niet eerlijkquote:
Ik ga dadelijk shoppen in Eindhoven, vrees dat Seb weer meer kleren gaat krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:13 schreef Dakota het volgende:
ooooooooo en ik heb zo'n tof boxpakje gekocht bij H&M..zwart wit gestreept met een joekel van een Elmo op de achterkont
Ik sta al meer dan een maand bovenaanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
niet eerlijkmaar ik heb lekker heeeeeeeeeeeeel lang alleen bovenaan gestaan
mja ik koop nu ook alleen nog maar 68..ze heeft zoveel 62 dat ze t vast niet allemaal meer aankan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk shoppen in Eindhoven, vrees dat Seb weer meer kleren gaat krijgen
ghehe, ja dat deed ik met DJMO.. maar die beviel wel op tijd..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik sta al meer dan een maand bovenaan
Mijn datum stond in het lijstje niet goed namelijk op 12 januari. Heb het nooit laten wijzigen dus ik heb nooit bovenaangestaan. En in dit lijstje denk ik ook niet want Seb is niet de enige op de 6de.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
niet eerlijkmaar ik heb lekker heeeeeeeeeeeeel lang alleen bovenaan gestaan
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn datum stond in het lijstje niet goed namelijk op 12 januari. Heb het nooit laten wijzigen dus ik heb nooit bovenaangestaan. En in dit lijstje denk ik ook niet want Seb is niet de enige op de 6de.
shit, heeft Seb net een leuk nieuw shirt aan...natuuuurlijk niet op zijn slabber, zucht
En ik word nu nog ingehaald door soepstengel die een maand later uitgerekend is. Over niet eerlijk gesprokenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
ghehe, ja dat deed ik met DJMO.. maar die beviel wel op tijd..
ik heb de eerste 2009 baby
*poch*
o jij komt hier ook naartoe met je mini he
misschien heeft hij niet mijn kledingsmaak, denkt ie "wat heb ik nou weer aan?"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:21 schreef Dakota het volgende:
[..]ik ben zo blij dat Elin niet spuugt..die heeft blijkbaar wel manieren
![]()
en idd er waren veel 6,7,8 jan data
ja ik werd ook ingehaald door Ingrid geloof ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
En ik word nu nog ingehaald door soepstengel die een maand later uitgerekend is. Over niet eerlijk gesproken
Het wordt vast 1 april, en dan gelooft niemand me
mja ik had elin laatst in zo'n poppig rokjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
misschien heeft hij niet mijn kledingsmaak, denkt ie "wat heb ik nou weer aan?"
Over manieren gesproken, dat doet de mijne niet hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:27 schreef Dakota het volgende:
[..]
mja ik had elin laatst in zo'n poppig rokjezag ik langzaam een gelige vlek onder r rokje vandaan komen
allercharmantst
9 dagen, als je het zo zegt stelt het ook niks voor eigenlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja ik werd ook ingehaald door Ingrid geloof ik.
je bent nu 8 dagen overtijd?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
Over manieren gesproken, dat doet de mijne niet hoor.
De klok gaat een uur naar voren vannacht, hoe reageren baby's daar eigenlijk op? reageren ze er uberhaupt wel op?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
9 dagen, als je het zo zegt stelt het ook niks voor eigenlijk
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:38 schreef Estrys het volgende:
Dat is wel het fijne van een dag te vroeg. Ik was dat van jou aan het volgen Koot en ik had me er al op ingesteld dat het bij mij vast ook zo zou gaan.
Seb is echt vervelend vandaag naar mijn idee, of komt dat omdat ik hem gisteren niet heb gehad overdag. (en natuuuurlijk is papa naar de motorrijles nog zeker 1,5 uur)
Volgens mij heeft hij het nog een beetje moeilijk met het wennen aan wel en dan weer niet KDV.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
of t sprongetjeeeeeeeeElin is er vandaag vanaf!
Oja, kutquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:29 schreef Estrys het volgende:
goed van leander !(nou hopen dat hij geen jetlag krijgt van de klok verzetten
)
Ik zit even op H&M te kijken,oooooo dat doen ze expres, die mooie baby's gebruiken voor de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |