Taxi Driver is idd ook cool. Vooral op het eind in het bordeelquote:Op donderdag 23 april 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
Taxi Driver
Mooie film.
9/10
Casablanca
Ook een mooie film, vooral Rick is echt fucking prachtig
9/10
Ik wil je van harte het Koreaanse origineel aanbevelen:quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef Darkzell het volgende:
The Uninvited
[ afbeelding ]
Vond het een vrij gemiddelde film. Nergens heb je echt het idee naar iets uitmuntends te kijken maar het voelt allemaal wel degelijk aan en kijkt vrij goed weg. De film bevat een paar schrik momenten en wist mij toch wel tot het eind te boeien. Alleen de plot twist op het eind doet me deze film toch wat hoger beoordelen, simpel om het feit dat mij het wel kan bekoren om als kijker op het verkeerde been gezet te worden. Ik zag hem iig abosluut niet aan komen.
Cijfer: 7,5
Ik had al mijn twijfels bij het horen dat er een amerikaanse remake kwam. Helaas dan ook stukken minder dan het origineel. Vooral qua sfeer en muziek komt het totaal niet in de buurt. Ik zou het dan ook bij het geweldige origineel laten als ik jou was.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:49 schreef ChickenMan het volgende:
A Tale of Two Sisters is erg goed inderdaad, wist niet dat er een remake van was.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:46 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik wil je van harte het Koreaanse origineel aanbevelen:
Janghwa, Hongryeon
http://www.imdb.com/title/tt0365376/
Spooky! Erg goed.
Cijfer: 8,3 imo.
Nou, daar hoef je in dit geval niet zo heel bang voor te zijn. Natuurlijk zijn er overeenkomsten, maar toch zo freaky en op bepaalde punten anders dat je denk ik tijdens het kijken nieteens de behoefte voelt te vergelijken.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Enige jammere is dan wel weer dat de loop van het verhaal, danwel het einde op hetzelfde neer zullen komen. Maar ik ga hem zeker eens kijken.
Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-macquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:28 schreef kingmob het volgende:
vergeet je nog sneller dan een big-mac.
Van z'n schoenzool. Na 5 minuten heb je weer honger.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |