Juist en doe meteen ook geen snipers want dan krijg je van die campers die de hele potje op 1 plekje blijven zitten. Geen zak aan en no action.quote:
Een sniper die de hele tijd op de zelfde plek blijft, kan nooit winnen. Laat die er maar gewoon in.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:51 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Juist en doe meteen ook geen snipers want dan krijg je van die campers die de hele potje op 1 plekje blijven zitten. Geen zak aan en no action.
Maar aan de andere kant maak het me geen zak uit kom maar op de noobs met rockets haha!
Vooruit duwen en heel veel cover gebruiken. Als je niet vooruit drukt blijven ze respawnen. Het is niet zo lastig als je weet waar je elke keer precies heen moet gaan. Er zijn een aantal onzichtbare lijnen waar je overheen moet gaan om een gedeelte van de respawns te stoppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:05 schreef Sala-adin het volgende:
Die laatste level is fucking irritant!
Ben in dat gebouw waar je tegen heel veel higs vecht op en daarna denk ik tegen Radec?
WANT? vind het juist een toffe level.. je kan zo lekker rushen enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Platina het volgende:
[b]Bloodgracht vind ik zooooo kut he.[/b]
Helghan Industries, Tharsis Depot en Radec Academy zijn wel vet. En denk dat je het beste naar de K/D ratio kunt kijken.
De hoogstequote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Gstyles het volgende:
ps. Bij welk niveau kun je de sniper modus krijgen?
Jij moet meer Killzone 2 spelen!quote:
Ach verrek, dat was ik al weer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:03 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Jij moet meer Killzone 2 spelen!![]()
Hoogste rang heb je pas bij 100.000 punten.
@ FOK! toernooi: Level maakt me niet zoveel uit en eigenlijk de klassen ook niet. In alle gevallen kan ik vast wel m'n best doen om niet laatste te worden
quote:
Wat nou rushen? dat hele level is een fucking doolhof manquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Gstyles het volgende:
[..]
WANT? vind het juist een toffe level.. je kan zo lekker rushen enzo
Lol, ik vind het ook een chill level, lekker klein, niet al te veel rennen als er maar 1 spawn punt is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat nou rushen? dat hele level is een fucking doolhof man
Ken na 30 uur spelen zoiets alle oude maps uit me kop (ofja weet waar ik uitkom) maar bij Bloodgracht heb ik nog steeds het idee dat ik het voor de eerste keer speel.
Dat level vind ik nou niet zo ingewikkeld. Heb altijd problemen bij Tharsis depot, dan word je gespawnd en ben je de eerste paar seconden aan het kijken waar je bent en waar je naar toe moet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat nou rushen? dat hele level is een fucking doolhof man
Ken na 30 uur spelen zoiets alle oude maps uit me kop (ofja weet waar ik uitkom) maar bij Bloodgracht heb ik nog steeds het idee dat ik het voor de eerste keer speel.
Ben echt een n00b wat dat betreft maar waar kan ik die levels krijgen?quote:
Hell no!! dat ik voor levels ga betalen.. heeft niet iemand een crack ofzoquote:
in spreektaal idd... in computertaal is dat gewoon een gekraakt bestandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:54 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Haha, dat betekent kont in het nederlands.
wat bedoel je precies met "online"? Hoe je in een MP match komt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef kweek89 het volgende:
Ik heb net een playstation 3 met killzone gekocht en de SP al bijna uitgespeeld...ik kan wel al op internet enzo met m'n ps3, maar geen idee 'hoe' ik online kom ? :s
(ik ben een consolen00b, ben altijd van de PC geweest...)
Ja, damn... dan kan ik niet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:05 schreef KoosyNL het volgende:
FOK!games Killzone 2 toernooi: Aanstaande vrijdag! Meld je snel aan!
Killzone 2 toernooi
Dan doe je iets verkeerd.quote:
Wil heel graag meedoen maar ook ik kan helaas nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:05 schreef KoosyNL het volgende:
FOK!games Killzone 2 toernooi: Aanstaande vrijdag! Meld je snel aan!
Killzone 2 toernooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfde hier, maar ik ben er klaar voorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb al 2 maanden niet meer gespeeld ofzoMaar doe toch mee met het toernooi voor de lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |