abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68297104
Il Divo

De Ster

"The story of Italian Prime Minister Giulio Andreotti, who has been elected to Parliament seven times since is was established in 1946."

Erg goede film, Toni Servillo zet Giulio Andreotti echt geweldig neer. Wat een markante man is dat, zeer overtuigend gespeeld. Favoriete shot was waarbij hij in het parlementsgebouw zit op zijn eigen kamer en waarbij hij op een soort van gouden hometrainer zit in zijn pak met een treurige blik. Dat shot geeft eigenlijk al het hele verhaal weer.

Ik vond wel dat er een overstroming aan karakters was dat werd voorgesteld in de film, op zich was dit wel te behappen, maar in het midden verloor ik mijn aandacht terwijl dat juist een belangrijk punt in de film is waarbij er wordt gesuggereerd dat Andreotti daadwerkelijk banden met de mafia had. Op het eind van de film zien we de hoorzitting waarbij hij wordt vrijgesproken. Ik had liever willen zien hoe dit proces ging, omdat hij altijd zo gevat kan reageren. Maar dit werd gewoon verteld in de credits. Gemist punt wat mij betreft.

Cijfer IMDB: 7,6

Mijn cijfer: 8,4
  donderdag 23 april 2009 @ 12:57:21 #262
237059 Twerk
The Spurs
pi_68301059
quote:
Op donderdag 23 april 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
Taxi Driver
Mooie film.
9/10

Casablanca
Ook een mooie film, vooral Rick is echt fucking prachtig
9/10
Taxi Driver is idd ook cool. Vooral op het eind in het bordeel
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68301260
Inkheart

Man wat een flutfilm was dat zeg.Slechte acteerprestaties en ook niet mooi gefilmd.Het verhaal had wel potentie maar zo is het alleen maar een afrader imho.En Brendan Fraser wordt ook steeds slechter.

Cijfer IMDB: 6.2
Mijn cijfer: 4
pi_68305635
The Uninvited

Vond het een vrij gemiddelde film. Nergens heb je echt het idee naar iets uitmuntends te kijken maar het voelt allemaal wel degelijk aan en kijkt vrij goed weg. De film bevat een paar schrik momenten en wist mij toch wel tot het eind te boeien. Alleen de plot twist op het eind doet me deze film toch wat hoger beoordelen, simpel om het feit dat mij het wel kan bekoren om als kijker op het verkeerde been gezet te worden. Ik zag hem iig abosluut niet aan komen.
Cijfer: 7,5
  donderdag 23 april 2009 @ 15:46:46 #265
237059 Twerk
The Spurs
pi_68306704
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef Darkzell het volgende:
The Uninvited
[ afbeelding ]
Vond het een vrij gemiddelde film. Nergens heb je echt het idee naar iets uitmuntends te kijken maar het voelt allemaal wel degelijk aan en kijkt vrij goed weg. De film bevat een paar schrik momenten en wist mij toch wel tot het eind te boeien. Alleen de plot twist op het eind doet me deze film toch wat hoger beoordelen, simpel om het feit dat mij het wel kan bekoren om als kijker op het verkeerde been gezet te worden. Ik zag hem iig abosluut niet aan komen.
Cijfer: 7,5
Ik wil je van harte het Koreaanse origineel aanbevelen:

Janghwa, Hongryeon
http://www.imdb.com/title/tt0365376/

Spooky! Erg goed.

Cijfer: 8,3 imo.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68306808
A Tale of Two Sisters is erg goed inderdaad, wist niet dat er een remake van was.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:53:56 #267
237059 Twerk
The Spurs
pi_68306973
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:49 schreef ChickenMan het volgende:
A Tale of Two Sisters is erg goed inderdaad, wist niet dat er een remake van was.
Ik had al mijn twijfels bij het horen dat er een amerikaanse remake kwam. Helaas dan ook stukken minder dan het origineel. Vooral qua sfeer en muziek komt het totaal niet in de buurt. Ik zou het dan ook bij het geweldige origineel laten als ik jou was.
pi_68308789
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:46 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ik wil je van harte het Koreaanse origineel aanbevelen:

Janghwa, Hongryeon
http://www.imdb.com/title/tt0365376/

Spooky! Erg goed.

Cijfer: 8,3 imo.

Bedankt voor de tip.

Enige jammere is dan wel weer dat de loop van het verhaal, danwel het einde op hetzelfde neer zullen komen. Maar ik ga hem zeker eens kijken.
  donderdag 23 april 2009 @ 16:56:45 #269
237059 Twerk
The Spurs
pi_68309010
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef Darkzell het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip.

Enige jammere is dan wel weer dat de loop van het verhaal, danwel het einde op hetzelfde neer zullen komen. Maar ik ga hem zeker eens kijken.
Nou, daar hoef je in dit geval niet zo heel bang voor te zijn. Natuurlijk zijn er overeenkomsten, maar toch zo freaky en op bepaalde punten anders dat je denk ik tijdens het kijken nieteens de behoefte voelt te vergelijken.

Aziaten zijn soms echt meesters op filmgebied. Bijvoorbeeld ook:

Jisatsu saakuru (Suicide Club)
http://www.imdb.com/title/tt0312843/

pi_68321260
Gangster High

Net gekeken, wat een geweldige film! Een van de betere films die ik heb gezien.
Het verhaal gaat over een groep vrienden die samen een voetbalteam beginnen op een Koreaanse High School.
Ze krijgen daar ruzie met een Jeugdbende en dat gaat van kwaad tot erger. Prachtige film over vriendschap en loyaliteit, echt een aanrader.
Koning.
pi_68321722
Psycho
Goede film, helaas kon ik niet alles verstaan wat er werd gezegd en kwam ik na de film pas achter dat er ook ondertiteling was
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:31:39 #272
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68324390
Wie luistert er wel eens naar Streaming Soundtracks?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68324500
WALL·E
Hij's leuk.
pi_68324512
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:40 schreef DrDentz het volgende:
WALL·E
Hij's leuk.
WALL-E

Alleen deze maand al 3x gezien!
Koning.
pi_68325123
Lawrence of Arabia
Een lange zit, maar het is 't waard.
9/10
  vrijdag 24 april 2009 @ 02:28:57 #276
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_68325376

Wanted

Tja, zat iets boven m'n verwachting, maar dit is echt een tijdvuller.Bijzonder weinig over te vertellen, vergeet je nog sneller dan een big-mac.

6 voor de moeite.
imdb: 6.9
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_68325389
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 02:28 schreef kingmob het volgende:
vergeet je nog sneller dan een big-mac.

Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-mac
  vrijdag 24 april 2009 @ 03:07:05 #278
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68325559
edit: lamaar

[ Bericht 97% gewijzigd door scanman01 op 24-04-2009 11:10:08 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:24:03 #279
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68326215
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-mac
Van z'n schoenzool. Na 5 minuten heb je weer honger.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:44:28 #280
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68326342
The 39 Steps

In deze vroege Hitchcock is de master of suspense al behoorlijk aan het excelleren. Wat opvalt is de innovatieve manier van film maken voor die tijd. Het originele camerawerk en een spannend verhaal met spectaculaire actiescenes maken deze film tot een vroege topper. James Bond is er haast niets bij! Cijfer: 8

[ Bericht 2% gewijzigd door Falco op 24-04-2009 18:33:59 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')