Je was gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:39 schreef SuperFruitig het volgende:
WAAROM ZIT IK ALTIJD IN HET ACHTERLIJKE KUTTEAM
Ik normaal ook niet. Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:19 schreef Remake het volgende:
Ah op die manier, nah ik kijk nooit in de spelerslijst, kan me geen fuck boeien eigenlijk, zolang ik maar schedeltjes kan poppen.
[ afbeelding ]
Dat commentaar van jouquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:02 schreef Remake het volgende:
Was jij soms Weirdo95?
Ben je toevallig al op de hoogste rang beland? Want dan zie je idd niet dat de punten bij worden geteld.quote:Op zondag 5 april 2009 01:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Net een pot gespeeld, 100 punten, maar niet gewonnen, en dan zeggen de stats op het laats: round points, 100, en dan springtie naar 0, om vervolgens 0 punten erbij te tellen?
wtf?
Het telt wel op alleen het balkje telt niet meer.quote:Op zondag 5 april 2009 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat zal het zijn ja, beetje raar aangezien ze wel voor de weekly / overall rankigs tellen.
De laatste paar dagen alleen maar ERRORS op KZ2 online btwSchijtirritant
echt niet! Ik sta nu op 3!quote:Op zondag 5 april 2009 18:20 schreef Kremers het volgende:
Ik sta nog steeds 9e, terwijl ik het spel al een week niet meer gespeeld heb
Shame on the others
Ik sta al weken op 14 zonder de game aan te rakenquote:Op zondag 5 april 2009 18:20 schreef Kremers het volgende:
Ik sta nog steeds 9e, terwijl ik het spel al een week niet meer gespeeld heb
Shame on the others
quote:Op zondag 5 april 2009 18:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik sta al weken op 14 zonder de game aan te raken
wtf?quote:Op maandag 6 april 2009 19:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Fucking HOEREN disconnects de hele tijd
Samequote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
wtf?![]()
Daar heb ik nog nooit last van gehad....
quote:Ik weet niet of dit al eerder ter sprake is gekomen maar zijn er meedere mensen die problemen hebben met het openen van privéberichten zoals clanuitnodigingen?
Steeds als ik een bericht wil openen krijg ik "functie niet beschikbaar" of zoiets te zien.
Volgens mij moet je dan aan de clan worden toegevoegd. Iemand hier gaat daarover en zou mij ook toevoegen geloof ik, maar tot op heden nog niets van gezien.quote:Op zondag 5 april 2009 15:28 schreef brtausi het volgende:
Wanneer mag je [FOK] voor je naam zetten?
Heb nog geen clan
Killzone.com - Klassement - Filteren op laatste week: http://killzone.com/kz/leaderboard_warzone.psml?kz_pageNum=1&kz_sortCol=game_points&kz_sortOrder=des&kz_leaderboardType=weekly&kz_leaderboardCategory=generalquote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hoeveel punten moet je eigenlijk ongeveer minimaal halen om bij de wekelijkse top 10% te zitten?
Daimnnn, das mij wat te veel van het goedequote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef Webby het volgende:
[..]
Killzone.com - Klassement - Filteren op laatste week: http://killzone.com/kz/leaderboard_warzone.psml?kz_pageNum=1&kz_sortCol=game_points&kz_sortOrder=des&kz_leaderboardType=weekly&kz_leaderboardCategory=general
Nu Getoond 1 - 16 van 121065 spelers, dus 1% is 1210e plek max. Dat is nu iets minder dan 2100 punten, op minder dan de helft van de week. Reken maar op ruim 5k.
Huh? Als de controller wel een draad heeft kan je m rustig tegen de muur aan smijten?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:30 schreef FinalD87 het volgende:
Af en toe moest ik mezelf eraan herinneren dat de controller geen draad heeft, dus het weggooien ervan zou wel eens slecht uit kunnen pakken. Frustrerende &(*^#()*$ zooi.
Bij m'n PS2 heb ik de controller uit frustratie weleens weggegooid en die kwam in de lucht tot stilstand. Eventueel schoof de PS2 een stukje mee, maar daar sloopte ik niks mee. Ik gooi altijd zijwaardsquote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Huh? Als de controller wel een draad heeft kan je m rustig tegen de muur aan smijten?
quote:Geoff Keighley just got done interviewing one of the guys from GG and they announced the first map pack that includes 2 maps. One map is from the ISA's ship, while the other map is the moving train level where two trains are riding side by side and you will have the ability to jump from train to train while avoiding the environmental hazards. GG also hinted that the second map pack would be a retro pack from KZ1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |