Yup. Killzone heeft DTSquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je hebt ingesteld dat de ps3 zowel dolby 5.1 als dts 5.1 kan vesturen naar je receiver, en vervolgens heeft KZ2 ineens dts ondersteuning, wat dus naar jou receiver gestuurd wordt, wat hij blijkbaar niet aan kan.
Al is dit een vage gok, geen idee of killzone 2 dts heeft of niet, maar heb tzelfde meegemaakt met burnout paradise, vandaar.
Augelost dusquote:
Nieuwe trophiesquote:Op woensdag 22 april 2009 16:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nieuwe update
3 nieuwe ranks toegevoegd (as if ik ooit 100000 punten ga halen![]()
) + nieuwe trophies ivm de mappack die morgen uitkomt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Heeey, ik krijg net eindelijk de Wargod trophy. Beetje traag systeem zeg
En welke klootviool heeft het in z'n kut kop gehaald om de hoogste rank op 100.000 punten te zetten
Want?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, wat is Killzone online toch kut vergeleken met COD4.
1/5equote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef intraxz het volgende:
Ik ben op 1/5 van de 100000Dat duurt nog tot het eind van 2010 zo
Duurt altijd even voordat het in het grote overzicht verwerkt wordt.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:58 schreef FinalD87 het volgende:
Dus ik haal net m'n 7e spawn gebeuren. Dus ik denk, nog een keertje. Dus ik haal nog een rondje zo'n spawn ding. Haal ik weer m'n 7e
Dus.
Edit: Dus wel 2e ability beschikbaar.![]()
Dus laat maar.
Hey!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Duurt altijd even voordat het in het grote overzicht verwerkt wordt.
Heb je weer een avondje ribbons halen gespeeld?
* Fallen is Seraphus-Y, toen met Moe allerlei headshots enzo lopen doen.
Want co-op maakt een game pas goedquote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
Killzone2 valt mij toch echt tegen, het heeft geneens co-op
Jongens jongens jongens, als er geen split screen in zit (wat niemand doet) word daar om gezeken, als er geen co-op in zit word daar om gezeken, bedenk je anders even wat er wel in zit, een geniale multiplayer!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is er zo geniaal aan dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jongens jongens jongens, als er geen split screen in zit (wat niemand doet) word daar om gezeken, als er geen co-op in zit word daar om gezeken, bedenk je anders even wat er wel in zit, een geniale multiplayer!
Zeik toch eens niet zo...
In welk opzicht?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Sala-adin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |