http://www.platomania.nl/quote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Pacmaniac het volgende:
Hoe komen jullie aan al die schitterende oude films? Ik zie ze bij de lokale mediamarkt of free record shop echt nooit staan.
Ook op alternatieve manieren weinig succes. Hebben jullie een speciale winkel of site waar je al die oude pracht en praal vandaan kunt toveren?
6.9 op imdbquote:Op maandag 20 april 2009 01:35 schreef Mikkie het volgende:
Fast and Furious
Hij past wel in de serie, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het acteerwerk is verre van hoogstaand, de SFX zijn bij tijd en wijle ook maar matig, maar de auto's en alles voeren weer de boventoon. Niet meer dan middelmatig vermaak.
Een 6.
Een film die je soms mateloos irriteert toch nog een 9 gevenquote:Op maandag 20 april 2009 01:14 schreef Siniti het volgende:
The Curious Case Of Benjamin Button
Erg goede film, alleen irriteerden die cuts naar de 'echte' tijd mij soms wel mateloos
9/10
Ik ben het eens volledig met je eens.quote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch blijft 'Psycho' gewoon de beste Hitchcock wat mij betreft.
De film zelf vond ik ontzettend goed, alleen dat het zo vaak naar de echte tijd terug ging werd na een tijdje wel irritantquote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een film die je soms mateloos irriteert toch nog een 9 geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:03 schreef scanman01 het volgende:
The mist
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:03 schreef scanman01 het volgende:
The mist
.Beste aanpassing aan een boek ooit en ik vind het boek het beste Stephen King verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Ik heb me wat ingelezen op meerdere fora en volgens mij vinden zeer veel mensen het einde een absolute verkrachting van het boek. Velen vinden het zelfs een schande. Ik ben het daar wel mee eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Beste aanpassing aan een boek ooit en ik vind het boek het beste Stephen King verhaal
In 2007 was het een internetmeme. Dit is een film waarbij juist gepromoot werd download het, please.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:46 schreef Tweek het volgende:
The Man From Earth
Zeer af en toe struikel je per ongeluk op een film waar je nog nooit van gehoord hebt, maar de synopsis intrigerend genoeg is om de film te kijken. In nog minder gevallen overtrefd zo'n film je verwachtingen. The Man From Earth is zo'n film. Geschreven door Jerome Bixby, bekend van die ene Twilight Zone aflevering die iedereen kent, maar niet zeker weet of hij/zij hem gezien heeft. Een jongentje die mensen in een maisveld terecht laat komen. Het script voor deze film schreef hij in zijn laatste levensjaar, 1998. In 2007 werd het daadwerkelijk verfilmd. Een kleinde groep mensen komt bij één in een afgelegen hut om afscheid te nemen van hun collega, een professor die zijn geluk elders gaat beproeven. Zijn reden van vertrek? Iedere 10 jaar neemt hij afscheid van de mensen die hij kent, voor ze merken dat hij niet ouder wordt. Al 14000 jaar loopt hij over de aarde rond. Wat volgt is een gesprek waarin zijn omzwervingen aan de tand worden gevoeld door zijn collega's. Onder andere een bioloog, psycholoog en theoloog wagen zich aan zijn beweringen. Is het één grote leugen of is hij echt zo oud.
De film kan gezien worden als één grote conspiracy theory, maar het wordt met een logica en rationaliteit gebracht die het thema van de film perfect uitdraagd; geloof. Waar baseren we ons geloof op, een gevoel dat iets klopt, meerdere mensen die het geloven of wetenschappelijke feiten. De hele film speelt zich in één kamer af en het is dialoog gevolgd door dialoog, geen muziek is te horen. Toch weet de film er vaart in te houden en grijpt hij je aandacht. Zeker niet geschikt voor de kijker die graag wat meer actie ziet, maar als je er eenmaal voor zit is het een prachtige zit. Slechts in de laatste vijf minuten stelt de film een beetje teleur, maar na 80 minuten sterk verhaal is dat te vergeven.
Eén van de betere films die ik de afgelopen jaren gezien heb.
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 9/10
quote:But we may have plenty to learn yet about the possible impact of file-sharing and other online distribution methods on the quantity and quality of films we watch. The story of Jerome Bixby's "The Man from Earth", a small-budget science fiction movie released on DVD in November, shows how piracy can help salvage, not sink, high-quality cinema.
Ben het totaal niet met je eens. Voor die tijd was Psycho misschien een schokkende film nu natuurlijk helemaal niet meer. Dus het is vooral de meest verouderde film van Hitchcock. De film heeft heerlijke muziek geweldige rollen en mooie shots, toch is de film nu meer humoristisch dan eng. Films als Rebecca, Strangers on a Train en vooral mijn persoonlijke favoriet Vertigo zijn in mijn ogen veel minder verouderd en beter.quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ben het eens volledig met je eens.
Frank Darabont heeft anders ook nog twee andere geweldige King verfilmingen op zijn naam staan: Green Mile en Shawshank Redemption.quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:38 schreef kingmob het volgende:
Tja, dat is een normale reactie van fans. Het einde van het boek was sterk, maar heel typisch Stephen King. Ik denk dat dit einde veel beter werkt in een film. In principe gaat de film gewoon net een paar uren/dagen verder dan het boek.
Ik vond het iig gedurft en kon het waarderen in deze low-budget poging die een stuk beter was dan de gemiddelde king verfilming. Ik denk dat ik wat milder heb gereageerd omdat die verfilmingen normaal vaak ronduit kut zijn
Daarom zei ik ook 'normaal'quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Frank Darabont heeft anders ook nog twee andere geweldige King verfilmingen op zijn naam staan: Green Mile en Shawshank Redemption.
DAT KAN HEUL NIET DE SCHAAL GAAT MAAR TOT 10!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 01:55 schreef Twerk het volgende:
Psycho maar weereens gezien.
Behoeft verder geen commentaar denk ik.
Cijfer: 10,5.
Buitencategorie.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
DAT KAN HEUL NIET DE SCHAAL GAAT MAAR TOT 10!!!
Jij was hem toch ook aan het downen? Of haal ik mensen door elkaar?quote:
Ik had hem net gezien waarnaar veel andere hem ineens gingen downen/erover pratenquote:Op woensdag 22 april 2009 02:02 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jij was hem toch ook aan het downen? Of haal ik mensen door elkaar?
Is deze nog echt zo aardig en de moeite waard als het eerste deel?quote:Op woensdag 22 april 2009 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Butterfly effect 3: revelations
Een best wel spannende en af en toe behoorlijk grove film over time travel. De hoofdpersoon kan tijdreizen en gaat regelmatig terug om moorden op te lossen. Als hij terug in de tijd gaat om zijn vriendinnetje van vroeger te redden gaat het mis.
Het einde zag ik dus echt niet aankomen, maar ik was ook niet echt aan het puzzelen moet ik zeggen.
Cijfer: 7.5
Psycho is nu juist veel meer dan 'eng' of 'schokkend'. Vernieuwend, fascinerend en een ontzettend fijne sfeer. En inderdaad een heerlijke score. De drie films die jij noemt zijn ook heel goed te pruimen, maar lieten niet zo'n indruk op me achter als Psycho.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:33 schreef OneMe het volgende:
[..]
Ben het totaal niet met je eens. Voor die tijd was Psycho misschien een schokkende film nu natuurlijk helemaal niet meer. Dus het is vooral de meest verouderde film van Hitchcock. De film heeft heerlijke muziek geweldige rollen en mooie shots, toch is de film nu meer humoristisch dan eng. Films als Rebecca, Strangers on a Train en vooral mijn persoonlijke favoriet Vertigo zijn in mijn ogen veel minder verouderd en beter.
Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik zelfs nu nog om bepaalde scenes in Psycho schrok, terwijl veel films tegenwoordig zogenaamde enge scenes hebben die lachwekkend zijn. Geluid is een belangrijke reden wssquote:Op woensdag 22 april 2009 20:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Psycho is nu juist veel meer dan 'eng' of 'schokkend'. Vernieuwend, fascinerend en een ontzettend fijne sfeer. En inderdaad een heerlijke score. De drie films die jij noemt zijn ook heel goed te pruimen, maar lieten niet zo'n indruk op me achter als Psycho.
Idd. Het slaat ook vrijwel nergens op om argeloos een alltime-klassieker uit 1960 zomaar te projecteren op 'soortgelijke' films van nu. Psycho is een kunststuk op zich. Met een unieke score, geluid, sfeer. De bekende 'douchescene' is al tot in de treure geimiteerd, maar zal nooit dezelfde impact hebben op mensen als de originele scene uit Psycho.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Psycho is nu juist veel meer dan 'eng' of 'schokkend'. Vernieuwend, fascinerend en een ontzettend fijne sfeer. En inderdaad een heerlijke score. De drie films die jij noemt zijn ook heel goed te pruimen, maar lieten niet zo'n indruk op me achter als Psycho.
Ik vond het wel leuk ja. Ongeveer zoals de eerste. Het tweede deel was wat minder.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:25 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Is deze nog echt zo aardig en de moeite waard als het eerste deel?
Die vond ik namelijk geweldig.
Had het toch maar wel gedaan. De film heeft bijna een 7 op IMDB en ik heb tot nu toe veel positieve verhalen gehoord.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
Knowing
Ik ga geeneens moeite doen hier een review voor te schrijven.
1/10
Nou het heeft alle clichés die een Hollywood film heeft. Gaat dus over wat leerlingen op een school die een allemaal een bericht tekenen/schrijven en in een buis in de grond stoppen, deze buis wordt 50 jaar later opgegraven door andere mensen. Op zich leuk concept, alleen is het allemaal zo verschrikkelijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had het toch maar wel gedaan. De film heeft bijna een 7 op IMDB en ik heb tot nu toe veel positieve verhalen gehoord.
SPOILER: Hele film gespoilt + excuses moi ik ben slecht in reviews schrijvenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....samenvattend en niet-spoilend vind ik het acteerwerk onder de maat, het plot slecht. Als cage boos word en met een knuppel tegen een boom slaat is het bv gewoon lachwekkend...
Oh en hier de befaamde powerstance
http://www.imdb.com/media/rm2201324032/ch0130208
Natuurlijk zie ik ook wel dat de film in die tijd heel veel impact had. De film is zelfs zwart wit gefilmd omdat het anders voor het publiek te eng zou worden. Dat betekent verder niet dat we nu niet met onze filmkennis en ervaring kunnen kijken naar deze absolute klassieker. Ik vind Psycho gewoon veel minder impact hebben op mij dan bijvoorbeeld een Vertigo. Dit heeft te maken met het feit dat Psycho toendertijd ook gewoon een nieuwe film in het genre was, iets wat mensen nooit zo hadden meegemaakt. Dat is De grote kracht van de film. Vertigo bijvoorbeeld was een film die toendertijd veel minder speciaal was. Hetgene dat deze film zo goed maakt is dat het gewoonweg één van de beste in zijn genre is. Dus een vernieuwende film die nu enigssinds verouderd is waardoor de effecten die de film zo speciaal maakten nu niet meer zo goed werken als toen of een film die nog steeds geweldig is om naar te kijken en geen enkele kracht heeft ingeboet. Dan kies ik voor Vertigo. Verder moet ik zeggen dat ik Psycho 2 ook erg goed vond. Nu heb ik die film jaren geleden gezien dus ik weet niet of ik nu nog hetzelfde vind maar ik raad hem jou zeker aan. Het is zeker geen slechte ripoff.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Het slaat ook vrijwel nergens op om argeloos een alltime-klassieker uit 1960 zomaar te projecteren op 'soortgelijke' films van nu. Psycho is een kunststuk op zich. Met een unieke score, geluid, sfeer. De bekende 'douchescene' is al tot in de treure geimiteerd, maar zal nooit dezelfde impact hebben op mensen als de originele scene uit Psycho.
Ook hoe destijds de meervoudige persoonlijkheidsstoornis(MPS) is uitgewerkt mag briljant genoemd worden. De film is zo ziek en tegelijkertijd soms zo doodnormaal om te kijken.. De muziek, de sfeer. Alles klopt.
Het is nauwelijks te realiseren om een betere, soortgelijke film te maken na Psycho. Vandaar mijn cijfer: een 10,5.
Holy fuck dat is echt belachelijk goedkoop, 16,99 pond voor 14 Alfred Hitckcock filmsquote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef SnuggLe het volgende:
Eh....Play.com heeft de Credit Crunching Deals weer... oa Koyaanisqatsi / Powaqqatsi (Box Set)
voor 6.49 euro, met free delivery!
Waarom? Er zijn talloze fossielen uit de filmgeschiedenis die probleemloos de vergelijking met hun hedendaagse broertjes kunnen doorstaan. Als dat bij Psycho niet het geval zou zijn, dan is dat een gebrek van Psycho, niet van degenen die films wil vergelijken.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Het slaat ook vrijwel nergens op om argeloos een alltime-klassieker uit 1960 zomaar te projecteren op 'soortgelijke' films van nu.
weinig echt boeiends helaas..quote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef SnuggLe het volgende:
Eh....Play.com heeft de Credit Crunching Deals weer... oa Koyaanisqatsi / Powaqqatsi (Box Set)
voor 6.49 euro, met free delivery!
Je draait de zaken om met dat laatste. Er wordt juist beweerd dat Psycho boven soortgelijke films van nu (en na Psycho)uitstijgt. Je hebt nu te maken met hele andere productietechnieken, budgetten enz., maar toch zal bijv. de bekende douchescene nooit meer zo goed zijn als bij het 'origineel'.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn talloze fossielen uit de filmgeschiedenis die probleemloos de vergelijking met hun hedendaagse broertjes kunnen doorstaan. Als dat bij Psycho niet het geval zou zijn, dan is dat een gebrek van Psycho, niet van degenen die films wil vergelijken.
Nou, heb toch 3 titels voor ¤ 13,50 besteldquote:
De soggy bottom boysquote:Op donderdag 23 april 2009 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
O, brother, where art thou, Joel Coen, 2000
Melige comedy van de Coen broers, behoeft voor de kenner eigenlijk geen nadere uitleg. Leuke rollen van de drie hoofdrolspelers!
imdb 7,8/10
Ik 7,5/10.
Taxi Driver is idd ook cool. Vooral op het eind in het bordeelquote:Op donderdag 23 april 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
Taxi Driver
Mooie film.
9/10
Casablanca
Ook een mooie film, vooral Rick is echt fucking prachtig
9/10
Ik wil je van harte het Koreaanse origineel aanbevelen:quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef Darkzell het volgende:
The Uninvited
[ afbeelding ]
Vond het een vrij gemiddelde film. Nergens heb je echt het idee naar iets uitmuntends te kijken maar het voelt allemaal wel degelijk aan en kijkt vrij goed weg. De film bevat een paar schrik momenten en wist mij toch wel tot het eind te boeien. Alleen de plot twist op het eind doet me deze film toch wat hoger beoordelen, simpel om het feit dat mij het wel kan bekoren om als kijker op het verkeerde been gezet te worden. Ik zag hem iig abosluut niet aan komen.
Cijfer: 7,5
Ik had al mijn twijfels bij het horen dat er een amerikaanse remake kwam. Helaas dan ook stukken minder dan het origineel. Vooral qua sfeer en muziek komt het totaal niet in de buurt. Ik zou het dan ook bij het geweldige origineel laten als ik jou was.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:49 schreef ChickenMan het volgende:
A Tale of Two Sisters is erg goed inderdaad, wist niet dat er een remake van was.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:46 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik wil je van harte het Koreaanse origineel aanbevelen:
Janghwa, Hongryeon
http://www.imdb.com/title/tt0365376/
Spooky! Erg goed.
Cijfer: 8,3 imo.
Nou, daar hoef je in dit geval niet zo heel bang voor te zijn. Natuurlijk zijn er overeenkomsten, maar toch zo freaky en op bepaalde punten anders dat je denk ik tijdens het kijken nieteens de behoefte voelt te vergelijken.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Enige jammere is dan wel weer dat de loop van het verhaal, danwel het einde op hetzelfde neer zullen komen. Maar ik ga hem zeker eens kijken.
Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-macquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:28 schreef kingmob het volgende:
vergeet je nog sneller dan een big-mac.
Van z'n schoenzool. Na 5 minuten heb je weer honger.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-mac
doe dan een mc bacon ofzo.. aan de big mac (& de whopper) zit geen smaak...quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vooral als je een boer laat, kan je nog lekker nagenieten weer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vind je? North By Northwest, Vertigo en Rear Window hebben toch écht ook de tand des tijds doorstaanquote:Op donderdag 23 april 2009 01:28 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik vind Psycho eigenlijk de enige Hitchcock film die de tand des tijds echt goed heeft doorstaan. vind die film bijna perfect.
ik vind ze nog steeds leuk om te kijken maar ze doen wel een beetje gedateerd aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vind je? North By Northwest, Vertigo en Rear Window hebben toch écht ook de tand des tijds doorstaan
Dit merkte ik vooral bij Psycho, ik schrok me echt de tiefes in die badscene, terwijl ik et van mijlenver zag aankomenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:25 schreef Twerk het volgende:
Soms is iets zo gedateerd dat het weer spectaculair en vernieuwend is.
Yep. Juist omdat je eigenlijk niets ziet van het steken zelf ben je aangewezen op je fantasie en het lijkt dan idd net alsof het meer inpact op je heeft als kijker. Ik bedoel als jij een schizo met een machinegeweer door de stad ziet lopen in een film en om zich heen begint te schieten schokt het je als kijker totaal niet wat er gebeurt (terwijl het eigenlijk erger is dan een enkelvoudige moord).quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit merkte ik vooral bij Psycho, ik schrok me echt de tiefes in die badscene, terwijl ik et van mijlenver zag aankomen
zoals psycho en rear windowquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:25 schreef Twerk het volgende:
Soms is iets zo gedateerd dat het weer spectaculair en vernieuwend is.
Ook gezien en ben het helemaal met lonewolf eensquote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Good Dick (2008, VS, Marianna Palka)
De titel doet anders verwachten, maar het was een mooie, aangrijpende, ontroerende en grappige indieflick. De karakters zijn typisch indiefilm karakters, hij: een eenzame lieve jongen, die werkt in een videotheek met zijn slacker vrienden, zij: een leuk vaag meisje, dat net niet gestoord genoeg is om het eng of irritant te maken. Langzaam groeien ze naar elkaar toe.
Marianna Palka schreef, regisseerde en speelt de hoofdrolspeelster. Haar echte vriend Jason Ritter speelt de hoofdrol. Dus dat de twee chemie hebben is niet verrassend.
cijfer: 8
Dat is ook de kracht, je eigen fantasie, daarom is Funny Games ook zo grof, omdat je niets ziet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Yep. Juist omdat je eigenlijk niets ziet van het steken zelf ben je aangewezen op je fantasie en het lijkt dan idd net alsof het meer inpact op je heeft als kijker. Ik bedoel als jij een schizo met een machinegeweer door de stad ziet lopen in een film en om zich heen begint te schieten schokt het je als kijker totaal niet wat er gebeurt (terwijl het eigenlijk erger is dan een enkelvoudige moord).
Ik vond het eerlijk wel redelijk bizar...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Good Dick (2008, VS, Marianna Palka)
De titel doet anders verwachten, maar het was een mooie, aangrijpende, ontroerende en grappige indieflick. De karakters zijn typisch indiefilm karakters, hij: een eenzame lieve jongen, die werkt in een videotheek met zijn slacker vrienden, zij: een leuk vaag meisje, dat net niet gestoord genoeg is om het eng of irritant te maken. Langzaam groeien ze naar elkaar toe.
Marianna Palka schreef, regisseerde en speelt de hoofdrolspeelster. Haar echte vriend Jason Ritter speelt de hoofdrol. Dus dat de twee chemie hebben is niet verrassend.
cijfer: 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik kan en wil niet begrijpen waarom deze handel zo goed floreert. Miljoenen(?) per jaar of wat is het ook al weer wat de inleiding zegt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Trade (2007)
[ afbeelding ]
Een Mexicaanse jongen (Cesar Ramos) koopt voor de 13e verjaardag van zijn zusje een fiets.
Als zij hem de volgende dag wilt opzoeken in een onveilig deel van de stad wordt ze ontvoerd door mensenhandelaren. Vastbesloten besluit hij om zijn zusje achterna te gaan.
Wow! Wat een aangrijpende film. Deze film gaat over het onrecht van mensen die ontvoerd en verhandelt worden , vaak zijn dit vrouwen die worden verkocht of geprostitueerd. Ik heb echt een kut gevoel na het zien van deze film. dat er zoveel onrecht tegen vrouwen wordt uitgeoefend![]()
![]()
De spelers in deze film komen zeer overtuigend over. Ook is het verhaal zeer realistisch en goed verteld. Ik heb me geen moment verveeld.
8.5/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |