abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67538477
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:30 schreef Dakota het volgende:
hij heeft toch ook uitslag op zijn gezicht?
sinds vandaag een beetje ja.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 30 maart 2009 @ 09:34:44 #227
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67538497
Ik vind uitslag vaak ook wel lastig te beoordelen.. Lennon heeft ook allemaal kleine bultjes bij zn ellebogen en knieën. Ze zijn niet rood, je ziet ze niet eens, je voelt ze alleen... wij denken dat zweetbultjes zijn. Volgende keer even bij cb navragen.

Waterpokken of rode hond begint toch niet in de mond? Ik heb eigenlijk ook geen idee, volgens mij heeft Twan het niet gehad...
quote:
ROde hond:
Ziekteverschijnselen bij kinderen en volwassenen
Ongeveer de helft van de besmette personen heeft nergens last van.

- Vlekkerige, rozerode huiduitslag, beginnend in het gezicht en snel uitbreidend naar bovenlijf, armen en benen.
- Bij oudere kinderen en volwassenen ook griepachtige verschijnselen en opgezette lymfeklieren achter het oor en in de nek.
- Gewrichtspijn, vooral bij oudere meisjes en vrouwen.
Make love, not war ☮
pi_67538581
Amber heeft niet echt last van zomertijd volgens mij; maar heeft afentoe wel avonden/nachten moeite met slapen; zo ook gisteravond/vannacht.
Gisteravond viel ze prima in slaap; maar in de loop van de avond huilen. Ze heeft nog lekker even bij me op de bank gezeten even weer afwachten tot ze weer moe werd. Daarna met de laatste voeding weer naar bed; en vannacht weer brullend wakker, na wat pogingen heeft vriendlief haar naast me neer gelegd.
Gister overdag had ze het al wat moeilijk we waren op verjaarsvisite gezien haar grote neef 2 werd; met meerdere kindjes, waarbij Amber de jongste was en dan ook veel in de belangstelling staat.
Vind het niet vreemd als ze dan het iets moeilijker heeft met slapen; al die indrukken en drukte.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67538635
Waterpokken las ik ergens dat wel kan beginnen in de mond. Ik denk niet dat hij rode hond of waterpokken heeft, dat heeft een incubatietijd van minimaal 14 dagen en hij is tot vorige week niet met andere kinderen in contact geweest. En ook niet heel veel met volwassenen anders dan mijn (schoon)ouders en ons.
pi_67538806
Hier juist geen last van zomertijd, hij is weer gaan slapen!
Ligt dus nu al vanaf 19:30 op bed met korte drinkpauze om 6:30

Ligt nu zo:

Zonet dus veel meer linksboven nog
pi_67538822
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind uitslag vaak ook wel lastig te beoordelen.. Lennon heeft ook allemaal kleine bultjes bij zn ellebogen en knieën. Ze zijn niet rood, je ziet ze niet eens, je voelt ze alleen... wij denken dat zweetbultjes zijn. Volgende keer even bij cb navragen.

Waterpokken of rode hond begint toch niet in de mond? Ik heb eigenlijk ook geen idee, volgens mij heeft Twan het niet gehad...
[..]

kan heel goed zijn hoor, ze zitten iig wl op de daarvoor bestemde plekken , moet je proberen wat talkpoeder erop te smeren na t badje en veel katoen laten dragen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538834
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
Hier juist geen last van zomertijd, hij is weer gaan slapen!
Ligt dus nu al vanaf 19:30 op bed met korte drinkpauze om 6:30

Ligt nu zo:
[ afbeelding ]

Zonet dus veel meer linksboven nog
en wat een leuk lakentje
wanna rub mah puppeh?!
pi_67538970
Ikea
pi_67539019
dat overtrek is dat van Ikea? edit: ja dus

Hier is Seb heel vrolijk. Alleen hij heeft om zeven uur eten gehad en is gewoon nog steeds aan het spugen Ik begin er aardig moedeloos van te worden.
pi_67539076
Ik vind hem zelf ook geweldig en je kan er ook heel goed een dekentje instoppen, goed formaat en blijft goed zitten.
Ik ga er nog één halen denk ik

Dat spugen is echt erg vervelend En je kan er ook zo weinig tegen doen hè? Blegh!
  maandag 30 maart 2009 @ 10:05:49 #236
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67539179
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:50 schreef Dakota het volgende:

[..]

kan heel goed zijn hoor, ze zitten iig wl op de daarvoor bestemde plekken , moet je proberen wat talkpoeder erop te smeren na t badje en veel katoen laten dragen
Okay, dat met dat talkpoeder ga ik zeker doen. Van samenstelling van de kleding heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van hahaha.

Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Mischien kan die iets voor hem betekenen.

Ow wat ligt Leander lief in zn bedje
Make love, not war ☮
pi_67539263
Lief Freecell

Balen van het gespuug Estrys!

Sil, niet echt zomertijddrama hier
Wel gewoon een vrolijk wakker kind om 23:45 (en wij sliepen al) die gewoon lekker met de knuffels aan het spelen was in bed (zittend). Even eruit, slokje drinken en weer bed in en ze ging gelijk slapen
Volgens mij vond ze het gewoon even gezellig om tegen mama aan te liggen en te knuffelen, want zoveel dronk ze ook weer niet

Toen was het 5:40 en hoorde ik haar weer gillen en spelen en een lol dat ze weer had. Zelfde verhaal, eruit, slokje drinken en weer bed in. Toen nog 2/3 keer recht leggen (ging elke keer weer zitten) en ze sliep weer gelukkig...
Toen de wekker vanmorgen ging hoorde we gelijk Lotte 1x gillen, daarna zijn wij weer in coma geraakt tot half 9 en toen we wakker werden sliep ze nog diep..
Helaas moest ze naar het kdv vandaag dus moest ze wel wakker worden..

Toch wel lastig dat ze in bed gaat zitten (en onder het dekentje vandaan kruipt) maar niet weer zichzelf kan onderstoppen (grapje)
pi_67539606
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Misschien kan die iets voor hem betekenen.

Volgens de kinderarts is het dat ook, is niet met heel veel woorden zo gezegd in het ziekenhuis maar het kwam er wel op neer. Dus Nutriton gebruiken was het advies, maar ik vind hem daar niet goed op reageren. De medicijnen wilde ze niet geven want dat had weer allerlei bijwerkingen. Weer terug naar de kinderarts dan maar? De moed zakt me werkelijk waar in de schoenen, naar die arts ga ik echt niet meer terug.
Osteopaat ja dat wilde ik een tijdje geleden al doen maar is er een beetje bij ingeschoten ivm werk en vakantie en zo. Ik ga vandaag eens bellen. Niet geschoten is in ieder geval mis.

Ik had in het flesvoeding topic al gepost dat er ook wel erg veel symptomen van koemelkallergie aanwezig zijn. Manlief is geloof ik een beetje van mening dat ik spijkers op laag water aan het zoeken ben. Maar hij is 5 dagen in de week werken dus die heeft makkelijk praten.

Ik weet ook wel dat heel veel baby's spugen maar wanneer ze op het KDV ook zeggen dat hij toch wel heel veel spuugt dan is het toch echt niet meer als normaal te betitelen toch? Ik ga donderdag de arts van het CB eens bij haar jasje grijpen. Seb en ik worden hier in ieder geval doodmoe van. Als moeder wil je ook gewoon zeker weten dat je er alles aan gedaan hebt wat kan, dat gevoel heb ik absoluut niet. Ik heb het gevoel dat ze me niet serieus nemen, maar mijn gevoel zegt dat het gewoon niet goed is. Waarom schijn ik dat dan niet over te kunnen brengen op de arts of het CB zucht
pi_67539657
En je huisarts? Kan je daar wat mee?
pi_67539748
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:25 schreef freecell het volgende:
En je huisarts? Kan je daar wat mee?
Die neemt me op zich wel serieus maar die stuurt me vervolgens door naar de kinderarts en die arts waar we nu zijn geweest is wel de meest arrogante muts die je kan krijgen volgens mij
Zit je daar als ouders en dan geeft ze je het gevoel alsof je bij het schoolhoofd op het matje moet.
pi_67539775
En een second opinion bij een andere kinderarts aanvragen?
pi_67539949
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay, dat met dat talkpoeder ga ik zeker doen. Van samenstelling van de kleding heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van hahaha.

Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Mischien kan die iets voor hem betekenen.

Ow wat ligt Leander lief in zn bedje
katoen en linnen is het meest luchtige wat een baby kan dragen..baby's zweten nog niet zo goed en de kleding kan het proces ook nog versterken
wanna rub mah puppeh?!
pi_67539994
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Die neemt me op zich wel serieus maar die stuurt me vervolgens door naar de kinderarts en die arts waar we nu zijn geweest is wel de meest arrogante muts die je kan krijgen volgens mij
Zit je daar als ouders en dan geeft ze je het gevoel alsof je bij het schoolhoofd op het matje moet.
Oi
Ik zou denk ik teruggaan naar de huisarts en dat gewoon uitleggen
pi_67540692
Elin is boos aan t doen
Volgens mij omdat ze niet t hele poppie in r bakkes krijgt

ze ligt nu nog steeds dat ding te wurgen
wanna rub mah puppeh?!
pi_67540805
Arm poppie
Dat manneke hier is om 10:15 nog een keer vet vrolijk wakker geworden. Normaal gaat hij rond 10:00 zijn bed weer in, ik denk dat het vandaag 1 slaapje wordt van 2 tot 4 ofzo
pi_67541077
Tyler heeft gelukkig geen last van zomertijd! Was zelfs pas 8.30 wakker.

Nu na een half uur mega overstuur en overstrekken en mega veel hoesten eindelijk weer rustig.
pi_67541193
Lief Leander in zijn bedje.
Elin, lief popje heb je daar

Wij zijn weer terug van het CB en Koen doet het goed volgens de arts. Ze vond hem erg snel met kruipen en verder vond ze het een lekker bezig mannetje. Koen weegt nu 9080 gram en is 74 cm
Dat hij overigens nog 2 flessen opvolgmelk krijgt was niet zo'n probleem omdat hij genoeg andere dingen binnen krijgt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2009 11:28:05 ]
  maandag 30 maart 2009 @ 11:41:51 #248
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_67541578
Woensdag is Yade's pappa jarig, dus wij zijn aan de slag gegaan. Wonderbaarlijk genoeg zat vooral Yade onder, maar niet de vloer of ikzelf! Daarna maar in bad gegaan en hop naar bedje toe.

En dingen niet in je mond kunnen stoppen is heul frustrerend. Tenminste.... hier wel.

LL Hoe oud is Koen nu?
pi_67543077
hehe Elin, die pop heeft Daryl ook. Hij's leuk he. Lijkt het nou zo of wordt Elin d'r haar een beetje rossig?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_67543094
arme selene had zich gebrand aan de radiator. ik had getest of de radiatoren niet te warm zouden worden en dat worden ze normaal ook niet (ik heb getest bij buiten vriezen en de thermostaat op 20). de thermostaat bleek op 22 graden te staan. iedereen geschrokken hier (mickie kwam ook direct aanrennen toen selene begon te huilen). tis al wel over, geen brandwond ofzo. ik had direct een koud washandje erop gedaan en ff overlegd met de huisartsassistente of ik er nog wat jojobaolie op moest doen (ja doe maar zei ze). maar bahbah, wat een rotdag! gister de hele dag (druk) bezoek gehad, het werd erg laat en dan die zomertijd erbovenop. bahbah, we willen niet meer vandaag
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')