Ik ook ja, lol.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:51 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zelfde hier, maar ik ben er klaar voor![]()
moest me ps3 en killzone zelfs updaten
Sweetquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik lag op de bank
Was pas om kwart over 8 van de studie af, toen even gegeten en nu ga ik weer voor de tv hangen.
dag
ja waar was jij!! - edit, zware spuitelfquote:
Deadline dus volgende week en de week erna, bachelor afstuderen, nog een paar weekjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik lag op de bank
Was pas om kwart over 8 van de studie af, toen even gegeten en nu ga ik weer voor de tv hangen.
dag
Volgens mij hadden wij het een beetje op elkaar gemunt, op Phyrrus Rise Tharsis Depot kwam ik je op een gegeven moment te vaak tegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef Crackerjacker het volgende:
Shit man laatste ronde ging echt klote voor mij! Maarja 3e plaats niks mis mee =P.
Teddy roeleerde zwaar! Gefeliciteerd!
81 in 3e ronde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef RedemptioN het volgende:
#1 lord teddy 471
#2 scarsin 274
#3 fosho2kill 254
#4 antiqua 221
#5 koosy 197
#6 ditani 127
#7 jollyonline 104
#8 hardrebel 83
#9 nl_storm 72
#10 arijanonline 39
#onbekend g-tris (laatste ronde geen punten van bekend bij mij, 147 voor begin laatste ronde)
mjah dat wil ik ook wel weten, nodig mij iig ook maar uit =]quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef merino het volgende:
Ik heb al tijden niet de tijd gehad Killzone op te starten maar kan iemand mij nou eens uitleggen hoe ik in de Fok! clan terecht kan komen?
Ja man ik was constant op zoek naar Mr Teddy hahah was echt tof dit Fok! toernooi, hopelijk komt er een vervolg!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:51 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij het een beetje op elkaar gemunt, op Phyrrus Rise kwam ik je op een gegeven moment te vaak tegen.
Hey volgens mij moet je de score niet met 1.5x doen, ik had van Koosy begrepen dat de punten zonder 1.5x tellen. Omdat je niks aan kan doen als je bij "het mindere" team zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef RedemptioN het volgende:
#1 lord teddy 471
#2 scarsin 274
#3 fosho2kill 254
#4 g-tris 230
#5 antiqua 221
#6 koosy 197
#7 ditani 127
#8 jollyonline 104
#9 hardrebel 83
#10 nl_storm 72
#11 arijanonline 39
Awful die mapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:29 schreef SToRM81 het volgende:
De laatste ronde ging echt slecht en ik vind het wel jammer dat Pyrrhus Rise er niet tussen zat, maar het was een leuk toernooi
hmm, dan werkt het weer andersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Hey volgens mij moet je de score niet met 1.5x doen, ik had van Koosy begrepen dat de punten zonder 1.5x tellen. Omdat je niks aan kan doen als je bij "het mindere" team zit.
je moet nog wel even kijken naar de punten (iets met de 1,5x multiplier).quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:10 schreef KoosyNL het volgende:
Zo, dat was een leuke avond gisterenIk zie dat mensen het rekenen al hebben gedaan
Ik zal vandaag of morgen het nieuws officieel via FOK!games bekend maken.
Wie weet dat we dit nog wel een keer gaan doen (als er weer prijzen beschikbaar zijn natuurlijk)
Hebben jullie misschien verbeter-punten of ideeën hoe het anders zou kunnen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:21 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je moet nog wel even kijken naar de punten (iets met de 1,5x multiplier).
tevens denk ik dat het niet eens nodig zou zijn om het met prijzen te doen, ik heb iig niet daarvoor mee gedaan. Verbeter punten? van mij had het nog wel een uurtje langer mogen durenen hopen dat de volgende keer er nog wat meer mensen zich opgeven
Precies, wat mij betreft hoeft het ook niet voor een hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:21 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je moet nog wel even kijken naar de punten (iets met de 1,5x multiplier).
tevens denk ik dat het niet eens nodig zou zijn om het met prijzen te doen, ik heb iig niet daarvoor mee gedaan. Verbeter punten? van mij had het nog wel een uurtje langer mogen durenen hopen dat de volgende keer er nog wat meer mensen zich opgeven
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef KoosyNL het volgende:
Misschien dat we dan iets één keer per maand kunnen regelen ofzo
Ik ga 3 maanden naar Thailand, had ik dat nu maar niet gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Goed plan
zou wel leuk wezen als er meer mensen mee doen
Ben ik zeker bij! Heb het helaas gisteren moeten missen, had 'n chickie over de vloer. Keuzes he?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef KoosyNL het volgende:
Minder bodycount, meer squad based gameplay!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:10 schreef KoosyNL het volgende:
Zo, dat was een leuke avond gisterenIk zie dat mensen het rekenen al hebben gedaan
Ik zal vandaag of morgen het nieuws officieel via FOK!games bekend maken.
Wie weet dat we dit nog wel een keer gaan doen (als er weer prijzen beschikbaar zijn natuurlijk)
Hebben jullie misschien verbeter-punten of ideeën hoe het anders zou kunnen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Goed plan
zou wel leuk wezen als er meer mensen mee doen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef KoosyNL het volgende:
Wat is dit dan eigenlijk voor onzin? Hoezo weet men niet wie de Fok! clan heeft aangemaakt. Mag toch wel hopen dat dat een poster is geweest en niet een of andere lurker die stoer wil doen met het Fok! label?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:35 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
. Jammer wat dat betreft dat niemand lijkt te weten wie de clan-rechten op zich heeft genomen en anderen uitnodigt.
als diegene hem ook meteen ffkes naar mij stuurt...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:19 schreef merino het volgende:
[..]
Wat is dit dan eigenlijk voor onzin? Hoezo weet men niet wie de Fok! clan heeft aangemaakt. Mag toch wel hopen dat dat een poster is geweest en niet een of andere lurker die stoer wil doen met het Fok! label?
Stuur mij verdomme ff een invite, zo moeilijk kan dat toch niet zijn
Daarom wil ik er juist in, een beetje opwarmen die hap!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef intraxz het volgende:
Er wordt niet zoveel gedaan met de Fok! clan. Daarom ben ik er ook uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |