Op de KZ2 site sta je in het klassement nu 42.004equote:Op maandag 10 augustus 2009 10:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is idd afgelopen (op killzone.com staan nieuwe statestieken van deze week), kan iemand checken online in KZ2 bij statistics of ik nog binnen de 1% van de vorige week zat?
please please please
In het Fok! Klassement dus 4equote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Laatste post in #7:
[..]
Op de KZ2 site sta je in het klassement nu 42.004e
Ik heb op PSN naar je trophies gekeken en je mist nog Weekly rank #2, #3 en #4.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
In het Fok! Klassement dus 4e![]()
Maar ik bedoelde dus de statestieken van vorige week, daar zit ik hopelijk net bij de beste 1%, en dat betekend dat ik mijn platinum heb
Klopt, maar dat is omdat mijn ps3 atm stuk is en ik dus die Weekly Rank #2 #3 en #4 niet kan incasseren, maar ik heb dus waarschijnlijk WEL top 1% van vorige weekquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb op PSN naar je trophies gekeken en je mist nog Weekly rank #2, #3 en #4.
Gefeliciteerdquote:Hoogste ererang ooit:
Generaal van het leger
Jaar 2009 week 33
http://www.killzone.com/k(...)user_id=SuperFruitigquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb nog een keer voor je op killzone gekeken en bij je naam staat wel een rood lintje. Dat geeft toch aan dat je bij de 1% zit?
[..]
Gefeliciteerd
ja precies, ik heb wel weer zin in een avondjequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef Crackerjacker het volgende:
Hey Koosy wanneer gaan we weer met z'n alle knallen dan?
Zit je trouwens bij een clan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Lijst is ook niet up-to-date aangezien ik 4e sta eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |