Nee, serieus, ik meen hetquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Doen alsof je iets niet kent is niet tof.
Als ik niet op het fokforum zou komen, had ik waarschijnlijk ook nooit van haar gehoord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Doen alsof je iets niet kent is niet tof.
Deze lijkt nog slechterquote:Op donderdag 16 april 2009 22:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Haar volgende single in NL:
Wordt ook wel weer een hit gok ik zo.
Fishsticks etc..quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:53 schreef boskameel het volgende:. Lady Gaga. "oooh wat is ze goed en muzikaal!". Net een vrouwelijke Kanye West, alleen dan eigenlijk toch mannelijk.
Voor ik het vergeet: kankermuziek.
Laten we het hopen. Wait, whut? Volgend jaar pas? 't Kan me niet snel genoeg zijn. Kutmuziek, opbokken. Jammer er hier op stage de hele dag 3FM aan staat (ja ik heb al geklaagdquote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Mylene het volgende:
Is het terecht als ze zegt dat ze de nieuwe Madonna is?
Ik denk dat het nog te vroeg is om daar over te oordelen. Het kan maar zo dat je volgend jaar niets meer van Lady Gaga hoort.
Hey BrEEzAH! ook hier!quote:Op zondag 19 april 2009 11:41 schreef astriddd het volgende:
hmm..
raar iemand is zij.
maar ik moet zeggen.
erg lenig ??
dan zou ik niet kunnen/doen.
ze heeft wel mooie muziek...
![]()
omg?quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:46 schreef astriddd het volgende:
[..]
omg?
er komt niet eens BrEeeZaHHh in mijnn reactie voor?
of ben ik nou gewoon blind ofs.....
hmm.
idontgetit
helemaal mee eens joh.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:49 schreef astriddd het volgende:
[..]
helemaal mee eens joh.
weet niet wát je bedoelt.
maar het zal wel okee zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]IK WEET DAT IK BLOND BEN MAAR IK SNAP HET ECHT NIET ALLEMAAL !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smoke for life. la la la la la. tu tu tu tu tu SMOKE. la la la la la
Eat me.quote:Op zondag 19 april 2009 12:01 schreef astriddd het volgende:
[..]
IK WEET DAT IK BLOND BEN MAAR IK SNAP HET ECHT NIET ALLEMAAL !
ken je lady kaka nog?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we trouwens Lady Gnagna nog
Zequote:Op zondag 19 april 2009 11:41 schreef astriddd het volgende:
hmm..
raar iemand is zij.
maar ik moet zeggen.
erg lenig ??
![]()
quote:
Hoho, niet zo snel, ze vergelijkt zichzelf met Madonna hequote:Op maandag 8 juni 2009 23:49 schreef ErikZwennes het volgende:
Talentloze aan prostitutie grenzende rotzooi die door de commerciële media door onze neus gedrukt schijnt te moet- blablablabla moet- blaaaah moeten worden.
Bleuhhh
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Wait, whut? Volgend jaar pas? 't Kan me niet snel genoeg zijn. Kutmuziek, opbokken. Jammer er hier op stage de hele dag 3FM aan staat (ja ik heb al geklaagd) en ik dat grafnummer dus minimaal 4 keer (ja, echt!) op een dag voorbij hoor komen.
+ lelijk wijf
+ lelijke kut
+ misplaatste arrogantie
= oprotten bitte.
hallo astrid,quote:Op zondag 19 april 2009 11:41 schreef astriddd het volgende:
hmm..
raar iemand is zij.
maar ik moet zeggen.
erg lenig ??
![]()
Astrid post hier alleen maar wanneer ze na moet blijven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 05:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
hallo astrid,
ik moet zeggen
wij op fok zijn heel
erg van jouw schrijfstijl
gecharmeerd en zouden
je dan ook hartelijk willen
verzoeken hier vaak en veel
te posten. Groetjes en doei,
NotYou
Goed idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 05:50 schreef sinadO het volgende:
Zo'n lelijke kut verdient geen eigen topic, zelfs geen klaagtopic. We moeten d'r tegen de muur gooien en met z'n allen op d'r gaan stampen. Wie neemt het witte jasje mee?
Dat betekent dat jij harder je best moet doen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:41 schreef astriddd het volgende:
hmm..
raar iemand is zij.
maar ik moet zeggen.
erg lenig ??
![]()
Op zich wel slim van de platenmaatschappijquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef electronique het volgende:
eerder vond ik haar wel echt tof, maar nu wil ze te graag en word ze nogal gehypt door de media
haar muziek is opzich wel tof maar bv diepgang is ook ver te zoeken
Is dit de nieuwe look overgenomen van wijlen Michael Jackson..quote:
dat idee had ik ook wel vakerquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Op zich wel slim van de platenmaatschappij
Ik stoor me ook zo aan Perez Hilton die duidelijk wordt betaald om haar te promoten.
Nee, dat is de voetballer Kakaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat de vrouwelijke versie van de voetballer Kaka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |