probeer je nou te zeggen dat lady gaga muzikaal wel goed is?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:00 schreef esco_ het volgende:
Of je haar muziek graag of niet graag luistert, is een kwestie van smaak. Muzikaal is ze echter en als je de live stukken luistert, hoor je ook dat ze geen slechte stem heeft.
Ik zag laatst een live stukje van haar op YouTube en daar bleek dat wijf gewoon a capella te kunnen zingen. Ze heeft alleen een marketingmix en een lading plamuur over zich heen gehad en nu is ze een productquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
probeer je nou te zeggen dat lady gaga muzikaal wel goed is?
dan vraag ik me toch af waarom jij eigenlijk youtubefilmpjes van lady gaga bekijktquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag laatst een live stukje van haar op YouTube en daar bleek dat wijf gewoon a capella te kunnen zingen. Ze heeft alleen een marketingmix en een lading plamuur over zich heen gehad en nu is ze een product.
Ik kwam hem hier op FOK! tegen, echt waarquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan vraag ik me toch af waarom jij eigenlijk youtubefilmpjes van lady gaga bekijkt
aha, dat zal dan haar succes wel bepalen. want over t algemeen zijn de zangeresjes van zulke crap wel lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:12 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet mijn ding, maar die dame heeft wel talent. Schrijft persoonlijk de ene hit na de ander, heeft het bereikt dat iedereen een mening over d'r heeft en bewijst zich live ook nog.
Idd, ik vind d'r ook niet mooi nee. Maar des te meer heeft ze hard moeten werken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
aha, dat zal dan haar succes wel bepalen. want over t algemeen zijn de zangeresjes van zulke crap wel lekker
zo slecht is haar stem niet livequote:Op donderdag 30 juli 2009 03:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
probeer je nou te zeggen dat lady gaga muzikaal wel goed is?
Ik heb me volledig afzijdig gehouden van de hype, voorzover dat kon natuurlijk. Ik heb even een clip gedownload om te zien en te horen waar het over ging, zo ben ik dan wel. Maar ik vond het helemaal niets. Ik heb een hekel aan urban of hoe die trieste meuk heet en dit zat erg in dat straatje. Nu zal ze vast wel talent hebben, maar ik trek die troep niet en binnen 15 seconden stond het geluid uit. De clip zelf was ook niet erg boeiend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:12 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet mijn ding, maar die dame heeft wel talent. Schrijft persoonlijk de ene hit na de ander, heeft het bereikt dat iedereen een mening over d'r heeft en bewijst zich live ook nog.
D'r muziek is gewoon easy-listening en simpel, maar best om aan te horen. Alleen je zou het maar toegeven, dat kan natuurlijk niet.
Hihihi!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef female81 het volgende:
"...en moet je steeds extremere dingen doen om nog publiciteit te genereren."
Daar is ze al mee bezig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je verkeerd erin priktquote:
Als je stoned bent kijk je echt niet uit je doppen zoals op die 1e fotoquote:
Ik was ook niet serieus hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je stoned bent kijk je echt niet uit je doppen zoals op die 1e foto
'Ze' is gewoon misvormd
Ze me niks verbazen als het ook echt zo is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
ze is hermafrodiet.
correctie:
het is hermafrodiet.
Nu is het natuurlijk ook wel erg makkelijk om de muziek van een artiest te beoordelen op (15 seconden van) één nummer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik heb me volledig afzijdig gehouden van de hype, voorzover dat kon natuurlijk. Ik heb even een clip gedownload om te zien en te horen waar het over ging, zo ben ik dan wel. Maar ik vond het helemaal niets. Ik heb een hekel aan urban of hoe die trieste meuk heet en dit zat erg in dat straatje. Nu zal ze vast wel talent hebben, maar ik trek die troep niet en binnen 15 seconden stond het geluid uit. De clip zelf was ook niet erg boeiend.
Terug naar Lady Gaga, ik ga voor het crash and burn scenario. Dat wil zeggen dat ze teveel in de aandacht staat zodanig dat het tegen haar gaat werken. Op een bepaald moment is iedereen het zat en moet je steeds extremere dingen doen om nog publiciteit te genereren. En dan is het ineens over. Of ze moet echt iets met haar artistieke talenten gaan doen.
Ik vind Just Dance en Pokerface wel oke.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk ook wel erg makkelijk om de muziek van een artiest te beoordelen op (15 seconden van) één nummer.
Ik vind d'r wel geinig en vooral d'r akoestische nummers vind ik leuk,.
ik heb als muziekliefhebber geprobeerd een album af te luisteren maar echt serieus waar wat een bullcrapquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:37 schreef NotYou het volgende:
Ik ga nu iets doen wat op fok veel gedurfder is dan uit de kast komen als homoseksueel...![]()
Ik heb zowel Disco Heaven als The Fame en waardeer beide albums. Beluister ze ook regelmatig![]()
Iggy Pop & The Stooges? Vernoemd naar Radio Gaga? Misschien is d'r muziek smaak wél goed.quote:
A big huge dickquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:18 schreef WhAzAaA het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die persoon met die V-masker op het begin is nog wel het leukste aan die videoquote:
dat klinkt als of er spontaan tumoren op mijn speakers groeienquote:Op donderdag 12 november 2009 23:03 schreef female81 het volgende:
*kick*
"Ráááhráááh-a-a-a-gááágááá-oelááálááá" (of zoiets)![]()
Ben ik nou de enige die zo vreselijk agressief wordt van dat nieuwe liedje? Als ik die opgezette stemmetjes hoor, en dat is tegenwoordig nagenoeg overal waar je komt, heb ik gelijk de neiging alles wat er in mijn buurt ligt tegen de muur te smijten. *pakt pen en gooit hard*
Eerst kon je nog aan Lady Gaga ontsnappen door lekker naar Radio 2 te luisteren, maar daar wordt ze door een lichte format-wijziging inmiddels ook al doodgeknuffeld.![]()
(OMG, terwijl ik dit zit te tikken komt er rechts van mij een 'alle hits van Lady Gaga als ringtone'-banner tevoorschijn...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |