He leuk om weer eens een update te lezen over de grotere babietjes zoals Amber en Yade

en fijn dat het goed gaat met de meiskes
Met Jasja gaat alles echt superrrr
Ze is zo ontzettend lief en leuk en ondeugend

. Nog steeds een heel blij en tevreden meisje, gaat met veel plezier maandag, dinsdag en woensdagnaar het kdv, windt opa en oma die elke donderdag op komen passen helemaal om haar vinger en bezorgt mij telkens een hele gezellige vrijdag, zaterdag en zondag.
Ze slaapt goed, is al weken niet snotterig geweest en heeft eindelijk door wat eten is

. Na weer een moeizame periode waarin het eten en drinken minimaal was begint ze een waar smulpaapje te worden die met smaak brood en prakjes eet.
Maar wat gaat het allemaal snel

, soms echt veel te snel naar mijn zin. Ik was vandaag op kraamvisite bij een collega, jongentje was 6 weken en woog bijna 5 kilo en ik vond het zo'n klein poppetje, kon me echt niet voorstellen dat Jasja een paar maanden geleden ook nog maar zo klein was! (Ik pakte hem even aan om op schoot te nemen en vergat prompt dat je het hoofdje moet ondersteunen

).
O ja, en ze zwabbert de hele kamer door, rolt en tijgert voor- en achteruit. Kruipen is denk ik echt een kwestie van dagen nog - grappig om te zien dat Selene en Leander die qua leeftijd vlak bij Jasja zitten - nu ook echt in dezelfde fase zitten!
Edit: even een plaatje bij dit praatje

, foto van afgelopen zondag in Avifauna