abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68326368
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-mac
doe dan een mc bacon ofzo.. aan de big mac (& de whopper) zit geen smaak...
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:23:32 #282
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68329700
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-mac
Vooral als je een boer laat, kan je nog lekker nagenieten weer.
pi_68332505
Body of Lies Ridley Scott, 2008
Vermakelijke thriller, wat anders dan dat ik had verwacht (met name in positieve zin). Het verhaal is wat minder oppervlakkig dan ik dacht en de film bevat wat minder aktie, ook de regie en het acteerwerk zijn prima. Toch blijft de film over het geheel genomen wel een vrij standaard productie, maar zeker een kijkbeurt waard. 7.2
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:16:39 #284
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68342576
Gomorra (2008, It, Matteo Garrone)

Af en toe komt er een film voorbij die een genre op zijn grondvesten doet schudden. Gomarrah is zo'n film. Dit is niet het soort maffia film zoals gebruikelijk met een opkomst en ondergang verhaallijn. Nee in zijn documentaire-achtige stijl, focus op verschillende karakters en nietsontziende oog voor de grauwe harde realiteit doet de film meer denken aan Cidade de Deus. Net als in die film gaat het in Gomarrah meer om een beeld te scheppen over hoe het echt is om te leven in zo'n met geweld overladen stad, dan om een verhaaltje te vertellen.
Door de introductie van de vele karakters is de film zeker in het eerste half uur niet makkelijk om te volgen.
cijfer: 8

Strangers on a Train (1951, VS, Alfred Hitchcock)

Wat me vooral bij zou blijven van deze Hitchcock is Robert Walker als Bruno Anthony, de charismatische sluwe schurk van deze film. Dat is ook het probleem van de film. Omdat de held van de film, Guy Haines (Farley Granger), en zijn liefje Anne (Ruth Roman) zulke vergeetbare karakters zijn en Guy zo interessant, ging ik bijna voor Bruno juichen. Waardoor er wat van de spanning verloren ging.
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:34:26 #285
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68348217
quote:
Op donderdag 23 april 2009 01:28 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik vind Psycho eigenlijk de enige Hitchcock film die de tand des tijds echt goed heeft doorstaan. vind die film bijna perfect.
Vind je? North By Northwest, Vertigo en Rear Window hebben toch écht ook de tand des tijds doorstaan
pi_68348416
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Vind je? North By Northwest, Vertigo en Rear Window hebben toch écht ook de tand des tijds doorstaan
ik vind ze nog steeds leuk om te kijken maar ze doen wel een beetje gedateerd aan.
behalve misschien idd rear window.
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:43:17 #287
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_68348588
Vind ik erg meevallen
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:25:16 #288
237059 Twerk
The Spurs
pi_68350314
Soms is iets zo gedateerd dat het weer spectaculair en vernieuwend is.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68350389
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:25 schreef Twerk het volgende:
Dit merkte ik vooral bij Psycho, ik schrok me echt de tiefes in die badscene, terwijl ik et van mijlenver zag aankomen
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:30:31 #290
237059 Twerk
The Spurs
pi_68350518
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Siniti het volgende:

[..]

Dit merkte ik vooral bij Psycho, ik schrok me echt de tiefes in die badscene, terwijl ik et van mijlenver zag aankomen
Yep. Juist omdat je eigenlijk niets ziet van het steken zelf ben je aangewezen op je fantasie en het lijkt dan idd net alsof het meer inpact op je heeft als kijker. Ik bedoel als jij een schizo met een machinegeweer door de stad ziet lopen in een film en om zich heen begint te schieten schokt het je als kijker totaal niet wat er gebeurt (terwijl het eigenlijk erger is dan een enkelvoudige moord).
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68350856
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:25 schreef Twerk het volgende:
zoals psycho en rear window
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:06:03 #292
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68354425
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Good Dick (2008, VS, Marianna Palka)
De titel doet anders verwachten, maar het was een mooie, aangrijpende, ontroerende en grappige indieflick. De karakters zijn typisch indiefilm karakters, hij: een eenzame lieve jongen, die werkt in een videotheek met zijn slacker vrienden, zij: een leuk vaag meisje, dat net niet gestoord genoeg is om het eng of irritant te maken. Langzaam groeien ze naar elkaar toe.
Marianna Palka schreef, regisseerde en speelt de hoofdrolspeelster. Haar echte vriend Jason Ritter speelt de hoofdrol. Dus dat de twee chemie hebben is niet verrassend.

Ook gezien en ben het helemaal met lonewolf eens
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68357271
Donkey Punch
begint leuk, maar tegen de helft kakt het echt in.. en echte schrikmomenten kent de film dan ook niet.., ben geen superfan van het genre maar deze viel wel erg slecht.
5.5/10

The International
redelijke actiefilm met eigenlijk net een tikje te weinig actie en verhaal om echt overtuigend te zijn
7/10

Ricky
verhaal gaat over alleen staande moeder met een dochter van 7.
moeder ontmoet iemand, gaat relatie aan en daar komt baby uit voort..
echter denkt moeder dat haar vriend de baby slaat en hij vertrekt hierdoor..
dan blijkt dat de baby ("ricky") toch even anders is dan alle andere baby's...

Begint dus als een reguliere film, en had al zoiets van "dit wordt niks".
echter zit er een aparte twist in die zo absurd is dat het de hele film red van een dikke onvoldoende en er een dikke + van maakt
7,1/10

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 25-04-2009 00:46:57 ]
  zaterdag 25 april 2009 @ 02:14:43 #294
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68358715
Trade (2007)

Een Mexicaanse jongen (Cesar Ramos) koopt voor de 13e verjaardag van zijn zusje een fiets.
Als zij hem de volgende dag wilt opzoeken in een onveilig deel van de stad wordt ze ontvoerd door mensenhandelaren. Vastbesloten besluit hij om zijn zusje achterna te gaan.

Wow! Wat een aangrijpende film. Deze film gaat over het onrecht van mensen die ontvoerd en verhandelt worden , vaak zijn dit vrouwen die worden verkocht of geprostitueerd. Ik heb echt een kut gevoel na het zien van deze film. dat er zoveel onrecht tegen vrouwen wordt uitgeoefend

De spelers in deze film komen zeer overtuigend over. Ook is het verhaal zeer realistisch en goed verteld. Ik heb me geen moment verveeld.

8.5/10
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68358748
Antz.
  zaterdag 25 april 2009 @ 05:13:15 #296
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_68359519
C'era una volta il West

Oftewel Once upon A Time in the West.
Tijdens het doortrekken van de rails richting de stille oceaan in het westen, wordt langzaam het wilde westen overwonnen. Dit dient als achtergrond voor een klassiek westernverhaal over geld en wraak.

Het was weer eens tijd om een klassieker aan te pakken. Gek genoeg nog nooit gezien, maar ik ben blij dat ik er nu aan toe ben gekomen! Nieuwe actiefilms kunnen wat leren van het tempo en de manier waarop de gevechten en met name het laatste duel in beeld gebracht zijn. Henry Fonda en Charles Bronson spatten van het scherm en hebben wat mij betreft een egweldige interactie. Verder trok het verhaal me meteen in de film, ook al was het redelijk standaard.

Maar de grootse verkooppunten zijn de beelden en het geluid. Wat een lust voor het oog en oor. Als dit een sci-fi was geweest had het 2001 geheten .

En als bonus mag je de hele film tegen dit aankijken

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_68360386
Die Welle

Het begint allemaal rustig; een docent die tijdens een thema week als voormalig kraker graag de lessen anarchie wilde geven, maar dit niet kan omdat een andere docent het voor zijn neus wegkaapt. Dus zal hij de lessen autarchie moeten geven. Dit wil hij op een experimentele manier doen, door een iemand als dictator te kiezen en door een gigantisch sterke team spirit te bouwen tussen de leerlingen onderling.

Veel over gehoord, nog niet gekeken tot gisteren. Ik vond het een indrukwekkende film dankzij zijn eenvoud. Geen rare figuren (op eentje na) maar gewoon normale mensen die zich verliezen in een groep. Hoe makkelijk je je als schaap kan gedragen en hoe gevaarlijk het is met een verkeerde leider wordt wel aangegeven in deze film. Ik vond hem erg sterk en het liet maar weer eens zien hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn.

IMDB: 7.5
ik : 8
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:13:16 #298
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68363356
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:30 schreef Twerk het volgende:

[..]

Yep. Juist omdat je eigenlijk niets ziet van het steken zelf ben je aangewezen op je fantasie en het lijkt dan idd net alsof het meer inpact op je heeft als kijker. Ik bedoel als jij een schizo met een machinegeweer door de stad ziet lopen in een film en om zich heen begint te schieten schokt het je als kijker totaal niet wat er gebeurt (terwijl het eigenlijk erger is dan een enkelvoudige moord).
Dat is ook de kracht, je eigen fantasie, daarom is Funny Games ook zo grof, omdat je niets ziet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:16:53 #299
52357 Lambiekje
pi_68363426
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Good Dick (2008, VS, Marianna Palka)
De titel doet anders verwachten, maar het was een mooie, aangrijpende, ontroerende en grappige indieflick. De karakters zijn typisch indiefilm karakters, hij: een eenzame lieve jongen, die werkt in een videotheek met zijn slacker vrienden, zij: een leuk vaag meisje, dat net niet gestoord genoeg is om het eng of irritant te maken. Langzaam groeien ze naar elkaar toe.
Marianna Palka schreef, regisseerde en speelt de hoofdrolspeelster. Haar echte vriend Jason Ritter speelt de hoofdrol. Dus dat de twee chemie hebben is niet verrassend.
Ik vond het eerlijk wel redelijk bizar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:20:08 #300
52357 Lambiekje
pi_68363494
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 02:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Trade (2007)

[ afbeelding ]

Een Mexicaanse jongen (Cesar Ramos) koopt voor de 13e verjaardag van zijn zusje een fiets.
Als zij hem de volgende dag wilt opzoeken in een onveilig deel van de stad wordt ze ontvoerd door mensenhandelaren. Vastbesloten besluit hij om zijn zusje achterna te gaan.

Wow! Wat een aangrijpende film. Deze film gaat over het onrecht van mensen die ontvoerd en verhandelt worden , vaak zijn dit vrouwen die worden verkocht of geprostitueerd. Ik heb echt een kut gevoel na het zien van deze film. dat er zoveel onrecht tegen vrouwen wordt uitgeoefend

De spelers in deze film komen zeer overtuigend over. Ook is het verhaal zeer realistisch en goed verteld. Ik heb me geen moment verveeld.

8.5/10
Ik kan en wil niet begrijpen waarom deze handel zo goed floreert. Miljoenen(?) per jaar of wat is het ook al weer wat de inleiding zegt?
Het is gebaseerd op een artikel over SexSlaves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')