sinds vandaag een beetje ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:30 schreef Dakota het volgende:
hij heeft toch ook uitslag op zijn gezicht?
quote:ROde hond:
Ziekteverschijnselen bij kinderen en volwassenen
Ongeveer de helft van de besmette personen heeft nergens last van.
- Vlekkerige, rozerode huiduitslag, beginnend in het gezicht en snel uitbreidend naar bovenlijf, armen en benen.
- Bij oudere kinderen en volwassenen ook griepachtige verschijnselen en opgezette lymfeklieren achter het oor en in de nek.
- Gewrichtspijn, vooral bij oudere meisjes en vrouwen.
kan heel goed zijn hoor, ze zitten iig wl op de daarvoor bestemde plekkenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind uitslag vaak ook wel lastig te beoordelen.. Lennon heeft ook allemaal kleine bultjes bij zn ellebogen en knieën. Ze zijn niet rood, je ziet ze niet eens, je voelt ze alleen... wij denken dat zweetbultjes zijn. Volgende keer even bij cb navragen.
Waterpokken of rode hond begint toch niet in de mond? Ik heb eigenlijk ook geen idee, volgens mij heeft Twan het niet gehad...
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
Hier juist geen last van zomertijd, hij is weer gaan slapen!
Ligt dus nu al vanaf 19:30 op bed met korte drinkpauze om 6:30
Ligt nu zo:
[ afbeelding ]
Zonet dus veel meer linksboven nog
Okay, dat met dat talkpoeder ga ik zeker doen. Van samenstelling van de kleding heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van hahaha.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
kan heel goed zijn hoor, ze zitten iig wl op de daarvoor bestemde plekken, moet je proberen wat talkpoeder erop te smeren na t badje en veel katoen laten dragen
Volgens de kinderarts is het dat ook, is niet met heel veel woorden zo gezegd in het ziekenhuis maar het kwam er wel op neer. Dus Nutriton gebruiken was het advies, maar ik vind hem daar niet goed op reageren. De medicijnen wilde ze niet geven want dat had weer allerlei bijwerkingen. Weer terug naar de kinderarts dan maar?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Misschien kan die iets voor hem betekenen.
Die neemt me op zich wel serieus maar die stuurt me vervolgens door naar de kinderarts en die arts waar we nu zijn geweest is wel de meest arrogante muts die je kan krijgen volgens mijquote:
katoen en linnen is het meest luchtige wat een baby kan dragen..baby's zweten nog niet zo goed en de kleding kan het proces ook nog versterkenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat met dat talkpoeder ga ik zeker doen. Van samenstelling van de kleding heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van hahaha.
Estrys, ik vind het er toch heel erg op lijken dat Seb misschien reflux heeft... hij spuugt wel heel erg veel. En heb je al een keer osteopaat geprobeerd? Mischien kan die iets voor hem betekenen.
Ow wat ligt Leander lief in zn bedje
Oiquote:Op maandag 30 maart 2009 10:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die neemt me op zich wel serieus maar die stuurt me vervolgens door naar de kinderarts en die arts waar we nu zijn geweest is wel de meest arrogante muts die je kan krijgen volgens mij![]()
Zit je daar als ouders en dan geeft ze je het gevoel alsof je bij het schoolhoofd op het matje moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |