quote:Op zondag 29 maart 2009 12:57 schreef Estrys het volgende:
geen doorslaper hier hoor. Wij hebben een-nou-ja-ik-heb-echt-niet-zoveel-slaap-nodig-hoor baby.![]()
Ik ben zowaar naar de sportschool geweest vanmorgen, heb er ook nog gesport ook. Mijn schoonzusje en zwager waren hier om F1 te kijken vanmorgen. Kom ik net thuis, ja hoor mijn schoonmoeder vanuit haar werk ook gekomen. Had ik net zo gedacht. Toen ik thuis kwam ging ze net weg: " ja ik heb hem een schone luier gegeven" Kom ik binnen, kind huilen en ze wist niet hoe snel ze weg moest komen volgens mij. Ja lekker, bedankt he!
Volgens mijn man was Seb net in de box in slaap gevallen totdat zij er boven kwam hangen. BEN JE WAKKER??? Ja nu wel JA![]()
Het blijft toch best moeilijk om er iets van te zeggen vinden wij allebei. Ik probeer het wel, het komt alleen niet aan denk ik. Maar het moment dat ik het niet meer zo voorzichtig ga zeggen komt zeker binnenkort. Nou is ze psychisch niet helemaal in orde dus dat maakt het nog wat lastiger.
Overigens vertelde ik deze perikelen tegen een tante van mijn man en die zei dat mijn schoonmoeder dat ook deed toen haar eigen kinderen klein waren, ze steeds uit bed halen of wakker maken wanneer ze sliepen " want het is zo gezellig als ze wakker zijn"![]()
Of we met pasen meegaan met haar naar de Ardennen, nou ik DENK het niet, sterker ik weet het wel zeker.
Nou, dat zou best eens kunnen ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:47 schreef Dakota het volgende:
ingrid, volgens mij lopen Elin en Tyler aardig gelijk qua ontwikkelingdus eigenlijk gaat Tyler dus net zo snel als dat ie volgens zijn uitgerekende datum deed he?
Hmm klinkt niet zo lekker, geen idee of het kwaad kan, als het er morgen nog zit kan je altijd de HA even bellen toch?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:57 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft een blaasje op de onder/zijkant van zijn tong. Het is wit en eromheen een vuurrode rand. Iemand een idee wat het is? Of is het gewoon een blaasje/blaar zoals volwassenen dat ook wel eens hebben?
Ja daar dacht ik zelf ook aan, maar kan dat zijn 1 blaasje en verder niks? Of beginnend misschien. Wij moeten donderdag naar het CB voor de prikjes. Ben benieuwd hoeveel Seb nu weegt. Hij is erg jengelig vandaag.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:31 schreef cattie het volgende:
Estrys, misschien spruw?
LL, wij mogen morgen ook naar het cb. Dan krijgt Fee weer prikjes.
Wopquote:Op maandag 30 maart 2009 09:04 schreef Dakota het volgende:
elin sliep gisteren van 17:30 tot 1:30 en na t drinken weer verder tot 7, best netjes van r
fotoooooooquote:Op maandag 30 maart 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
Wat lekker dat dat zo ging met reizen! Autorijden is meestal wel een succes hè?
Hummel hier slaapt nogOm 5:00 even wakker geweest, daarna om 6:30 drinken en er weer in. en hij slaapt nog steeds!
Ik hoorde hem net door de babyfoon, dus ik ging even kijken, ligt hij half op zijn buik slapend, met zijn snoetje tegen de spijlen aan, helemaal bovenin in het bedje, één arm er uit
Dus ik denk: dat kán niet lekker liggen, zal ik er wat aan doen? Rekt hij zich wat, trekt zijn armpje binnenboord, wurmt zijn koppie nóg vaster tegen de spijlen (ik wil steeds tralies zeggen) smakt wat en slaapt verder.
Nou, mijn zegen heeftie
Wij hebben een spiegeltje vast gemaakt aan de hoofdsteun van de achterbank, was handig voor de reis naar Oostenrijk aangezien hij zoveel spuugt en ik geen zin had om achterin te gaan zitten (wagenziek) zo kan ik hem zien als ik omkijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Wij moeten nog 14 dagen wachten voordat Lennon weer naar cb mag... ik vind het wel lang duren, maar ja het kon niet eerder...zat vol.
Estrys, ik heb ook geen idee, als je het niet vertrouwt gewoon de ha bellen en anders donderdag even op bureau vragen. Lastig hoor de situatie met je schoonmoeder.
Wij zijn dus gisteren naar het hoge Noorden geweest, Lennon heeft de heen- en terugweg geslapen, denken we. Hij was in ieder geval erg stil en rustig. Bij mn schoonouders, die hij niet zo vaak ziet, was hij aan het lachen enz. dus dat was erg leuk voor mn schoonouders. We waren rond 8 uur weer thuis, heeft ie een fles gehad en hebben we hem naar bed gedaan. Vanmorgen om 7:05 was hij nog stil..Peaceman ging even bij hem kijken en heeft hem wakker moeten maken. Hij moest vanmorgen weer naar kdv om te wennen... en daar is hij nu. Hij was aan het lachen toen ik wegging.
klinkt als waterpokken of rode hondquote:Op maandag 30 maart 2009 09:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij hebben een spiegeltje vast gemaakt aan de hoofdsteun van de achterbank, was handig voor de reis naar Oostenrijk aangezien hij zoveel spuugt en ik geen zin had om achterin te gaan zitten (wagenziek) zo kan ik hem zien als ik omkijk.
Het blaasje is nu wat anders geworden meer echt een blaartje. Hij lijkt er geen last van te hebben, ik zag net uitslag op zijn gezicht (mijn man zou vragen "en hebben we wat gewonnen?" ) hij is wel heel vrolijk. Hij lijkt er trouwens wel een ander huiltje bij te hebben gekregen toen hij vanmorgen huilde klonk het veel ouder.
Dat zei mijn moeder ook al,quote:Op maandag 30 maart 2009 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, ik bedacht me net, kan het misschien van het zuigen zijn? Lennon had een zuigblaar, maar dan wel aan zn lip. Misschien dat Seb op de een of andere manier zn tong daarvoor gebruikt.
Ja dat kwam ook al in me op, ik kijk het vandaag nog even aan want hij heeft geen verhoging en is vrolijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
klinkt als waterpokken of rode hond?
ga je naar de dok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |