Denk dat je fout zit (helaas). Zou het wel leuk vinden als Michiel de Freaknacht zou doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef T3hTommay het volgende:
Trouwens, hoorde ik dat nou goed? Michiel tijdens de freaknacht, of zit ik nou fout?
Vraag het mij ook regelmatig af of dat niet beter zou zijn geweest.. Ik luister in elk geval niet meer naar zijn ochtendshow.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef T3hTommay het volgende:Ik word met de dag misselijker van die Beelen.. had 'ie in 2007 nou niet gewoon naar 538 kunnen gaan?
Klinkt als een goed idee, ik volg dit voorbeeldquote:
Ah, tof!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:56 schreef cheese. het volgende:
halow. ga de freaknacht eens op fok! meemaken (:
gezellig met 2enquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof!. Ik betwijfel alleen of het hier heel druk zal worden
haha, had tijdje terug wekker om kwart voor 4 gezet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog maar heel even. Giel vind ik niet zo heel boeiend..
Zo, dat is wel erg vroegquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:05 schreef cheese. het volgende:
[..]
haha, had tijdje terug wekker om kwart voor 4 gezet.
ps. by my doet de stream het niet
quote:1 ) French Navy - Camera Obscura
2 ) Lush Life - Nat 'King' Cole ft. Ceelo
3 ) Rich Girls - The Virgins
4 ) Work This Thang - Dishking
5 ) She's No Good - Basement Jaxx
6 ) Love Letter To Japan - The Bird & The Bee
7 ) 1517 - The Whitest Boy Alive
8 ) Everything About You - Boris
9 ) Let's Just Do It - Lisa Left Eye Lopez
10) Who's Gonna Comfort Me - Melody Gardot
11) Headlock - Esser
bedoelde voor ekdom.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, dat is wel erg vroeg
1517, leuk hoor !
Normaal heb ik genoeg in huis, maar nu dus vergeten dat ik ook geen krat meer in de auto had staanquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Had je meer moeten kopen!
Ik heb nog 3 beugels
Drink jij een krat weg als je in de auto zit?!quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Normaal heb ik genoeg in huis, maar nu dus vergeten dat ik ook geen krat meer in de auto had staan.
Nee maar de kofferbak is ook mijn voorraadkastquote:Op zaterdag 4 april 2009 02:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Drink jij een krat weg als je in de auto zit?!
Nieuwe missie, iedere DJ een mailtje te laten voorlezen ipv bellen ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 08:14 schreef Againzender het volgende:
Top Domien dat je mijn mailtje even voorlas
Ik vind de freaknacht niet zo leuk meer in vergelijking met een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:52 schreef Sirolf het volgende:
Hmmm... het is hier toch wel opvallend rustig geweest afgelopen Freaknacht...
Daar heb ik zelf ook last van...quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind de freaknacht niet zo leuk meer in vergelijking met een paar jaar geleden.
Ik was half twee thuis, normaal knalde ik dan direct de freaknacht aan, maar nu ging ik DWDD kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf ook last van...
... en ik was ook simpelweg heel erg moe.
* Sirolf ligt op dit moment nog steeds in bed. Tijd om daar eerst maar eens uit te komen...quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:10 schreef themauster het volgende:
Gooeeeeeeeeeeeedemorgen!strax weer in de tuin bezig. vijver aanleggen met mijn vader en mijn vriendin gaat met mijn moeder vanmidag de vissen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |