Nog even nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:11 schreef Brennel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt idd niet echt heel spannend ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, er is zoveel leukers te halen uit een sample van Move on up...
edit: Brennel![]()
Denk dat je fout zit, kan me niet herinneren dat Michiel er iets over gezegd heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef T3hTommay het volgende:
Trouwens, hoorde ik dat nou goed? Michiel tijdens de freaknacht, of zit ik nou fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |