Hansquote:
Ik heb al een vraag in Feedback geplaatst om het te laten wijzigen, komt wel goed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hans![]()
Chips, wat ben ik dom. Vergeten het topicnummer er voor te zetten
Ja ik zag het. Bedankt daarvoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb al een vraag in Feedback geplaatst om het te laten wijzigen, komt wel goed.
Op vrijdagavond mag dat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hans![]()
Chips, wat ben ik dom. Vergeten het topicnummer er voor te zetten
Die zanger vind ik dus he-le-maal niks. Nee, dan de Guilty Pleasurequote:
Ach, weet niet vind het bij deze plaat nog wel meevallen. De GP is wel ubber fout jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Die zanger vind ik dus he-le-maal niks. Nee, dan de Guilty Pleasure
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure - Benny Neyman - Vrijgezel ()
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Tiga - Shoes
Kanye West - Touch The Sky
Matik - Play
Lily Allen - Fuck You
Metro Station - Shake It
The Whitest Boy Alive - 1517
John Legend - Green Light (MSTRKRFT Remix)
Oasis - Falling Down
Live Request:
1. John Mayer - Daughters (live)
2. Snoop Dogg - Drop It Like It's Hot (live at Live Erth)
3. Stereophonics - Have a Nice Day (Pinkpop 2008)
The Yeah Yeah Yeahs - Zero
Bennyquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
De guilty pleasure. Maastrichts trots.
Dit lied gaat ook over jou, toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
De guilty pleasure. Maastrichts trots.
"...is gebaseerd op..."quote:
Nog even nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:11 schreef Brennel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt idd niet echt heel spannend ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, er is zoveel leukers te halen uit een sample van Move on up...
edit: Brennel![]()
Denk dat je fout zit, kan me niet herinneren dat Michiel er iets over gezegd heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef T3hTommay het volgende:
Trouwens, hoorde ik dat nou goed? Michiel tijdens de freaknacht, of zit ik nou fout?
Denk dat je fout zit (helaas). Zou het wel leuk vinden als Michiel de Freaknacht zou doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef T3hTommay het volgende:
Trouwens, hoorde ik dat nou goed? Michiel tijdens de freaknacht, of zit ik nou fout?
Vraag het mij ook regelmatig af of dat niet beter zou zijn geweest.. Ik luister in elk geval niet meer naar zijn ochtendshow.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef T3hTommay het volgende:Ik word met de dag misselijker van die Beelen.. had 'ie in 2007 nou niet gewoon naar 538 kunnen gaan?
Klinkt als een goed idee, ik volg dit voorbeeldquote:
Ah, tof!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:56 schreef cheese. het volgende:
halow. ga de freaknacht eens op fok! meemaken (:
gezellig met 2enquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof!. Ik betwijfel alleen of het hier heel druk zal worden
haha, had tijdje terug wekker om kwart voor 4 gezet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog maar heel even. Giel vind ik niet zo heel boeiend..
Zo, dat is wel erg vroegquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:05 schreef cheese. het volgende:
[..]
haha, had tijdje terug wekker om kwart voor 4 gezet.
ps. by my doet de stream het niet
quote:1 ) French Navy - Camera Obscura
2 ) Lush Life - Nat 'King' Cole ft. Ceelo
3 ) Rich Girls - The Virgins
4 ) Work This Thang - Dishking
5 ) She's No Good - Basement Jaxx
6 ) Love Letter To Japan - The Bird & The Bee
7 ) 1517 - The Whitest Boy Alive
8 ) Everything About You - Boris
9 ) Let's Just Do It - Lisa Left Eye Lopez
10) Who's Gonna Comfort Me - Melody Gardot
11) Headlock - Esser
bedoelde voor ekdom.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, dat is wel erg vroeg
1517, leuk hoor !
Normaal heb ik genoeg in huis, maar nu dus vergeten dat ik ook geen krat meer in de auto had staanquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Had je meer moeten kopen!
Ik heb nog 3 beugels
Drink jij een krat weg als je in de auto zit?!quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Normaal heb ik genoeg in huis, maar nu dus vergeten dat ik ook geen krat meer in de auto had staan.
Nee maar de kofferbak is ook mijn voorraadkastquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Drink jij een krat weg als je in de auto zit?!
Nieuwe missie, iedere DJ een mailtje te laten voorlezen ipv bellen ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 08:14 schreef Againzender het volgende:
Top Domien dat je mijn mailtje even voorlas
Ik vind de freaknacht niet zo leuk meer in vergelijking met een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:52 schreef Sirolf het volgende:
Hmmm... het is hier toch wel opvallend rustig geweest afgelopen Freaknacht...
Daar heb ik zelf ook last van...quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind de freaknacht niet zo leuk meer in vergelijking met een paar jaar geleden.
Ik was half twee thuis, normaal knalde ik dan direct de freaknacht aan, maar nu ging ik DWDD kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf ook last van...
... en ik was ook simpelweg heel erg moe.
* Sirolf ligt op dit moment nog steeds in bed. Tijd om daar eerst maar eens uit te komen...quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:10 schreef themauster het volgende:
Gooeeeeeeeeeeeedemorgen!strax weer in de tuin bezig. vijver aanleggen met mijn vader en mijn vriendin gaat met mijn moeder vanmidag de vissen halen.
Mogguh!quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:10 schreef themauster het volgende:
Gooeeeeeeeeeeeedemorgen!strax weer in de tuin bezig. vijver aanleggen met mijn vader en mijn vriendin gaat met mijn moeder vanmidag de vissen halen.
Wat ben je weer poëtisch vandaagquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:48 schreef on_air het volgende:
Merde.
Blijft idd een fijn plaatjequote:Op zaterdag 4 april 2009 10:53 schreef Cee het volgende:
Boys of summer.Een van de mooiste nummers ooit. Vind ik.
Oei, is't een mooi dingquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
HD-recorder ontvangen en aangesloten. Nu es de handleiding doorwerken (lees: gewoon wat proberen op 't ding zelf).
http://www.kieskeurig.nl/(...)x/ihdr-5050c/304352/quote:
Ziet er idd niet slecht uit. Ook een lekker hoog cijfer!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)x/ihdr-5050c/304352/. Kan dus ook in HD opnemen
.
Had tot nu de HD-ontvanger van m'n ouders geleend, maar die wilden 'm zelf weer gaan gebruiken. Dan maar meteen voor een HD-recorder gekozen natuurlijk.
oeh! Gaafquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
HD-recorder ontvangen en aangesloten. Nu es de handleiding doorwerken (lees: gewoon wat proberen op 't ding zelf).
Toffe wagen ookquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ook leuke clip, waarvan het einde altijd anders was.
huora misschienquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oei, ik kan 2 woorden Fins:
Huori en Moi![]()
Middag Susi
en Lordiquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oei, ik kan 2 woorden Fins:
Huori en Moi![]()
Middag Susi
Hoor haar blij zijnquote:
en Jariquote:
Zwaar kud is hetquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:11 schreef Susi het volgende:
Mensen, ik vind die MH maar niks
Met perenquote:
Kvond Tijdmachine ook leuk, maar dezequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Met peren![]()
Alhoewel ik Tijdmachine nog wel leuk vond
Roel met lekker kort koppie straks dus
Ik ga even boodschapjes doen
Mwa, die vind ik eigenlijk ook niet heel erg veel aanquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Met peren![]()
Alhoewel ik Tijdmachine nog wel leuk vond
Het wachten is op de picsquote:Roel met lekker kort koppie straks dus
Shop ze! Ik wil eigenlijk ook wel naar buiten, maar het ziet er vrij triest uit buiten (donker, grijs en niet warm..)quote:Ik ga even boodschapjes doen
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:23 schreef Jimbo het volgende:
jezus wat een kater weer haha
Donequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Succes ! korte coupe is dit jaar weer in
Zeker!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:21 schreef -Hans- het volgende:
Wat een onwijs leuke plaat is dit van | Bell x1 - The Great Defector
fotoshop of it t ook echt zo ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
En na:
[ afbeelding ]
Yeah! lekker fris kapsel zoquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
En na:
[ afbeelding ]
Dat is zekerquote:
Hier schijnt inmiddels volop de zonquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah! lekker fris kapsel zo. Jammer dat het weer vandaag echt onwijs tegenvalt. 't is in het Noorden echt dramatisch
Stuur 'm even deze kant op als je wiltquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier schijnt inmiddels volop de zon.
Is echt zoquote:
Gaat goed nuquote:hoe is t met je kies trouwens ?
We zouden vandaag naar dierentuin gaan, was zo mistig hier dat we maar niet gegaan zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah! lekker fris kapsel zo. Jammer dat het weer vandaag echt onwijs tegenvalt. 't is in het Noorden echt dramatisch
tis hier gewoon koud in het noorden dus ik hoop echt dat de zon hier nog doorkomtquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stuur 'm even deze kant op als je wilt. 't lijkt wel herfst hier, brrrrrrr
Staat je stuk sportieverquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
En na:
[ afbeelding ]
Balen! terwijl het gisteren er zo goed uitzag..quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We zouden vandaag naar dierentuin gaan, was zo mistig hier dat we maar niet gegaan zijn.
Idd, koud! en laat de zon maar komen, maar ik vrees dat de bewolking toch echt te dik isquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:04 schreef themauster het volgende:
tis hier gewoon koud in het noorden dus ik hoop echt dat de zon hier nog doorkomt
Ej hoi MarijeH !quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:40 schreef MarijeH het volgende:Wat was het vannacht rustig tijdens de freaknacht. Normaal moet ik wel een topic of 2 teruglezen.
quote:als ik me niet vergis, dan kan ik me niet vergissen.
En dat terwijl De Staat op de gang stond! Samen met het feit dat die Dorien er niet was (maar wel Karlijn, 1 van de andere POWNED-'artiesten). Toch vreemd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej hoi MarijeH !. Jup, was erg rustig idd!
Misschien kwam het wel door het lekkere weer en dat er weinig zin hadden om achter de pc te gaan zitten of te moe waren om het erg laat te makenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl De Staat op de gang stond! Samen met het feit dat die Dorien er niet was (maar wel Karlijn, 1 van de andere POWNED-'artiesten). Toch vreemd.
No one wants your opinion.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
Fuck you, Fuck you very much
Op nummer 39 binnen gekomen
m'n baas was van de week dat liedje aan het fluitenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
Fuck you, Fuck you very much
Op nummer 39 binnen gekomen
Treezz !quote:
Haha, tof !quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
m'n baas was van de week dat liedje aan het fluitenbest grappig, want die man is in de 60
![]()
hij had net pauze gehad, en in de kantine staat 3fm aan
ja, dat vinden engelse en americanen best geinig dat ze dat mogen doen in nederland...quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Treezz !.
[..]
Haha, tof !. Ik vind ook niet dat er al te moeilijk moet worden gedaan over het woord fuck you. Gelukkig valt dat in Nederland nog wel mee
.
Wij doen daar als nederlanders over het algemeen niet moeilijk over qua schunnigheden in liedjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:41 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja, dat vinden engelse en americanen best geinig dat ze dat mogen doen in nederland...
da's ook weer waar jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wij doen daar als nederlanders over het algemeen niet moeilijk over qua schunnigheden in liedjes
Wat leven we toch eigenlijk in een tof landquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:41 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja, dat vinden engelse en americanen best geinig dat ze dat mogen doen in nederland...
quote:
We leven in een raar landquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat leven we toch eigenlijk in een tof land. Alleen het weer.... Naja, bekend verhaal
[..]![]()
Zal jij helemaal goed moeten merken , nu je in totaal ander land zit .quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:50 schreef Susi het volgende:
Land van tegenstrijdigheden af en toe ja
Open en in sommige dingen toch weer zo moeilijk doend
ander land?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal jij helemaal goed moeten merken , nu je in totaal ander land zit .
Eerlijk gezegd ben ik er meer mee bezig ja, vooral omdat je mensen uit andere landen tegenkomt en vaak ga je dan landen vergelijken ja.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal jij helemaal goed moeten merken , nu je in totaal ander land zit .
stoer!quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik woon voor een 9 maanden in Finland
bijna om trouwens![]()
in welke plaats mag je dan terug vernederlandsenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik woon voor een 9 maanden in Finland
bijna om trouwens![]()
Eerst terug naar de Kop, en dan naar Utrechtquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in welke plaats mag je dan terug vernederlandsen
Stevige jas aan en gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:31 schreef MarijeH het volgende:
Zit te twijfelen of ik naar de wedstrijd van mijn club (heracles) ga. Heb gehoord dat het koud is, en bijna 2 uur kou lijden heb ik geen zin in. Maar wil mijn clubbie niet in de steek laten. Komt nog bij dat ik voor morgen half 10 een ploeg voor een pool moet inleveren. Er zijn ook nog andere dingen waar ik over twijfel maar goed.
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:51 schreef borisz het volgende:
Maar eensch wat boodschappen halen voor vanavond.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:52 schreef Susi het volgende:
Borisz, zitten er geheime boodschappen in je posts ?![]()
![]()
Als je met de muis over het woordje boodschappen staan waar dat stippellijntje onder staat en je komt erachterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
oh wat leuk! ikke ook proberenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:51 schreef borisz het volgende:
Maar eensch wat boodschappen halen voor vanavond.
Lekkerrrrrquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat naar de sjarmaboer
Even een test. leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh wat leuk! ikke ook proberen![]()
Wat een leuke plaat was er net
blijft een kutnummerquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Po Po Po Pokerface nog steeds op nummer 1 !
Enjoy!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:34 schreef MarijeH het volgende:
Maar ik ga me klaarmaken en daarna richting het polman stadion.
Tot vannacht
Over 10 minuten is hij dichtquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:24 schreef Dandelion het volgende:
in dit tempo redt dit topic het tot morgenvroeg
Maak me gekquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat naar de sjarmaboer
Je loog tegen mij....quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over 10 minuten is hij dicht
Ach paar minuutjes langerquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Je loog tegen mij....
Alsof ik een kind was.
k geloof dat je dacht,
dat ik helemaal blind was.
Maar kijk, het is kwart over 8 man.
Das mooi 5 minuten te laat dan!
Hij had een muziekvraag foutquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:44 schreef DaMook het volgende:
Ekdom is nu bij ik hou van holland, voor degene die het nog niet wisten.
Maar die twee jaar ervoor won hij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ekdom is toch ook popduel heel snel eruit geknalt.
Wat overigens een ontzettend jeuk programma is...quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:44 schreef DaMook het volgende:
Ekdom is nu bij ik hou van holland, voor degene die het nog niet wisten.
Idd. Maarja, wat is er wèl kijkwaardig op die commerciële crapzenders....quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat overigens een ontzettend jeuk programma is...
Waarom verbaast me dat niets?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MGMT - KIDS!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Requested by me
Bofkont.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MGMT - KIDS!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Requested by me
Geen ideequote:
Moet je ook geen vader abraham aanvragenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bofkont.
Mijn hits komen er al jaren niet meer doorheen!
WIjntje erbij ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Op m'n vrije zaterdagavond
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |