Je was gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:39 schreef SuperFruitig het volgende:
WAAROM ZIT IK ALTIJD IN HET ACHTERLIJKE KUTTEAM
Ik normaal ook niet. Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:19 schreef Remake het volgende:
Ah op die manier, nah ik kijk nooit in de spelerslijst, kan me geen fuck boeien eigenlijk, zolang ik maar schedeltjes kan poppen.
[ afbeelding ]
Dat commentaar van jouquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:02 schreef Remake het volgende:
Was jij soms Weirdo95?
Ben je toevallig al op de hoogste rang beland? Want dan zie je idd niet dat de punten bij worden geteld.quote:Op zondag 5 april 2009 01:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Net een pot gespeeld, 100 punten, maar niet gewonnen, en dan zeggen de stats op het laats: round points, 100, en dan springtie naar 0, om vervolgens 0 punten erbij te tellen?
wtf?
Het telt wel op alleen het balkje telt niet meer.quote:Op zondag 5 april 2009 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat zal het zijn ja, beetje raar aangezien ze wel voor de weekly / overall rankigs tellen.
De laatste paar dagen alleen maar ERRORS op KZ2 online btwSchijtirritant
echt niet! Ik sta nu op 3!quote:Op zondag 5 april 2009 18:20 schreef Kremers het volgende:
Ik sta nog steeds 9e, terwijl ik het spel al een week niet meer gespeeld heb
Shame on the others
Ik sta al weken op 14 zonder de game aan te rakenquote:Op zondag 5 april 2009 18:20 schreef Kremers het volgende:
Ik sta nog steeds 9e, terwijl ik het spel al een week niet meer gespeeld heb
Shame on the others
quote:Op zondag 5 april 2009 18:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik sta al weken op 14 zonder de game aan te raken
wtf?quote:Op maandag 6 april 2009 19:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Fucking HOEREN disconnects de hele tijd
Samequote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
wtf?![]()
Daar heb ik nog nooit last van gehad....
quote:Ik weet niet of dit al eerder ter sprake is gekomen maar zijn er meedere mensen die problemen hebben met het openen van privéberichten zoals clanuitnodigingen?
Steeds als ik een bericht wil openen krijg ik "functie niet beschikbaar" of zoiets te zien.
Volgens mij moet je dan aan de clan worden toegevoegd. Iemand hier gaat daarover en zou mij ook toevoegen geloof ik, maar tot op heden nog niets van gezien.quote:Op zondag 5 april 2009 15:28 schreef brtausi het volgende:
Wanneer mag je [FOK] voor je naam zetten?
Heb nog geen clan
Killzone.com - Klassement - Filteren op laatste week: http://killzone.com/kz/leaderboard_warzone.psml?kz_pageNum=1&kz_sortCol=game_points&kz_sortOrder=des&kz_leaderboardType=weekly&kz_leaderboardCategory=generalquote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hoeveel punten moet je eigenlijk ongeveer minimaal halen om bij de wekelijkse top 10% te zitten?
Daimnnn, das mij wat te veel van het goedequote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef Webby het volgende:
[..]
Killzone.com - Klassement - Filteren op laatste week: http://killzone.com/kz/leaderboard_warzone.psml?kz_pageNum=1&kz_sortCol=game_points&kz_sortOrder=des&kz_leaderboardType=weekly&kz_leaderboardCategory=general
Nu Getoond 1 - 16 van 121065 spelers, dus 1% is 1210e plek max. Dat is nu iets minder dan 2100 punten, op minder dan de helft van de week. Reken maar op ruim 5k.
Huh? Als de controller wel een draad heeft kan je m rustig tegen de muur aan smijten?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:30 schreef FinalD87 het volgende:
Af en toe moest ik mezelf eraan herinneren dat de controller geen draad heeft, dus het weggooien ervan zou wel eens slecht uit kunnen pakken. Frustrerende &(*^#()*$ zooi.
Bij m'n PS2 heb ik de controller uit frustratie weleens weggegooid en die kwam in de lucht tot stilstand. Eventueel schoof de PS2 een stukje mee, maar daar sloopte ik niks mee. Ik gooi altijd zijwaardsquote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Huh? Als de controller wel een draad heeft kan je m rustig tegen de muur aan smijten?
quote:Geoff Keighley just got done interviewing one of the guys from GG and they announced the first map pack that includes 2 maps. One map is from the ISA's ship, while the other map is the moving train level where two trains are riding side by side and you will have the ability to jump from train to train while avoiding the environmental hazards. GG also hinted that the second map pack would be a retro pack from KZ1.
Dat vind ik juist super!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Regelrecht uit de campaign mode geript.
Er van uitgaande dat je voor de maps moet betalen lijkt het me ook normaal dat je van de ontwikkelaar mag verwachten dat ze met nieuwe creaties komen in plaats van dit soort goedkope 1 op 1 kopie praktijken.quote:
Dat wil ik ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:46 schreef Remake het volgende:
Wat wil je dan, een map die volledig los staat van de singleplayer?
Nee logisch
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:28 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb killzone uitgespeeld, maar heb dat wel moeten bekopen met een gekneusde hand waarschijnlijk![]()
dat laatste level is echt kut vond ik, en na vele pogingen waren de frustraties zo groot dat ik vol op de kussens van mijn bank uithaalde, alleen iets te hoog waardoor ik tegen de muur aansloeg![]()
meteen onder de koude kraan gehouden en nu is ie helemaal dik, en ik kan mijn pink en mijn ringvinger bijna niet bewegen![]()
Dan heb je dus vette pech!quote:
Zit al de hele middag proberen 'em op Elite uit te spelen, maar kom niet voorbij het balkonquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:28 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb killzone uitgespeeld, maar heb dat wel moeten bekopen met een gekneusde hand waarschijnlijk![]()
dat laatste level is echt kut vond ik, en na vele pogingen waren de frustraties zo groot dat ik vol op de kussens van mijn bank uithaalde, alleen iets te hoog waardoor ik tegen de muur aansloeg![]()
meteen onder de koude kraan gehouden en nu is ie helemaal dik, en ik kan mijn pink en mijn ringvinger bijna niet bewegen![]()
maar het was het wel waard, wat een spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Zit al de hele middag proberen 'em op Elite uit te spelen, maar kom niet voorbij het balkondat ga ik niet eens proberen, dan hou ik geen handen meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Zit al de hele middag proberen 'em op Elite uit te spelen, maar kom niet voorbij het balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet kijken als je geen spoilers wil zien
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Reeds gehaaldquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Niet kijken als je geen spoilers wil zien
Het ging om de tactieken die in het filmpje getoond worden. Je zou direct weten wat je moet doen. Misschien willen sommige mensen dat niet weten.quote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef Platina het volgende:
spoilers? volgens mij is de eindbaas Radec dan is dat niet al een spoiler
ja klopt, maar ik wist bijvoorbeeld niet dat Radec de eindbaas was..quote:Op zondag 12 april 2009 22:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het ging om de tactieken die in het filmpje getoond worden. Je zou direct weten wat je moet doen. Misschien willen sommige mensen dat niet weten.
Oppakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2009 11:09 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Oppakken.online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat dan. Met die 'discussie' hier over die boss fight, dacht ik dat het daar over ging.quote:
ja okequote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Met die 'discussie' hier over die boss fight, dacht ik dat het daar over ging.
Maar geen idee, ben nog niet zo ver online.
Maar ik welquote:
Waar staat dat?quote:
Prutsers van Tweakers.net weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.ng-gamer.nl/ga(...)dlc-zal-gratis-zijn/
Ik zat gisteren bij jou in een gamequote:
FNiD ben jij? Ik zat idd de hele tijd van: Ik moet wel regelen dat ik bij die FNiD in het team zit want hij is goed. Toen zag ik later idd dat jij in mn friendslist stondquote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren bij jou in een game![]()
Ik had je toegevoegd voor LBP, maar die heb ik nog steeds niet echt gespeeld(Voor jou ook niet meer nodig zag ik.)
Thanks! Maar het is wel FnlDquote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FNiD ben jij? Ik zat idd de hele tijd van: Ik moet wel regelen dat ik bij die FNiD in het team zit want hij is goed. Toen zag ik later idd dat jij in mn friendslist stond![]()
Maar LBP speel ik nog wel geregeld, ondanks de platinumLBP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar keertje LBP spelen?![]()
euh... nee?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:
Ik heb geen geluid meer na de update, een bekend probleem?
1.21quote:
Fok heet ie zo uit m'n hoofd kan ook wel Fok! zijn, let ik nooit zo op als ik speelquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:11 schreef Jollyonline het volgende:
hoe heet nou die fok clan :fok!?/fok.nl!/fok.com!? welke ik wil het weten![]()
Komt waarschijnlijk omdat je hebt ingesteld dat de ps3 zowel dolby 5.1 als dts 5.1 kan vesturen naar je receiver, en vervolgens heeft KZ2 ineens dts ondersteuning, wat dus naar jou receiver gestuurd wordt, wat hij blijkbaar niet aan kan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
1.21
Het kan misschien ook aan mijn versterker liggen, maar andere spellen zoals Cod4 deden het nog wel gewoon.
Het lijkt wel of mijn versterker het 5.1 signaal niet pakt ofzo...
Yup. Killzone heeft DTSquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je hebt ingesteld dat de ps3 zowel dolby 5.1 als dts 5.1 kan vesturen naar je receiver, en vervolgens heeft KZ2 ineens dts ondersteuning, wat dus naar jou receiver gestuurd wordt, wat hij blijkbaar niet aan kan.
Al is dit een vage gok, geen idee of killzone 2 dts heeft of niet, maar heb tzelfde meegemaakt met burnout paradise, vandaar.
Augelost dusquote:
Nieuwe trophiesquote:Op woensdag 22 april 2009 16:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nieuwe update
3 nieuwe ranks toegevoegd (as if ik ooit 100000 punten ga halen![]()
) + nieuwe trophies ivm de mappack die morgen uitkomt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Heeey, ik krijg net eindelijk de Wargod trophy. Beetje traag systeem zeg
En welke klootviool heeft het in z'n kut kop gehaald om de hoogste rank op 100.000 punten te zetten
Want?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, wat is Killzone online toch kut vergeleken met COD4.
1/5equote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef intraxz het volgende:
Ik ben op 1/5 van de 100000Dat duurt nog tot het eind van 2010 zo
Duurt altijd even voordat het in het grote overzicht verwerkt wordt.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:58 schreef FinalD87 het volgende:
Dus ik haal net m'n 7e spawn gebeuren. Dus ik denk, nog een keertje. Dus ik haal nog een rondje zo'n spawn ding. Haal ik weer m'n 7e
Dus.
Edit: Dus wel 2e ability beschikbaar.![]()
Dus laat maar.
Hey!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Duurt altijd even voordat het in het grote overzicht verwerkt wordt.
Heb je weer een avondje ribbons halen gespeeld?
* Fallen is Seraphus-Y, toen met Moe allerlei headshots enzo lopen doen.
Want co-op maakt een game pas goedquote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
Killzone2 valt mij toch echt tegen, het heeft geneens co-op
Jongens jongens jongens, als er geen split screen in zit (wat niemand doet) word daar om gezeken, als er geen co-op in zit word daar om gezeken, bedenk je anders even wat er wel in zit, een geniale multiplayer!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is er zo geniaal aan dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jongens jongens jongens, als er geen split screen in zit (wat niemand doet) word daar om gezeken, als er geen co-op in zit word daar om gezeken, bedenk je anders even wat er wel in zit, een geniale multiplayer!
Zeik toch eens niet zo...
In welk opzicht?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
Correct... maar dan nog... ik wil onderbouwing wanneer iemand met een degelijke statement komt.quote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij hebt dus nooit COD4 online gespeeld.
Nice! Niet dat ik kans zou maken maar wel vet!quote:Up for grabs are some amazing PlayStation items, including the authentic Helghast Suits , each valued at more than $8,000. Other prizes include StA52 assault rifle replicas, Helghast collectable busts, downloadable content, and collectible Killzone 2 T-shirts.
Moet er ook nog een paar. Om een of andere vage reden heb ik nog niet eens een enkele ribbon voor sidearm? Zelfs niet na heel wat pistol potjes?quote:Ik moet ook die ribbons nog, eigenlijk nog heel erg veel, bijna allemaal
Ik wil je wel helpen hoor alleen ben ik vanavond denk ik niet online en morgen ook niet. Vrijdag kan ik wel?
Valt idd wat voor te zeggen... de shotgun is meestal 1 lucky shotquote:
Juist en doe meteen ook geen snipers want dan krijg je van die campers die de hele potje op 1 plekje blijven zitten. Geen zak aan en no action.quote:
Een sniper die de hele tijd op de zelfde plek blijft, kan nooit winnen. Laat die er maar gewoon in.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:51 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Juist en doe meteen ook geen snipers want dan krijg je van die campers die de hele potje op 1 plekje blijven zitten. Geen zak aan en no action.
Maar aan de andere kant maak het me geen zak uit kom maar op de noobs met rockets haha!
Vooruit duwen en heel veel cover gebruiken. Als je niet vooruit drukt blijven ze respawnen. Het is niet zo lastig als je weet waar je elke keer precies heen moet gaan. Er zijn een aantal onzichtbare lijnen waar je overheen moet gaan om een gedeelte van de respawns te stoppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:05 schreef Sala-adin het volgende:
Die laatste level is fucking irritant!
Ben in dat gebouw waar je tegen heel veel higs vecht op en daarna denk ik tegen Radec?
WANT? vind het juist een toffe level.. je kan zo lekker rushen enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Platina het volgende:
[b]Bloodgracht vind ik zooooo kut he.[/b]
Helghan Industries, Tharsis Depot en Radec Academy zijn wel vet. En denk dat je het beste naar de K/D ratio kunt kijken.
De hoogstequote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Gstyles het volgende:
ps. Bij welk niveau kun je de sniper modus krijgen?
Jij moet meer Killzone 2 spelen!quote:
Ach verrek, dat was ik al weer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:03 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Jij moet meer Killzone 2 spelen!![]()
Hoogste rang heb je pas bij 100.000 punten.
@ FOK! toernooi: Level maakt me niet zoveel uit en eigenlijk de klassen ook niet. In alle gevallen kan ik vast wel m'n best doen om niet laatste te worden
quote:
Wat nou rushen? dat hele level is een fucking doolhof manquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Gstyles het volgende:
[..]
WANT? vind het juist een toffe level.. je kan zo lekker rushen enzo
Lol, ik vind het ook een chill level, lekker klein, niet al te veel rennen als er maar 1 spawn punt is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat nou rushen? dat hele level is een fucking doolhof man
Ken na 30 uur spelen zoiets alle oude maps uit me kop (ofja weet waar ik uitkom) maar bij Bloodgracht heb ik nog steeds het idee dat ik het voor de eerste keer speel.
Dat level vind ik nou niet zo ingewikkeld. Heb altijd problemen bij Tharsis depot, dan word je gespawnd en ben je de eerste paar seconden aan het kijken waar je bent en waar je naar toe moet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat nou rushen? dat hele level is een fucking doolhof man
Ken na 30 uur spelen zoiets alle oude maps uit me kop (ofja weet waar ik uitkom) maar bij Bloodgracht heb ik nog steeds het idee dat ik het voor de eerste keer speel.
Ben echt een n00b wat dat betreft maar waar kan ik die levels krijgen?quote:
Hell no!! dat ik voor levels ga betalen.. heeft niet iemand een crack ofzoquote:
in spreektaal idd... in computertaal is dat gewoon een gekraakt bestandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Haha, dat betekent kont in het nederlands.
wat bedoel je precies met "online"? Hoe je in een MP match komt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef kweek89 het volgende:
Ik heb net een playstation 3 met killzone gekocht en de SP al bijna uitgespeeld...ik kan wel al op internet enzo met m'n ps3, maar geen idee 'hoe' ik online kom ? :s
(ik ben een consolen00b, ben altijd van de PC geweest...)
Ja, damn... dan kan ik niet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:05 schreef KoosyNL het volgende:
FOK!games Killzone 2 toernooi: Aanstaande vrijdag! Meld je snel aan!
Killzone 2 toernooi
Dan doe je iets verkeerd.quote:
Wil heel graag meedoen maar ook ik kan helaas nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:05 schreef KoosyNL het volgende:
FOK!games Killzone 2 toernooi: Aanstaande vrijdag! Meld je snel aan!
Killzone 2 toernooi
zelfde hier, maar ik ben er klaar voorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb al 2 maanden niet meer gespeeld ofzoMaar doe toch mee met het toernooi voor de lol
Ik ook ja, lol.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:51 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zelfde hier, maar ik ben er klaar voor![]()
moest me ps3 en killzone zelfs updaten
Sweetquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik lag op de bank
Was pas om kwart over 8 van de studie af, toen even gegeten en nu ga ik weer voor de tv hangen.
dag
ja waar was jij!! - edit, zware spuitelfquote:
Deadline dus volgende week en de week erna, bachelor afstuderen, nog een paar weekjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik lag op de bank
Was pas om kwart over 8 van de studie af, toen even gegeten en nu ga ik weer voor de tv hangen.
dag
Volgens mij hadden wij het een beetje op elkaar gemunt, op Phyrrus Rise Tharsis Depot kwam ik je op een gegeven moment te vaak tegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef Crackerjacker het volgende:
Shit man laatste ronde ging echt klote voor mij! Maarja 3e plaats niks mis mee =P.
Teddy roeleerde zwaar! Gefeliciteerd!
81 in 3e ronde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef RedemptioN het volgende:
#1 lord teddy 471
#2 scarsin 274
#3 fosho2kill 254
#4 antiqua 221
#5 koosy 197
#6 ditani 127
#7 jollyonline 104
#8 hardrebel 83
#9 nl_storm 72
#10 arijanonline 39
#onbekend g-tris (laatste ronde geen punten van bekend bij mij, 147 voor begin laatste ronde)
mjah dat wil ik ook wel weten, nodig mij iig ook maar uit =]quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef merino het volgende:
Ik heb al tijden niet de tijd gehad Killzone op te starten maar kan iemand mij nou eens uitleggen hoe ik in de Fok! clan terecht kan komen?
Ja man ik was constant op zoek naar Mr Teddy hahah was echt tof dit Fok! toernooi, hopelijk komt er een vervolg!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:51 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij het een beetje op elkaar gemunt, op Phyrrus Rise kwam ik je op een gegeven moment te vaak tegen.
Hey volgens mij moet je de score niet met 1.5x doen, ik had van Koosy begrepen dat de punten zonder 1.5x tellen. Omdat je niks aan kan doen als je bij "het mindere" team zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef RedemptioN het volgende:
#1 lord teddy 471
#2 scarsin 274
#3 fosho2kill 254
#4 g-tris 230
#5 antiqua 221
#6 koosy 197
#7 ditani 127
#8 jollyonline 104
#9 hardrebel 83
#10 nl_storm 72
#11 arijanonline 39
Awful die mapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:29 schreef SToRM81 het volgende:
De laatste ronde ging echt slecht en ik vind het wel jammer dat Pyrrhus Rise er niet tussen zat, maar het was een leuk toernooi
hmm, dan werkt het weer andersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Hey volgens mij moet je de score niet met 1.5x doen, ik had van Koosy begrepen dat de punten zonder 1.5x tellen. Omdat je niks aan kan doen als je bij "het mindere" team zit.
je moet nog wel even kijken naar de punten (iets met de 1,5x multiplier).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:10 schreef KoosyNL het volgende:
Zo, dat was een leuke avond gisterenIk zie dat mensen het rekenen al hebben gedaan
Ik zal vandaag of morgen het nieuws officieel via FOK!games bekend maken.
Wie weet dat we dit nog wel een keer gaan doen (als er weer prijzen beschikbaar zijn natuurlijk)
Hebben jullie misschien verbeter-punten of ideeën hoe het anders zou kunnen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:21 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je moet nog wel even kijken naar de punten (iets met de 1,5x multiplier).
tevens denk ik dat het niet eens nodig zou zijn om het met prijzen te doen, ik heb iig niet daarvoor mee gedaan. Verbeter punten? van mij had het nog wel een uurtje langer mogen durenen hopen dat de volgende keer er nog wat meer mensen zich opgeven
Precies, wat mij betreft hoeft het ook niet voor een hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:21 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je moet nog wel even kijken naar de punten (iets met de 1,5x multiplier).
tevens denk ik dat het niet eens nodig zou zijn om het met prijzen te doen, ik heb iig niet daarvoor mee gedaan. Verbeter punten? van mij had het nog wel een uurtje langer mogen durenen hopen dat de volgende keer er nog wat meer mensen zich opgeven
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef KoosyNL het volgende:
Misschien dat we dan iets één keer per maand kunnen regelen ofzo
Ik ga 3 maanden naar Thailand, had ik dat nu maar niet gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Goed plan
zou wel leuk wezen als er meer mensen mee doen
Ben ik zeker bij! Heb het helaas gisteren moeten missen, had 'n chickie over de vloer. Keuzes he?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef KoosyNL het volgende:
Minder bodycount, meer squad based gameplay!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:10 schreef KoosyNL het volgende:
Zo, dat was een leuke avond gisterenIk zie dat mensen het rekenen al hebben gedaan
Ik zal vandaag of morgen het nieuws officieel via FOK!games bekend maken.
Wie weet dat we dit nog wel een keer gaan doen (als er weer prijzen beschikbaar zijn natuurlijk)
Hebben jullie misschien verbeter-punten of ideeën hoe het anders zou kunnen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Goed plan
zou wel leuk wezen als er meer mensen mee doen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef KoosyNL het volgende:
Wat is dit dan eigenlijk voor onzin? Hoezo weet men niet wie de Fok! clan heeft aangemaakt. Mag toch wel hopen dat dat een poster is geweest en niet een of andere lurker die stoer wil doen met het Fok! label?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
. Jammer wat dat betreft dat niemand lijkt te weten wie de clan-rechten op zich heeft genomen en anderen uitnodigt.
als diegene hem ook meteen ffkes naar mij stuurt...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:19 schreef merino het volgende:
[..]
Wat is dit dan eigenlijk voor onzin? Hoezo weet men niet wie de Fok! clan heeft aangemaakt. Mag toch wel hopen dat dat een poster is geweest en niet een of andere lurker die stoer wil doen met het Fok! label?
Stuur mij verdomme ff een invite, zo moeilijk kan dat toch niet zijn
Daarom wil ik er juist in, een beetje opwarmen die hap!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef intraxz het volgende:
Er wordt niet zoveel gedaan met de Fok! clan. Daarom ben ik er ook uit.
Als de Fok! clan echt serious gaat worden dan wil ik op zich ook wel joinen. Maar Intrax en Lord Teddy moeten dan wel joinen haha.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Daarom wil ik er juist in, een beetje opwarmen die hap!
LOL, ik lag echt helemaal slap!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:04 schreef Fallen het volgende:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)_trl_nuke_52009.html
geniaal gewoonquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:04 schreef Fallen het volgende:
Ik ben zoooo freaking trots dat dit een Hollands product is!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:04 schreef Fallen het volgende:
Lalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:04 schreef Fallen het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:04 schreef Fallen het volgende:
Wanneer maken we het af?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ging lekker FinalD87Thx
![]()
Ik ben ook maar gelijk online gesprongen om spot & mark te proberen. Tering das een eitje zeg![]()
Wel irritant als er een of andere randdebiel van m'n eigen team achter me gaat staan en me zomaar voor m'n kop gaat meppenEn dan ook nog eens granaten naar me gooien
Castreren dat soort gasten
![]()
Anyway, ik hoef nu alleen nog maar 3x air support en 1x Defense initiative
Zullen we dat dan dit weekend nog doen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Wanneer maken we het af?
Ik hoef ook niet zoveel meer. Net even op Killzone.com gespiekt en ik moet nog 4× Air Support, 4× C4 en 1× Melee.
En dan nog de 1% en 3% van de week trophies voor platinum
Ja tijdje terug was ik leader, maar ivm met school absoluut geen tijd meer gehad.. Toen gaf ik leadership maar door aan iemand andersquote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef intraxz het volgende:
Er wordt niet zoveel gedaan met de Fok! clan. Daarom ben ik er ook uit.
U ook bedankt!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Thanks FinalD87![]()
Ik heb nu alle trophies die ik wil hebben
Heb het nu zo'n 2 uur gespeeld, maar wat een vet spel!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef deepart het volgende:
Net gekocht, 50 euro.. Viel niet tegen![]()
Ben COD4 al een jaar of 1,5 gewend dus ik hoop dat ik aan KZ2 kan wennen en dat het geen weggegooid geld is zoals oblivion gta4 fallout3 en Ass creed![]()
Kick!quote:Op zondag 7 juni 2009 10:12 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb het nu zo'n 2 uur gespeeld, maar wat een vet spel!
dat spel heeft t bij mij ooit begeven.. dikke scheur in de discquote:Op maandag 15 juni 2009 14:27 schreef deepart het volgende:
Heb hem uitgespeeld, leuk spel..
Online vind ik hem ook wel vet, alleen de besturing voelt soms wat zwaar en als het druk wordt in de game dan wordt hij wat langzaam (framedrops). Had net COD4 er weer eens in gestopt, en dat is na wat potjes KZ2 echt heerlijk. Veel soepeler. KZ2 met cod4 besturing zou echt perfect zijn
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Gstyles het volgende:
[..]
dat spel heeft t bij mij ooit begeven.. dikke scheur in de discecht zonde want dat was echt megabruut online! Anyways KZ2 is ook dik! heerlijk Helghasts van een afstandje met je gewone geweer neer te knallen
headshots
Je kan natuurlijk ook gewoon de instellingen veranderen. Werkte voor mij prima iig.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:27 schreef deepart het volgende:
Heb hem uitgespeeld, leuk spel..
Online vind ik hem ook wel vet, alleen de besturing voelt soms wat zwaar en als het druk wordt in de game dan wordt hij wat langzaam (framedrops). Had net COD4 er weer eens in gestopt, en dat is na wat potjes KZ2 echt heerlijk. Veel soepeler. KZ2 met cod4 besturing zou echt perfect zijn
Zal wel niet met PAL versie werken zeker? Anders zou ik me toch genaaid voelen, aangezien ik de andere twee packs al heb. Voor de heb.quote:Killzone 2 DLC “Napalm & Cordite” and Map Pack Bundle Releasing Tomorrow
Hey all, tomorrow our third DLC “Napalm & Cordite” will be released, allowing you to nail or toast your enemies with the addition of the Boltgun and Flamethrower. For those of you that might have only just picked up Killzone 2, or have not jumped on the DLC wagon yet, we’ve got an announcement to make.
Also going live tomorrow is a Bundle of map packs Steel & Titanium, Flash & Thunder and Napalm & Cordite combined. And we are calling it the ‘Map Pack Bundle’, original I know, but it does what it says on the lid. The bundle is being offered as a “3 for the price of 2″ ($11.99).
So enjoy all the destruction and beauty of Killzone 2 Multiplayer DLC with these 6 great maps.
Ik heb erbij vermeld wat ik heb gedaan om dit te krijgen, namelijk een paar maanden niet spelen, systeemtaal van PS3 van Nederlands naar Engels zetten, spel starten en updaten. Hoop dat dat genoeg is voor zequote:Op maandag 27 juli 2009 11:34 schreef Fallen het volgende:
Misschien moeite waard om bugje te melden bij Guerrilla?
Niet zo gek als 99% van alle shooters op dezelfde manier richten, en killzone gewoon een duidelijke vertraging heeft met richten " om gewicht te simuleren" volgens GG (yeah rightquote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef Waag-hals het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon de gevoeligheid veranderen. Dat werkte voor mij prima.
Of ben jij zo iemand die niet wil begrijpen dat geen game dezelfde besturing heeft?
In singleplayer niet zo'n last van, in multiplayer zijn het volgens mij ook gewoon framedrops.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:20 schreef Catch_me het volgende:
Heb altijd het gevoel alsof je de hele tijd framedrops en lag heb, dat mannetje richt als een steen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Als we nou allemaal even inloggen deze week, dan ga ik even die 1% trophy halen!
Zit nu @ 500 punten/uur ongeveer
Jupquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Potjes van 225 punten![]()
![]()
Zit nu bijna bij top 0,5%
Rond die tijd inderdaad, heb hem ook wel eens op maandagmorgen gehadquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zondag nacht toch? Of heb ik dat verkeerd vernomen?
Nou inderdaad! Wat een werk....quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Rond die tijd inderdaad, heb hem ook wel eens op maandagmorgen gehad
Respect trouwens voor die 1 %![]()
Zelf in 1 weekend 1x top 3% (?) gespeeld, toen had ik het wel ff gezien
@workquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is idd afgelopen (op killzone.com staan nieuwe statestieken van deze week), kan iemand checken online in KZ2 bij statistics of ik nog binnen de 1% van de vorige week zat?
please please please
Op de KZ2 site sta je in het klassement nu 42.004equote:Op maandag 10 augustus 2009 10:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is idd afgelopen (op killzone.com staan nieuwe statestieken van deze week), kan iemand checken online in KZ2 bij statistics of ik nog binnen de 1% van de vorige week zat?
please please please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |