abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74668919
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Gewoon, ik vind het een leuk nummer. En ik hoef je daar geen uitleg bij de geven waarom ik dat vind, maar het is duidelijk dat je nog nooit hebt gehoord van "smaken verschillen". Wat de een vreselijk vind, kan een ander hartstikke leuk vinden. Leer er toch gewoon eens mee leven dat mensen verschillen en dus godszijdank verschillende smaken hebben.
joh. het valt me alleen op dat mensen die dit soort muziek leuk vinden altijd zo goed kunnen vertellen waarom ze het leuk vinden. in dit geval weer
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:52:45 #277
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_74668940
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zij is echt ontzettend lelijk. Alleen die neus al.
En dan heb ik haar nog niet eens zonder make-up gezien.
alstu

You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_74668951
Lady Gna Gna, niet echt een verrijking voor 2009
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_74669251
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:52 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

joh. het valt me alleen op dat mensen die dit soort muziek leuk vinden altijd zo goed kunnen vertellen waarom ze het leuk vinden. in dit geval weer
Wat ben jij onwijs stoer. Vanachter je pc'tje andere mensen en hun smaak afkeuren. Respect hoor. Je moeder zal trots op je zijn.

Even voor de duidelijk: Mijn muzieksmaak is héél breed. Dus wie ben jij me om mij af te rekenen omdat ik het toevallig een leuk nummer vind. Kruip lekker terug onder je steen en blijf daar.
pi_74669387
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:03 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Wat ben jij onwijs stoer. Vanachter je pc'tje andere mensen en hun smaak afkeuren. Respect hoor. Je moeder zal trots op je zijn.

Even voor de duidelijk: Mijn muzieksmaak is héél breed. Dus wie ben jij me om mij af te rekenen omdat ik het toevallig een leuk nummer vind. Kruip lekker terug onder je steen en blijf daar.
ik heb niet een keer iets gezegd over je smaak laat ik dat ook maar niet doen. ik kan wel weer zeggen wat ik in de post hiervoor heb gezegd maar volgens mij snap je t dan nog steeds niet.
pi_74670117
Dit is pas een echte performance

http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_lady_gaga.html
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_74670189
Just dance, lovegame, pokerface, papparazi, niks mis mee hoor, leuke tunes, goede beat.
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:37:26 #283
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74670236
Lady Gaga
Them Crooked Vultures
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_74670511
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef Trollface. het volgende:
Lady Gaga
Them Crooked Vultures
Die worden wel de bom ja.
pi_74670572
De clip van nieuwe liedje is wel weer erg gaaf moet ik zeggen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:33:27 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74673342
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef DjinN het volgende:
De clip van nieuwe liedje is wel weer erg gaaf moet ik zeggen
Ja opzich wel maar ze is wel eng dun. En in het laatste shot doet ze me heel erg aan Amy Winehouse denken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:54:29 #287
138448 PeZu
Suspended animation
pi_74673959
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 18:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja opzich wel maar ze is wel eng dun. En in het laatste shot doet ze me heel erg aan Amy Winehouse denken.
alleen kan amy wel zingen _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_74674084
Is zij een neuscorrectie ondergaan??

want bij 4:04 in de clip doet ze haar bril af en dan heeft ze een heel andere neusbrug als op andere foto's
pi_74675711
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 18:59 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Is zij een neuscorrectie ondergaan??

want bij 4:04 in de clip doet ze haar bril af en dan heeft ze een heel andere neusbrug als op andere foto's
Had ze niet ooit een nosejob laten doen ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:45:27 #290
138448 PeZu
Suspended animation
pi_74675730
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:44 schreef DjinN het volgende:

[..]

Had ze niet ooit een nosejob laten doen ?
met zo'n gok zal het best _!
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_74675750
Mensen die serieus Lady Gaga lopen verdedigen.

Dan geef je toch toe dat je volkomen mislukt bent.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_74676964
quote:
Wat hebben ze met d'r ogen gedaan als ze in dat bad zit (oa op 1:25), ze lijken echt supergroot .
pi_74676979
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef PeZu het volgende:

[..]

met zo'n gok zal het best _!
pi_74679951
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Wat hebben ze met d'r ogen gedaan als ze in dat bad zit (oa op 1:25), ze lijken echt supergroot .
Fotovideosoep?
pi_74680111
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:

pi_74687596
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:

Of dat je compleet gehersenspoeld bent door alle media, die gaan lopen beweren dat ze zo geweldig goed is. En een stijlicoon, en weet ik veel allemaal.

Althans: Bij een groot deel van de liefhebbers heb ik dat gevoel. Dat ze het leuk vinden omdat het zogenaamd 'hip' en 'van nu' is. Sommigen kunnen niet goed voor zichzelf denken.

Op tienerfora zie je al die meisjes bladen als Grazia napraten, die haar op die manier, dus als stijlicoon, hebben lopen promoten. "Dat is zóóó hot, wat ze daar aan heeft!" Was bij Rihanna en Gwen Stefani (vind ik muzikaal trouwens al ongeveer even vreselijk) ook al zo. Van die overgestyleerde types allemaal, die veels te hard over hun image na lijken te denken. Of hun stylist/marketingmanager doet dat.

Zal best dat het hip is, maar dat maakt het niet automatisch goed of leuk. Als we het even tot de 'muziek' beperken: Dan hoor ik liever iets totaal gedateerds, als dat beter klinkt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2009 04:20:45 ]
pi_74700729
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 03:52 schreef female81 het volgende:

[..]

Of dat je compleet gehersenspoeld bent door alle media, die gaan lopen beweren dat ze zo geweldig goed is. En een stijlicoon, en weet ik veel allemaal.

Althans: Bij een groot deel van de liefhebbers heb ik dat gevoel. Dat ze het leuk vinden omdat het zogenaamd 'hip' en 'van nu' is. Sommigen kunnen niet goed voor zichzelf denken.

Op tienerfora zie je al die meisjes bladen als Grazia napraten, die haar op die manier, dus als stijlicoon, hebben lopen promoten. "Dat is zóóó hot, wat ze daar aan heeft!" Was bij Rihanna en Gwen Stefani (vind ik muzikaal trouwens al ongeveer even vreselijk) ook al zo. Van die overgestyleerde types allemaal, die veels te hard over hun image na lijken te denken. Of hun stylist/marketingmanager doet dat.

Zal best dat het hip is, maar dat maakt het niet automatisch goed of leuk. Als we het even tot de 'muziek' beperken: Dan hoor ik liever iets totaal gedateerds, als dat beter klinkt.
Net zo triest als mensen die het zo hun mening die anders is dat de massa hard willen maken. Veel mensen vinden haar muziek gewoon lekker klinken, snap niet waarom mensen daarom zo moeilijk moeten gaan doen.
pi_74700770
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Net zo triest als mensen die het zo hun mening die anders is dat de massa hard willen maken. Veel mensen vinden haar muziek gewoon lekker klinken, snap niet waarom mensen daarom zo moeilijk moeten gaan doen.
omdat het debiele muziek is en je er mee doodgegooid wordt.
pi_74700802
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

omdat het debiele muziek is en je er mee doodgegooid wordt.
Het meerendeel van de bevolking is het daar blijkbaar niet mee eens, misschien heb je gewoon slechte smaak.
pi_74700884
B B B B B BIJNA VOL!
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')