Hell no!! dat ik voor levels ga betalen.. heeft niet iemand een crack ofzoquote:
in spreektaal idd... in computertaal is dat gewoon een gekraakt bestandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Haha, dat betekent kont in het nederlands.
wat bedoel je precies met "online"? Hoe je in een MP match komt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef kweek89 het volgende:
Ik heb net een playstation 3 met killzone gekocht en de SP al bijna uitgespeeld...ik kan wel al op internet enzo met m'n ps3, maar geen idee 'hoe' ik online kom ? :s
(ik ben een consolen00b, ben altijd van de PC geweest...)
Ja, damn... dan kan ik niet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:05 schreef KoosyNL het volgende:
FOK!games Killzone 2 toernooi: Aanstaande vrijdag! Meld je snel aan!
Killzone 2 toernooi
Dan doe je iets verkeerd.quote:
Wil heel graag meedoen maar ook ik kan helaas nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:05 schreef KoosyNL het volgende:
FOK!games Killzone 2 toernooi: Aanstaande vrijdag! Meld je snel aan!
Killzone 2 toernooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfde hier, maar ik ben er klaar voorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb al 2 maanden niet meer gespeeld ofzoMaar doe toch mee met het toernooi voor de lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |