echt moe. Ik ben een paar keer om negen uur naar bed gegaan en dan voor de late fles eruit maar dat is geen succes. Ben dan zelf net over de ergste vermoeidheid heen en kan vervolgens tot twee uur niet meer slapen. Ik ga dus nu echt pas na die laatste fles naar bed en dat is soms later dan ik zou willen. Ik heb Jasja een keer wakker gemaakt om elf uur en toen slobberde ze die fles even makkelijk naar binnen dus als het echt te laat wordt is dat geen punt, maar verder wordt ze altijd uit zichzelf wakker.

Maar ik zou het denk ik ook wel gaan missen, op maandag t/m donderdag zie ik haar gewoon niet veel . 's Ochtends aankleden, fles en naar het kdv en 's avonds snel naar huis om haar van zes tot half zeven nog even te zien. Soms is ze moe of ik ben laat en dan legt mijn lief haar al op bed maar het lijkt wel of ze op me ligt te wachten want dan is ze bijna altijd nog wakker als ik thuiskom.
pi_67491957
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Hey mensen, over brood eten.
Leander eet nu een broodje met jonge kaas, vindt hij erg lekker! Het hele broodje gaat meestal wel op.
Brood met niks gaat minder enthousiast naar binnen, met alleen boter hangt er tussenin.
Maar als ik iets zoets op zijn brood doe (appelstroop, compôte oid) eet hij het echt niet.

Wie weet er nog meer dingen in de categorie 'niet zoet'? Smeerkaas en leverpastei wil ik hem niet aandoen
misschien vegetarische leverpastei uit de natuurwinkel?
ik had appelstroop ook geprobeerd hier, en selene lust het wel hoor, maar selene stuitert daarna alle hoeken van de kamer door. ik denk dat iemand mijn suikerallergie (groot woord voor gewoon erg druk worden ervan ) geerfd heeft.....

voor morgen als ma en mijn tantes komen hebben we een minikrentebolletje voor selene
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67492610
freecel, je kunt ook smeerbare geitenkaas op brood doen. das het gemak van smeerkaas zonder de chemische zooi. Of over een paar maandjes tartex, vegetarische pate van de natuurwinkel. Ook erg lekker in veel verschillende smaken.
Je zou ook zelf hummus kunnen maken, of tonijn of eiersalade (beetje yoghurt erdoor ipv mayo).

Eea natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van leander, die weet ik niet uit mijn hoofd.
pi_67492982
7,5 maand ongeveer
Humus mag hij wel inderdaad, goed idee Ga ik maken! (vind het zelf ook heerlijk, haha)

Simmu: hoe komen ze aan vegetarische levers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')