Mogguh!quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:10 schreef themauster het volgende:
Gooeeeeeeeeeeeedemorgen!strax weer in de tuin bezig. vijver aanleggen met mijn vader en mijn vriendin gaat met mijn moeder vanmidag de vissen halen.
Wat ben je weer poëtisch vandaagquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:48 schreef on_air het volgende:
Merde.
Blijft idd een fijn plaatjequote:Op zaterdag 4 april 2009 10:53 schreef Cee het volgende:
Boys of summer.Een van de mooiste nummers ooit. Vind ik.
Oei, is't een mooi dingquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
HD-recorder ontvangen en aangesloten. Nu es de handleiding doorwerken (lees: gewoon wat proberen op 't ding zelf).
http://www.kieskeurig.nl/(...)x/ihdr-5050c/304352/quote:
Ziet er idd niet slecht uit. Ook een lekker hoog cijfer!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)x/ihdr-5050c/304352/. Kan dus ook in HD opnemen
.
Had tot nu de HD-ontvanger van m'n ouders geleend, maar die wilden 'm zelf weer gaan gebruiken. Dan maar meteen voor een HD-recorder gekozen natuurlijk.
oeh! Gaafquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
HD-recorder ontvangen en aangesloten. Nu es de handleiding doorwerken (lees: gewoon wat proberen op 't ding zelf).
Toffe wagen ookquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ook leuke clip, waarvan het einde altijd anders was.
huora misschienquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oei, ik kan 2 woorden Fins:
Huori en Moi![]()
Middag Susi
en Lordiquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oei, ik kan 2 woorden Fins:
Huori en Moi![]()
Middag Susi
Hoor haar blij zijnquote:
en Jariquote:
Zwaar kud is hetquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:11 schreef Susi het volgende:
Mensen, ik vind die MH maar niks
Met perenquote:
Kvond Tijdmachine ook leuk, maar dezequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Met peren![]()
Alhoewel ik Tijdmachine nog wel leuk vond
Roel met lekker kort koppie straks dus
Ik ga even boodschapjes doen
Mwa, die vind ik eigenlijk ook niet heel erg veel aanquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Met peren![]()
Alhoewel ik Tijdmachine nog wel leuk vond
Het wachten is op de picsquote:Roel met lekker kort koppie straks dus
Shop ze! Ik wil eigenlijk ook wel naar buiten, maar het ziet er vrij triest uit buiten (donker, grijs en niet warm..)quote:Ik ga even boodschapjes doen
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:23 schreef Jimbo het volgende:
jezus wat een kater weer haha
Donequote:Op zaterdag 4 april 2009 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Succes ! korte coupe is dit jaar weer in
Zeker!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:21 schreef -Hans- het volgende:
Wat een onwijs leuke plaat is dit van | Bell x1 - The Great Defector
fotoshop of it t ook echt zo ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
En na:
[ afbeelding ]
Yeah! lekker fris kapsel zoquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
En na:
[ afbeelding ]
Dat is zekerquote:
Hier schijnt inmiddels volop de zonquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah! lekker fris kapsel zo. Jammer dat het weer vandaag echt onwijs tegenvalt. 't is in het Noorden echt dramatisch
Stuur 'm even deze kant op als je wiltquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier schijnt inmiddels volop de zon.
Is echt zoquote:
Gaat goed nuquote:hoe is t met je kies trouwens ?
We zouden vandaag naar dierentuin gaan, was zo mistig hier dat we maar niet gegaan zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah! lekker fris kapsel zo. Jammer dat het weer vandaag echt onwijs tegenvalt. 't is in het Noorden echt dramatisch
tis hier gewoon koud in het noorden dus ik hoop echt dat de zon hier nog doorkomtquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stuur 'm even deze kant op als je wilt. 't lijkt wel herfst hier, brrrrrrr
Staat je stuk sportieverquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
En na:
[ afbeelding ]
Balen! terwijl het gisteren er zo goed uitzag..quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We zouden vandaag naar dierentuin gaan, was zo mistig hier dat we maar niet gegaan zijn.
Idd, koud! en laat de zon maar komen, maar ik vrees dat de bewolking toch echt te dik isquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:04 schreef themauster het volgende:
tis hier gewoon koud in het noorden dus ik hoop echt dat de zon hier nog doorkomt
Ej hoi MarijeH !quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:40 schreef MarijeH het volgende:Wat was het vannacht rustig tijdens de freaknacht. Normaal moet ik wel een topic of 2 teruglezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |