doe dan een mc bacon ofzo.. aan de big mac (& de whopper) zit geen smaak...quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-mac
Vooral als je een boer laat, kan je nog lekker nagenieten weer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zit altijd nog uren na te genieten van een big-mac
Vind je? North By Northwest, Vertigo en Rear Window hebben toch écht ook de tand des tijds doorstaanquote:Op donderdag 23 april 2009 01:28 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik vind Psycho eigenlijk de enige Hitchcock film die de tand des tijds echt goed heeft doorstaan. vind die film bijna perfect.
ik vind ze nog steeds leuk om te kijken maar ze doen wel een beetje gedateerd aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vind je? North By Northwest, Vertigo en Rear Window hebben toch écht ook de tand des tijds doorstaan
Dit merkte ik vooral bij Psycho, ik schrok me echt de tiefes in die badscene, terwijl ik et van mijlenver zag aankomenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:25 schreef Twerk het volgende:
Soms is iets zo gedateerd dat het weer spectaculair en vernieuwend is.
Yep. Juist omdat je eigenlijk niets ziet van het steken zelf ben je aangewezen op je fantasie en het lijkt dan idd net alsof het meer inpact op je heeft als kijker. Ik bedoel als jij een schizo met een machinegeweer door de stad ziet lopen in een film en om zich heen begint te schieten schokt het je als kijker totaal niet wat er gebeurt (terwijl het eigenlijk erger is dan een enkelvoudige moord).quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit merkte ik vooral bij Psycho, ik schrok me echt de tiefes in die badscene, terwijl ik et van mijlenver zag aankomen
zoals psycho en rear windowquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:25 schreef Twerk het volgende:
Soms is iets zo gedateerd dat het weer spectaculair en vernieuwend is.
Ook gezien en ben het helemaal met lonewolf eensquote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Good Dick (2008, VS, Marianna Palka)
De titel doet anders verwachten, maar het was een mooie, aangrijpende, ontroerende en grappige indieflick. De karakters zijn typisch indiefilm karakters, hij: een eenzame lieve jongen, die werkt in een videotheek met zijn slacker vrienden, zij: een leuk vaag meisje, dat net niet gestoord genoeg is om het eng of irritant te maken. Langzaam groeien ze naar elkaar toe.
Marianna Palka schreef, regisseerde en speelt de hoofdrolspeelster. Haar echte vriend Jason Ritter speelt de hoofdrol. Dus dat de twee chemie hebben is niet verrassend.
cijfer: 8
Dat is ook de kracht, je eigen fantasie, daarom is Funny Games ook zo grof, omdat je niets ziet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Yep. Juist omdat je eigenlijk niets ziet van het steken zelf ben je aangewezen op je fantasie en het lijkt dan idd net alsof het meer inpact op je heeft als kijker. Ik bedoel als jij een schizo met een machinegeweer door de stad ziet lopen in een film en om zich heen begint te schieten schokt het je als kijker totaal niet wat er gebeurt (terwijl het eigenlijk erger is dan een enkelvoudige moord).
Ik vond het eerlijk wel redelijk bizar...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Good Dick (2008, VS, Marianna Palka)
De titel doet anders verwachten, maar het was een mooie, aangrijpende, ontroerende en grappige indieflick. De karakters zijn typisch indiefilm karakters, hij: een eenzame lieve jongen, die werkt in een videotheek met zijn slacker vrienden, zij: een leuk vaag meisje, dat net niet gestoord genoeg is om het eng of irritant te maken. Langzaam groeien ze naar elkaar toe.
Marianna Palka schreef, regisseerde en speelt de hoofdrolspeelster. Haar echte vriend Jason Ritter speelt de hoofdrol. Dus dat de twee chemie hebben is niet verrassend.
cijfer: 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik kan en wil niet begrijpen waarom deze handel zo goed floreert. Miljoenen(?) per jaar of wat is het ook al weer wat de inleiding zegt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Trade (2007)
[ afbeelding ]
Een Mexicaanse jongen (Cesar Ramos) koopt voor de 13e verjaardag van zijn zusje een fiets.
Als zij hem de volgende dag wilt opzoeken in een onveilig deel van de stad wordt ze ontvoerd door mensenhandelaren. Vastbesloten besluit hij om zijn zusje achterna te gaan.
Wow! Wat een aangrijpende film. Deze film gaat over het onrecht van mensen die ontvoerd en verhandelt worden , vaak zijn dit vrouwen die worden verkocht of geprostitueerd. Ik heb echt een kut gevoel na het zien van deze film. dat er zoveel onrecht tegen vrouwen wordt uitgeoefend![]()
![]()
De spelers in deze film komen zeer overtuigend over. Ook is het verhaal zeer realistisch en goed verteld. Ik heb me geen moment verveeld.
8.5/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |