Wat leven we toch eigenlijk in een tof landquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:41 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja, dat vinden engelse en americanen best geinig dat ze dat mogen doen in nederland...
quote:
We leven in een raar landquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat leven we toch eigenlijk in een tof land. Alleen het weer.... Naja, bekend verhaal
[..]![]()
Zal jij helemaal goed moeten merken , nu je in totaal ander land zit .quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:50 schreef Susi het volgende:
Land van tegenstrijdigheden af en toe ja
Open en in sommige dingen toch weer zo moeilijk doend
ander land?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal jij helemaal goed moeten merken , nu je in totaal ander land zit .
Eerlijk gezegd ben ik er meer mee bezig ja, vooral omdat je mensen uit andere landen tegenkomt en vaak ga je dan landen vergelijken ja.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal jij helemaal goed moeten merken , nu je in totaal ander land zit .
stoer!quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik woon voor een 9 maanden in Finland
bijna om trouwens![]()
in welke plaats mag je dan terug vernederlandsenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik woon voor een 9 maanden in Finland
bijna om trouwens![]()
Eerst terug naar de Kop, en dan naar Utrechtquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in welke plaats mag je dan terug vernederlandsen
Stevige jas aan en gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:31 schreef MarijeH het volgende:
Zit te twijfelen of ik naar de wedstrijd van mijn club (heracles) ga. Heb gehoord dat het koud is, en bijna 2 uur kou lijden heb ik geen zin in. Maar wil mijn clubbie niet in de steek laten. Komt nog bij dat ik voor morgen half 10 een ploeg voor een pool moet inleveren. Er zijn ook nog andere dingen waar ik over twijfel maar goed.
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:51 schreef borisz het volgende:
Maar eensch wat boodschappen halen voor vanavond.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:52 schreef Susi het volgende:
Borisz, zitten er geheime boodschappen in je posts ?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |