Hansquote:
Ik heb al een vraag in Feedback geplaatst om het te laten wijzigen, komt wel goed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hans![]()
Chips, wat ben ik dom. Vergeten het topicnummer er voor te zetten
Ja ik zag het. Bedankt daarvoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb al een vraag in Feedback geplaatst om het te laten wijzigen, komt wel goed.
Op vrijdagavond mag dat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hans![]()
Chips, wat ben ik dom. Vergeten het topicnummer er voor te zetten
Die zanger vind ik dus he-le-maal niks. Nee, dan de Guilty Pleasurequote:
Ach, weet niet vind het bij deze plaat nog wel meevallen. De GP is wel ubber fout jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Die zanger vind ik dus he-le-maal niks. Nee, dan de Guilty Pleasure
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure - Benny Neyman - Vrijgezel ()
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Tiga - Shoes
Kanye West - Touch The Sky
Matik - Play
Lily Allen - Fuck You
Metro Station - Shake It
The Whitest Boy Alive - 1517
John Legend - Green Light (MSTRKRFT Remix)
Oasis - Falling Down
Live Request:
1. John Mayer - Daughters (live)
2. Snoop Dogg - Drop It Like It's Hot (live at Live Erth)
3. Stereophonics - Have a Nice Day (Pinkpop 2008)
The Yeah Yeah Yeahs - Zero
Bennyquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
De guilty pleasure. Maastrichts trots.
Dit lied gaat ook over jou, toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
De guilty pleasure. Maastrichts trots.
"...is gebaseerd op..."quote:
Nog even nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:11 schreef Brennel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt idd niet echt heel spannend ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, er is zoveel leukers te halen uit een sample van Move on up...
edit: Brennel![]()
Denk dat je fout zit, kan me niet herinneren dat Michiel er iets over gezegd heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef T3hTommay het volgende:
Trouwens, hoorde ik dat nou goed? Michiel tijdens de freaknacht, of zit ik nou fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |