quote:als ik me niet vergis, dan kan ik me niet vergissen.
En dat terwijl De Staat op de gang stond! Samen met het feit dat die Dorien er niet was (maar wel Karlijn, 1 van de andere POWNED-'artiesten). Toch vreemd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej hoi MarijeH !. Jup, was erg rustig idd!
Misschien kwam het wel door het lekkere weer en dat er weinig zin hadden om achter de pc te gaan zitten of te moe waren om het erg laat te makenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl De Staat op de gang stond! Samen met het feit dat die Dorien er niet was (maar wel Karlijn, 1 van de andere POWNED-'artiesten). Toch vreemd.
No one wants your opinion.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
Fuck you, Fuck you very much
Op nummer 39 binnen gekomen
m'n baas was van de week dat liedje aan het fluitenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
Fuck you, Fuck you very much
Op nummer 39 binnen gekomen
Treezz !quote:
Haha, tof !quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
m'n baas was van de week dat liedje aan het fluitenbest grappig, want die man is in de 60
![]()
hij had net pauze gehad, en in de kantine staat 3fm aan
ja, dat vinden engelse en americanen best geinig dat ze dat mogen doen in nederland...quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Treezz !.
[..]
Haha, tof !. Ik vind ook niet dat er al te moeilijk moet worden gedaan over het woord fuck you. Gelukkig valt dat in Nederland nog wel mee
.
Wij doen daar als nederlanders over het algemeen niet moeilijk over qua schunnigheden in liedjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:41 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja, dat vinden engelse en americanen best geinig dat ze dat mogen doen in nederland...
da's ook weer waar jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wij doen daar als nederlanders over het algemeen niet moeilijk over qua schunnigheden in liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |