mja als mensen al met auto tune een hit kunnen scoren dan is alle hoop al lang gevarenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef female81 het volgende:
Treffende omschrijving, ik zou het niet beter kunnen verzinnen.
De snelheid waarmee die ellende zich over de wereld heeft verspreidt (én het aantal singles dat dat mens inmiddels binnen één jaar tijd heeft uitgebracht) doen er ook verdacht veel aan denken.
met gitaren zekerquote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja als mensen al met auto tune een hit kunnen scoren dan is alle hoop al lang gevaren![]()
gelukkig wordt er ook nog echte muziek gemaakt
gastquote:
liever lady gaga?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:26 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]idd
vieze kanker hippies en alto's
Nadelig bijkomend gevolg van de Lady Gaga-hype is ook nog eens het aantal klonen waarmee je inmiddels doodgegooid wordt.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja als mensen al met auto tune een hit kunnen scoren dan is alle hoop al lang gevaren![]()
gelukkig wordt er ook nog echte muziek gemaakt
ooh mijn god, wa sik even blij dta ik dat nog niet kendequote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Nadelig bijkomend gevolg van de Lady Gaga-hype is ook nog eens het aantal klonen waarmee je inmiddels doodgegooid wordt.
Ook weer zo'n trut met een opgezet stemmetje op atonale robotmuziek. *snikt*
Maar je kunt moeilijk vanwege dit soort toestanden de radio/tv volledig negeren, want dan mis je ook hetgene wat wél te pruimen is.
beweer je nou dat er ook goede muziek op tv en radio komt?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef female81 het volgende:
[..]
Nadelig bijkomend gevolg van de Lady Gaga-hype is ook nog eens het aantal klonen waarmee je inmiddels doodgegooid wordt.
Ook weer zo'n trut met een opgezet stemmetje op atonale robotmuziek. *snikt*
Maar je kunt moeilijk vanwege dit soort toestanden de radio/tv volledig negeren, want dan mis je ook hetgene wat wél te pruimen is.
ik ga heus niet klikken hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef female81 het volgende:
*Pest PeZu nog meer* (en m'n eigen oren éigenlijk ook)
Nog een kloontje:
Als je geluk hebt...quote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
beweer je nou dat er ook goede muziek op tv en radio komt?
zelfs dan, de muziek op de radio is zo verschrikkelijk dom en eentonig. luister op mn werk vaak maar hoor werkelijk niks goeds. en alle ouwe muziek die ze draaien is ook altijd t zelfde.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef female81 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt...
Scheelt dat ik, afgezien van het haten van dit stijltje, niet zo'n zwaar 'underground' smaak heb.
mensen die lady gaga lekker vindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die doen alsof Lady Gaga lelijk is wanneer ze normaal gekleed is
quote:
wat vind je er zo leuk aan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik ben echt zó onwijs verslaafd aan dit nummer!
Qua persoon vind ik d'r wat minder, maar d'r muziek is gewoon leuk.
Ze is gewoon normaal ... wat is het probleem ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen die lady gaga lekker vinden
normaal als je een inteelt kamper bent ja. zonder al die poespas is t 30x niks.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze is gewoon normaal ... wat is het probleem ?
Zij is echt ontzettend lelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze is gewoon normaal ... wat is het probleem ?
Gewoon, ik vind het een leuk nummer. En ik hoef je daar geen uitleg bij de geven waarom ik dat vind, maar het is duidelijk dat je nog nooit hebt gehoord van "smaken verschillen". Wat de een vreselijk vind, kan een ander hartstikke leuk vinden. Leer er toch gewoon eens mee leven dat mensen verschillen en dus godszijdank verschillende smaken hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |