Als je met de muis over het woordje boodschappen staan waar dat stippellijntje onder staat en je komt erachterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
oh wat leuk! ikke ook proberenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:51 schreef borisz het volgende:
Maar eensch wat boodschappen halen voor vanavond.
Lekkerrrrrquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat naar de sjarmaboer
Even een test. leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh wat leuk! ikke ook proberen![]()
Wat een leuke plaat was er net
blijft een kutnummerquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Po Po Po Pokerface nog steeds op nummer 1 !
Enjoy!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:34 schreef MarijeH het volgende:
Maar ik ga me klaarmaken en daarna richting het polman stadion.
Tot vannacht
Over 10 minuten is hij dichtquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:24 schreef Dandelion het volgende:
in dit tempo redt dit topic het tot morgenvroeg
Maak me gekquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat naar de sjarmaboer
Je loog tegen mij....quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over 10 minuten is hij dicht
Ach paar minuutjes langerquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Je loog tegen mij....
Alsof ik een kind was.
k geloof dat je dacht,
dat ik helemaal blind was.
Maar kijk, het is kwart over 8 man.
Das mooi 5 minuten te laat dan!
Hij had een muziekvraag foutquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:44 schreef DaMook het volgende:
Ekdom is nu bij ik hou van holland, voor degene die het nog niet wisten.
Maar die twee jaar ervoor won hij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ekdom is toch ook popduel heel snel eruit geknalt.
Wat overigens een ontzettend jeuk programma is...quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:44 schreef DaMook het volgende:
Ekdom is nu bij ik hou van holland, voor degene die het nog niet wisten.
Idd. Maarja, wat is er wèl kijkwaardig op die commerciële crapzenders....quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat overigens een ontzettend jeuk programma is...
Waarom verbaast me dat niets?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MGMT - KIDS!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Requested by me
Bofkont.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MGMT - KIDS!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Requested by me
Geen ideequote:
Moet je ook geen vader abraham aanvragenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bofkont.
Mijn hits komen er al jaren niet meer doorheen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |