Ja, maar die is dus niet van haar maar van een ander. Derhalve, misleidend.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:53 schreef Hukkie het volgende:
Nou geil hoor; een paard en een behaarde muts
ma ma ma ma ma maaaa baker, she taught het four sonsquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:53 schreef Hukkie het volgende:
Nou geil hoor; een paard en een behaarde muts
Klopt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:49 schreef Hukkie het volgende:
Dat is toch dat wijf dat zichzelf de nieuwe Madonna noemde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cocktail? Anyone?
Misschien wel, maar dan van een iets ander allure dan deze zoveelste Britney Spears kloon.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:29 schreef vosss het volgende:
Eik is die Madonna ook maar een slet eerste klas geweest altijd he
Als ik zo die foto's zie ben ik gezegend onwetend te zijn!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een slechte kutmuziek maakt zij zeg.Mijn god.
What the FUCKquote:Gaga got her stage name when the music producer Rob Fusari compared her vocal style to that of Freddie Mercury and took the name 'Gaga' from the Queen song, "Radio Ga-Ga". It was Fusari who helped her to write some of her early hits, including "Disco Heaven", "Dirty Ice Cream" and "Beautiful, Dirty, Rich".[18]
Farrouk bhulsara vergelijken met zo'n omhoog geschopt ''can-u-be-a-popstar'' deelneemster.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
What the FUCK
Ja kom we gaan een spuuglelijk mormel dat amper kan zingen vergelijken met een van de beste zangers (zoniet de beste) aller tijden.
Jij bent de bomquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:32 schreef Leanne het volgende:
lady gaga is the bom
Lady Gaga zonder pruik en pancake.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:33 schreef RoW_0 het volgende:
lelijk wijf.
[ afbeelding ]
ik moest kotsen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lady Gaga zonder pruik en pancake.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukken beter.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat begint er op te lijken, ik neem aan dat er nog betere pics komen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die tweede foto ziet ze er nog best normaal uit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ik eerst ook, maar had toevallig gisteren haar live horen zingen, maar damn, daar mag practisch elke nederlandse zangeres jaloers op zijn, wat een stem!quote:
ik hoor een mannenstem dat pokkuhface zegt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar had toevallig gisteren haar live horen zingen, maar damn, daar mag practisch elke nederlandse zangeres jaloers op zijn, wat een stem!
Echt niet zo'n 'Nance'-achtig typ wat ik eerst dacht.
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:59 schreef amaranta het volgende:
Die rode schoenen van die andere zijn te groot.
Ik heb het niet over dat hippe nummer, gewoon echt zingen dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik hoor een mannenstem dat pokkuhface zegt.
Linkje? Want dit kan ik onmogelijk geloven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat hippe nummer, gewoon echt zingen dus.
Ik PM je wel even!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Linkje? Want dit kan ik onmogelijk geloven.
Zoals ik net al zei, ze kan echt goed zingen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
What the FUCK
Ja kom we gaan een spuuglelijk mormel dat amper kan zingen vergelijken met een van de beste zangers (zoniet de beste) aller tijden.
Haha dat oog van die andere vrouw is wel erg grappig daar achterquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:47 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Dat begint er op te lijken, ik neem aan dat er nog betere pics komen?
Lady Gaga doet wat meerdere artiesten doen, wel live zingen, maar het refrein met de band mee playbacken. Is wel goed te horen op dit filmpje van YouTube:quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Linkje? Want dit kan ik onmogelijk geloven.
Dan nog is het heiligschennis het met Freddie Mercury te vergelijken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, ze kan echt goed zingen!
Dat is overduidelijk te horen jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lady Gaga doet wat meerdere artiesten doen, wel live zingen, maar het refrein met de band mee playbacken. Is wel goed te horen op dit filmpje van YouTube:
Ze kán dus wel zingen, als vind ik het nog steeds kut klinkenquote:
Ja van jou had ik ook niets anders verwacht. Lady Gaga is dan ook nog goed vergeleken met de rest van de bagger waar je naar luisterd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
Lady Gaga is tof, een van de weinige liedjes waarbij rappers betrokken zijn die ik leuk vind.
QFTquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja van jou had ik ook niets anders verwacht. Lady Gaga is dan ook nog goed vergeleken met de rest van de bagger waar je naar luisterd.
Ja, maar ik hou niet van die rappers enzo maar van haar wel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja van jou had ik ook niets anders verwacht. Lady Gaga is dan ook nog goed vergeleken met de rest van de bagger waar je naar luisterd.
QFT. Metro Station of hoe heet het?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Metro Stationquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
QFT. Metro Station of hoe heet het?
De fag.
En dan ook nog trots zijn dat hij ze kende voor ze populair werdenquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
QFT. Metro Station of hoe heet het?
De fag.
Populair.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
En dan ook nog trots zijn dat hij ze kende voor ze populair werden
Want jij had die andere vrouw willen zijn?...quote:
het is gewoon geen gezicht, of denk jij daar anders over?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want jij had die andere vrouw willen zijn?...
jeps ben ik ook achter gekomen.. ma baker lalala mamamamaaaaquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
is die sample in pokerface nou uit ma baker, of niet?
vraag ik me al een tijdje af
Tis gewoon geilquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is gewoon geen gezicht, of denk jij daar anders over?
Boks.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind de tweede foto nog wel goed uit zien. Echt een cumface.
Boks.quote:
Ze heeft wel liedjes geschreven voor Britney Spears, maar Lady Gaga vind ik geen Spears-kloon.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan van een iets ander allure dan deze zoveelste Britney Spears kloon.
Jij bent muzikaal doof.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik hoor een mannenstem dat pokkuhface zegt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannelijke variant is dan Elvis Presley?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Spears-kloon staat gelijk aan een zangeres die zelf niets kan schrijven en zich nogal onverschillig gedraagt.
Britney schrijft zelf ook liedjes hoor. alleen niet zo veel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze heeft wel liedjes geschreven voor Britney Spears, maar Lady Gaga vind ik geen Spears-kloon.
Een Spears-kloon staat gelijk aan een zangeres die zelf niets kan schrijven en zich nogal onverschillig gedraagt.
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mannelijke variant is dan Elvis Presley?
Wow, jij weet zijn echte naam. Een echte kenner.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:30 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Farrouk bhulsara vergelijken met zo'n omhoog geschopt ''can-u-be-a-popstar'' deelneemster.
inderdaad belachelijk.
Het is eigenlijk ook nog Farrokh Bulsaraquote:Op zondag 5 april 2009 02:36 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Wow, jij weet zijn echte naam. Een echte kenner.
Dat jouw geschiedenis lessen nou niet verder gingen dan de 2e WO kan ik niets aan doen.quote:Op zondag 5 april 2009 02:36 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Wow, jij weet zijn echte naam. Een echte kenner.
Freddie Mercury de beste zanger aller tijden noemen...quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
What the FUCK
Ja kom we gaan een spuuglelijk mormel dat amper kan zingen vergelijken met een van de beste zangers (zoniet de beste) aller tijden..
Daar noem je dan ook niet de minste.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef Urquhart het volgende:
Zelfs Renate Robben laat die Lady Gaga nog muzikaal alle hoeken van de kamer zien
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook niet de minste.
play=pleasequote:Op woensdag 15 april 2009 17:44 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik vond haar niet lekker. Ze lijkt best veel op een robot qua uiterlijk, bewegingen en haar zingen.
Ook haar teksten vind ik vreselijk: "I wanna holdem like they do in texas play"
Binnen het Nederlandstalige genre he. Nu wordt het een internationale vergelijkingquote:Op woensdag 15 april 2009 19:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat 'zelfs' impliceert anders toch iets heel anders.
Hmm ja, binnen het Nederlandstalige genre ligt het allemaal dicht bij elkaar. Als je het internationaal gaat vergelijk is het echter al snel duidelijk dat het Nederlandstalige genre toch een niveau hoger isquote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Binnen het Nederlandstalige genre he. Nu wordt het een internationale vergelijking
Vandaag zag ik weer zo'n kut rijden en Lady GaGa pompte keihard uit haar speakers.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef sinadO het volgende:
Lady Gaga is een van de vele kankergezwellen in de hedendaagse doodzieke top40. Helaas is de patiënt op sterven na dood, uitzaaiingen alom.
Oftewel, veel slechter kan muziek niet worden. Dit is een zeer triest dieptepunt. Inwendig ga ik elke keer een klein beetje dood als ik dit hoor. Walgelijk.
Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vandaag zag ik weer zo'n kut rijden en Lady GaGa pompte keihard uit haar speakers.
Kankermuziek. Eigenlijk omvat de playlist van SlamFM de lijst met kankergezwellen.
Die andere dame heeft wel een erg vies poesjequote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we trouwens Lady Gnagna nog
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Big Brother 5. Deelneemster Chantal, werkt nu bij de Party. Stond bekend om haar lach: gnagnagnaquote:
Godverdomme weer zo'n gedrocht. Dat wijf zou echt gewoon doodgeschoten moeten worden wegens misdaden tegen de goede smaak.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Haar volgende single in NL:
Wordt ook wel weer een hit gok ik zo.
Nee, serieus, ik meen hetquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Doen alsof je iets niet kent is niet tof.
Als ik niet op het fokforum zou komen, had ik waarschijnlijk ook nooit van haar gehoord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Doen alsof je iets niet kent is niet tof.
Deze lijkt nog slechterquote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Haar volgende single in NL:
Wordt ook wel weer een hit gok ik zo.
Fishsticks etc..quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:53 schreef boskameel het volgende:. Lady Gaga. "oooh wat is ze goed en muzikaal!". Net een vrouwelijke Kanye West, alleen dan eigenlijk toch mannelijk.
Voor ik het vergeet: kankermuziek.
Laten we het hopen. Wait, whut? Volgend jaar pas? 't Kan me niet snel genoeg zijn. Kutmuziek, opbokken. Jammer er hier op stage de hele dag 3FM aan staat (ja ik heb al geklaagdquote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Mylene het volgende:
Is het terecht als ze zegt dat ze de nieuwe Madonna is?
Ik denk dat het nog te vroeg is om daar over te oordelen. Het kan maar zo dat je volgend jaar niets meer van Lady Gaga hoort.
Hey BrEEzAH! ook hier!quote:Op zondag 19 april 2009 11:41 schreef astriddd het volgende:
hmm..
raar iemand is zij.
maar ik moet zeggen.
erg lenig ??
dan zou ik niet kunnen/doen.
ze heeft wel mooie muziek...
![]()
omg?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:46 schreef astriddd het volgende:
[..]
omg?
er komt niet eens BrEeeZaHHh in mijnn reactie voor?
of ben ik nou gewoon blind ofs.....
hmm.
idontgetit
helemaal mee eens joh.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:49 schreef astriddd het volgende:
[..]
helemaal mee eens joh.
weet niet wát je bedoelt.
maar het zal wel okee zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]IK WEET DAT IK BLOND BEN MAAR IK SNAP HET ECHT NIET ALLEMAAL !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smoke for life. la la la la la. tu tu tu tu tu SMOKE. la la la la la
Eat me.quote:Op zondag 19 april 2009 12:01 schreef astriddd het volgende:
[..]
IK WEET DAT IK BLOND BEN MAAR IK SNAP HET ECHT NIET ALLEMAAL !
ken je lady kaka nog?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Zequote:Op zondag 19 april 2009 11:41 schreef astriddd het volgende:
hmm..
raar iemand is zij.
maar ik moet zeggen.
erg lenig ??
![]()
quote:
Hoho, niet zo snel, ze vergelijkt zichzelf met Madonna hequote:Op maandag 8 juni 2009 23:49 schreef ErikZwennes het volgende:
Talentloze aan prostitutie grenzende rotzooi die door de commerciële media door onze neus gedrukt schijnt te moet- blablablabla moet- blaaaah moeten worden.
Bleuhhh
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Wait, whut? Volgend jaar pas? 't Kan me niet snel genoeg zijn. Kutmuziek, opbokken. Jammer er hier op stage de hele dag 3FM aan staat (ja ik heb al geklaagd) en ik dat grafnummer dus minimaal 4 keer (ja, echt!) op een dag voorbij hoor komen.
+ lelijk wijf
+ lelijke kut
+ misplaatste arrogantie
= oprotten bitte.
hallo astrid,quote:Op zondag 19 april 2009 11:41 schreef astriddd het volgende:
hmm..
raar iemand is zij.
maar ik moet zeggen.
erg lenig ??
![]()
Astrid post hier alleen maar wanneer ze na moet blijven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 05:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
hallo astrid,
ik moet zeggen
wij op fok zijn heel
erg van jouw schrijfstijl
gecharmeerd en zouden
je dan ook hartelijk willen
verzoeken hier vaak en veel
te posten. Groetjes en doei,
NotYou
Goed idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 05:50 schreef sinadO het volgende:
Zo'n lelijke kut verdient geen eigen topic, zelfs geen klaagtopic. We moeten d'r tegen de muur gooien en met z'n allen op d'r gaan stampen. Wie neemt het witte jasje mee?
Dat betekent dat jij harder je best moet doen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:41 schreef astriddd het volgende:
hmm..
raar iemand is zij.
maar ik moet zeggen.
erg lenig ??
![]()
Op zich wel slim van de platenmaatschappijquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef electronique het volgende:
eerder vond ik haar wel echt tof, maar nu wil ze te graag en word ze nogal gehypt door de media
haar muziek is opzich wel tof maar bv diepgang is ook ver te zoeken
Is dit de nieuwe look overgenomen van wijlen Michael Jackson..quote:
dat idee had ik ook wel vakerquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Op zich wel slim van de platenmaatschappij
Ik stoor me ook zo aan Perez Hilton die duidelijk wordt betaald om haar te promoten.
Nee, dat is de voetballer Kakaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat de vrouwelijke versie van de voetballer Kaka?
probeer je nou te zeggen dat lady gaga muzikaal wel goed is?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:00 schreef esco_ het volgende:
Of je haar muziek graag of niet graag luistert, is een kwestie van smaak. Muzikaal is ze echter en als je de live stukken luistert, hoor je ook dat ze geen slechte stem heeft.
Ik zag laatst een live stukje van haar op YouTube en daar bleek dat wijf gewoon a capella te kunnen zingen. Ze heeft alleen een marketingmix en een lading plamuur over zich heen gehad en nu is ze een productquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
probeer je nou te zeggen dat lady gaga muzikaal wel goed is?
dan vraag ik me toch af waarom jij eigenlijk youtubefilmpjes van lady gaga bekijktquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag laatst een live stukje van haar op YouTube en daar bleek dat wijf gewoon a capella te kunnen zingen. Ze heeft alleen een marketingmix en een lading plamuur over zich heen gehad en nu is ze een product.
Ik kwam hem hier op FOK! tegen, echt waarquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan vraag ik me toch af waarom jij eigenlijk youtubefilmpjes van lady gaga bekijkt
aha, dat zal dan haar succes wel bepalen. want over t algemeen zijn de zangeresjes van zulke crap wel lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:12 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet mijn ding, maar die dame heeft wel talent. Schrijft persoonlijk de ene hit na de ander, heeft het bereikt dat iedereen een mening over d'r heeft en bewijst zich live ook nog.
Idd, ik vind d'r ook niet mooi nee. Maar des te meer heeft ze hard moeten werken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
aha, dat zal dan haar succes wel bepalen. want over t algemeen zijn de zangeresjes van zulke crap wel lekker
zo slecht is haar stem niet livequote:Op donderdag 30 juli 2009 03:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
probeer je nou te zeggen dat lady gaga muzikaal wel goed is?
Ik heb me volledig afzijdig gehouden van de hype, voorzover dat kon natuurlijk. Ik heb even een clip gedownload om te zien en te horen waar het over ging, zo ben ik dan wel. Maar ik vond het helemaal niets. Ik heb een hekel aan urban of hoe die trieste meuk heet en dit zat erg in dat straatje. Nu zal ze vast wel talent hebben, maar ik trek die troep niet en binnen 15 seconden stond het geluid uit. De clip zelf was ook niet erg boeiend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:12 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet mijn ding, maar die dame heeft wel talent. Schrijft persoonlijk de ene hit na de ander, heeft het bereikt dat iedereen een mening over d'r heeft en bewijst zich live ook nog.
D'r muziek is gewoon easy-listening en simpel, maar best om aan te horen. Alleen je zou het maar toegeven, dat kan natuurlijk niet.
Hihihi!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef female81 het volgende:
"...en moet je steeds extremere dingen doen om nog publiciteit te genereren."
Daar is ze al mee bezig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je verkeerd erin priktquote:
Als je stoned bent kijk je echt niet uit je doppen zoals op die 1e fotoquote:
Ik was ook niet serieus hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je stoned bent kijk je echt niet uit je doppen zoals op die 1e foto
'Ze' is gewoon misvormd
Ze me niks verbazen als het ook echt zo is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
ze is hermafrodiet.
correctie:
het is hermafrodiet.
Nu is het natuurlijk ook wel erg makkelijk om de muziek van een artiest te beoordelen op (15 seconden van) één nummer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik heb me volledig afzijdig gehouden van de hype, voorzover dat kon natuurlijk. Ik heb even een clip gedownload om te zien en te horen waar het over ging, zo ben ik dan wel. Maar ik vond het helemaal niets. Ik heb een hekel aan urban of hoe die trieste meuk heet en dit zat erg in dat straatje. Nu zal ze vast wel talent hebben, maar ik trek die troep niet en binnen 15 seconden stond het geluid uit. De clip zelf was ook niet erg boeiend.
Terug naar Lady Gaga, ik ga voor het crash and burn scenario. Dat wil zeggen dat ze teveel in de aandacht staat zodanig dat het tegen haar gaat werken. Op een bepaald moment is iedereen het zat en moet je steeds extremere dingen doen om nog publiciteit te genereren. En dan is het ineens over. Of ze moet echt iets met haar artistieke talenten gaan doen.
Ik vind Just Dance en Pokerface wel oke.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk ook wel erg makkelijk om de muziek van een artiest te beoordelen op (15 seconden van) één nummer.
Ik vind d'r wel geinig en vooral d'r akoestische nummers vind ik leuk,.
ik heb als muziekliefhebber geprobeerd een album af te luisteren maar echt serieus waar wat een bullcrapquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:37 schreef NotYou het volgende:
Ik ga nu iets doen wat op fok veel gedurfder is dan uit de kast komen als homoseksueel...![]()
Ik heb zowel Disco Heaven als The Fame en waardeer beide albums. Beluister ze ook regelmatig![]()
Iggy Pop & The Stooges? Vernoemd naar Radio Gaga? Misschien is d'r muziek smaak wél goed.quote:
A big huge dickquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:18 schreef WhAzAaA het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die persoon met die V-masker op het begin is nog wel het leukste aan die videoquote:
dat klinkt als of er spontaan tumoren op mijn speakers groeienquote:Op donderdag 12 november 2009 23:03 schreef female81 het volgende:
*kick*
"Ráááhráááh-a-a-a-gááágááá-oelááálááá" (of zoiets)![]()
Ben ik nou de enige die zo vreselijk agressief wordt van dat nieuwe liedje? Als ik die opgezette stemmetjes hoor, en dat is tegenwoordig nagenoeg overal waar je komt, heb ik gelijk de neiging alles wat er in mijn buurt ligt tegen de muur te smijten. *pakt pen en gooit hard*
Eerst kon je nog aan Lady Gaga ontsnappen door lekker naar Radio 2 te luisteren, maar daar wordt ze door een lichte format-wijziging inmiddels ook al doodgeknuffeld.![]()
(OMG, terwijl ik dit zit te tikken komt er rechts van mij een 'alle hits van Lady Gaga als ringtone'-banner tevoorschijn...)
mja als mensen al met auto tune een hit kunnen scoren dan is alle hoop al lang gevarenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef female81 het volgende:
Treffende omschrijving, ik zou het niet beter kunnen verzinnen.
De snelheid waarmee die ellende zich over de wereld heeft verspreidt (én het aantal singles dat dat mens inmiddels binnen één jaar tijd heeft uitgebracht) doen er ook verdacht veel aan denken.
met gitaren zekerquote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja als mensen al met auto tune een hit kunnen scoren dan is alle hoop al lang gevaren![]()
gelukkig wordt er ook nog echte muziek gemaakt
gastquote:
liever lady gaga?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:26 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]idd
vieze kanker hippies en alto's
Nadelig bijkomend gevolg van de Lady Gaga-hype is ook nog eens het aantal klonen waarmee je inmiddels doodgegooid wordt.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja als mensen al met auto tune een hit kunnen scoren dan is alle hoop al lang gevaren![]()
gelukkig wordt er ook nog echte muziek gemaakt
ooh mijn god, wa sik even blij dta ik dat nog niet kendequote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Nadelig bijkomend gevolg van de Lady Gaga-hype is ook nog eens het aantal klonen waarmee je inmiddels doodgegooid wordt.
Ook weer zo'n trut met een opgezet stemmetje op atonale robotmuziek. *snikt*
Maar je kunt moeilijk vanwege dit soort toestanden de radio/tv volledig negeren, want dan mis je ook hetgene wat wél te pruimen is.
beweer je nou dat er ook goede muziek op tv en radio komt?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Nadelig bijkomend gevolg van de Lady Gaga-hype is ook nog eens het aantal klonen waarmee je inmiddels doodgegooid wordt.
Ook weer zo'n trut met een opgezet stemmetje op atonale robotmuziek. *snikt*
Maar je kunt moeilijk vanwege dit soort toestanden de radio/tv volledig negeren, want dan mis je ook hetgene wat wél te pruimen is.
ik ga heus niet klikken hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef female81 het volgende:
*Pest PeZu nog meer* (en m'n eigen oren éigenlijk ook)
Nog een kloontje:
Als je geluk hebt...quote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
beweer je nou dat er ook goede muziek op tv en radio komt?
zelfs dan, de muziek op de radio is zo verschrikkelijk dom en eentonig. luister op mn werk vaak maar hoor werkelijk niks goeds. en alle ouwe muziek die ze draaien is ook altijd t zelfde.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef female81 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt...
Scheelt dat ik, afgezien van het haten van dit stijltje, niet zo'n zwaar 'underground' smaak heb.
mensen die lady gaga lekker vindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die doen alsof Lady Gaga lelijk is wanneer ze normaal gekleed is
quote:
wat vind je er zo leuk aan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik ben echt zó onwijs verslaafd aan dit nummer!
Qua persoon vind ik d'r wat minder, maar d'r muziek is gewoon leuk.
Ze is gewoon normaal ... wat is het probleem ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen die lady gaga lekker vinden
normaal als je een inteelt kamper bent ja. zonder al die poespas is t 30x niks.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze is gewoon normaal ... wat is het probleem ?
Zij is echt ontzettend lelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze is gewoon normaal ... wat is het probleem ?
Gewoon, ik vind het een leuk nummer. En ik hoef je daar geen uitleg bij de geven waarom ik dat vind, maar het is duidelijk dat je nog nooit hebt gehoord van "smaken verschillen". Wat de een vreselijk vind, kan een ander hartstikke leuk vinden. Leer er toch gewoon eens mee leven dat mensen verschillen en dus godszijdank verschillende smaken hebben.quote:
joh. het valt me alleen op dat mensen die dit soort muziek leuk vinden altijd zo goed kunnen vertellen waarom ze het leuk vinden. in dit geval weerquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het een leuk nummer. En ik hoef je daar geen uitleg bij de geven waarom ik dat vind, maar het is duidelijk dat je nog nooit hebt gehoord van "smaken verschillen". Wat de een vreselijk vind, kan een ander hartstikke leuk vinden. Leer er toch gewoon eens mee leven dat mensen verschillen en dus godszijdank verschillende smaken hebben.
alstuquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij is echt ontzettend lelijk.Alleen die neus al.
En dan heb ik haar nog niet eens zonder make-up gezien.
Wat ben jij onwijs stoer. Vanachter je pc'tje andere mensen en hun smaak afkeuren. Respect hoor. Je moeder zal trots op je zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
joh. het valt me alleen op dat mensen die dit soort muziek leuk vinden altijd zo goed kunnen vertellen waarom ze het leuk vinden. in dit geval weer
ik heb niet een keer iets gezegd over je smaakquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:03 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wat ben jij onwijs stoer. Vanachter je pc'tje andere mensen en hun smaak afkeuren. Respect hoor. Je moeder zal trots op je zijn.![]()
Even voor de duidelijk: Mijn muzieksmaak is héél breed. Dus wie ben jij me om mij af te rekenen omdat ik het toevallig een leuk nummer vind. Kruip lekker terug onder je steen en blijf daar.
Ja opzich wel maar ze is wel eng dun. En in het laatste shot doet ze me heel erg aan Amy Winehouse denken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef DjinN het volgende:
De clip van nieuwe liedje is wel weer erg gaaf moet ik zeggen
alleen kan amy wel zingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar ze is wel eng dun. En in het laatste shot doet ze me heel erg aan Amy Winehouse denken.
Had ze niet ooit een nosejob laten doen ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:59 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Is zij een neuscorrectie ondergaan??
want bij 4:04 in de clip doet ze haar bril af en dan heeft ze een heel andere neusbrug als op andere foto's
met zo'n gok zal het bestquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Had ze niet ooit een nosejob laten doen ?
Wat hebben ze met d'r ogen gedaan als ze in dat bad zit (oa op 1:25), ze lijken echt supergrootquote:
Fotovideosoep?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wat hebben ze met d'r ogen gedaan als ze in dat bad zit (oa op 1:25), ze lijken echt supergroot.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Mensen die serieus Lady Gaga lopen verdedigen.
Dan geef je toch toe dat je volkomen mislukt bent.
Of dat je compleet gehersenspoeld bent door alle media, die gaan lopen beweren dat ze zo geweldig goed is. En een stijlicoon, en weet ik veel allemaal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Mensen die serieus Lady Gaga lopen verdedigen.
Dan geef je toch toe dat je volkomen mislukt bent.
Net zo triest als mensen die het zo hun mening die anders is dat de massa hard willen maken. Veel mensen vinden haar muziek gewoon lekker klinken, snap niet waarom mensen daarom zo moeilijk moeten gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:52 schreef female81 het volgende:
[..]
Of dat je compleet gehersenspoeld bent door alle media, die gaan lopen beweren dat ze zo geweldig goed is. En een stijlicoon, en weet ik veel allemaal.
Althans: Bij een groot deel van de liefhebbers heb ik dat gevoel. Dat ze het leuk vinden omdat het zogenaamd 'hip' en 'van nu' is. Sommigen kunnen niet goed voor zichzelf denken.
Op tienerfora zie je al die meisjes bladen als Grazia napraten, die haar op die manier, dus als stijlicoon, hebben lopen promoten. "Dat is zóóó hot, wat ze daar aan heeft!" Was bij Rihanna en Gwen Stefani (vind ik muzikaal trouwens al ongeveer even vreselijk) ook al zo. Van die overgestyleerde types allemaal, die veels te hard over hun image na lijken te denken. Of hun stylist/marketingmanager doet dat.
Zal best dat het hip is, maar dat maakt het niet automatisch goed of leuk. Als we het even tot de 'muziek' beperken: Dan hoor ik liever iets totaal gedateerds, als dat beter klinkt.
omdat het debiele muziek is en je er mee doodgegooid wordt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Net zo triest als mensen die het zo hun mening die anders is dat de massa hard willen maken. Veel mensen vinden haar muziek gewoon lekker klinken, snap niet waarom mensen daarom zo moeilijk moeten gaan doen.
Het meerendeel van de bevolking is het daar blijkbaar niet mee eens, misschien heb je gewoon slechte smaak.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat het debiele muziek is en je er mee doodgegooid wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |