joh. het valt me alleen op dat mensen die dit soort muziek leuk vinden altijd zo goed kunnen vertellen waarom ze het leuk vinden. in dit geval weerquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het een leuk nummer. En ik hoef je daar geen uitleg bij de geven waarom ik dat vind, maar het is duidelijk dat je nog nooit hebt gehoord van "smaken verschillen". Wat de een vreselijk vind, kan een ander hartstikke leuk vinden. Leer er toch gewoon eens mee leven dat mensen verschillen en dus godszijdank verschillende smaken hebben.
alstuquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij is echt ontzettend lelijk.Alleen die neus al.
En dan heb ik haar nog niet eens zonder make-up gezien.
Wat ben jij onwijs stoer. Vanachter je pc'tje andere mensen en hun smaak afkeuren. Respect hoor. Je moeder zal trots op je zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
joh. het valt me alleen op dat mensen die dit soort muziek leuk vinden altijd zo goed kunnen vertellen waarom ze het leuk vinden. in dit geval weer
ik heb niet een keer iets gezegd over je smaakquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:03 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wat ben jij onwijs stoer. Vanachter je pc'tje andere mensen en hun smaak afkeuren. Respect hoor. Je moeder zal trots op je zijn.![]()
Even voor de duidelijk: Mijn muzieksmaak is héél breed. Dus wie ben jij me om mij af te rekenen omdat ik het toevallig een leuk nummer vind. Kruip lekker terug onder je steen en blijf daar.
Ja opzich wel maar ze is wel eng dun. En in het laatste shot doet ze me heel erg aan Amy Winehouse denken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef DjinN het volgende:
De clip van nieuwe liedje is wel weer erg gaaf moet ik zeggen
alleen kan amy wel zingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar ze is wel eng dun. En in het laatste shot doet ze me heel erg aan Amy Winehouse denken.
Had ze niet ooit een nosejob laten doen ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:59 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Is zij een neuscorrectie ondergaan??
want bij 4:04 in de clip doet ze haar bril af en dan heeft ze een heel andere neusbrug als op andere foto's
met zo'n gok zal het bestquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Had ze niet ooit een nosejob laten doen ?
Wat hebben ze met d'r ogen gedaan als ze in dat bad zit (oa op 1:25), ze lijken echt supergrootquote:
Fotovideosoep?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wat hebben ze met d'r ogen gedaan als ze in dat bad zit (oa op 1:25), ze lijken echt supergroot.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Mensen die serieus Lady Gaga lopen verdedigen.
Dan geef je toch toe dat je volkomen mislukt bent.
Of dat je compleet gehersenspoeld bent door alle media, die gaan lopen beweren dat ze zo geweldig goed is. En een stijlicoon, en weet ik veel allemaal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Mensen die serieus Lady Gaga lopen verdedigen.
Dan geef je toch toe dat je volkomen mislukt bent.
Net zo triest als mensen die het zo hun mening die anders is dat de massa hard willen maken. Veel mensen vinden haar muziek gewoon lekker klinken, snap niet waarom mensen daarom zo moeilijk moeten gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:52 schreef female81 het volgende:
[..]
Of dat je compleet gehersenspoeld bent door alle media, die gaan lopen beweren dat ze zo geweldig goed is. En een stijlicoon, en weet ik veel allemaal.
Althans: Bij een groot deel van de liefhebbers heb ik dat gevoel. Dat ze het leuk vinden omdat het zogenaamd 'hip' en 'van nu' is. Sommigen kunnen niet goed voor zichzelf denken.
Op tienerfora zie je al die meisjes bladen als Grazia napraten, die haar op die manier, dus als stijlicoon, hebben lopen promoten. "Dat is zóóó hot, wat ze daar aan heeft!" Was bij Rihanna en Gwen Stefani (vind ik muzikaal trouwens al ongeveer even vreselijk) ook al zo. Van die overgestyleerde types allemaal, die veels te hard over hun image na lijken te denken. Of hun stylist/marketingmanager doet dat.
Zal best dat het hip is, maar dat maakt het niet automatisch goed of leuk. Als we het even tot de 'muziek' beperken: Dan hoor ik liever iets totaal gedateerds, als dat beter klinkt.
omdat het debiele muziek is en je er mee doodgegooid wordt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Net zo triest als mensen die het zo hun mening die anders is dat de massa hard willen maken. Veel mensen vinden haar muziek gewoon lekker klinken, snap niet waarom mensen daarom zo moeilijk moeten gaan doen.
Het meerendeel van de bevolking is het daar blijkbaar niet mee eens, misschien heb je gewoon slechte smaak.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat het debiele muziek is en je er mee doodgegooid wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |