abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67515442
even nog in het kader van "kijk eens wat mijn baby kan!": de mijne kan het behang lospulken
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67515735
geen doorslaper hier hoor. Wij hebben een-nou-ja-ik-heb-echt-niet-zoveel-slaap-nodig-hoor baby.

Ik ben zowaar naar de sportschool geweest vanmorgen, heb er ook nog gesport ook. Mijn schoonzusje en zwager waren hier om F1 te kijken vanmorgen. Kom ik net thuis, ja hoor mijn schoonmoeder vanuit haar werk ook gekomen. Had ik net zo gedacht. Toen ik thuis kwam ging ze net weg: " ja ik heb hem een schone luier gegeven" Kom ik binnen, kind huilen en ze wist niet hoe snel ze weg moest komen volgens mij. Ja lekker, bedankt he!

Volgens mijn man was Seb net in de box in slaap gevallen totdat zij er boven kwam hangen. BEN JE WAKKER??? Ja nu wel JA
Het blijft toch best moeilijk om er iets van te zeggen vinden wij allebei. Ik probeer het wel, het komt alleen niet aan denk ik. Maar het moment dat ik het niet meer zo voorzichtig ga zeggen komt zeker binnenkort. Nou is ze psychisch niet helemaal in orde dus dat maakt het nog wat lastiger.
Overigens vertelde ik deze perikelen tegen een tante van mijn man en die zei dat mijn schoonmoeder dat ook deed toen haar eigen kinderen klein waren, ze steeds uit bed halen of wakker maken wanneer ze sliepen " want het is zo gezellig als ze wakker zijn"

Of we met pasen meegaan met haar naar de Ardennen, nou ik DENK het niet, sterker ik weet het wel zeker.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 29 maart 2009 @ 12:59:22 #203
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67515783
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:57 schreef Estrys het volgende:
geen doorslaper hier hoor. Wij hebben een-nou-ja-ik-heb-echt-niet-zoveel-slaap-nodig-hoor baby.

Ik ben zowaar naar de sportschool geweest vanmorgen, heb er ook nog gesport ook. Mijn schoonzusje en zwager waren hier om F1 te kijken vanmorgen. Kom ik net thuis, ja hoor mijn schoonmoeder vanuit haar werk ook gekomen. Had ik net zo gedacht. Toen ik thuis kwam ging ze net weg: " ja ik heb hem een schone luier gegeven" Kom ik binnen, kind huilen en ze wist niet hoe snel ze weg moest komen volgens mij. Ja lekker, bedankt he!

Volgens mijn man was Seb net in de box in slaap gevallen totdat zij er boven kwam hangen. BEN JE WAKKER??? Ja nu wel JA
Het blijft toch best moeilijk om er iets van te zeggen vinden wij allebei. Ik probeer het wel, het komt alleen niet aan denk ik. Maar het moment dat ik het niet meer zo voorzichtig ga zeggen komt zeker binnenkort. Nou is ze psychisch niet helemaal in orde dus dat maakt het nog wat lastiger.
Overigens vertelde ik deze perikelen tegen een tante van mijn man en die zei dat mijn schoonmoeder dat ook deed toen haar eigen kinderen klein waren, ze steeds uit bed halen of wakker maken wanneer ze sliepen " want het is zo gezellig als ze wakker zijn"

Of we met pasen meegaan met haar naar de Ardennen, nou ik DENK het niet, sterker ik weet het wel zeker.

mja idd.
Mijne heeft nu een abbo op de Oma o.i.d
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67515867
er komt een moment... dat mijn irritatiegrens bereikt is, en dan kan ze beter maken dat ze heel snel weg is.
Die tante zei dat ik haar maar moest negeren, maar dat gaat zo moeilijk wanneer ze met haar neus bovenop mijn kind hangt
  zondag 29 maart 2009 @ 13:20:18 #205
108648 cattie
lieve moeder
pi_67516283
Fee heeft de laatste nachten nog maar 1 nachtvoeding, zo rond 3 uur! Dat is voor mij al bijna gelijk aan doorslapen. Heerlijk. Overdag slaapt ze nu ook meer en als ze dan wakker is, is ze lekker vrolijk aan het lachen en brabbelen.
pi_67517791
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:47 schreef Dakota het volgende:
ingrid, volgens mij lopen Elin en Tyler aardig gelijk qua ontwikkeling dus eigenlijk gaat Tyler dus net zo snel als dat ie volgens zijn uitgerekende datum deed he?
Nou, dat zou best eens kunnen ja.
Zo had ik het nog niet bekeken.

Hij heeft nu echt zijn stem ontdekt. Zo leuk al die kreetjes! En Kim die terugdoet en dan hij weer.O+
Vannacht bij mijn ouders geslapen, ging heel goed! Wij nog speciaal rond 00.00 langsgeweest om te spoelen.
pi_67525050
Seb heeft een blaasje op de onder/zijkant van zijn tong. Het is wit en eromheen een vuurrode rand. Iemand een idee wat het is? Of is het gewoon een blaasje/blaar zoals volwassenen dat ook wel eens hebben?
pi_67525146
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:57 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een blaasje op de onder/zijkant van zijn tong. Het is wit en eromheen een vuurrode rand. Iemand een idee wat het is? Of is het gewoon een blaasje/blaar zoals volwassenen dat ook wel eens hebben?
Hmm klinkt niet zo lekker, geen idee of het kwaad kan, als het er morgen nog zit kan je altijd de HA even bellen toch?

Wij moeten morgen weer naar het CB. Koen is dinsdag 9 maanden. Volgende afspraak zal wel met 11 maanden zijn en krijgt hij weer prikjes
  zondag 29 maart 2009 @ 19:31:16 #209
108648 cattie
lieve moeder
pi_67525890
Estrys, misschien spruw?

LL, wij mogen morgen ook naar het cb. Dan krijgt Fee weer prikjes.
pi_67525966
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:31 schreef cattie het volgende:
Estrys, misschien spruw?

LL, wij mogen morgen ook naar het cb. Dan krijgt Fee weer prikjes.
Ja daar dacht ik zelf ook aan, maar kan dat zijn 1 blaasje en verder niks? Of beginnend misschien. Wij moeten donderdag naar het CB voor de prikjes. Ben benieuwd hoeveel Seb nu weegt. Hij is erg jengelig vandaag.
pi_67527632
He gatver Cattie, prikjes ik ben er niet echt een fan van hoor. Die kleintjes hebben er meestal niet zo heel erg veel last van maar het is zoooo sneu. Ik krijg altijd een heel naar gevoel in me buik als Koen echt pijn heeft.
Estrys ik heb geen ervaring met spruw, Sander heeft het nooit gehad en Koen tot nu toe ook niet (naarmate ze ouder worden, wordt de kans toch ook kleiner?
Ik ben ook benieuwd hoeveel Koen is aangekomen. Hij heeft echt LOOD in zijn kont!
pi_67527780
Ik las ook al ergens iets het begin van waterpokken, dat heerst op het KDV maar dat heeft een incubatietijd van 14-21 dagen dus dat lijkt me sterk.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:00:51 #213
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67537887
Cattie, het is voor jou al de 3e keer naar cb of niet?Wij moeten nog 14 dagen wachten voordat Lennon weer naar cb mag en dat is dan nog maar de 2e keer... ik vind het wel lang duren, maar ja het kon niet eerder...zat vol.

Estrys, ik heb ook geen idee, als je het niet vertrouwt gewoon de ha bellen en anders donderdag even op bureau vragen. Lastig hoor de situatie met je schoonmoeder.

Wij zijn dus gisteren naar het hoge Noorden geweest, Lennon heeft de heen- en terugweg geslapen, denken we. Hij was in ieder geval erg stil en rustig. Bij mn schoonouders, die hij niet zo vaak ziet, was hij aan het lachen enz. dus dat was erg leuk voor mn schoonouders. We waren rond 8 uur weer thuis, heeft ie een fles gehad en hebben we hem naar bed gedaan. Vanmorgen om 7:05 was hij nog stil.. Peaceman ging even bij hem kijken en heeft hem wakker moeten maken. Hij moest vanmorgen weer naar kdv om te wennen... en daar is hij nu. Hij was aan het lachen toen ik wegging. Ow en hij drinkt nog steeds niet al zijn flessen van 150 cc leeg, terwijl er een voeding per dag minder is. Is dat heel erg? Of moeten we maar gewoon accepteren dat hij hier genoeg aan heeft?
Make love, not war ☮
pi_67537953
elin sliep gisteren van 17:30 tot 1:30 en na t drinken weer verder tot 7, best netjes van r
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538002
Wat lekker dat dat zo ging met reizen! Autorijden is meestal wel een succes hè?

Hummel hier slaapt nog Om 5:00 even wakker geweest, daarna om 6:30 drinken en er weer in. en hij slaapt nog steeds!

Ik hoorde hem net door de babyfoon, dus ik ging even kijken, ligt hij half op zijn buik slapend, met zijn snoetje tegen de spijlen aan, helemaal bovenin in het bedje, één arm er uit
Dus ik denk: dat kán niet lekker liggen, zal ik er wat aan doen? Rekt hij zich wat, trekt zijn armpje binnenboord, wurmt zijn koppie nóg vaster tegen de spijlen (ik wil steeds tralies zeggen ) smakt wat en slaapt verder.
Nou, mijn zegen heeftie
pi_67538013
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:04 schreef Dakota het volgende:
elin sliep gisteren van 17:30 tot 1:30 en na t drinken weer verder tot 7, best netjes van r
Wop
Dat noem ik doorslapen Relaxed zeg!
pi_67538044
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
Wat lekker dat dat zo ging met reizen! Autorijden is meestal wel een succes hè?

Hummel hier slaapt nog Om 5:00 even wakker geweest, daarna om 6:30 drinken en er weer in. en hij slaapt nog steeds!

Ik hoorde hem net door de babyfoon, dus ik ging even kijken, ligt hij half op zijn buik slapend, met zijn snoetje tegen de spijlen aan, helemaal bovenin in het bedje, één arm er uit
Dus ik denk: dat kán niet lekker liggen, zal ik er wat aan doen? Rekt hij zich wat, trekt zijn armpje binnenboord, wurmt zijn koppie nóg vaster tegen de spijlen (ik wil steeds tralies zeggen ) smakt wat en slaapt verder.
Nou, mijn zegen heeftie
fotooooooo
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538063
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Wij moeten nog 14 dagen wachten voordat Lennon weer naar cb mag... ik vind het wel lang duren, maar ja het kon niet eerder...zat vol.

Estrys, ik heb ook geen idee, als je het niet vertrouwt gewoon de ha bellen en anders donderdag even op bureau vragen. Lastig hoor de situatie met je schoonmoeder.

Wij zijn dus gisteren naar het hoge Noorden geweest, Lennon heeft de heen- en terugweg geslapen, denken we. Hij was in ieder geval erg stil en rustig. Bij mn schoonouders, die hij niet zo vaak ziet, was hij aan het lachen enz. dus dat was erg leuk voor mn schoonouders. We waren rond 8 uur weer thuis, heeft ie een fles gehad en hebben we hem naar bed gedaan. Vanmorgen om 7:05 was hij nog stil.. Peaceman ging even bij hem kijken en heeft hem wakker moeten maken. Hij moest vanmorgen weer naar kdv om te wennen... en daar is hij nu. Hij was aan het lachen toen ik wegging.
Wij hebben een spiegeltje vast gemaakt aan de hoofdsteun van de achterbank, was handig voor de reis naar Oostenrijk aangezien hij zoveel spuugt en ik geen zin had om achterin te gaan zitten (wagenziek) zo kan ik hem zien als ik omkijk.

Het blaasje is nu wat anders geworden meer echt een blaartje. Hij lijkt er geen last van te hebben, ik zag net uitslag op zijn gezicht (mijn man zou vragen "en hebben we wat gewonnen?" ) hij is wel heel vrolijk. Hij lijkt er trouwens wel een ander huiltje bij te hebben gekregen toen hij vanmorgen huilde klonk het veel ouder.
pi_67538106
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:09 schreef Dakota het volgende:

[..]

fotooooooo
Helaas, ik hoor hem al
  maandag 30 maart 2009 @ 09:24:13 #220
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67538288
Nog andere kindjes moeite met de zomertijd? Yade heeft gisteren twee en een half uur liggen miepen. Ze wilde maar NIET slapen. Eindelijk wel in slaap gevallen en vaak wakker geworden terwijl ze normala gewoon lekker slaapt.

Ben echt brak nu zeg. Bah! Afschaffen zomertijd!

En prikjes blijven vervelend. Ik heb ook een echte meid wat dat betreft, ze maakgt er een drama van. Waar andere kindjes ophouden met huilen na de prik, blijft zij gerust nog even goed doorbleren tot we bijna bij huis zijn. Begin mei moeten we weer.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:25:21 #221
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67538315
Elin goed bezig, zo volhouden meid!!

Feecell, dat zal een mooi gezicht zijn geweest en ook lekker dat hij goed heeft geslapen.

Sil, wij hebben juist helemaal geen last van dat uur. Bij Lennon nu niet en Twan gaat dan ook altijd beter slapen, dus wat mij betreft... gewoon in stand laten.

Estrys, ik bedacht me net, kan het misschien van het zuigen zijn? Lennon had een zuigblaar, maar dan wel aan zn lip. Misschien dat Seb op de een of andere manier zn tong daarvoor gebruikt.
Make love, not war ☮
pi_67538371
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:11 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wij hebben een spiegeltje vast gemaakt aan de hoofdsteun van de achterbank, was handig voor de reis naar Oostenrijk aangezien hij zoveel spuugt en ik geen zin had om achterin te gaan zitten (wagenziek) zo kan ik hem zien als ik omkijk.

Het blaasje is nu wat anders geworden meer echt een blaartje. Hij lijkt er geen last van te hebben, ik zag net uitslag op zijn gezicht (mijn man zou vragen "en hebben we wat gewonnen?" ) hij is wel heel vrolijk. Hij lijkt er trouwens wel een ander huiltje bij te hebben gekregen toen hij vanmorgen huilde klonk het veel ouder.
klinkt als waterpokken of rode hond ?
ga je naar de dok?
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538398
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:25 schreef Diaan73 het volgende:

Estrys, ik bedacht me net, kan het misschien van het zuigen zijn? Lennon had een zuigblaar, maar dan wel aan zn lip. Misschien dat Seb op de een of andere manier zn tong daarvoor gebruikt.
Dat zei mijn moeder ook al, Ze opperde dat zijn speen misschien te klein is geworden of zo. Je gaat me nou toch niet vertellen dat mijn moeder wel eens gelijk zou kunnen hebben he? Ik had het ook kunnen weten want mijn moeder heeft echt altijd gelijk, ook wanneer ze geen gelijk heeft... Hij zuigt wel als een dolle op zijn speen, ik denk dat het een beetje helpt tegen het zuur of zo.
pi_67538416
hij heeft toch ook uitslag op zijn gezicht?
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538439
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:28 schreef Dakota het volgende:

[..]

klinkt als waterpokken of rode hond ?
ga je naar de dok?
Ja dat kwam ook al in me op, ik kijk het vandaag nog even aan want hij heeft geen verhoging en is vrolijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')