nee!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
ja!!@#
en die fipo ook, omfg mijn E-status groeid met 20 points, jeweetzquote:
Ik maak het maar al te graag meequote:
Ging je niet eens naar zo`n turk met een ijswagen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:40 schreef RenRen- het volgende:
Er stond een rij bij de ijssalon. En toen wou ik al niet meer.
Omdat het kanquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:40 schreef Onorgineel het volgende:
Waarom staat er in de op trouwens een meisje met zo'n gekleurd cube puzzel dingetje?
ik doe het om jou te pestenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:40 schreef nijnja het volgende:
Serieus ik ga mod worden en je bannen kanoman. Ik vond je altijd tof maar je bent echt gezakt op mijn ladder
We hebben er een! En z'n dingeltje is van Linkin Parkquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ging je niet eens naar zo`n turk met een ijswagen?
Idd, lapohunters.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:40 schreef nijnja het volgende:
Serieus ik ga mod worden en je bannen kanoman. Ik vond je altijd tof maar je bent echt gezakt op mijn ladder
ijscoman faalquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben er een! En z'n dingeltje is van Linkin Park!
Numb.!!
Anyhow.
Die komt in de winter, maar nooit in de zomer
Vertel, op wie ben je verliefdquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ben je verliefd? Vertel het hier #5
Het gaat om de grap. Wat een de clownquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Idd, lapohunters.
By the way, als mod kun je niet bannen pipo.
Gisteren zei MASD ook voor de grap dat ie me ging bannen. Wat een pipo.
quote:
Bwahah, hier altijd hetzelfde irri deuntjequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben er een! En z'n dingeltje is van Linkin Park!
Numb.!!
Anyhow.
Die komt in de winter, maar nooit in de zomer
what did i doquote:
TUDUDUDULULULLUquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja huh wtft vriest 20 graden gek
ja, maar wij hebben nu meer posts dan jou!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef Daniane het volgende:
HHHHHooooi.
vnv toch feest. yay.
oke uhmmmmmmmm ik ben verkleurdlekker in zon gezeten 3 daagjes achter elkaar, maar vandaag heeft de zon echt gepakt
quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, maar wij hebben nu meer posts dan jou jij!
Hoiquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef Daniane het volgende:
HHHHHooooi.
vnv toch feest. yay.
oke uhmmmmmmmm ik ben verkleurdlekker in zon gezeten 3 daagjes achter elkaar, maar vandaag heeft de zon echt gepakt
Dan jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, maar wij hebben nu meer posts dan jou!
ik heb fansquote:
quote:
ja tof maar ik ken je nietquote:
Fail.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, maar wij hebben nu meer posts dan jou!
fietsquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja tof maar ik ken je niet
Dat ligt niet aan mijn blik hoor. Dat ligt meer aan de kwaliteit van de camera die op me telefoon zitquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Uit je ogen, heldere blik, jwt. Zo niet. Faal. Keer honderd.
HOE IST MET Uquote:
quote:
het gaatquote:
Gelukkig maarquote:
ik ga vanavond weer heur, even lekker varenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Fail.
ik heb er 300 meer dan jou ofzo.
En je moet eens naar buiten
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
maar ik vind het wel weer lief dat je mij de zon in wilt helpen
Omdat het niet "Goed" isquote:
wel lekker snel bruinquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Virtueel zonnetje dan maar
Wil je ons dood hebben?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Virtueel zonnetje dan maar
quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]blijf van mijn posts af vrouwmensch!
Nais varen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga vanavond weer heur, even lekker varen![]()
En ik had gister 12 uur gewerkt, en weonsdag stage+trainen
Ik heb een goed hart.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
maar ik vind het wel weer lief dat je mij de zon in wilt helpen
Ja waarom?quote:
Heb geen idee meidquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nais varen.
[..]
Ik heb een goed hart.![]()
[..]
Ja waarom?
Ja, na wat ik net met fiets heb meegemaakt, mag iedereen van mij doodvallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
Smakelijkquote:
Met mijn kajak welteverstaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nais varen.
[..]
Ik heb een goed hart.![]()
[..]
Ja waarom?
tubgirl?quote:
Nieuwe namen voor Szigetquote:The Offspring
Snow Patrol
Die Toten Hosen
Haydamaky
Disco Ensemble
Squarepusher (aka Tom Wilkinson)
Matatu
Backyard Babies
Miloopa
Coldcut
Blastik Mechanism
De Staat
Donots
Expatriate
Nogmaals, betaal jij?quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nieuwe namen voor Sziget![]()
Nu hoor ik Ren al weer twijfelen om mee te gaan.
Ik heb m`n gratis kaartje al aan een ander meisje gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 18:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb m`n gratis kaartje al aan een ander meisje gegeven.
Als je wilt vechten kan ik haar msn wel geven
Ik welquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:03 schreef Onorgineel het volgende:
En toen was het rustig, ga me niet vertellen dat er fokkertjes in de zon zitten![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij wel?![]()
Ik wil ook, even Siemens mailen
Wtf doet Lau daar?quote:
Hier ook. Maar ga er niet inquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de zon staat hier nog in de achtertuin
Kusjeequote:
De I zit ook naast de Oquote:
En jij?quote:
Ik ruik voedselquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier ook. Maar ga er niet in
[..]
Kusjee
optyfen dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij bent die zeikerd over de meetfoto's.
En zo is het.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ooooooooh, jij was de harpoons!![]()
Nu herinner ik het me weer, dank U.
Hier niet.. tuin op het zuiden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de zon staat hier nog in de achtertuin
Ook tuin op het zuidenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:27 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hier niet.. tuin op het zuiden.![]()
In het park achter onze tuin nog wel.
Wij alleen nog aan de linkerkantquote:
Trainzequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:28 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga mijn spullen voor trainen pakken
Hier welquote:
Hap nou toch eens niet elke keer johquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij bent die zeikerd over de meetfoto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hap nou toch eens niet elke keer johJe verlaagt je eigen alleen maar tot mijn niveau als je zo door gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
JA MAAR HIER WEL!!quote:
Ik heb niemand afgezeken, in tegenstelling tot een niet nader te benoemen persoon. Bijzonder triest om met een soort van verbale woorddiarree over te gaan op trollen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef kanovinnie het volgende:zo'n wereldschuw mietje, die op zijn zolderkamer andere mensen afzeikt.
Respect kerel, jeweetz
droeftoeter
Nu je het zegt, even poepenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb niemand afgezeken, in tegenstelling tot een niet nader te benoemen persoon. Bijzonder triest om met een soort van verbale woorddiarree over te gaan op trollen.
Ervaringen opdoen voor de PUB-kaste, duh.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef Desunoto het volgende:
Wat doet die mafkees van de KLB kaste hier?
Die komt er nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ervaringen opdoen voor de PUB-kaste, duh.
Klopt, we zijn allemaal levenloos.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef mstr het volgende:
Iedereen die hier post is in zekere zin triest
quote:
WELLES!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef mstr het volgende:
Iedereen die hier post is in zekere zin triest
Ik ookquote:
Emomichquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:35 schreef RenRen- het volgende:
Emsomething is ook weer weggerend
Hehe, anders wind je jezelf nog een keer op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:35 schreef RenRen- het volgende:
Emsomething is ook weer weggerend
'quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ervaringen opdoen voor de PUB-kaste, duh.
Want ik wind me op omdat jij er bent, zo spannend vind ik je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 18:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hehe, anders wind je jezelf nog een keer op.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:38 schreef liiszle het volgende:
ik ook.
Wadda?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:36 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij ben ik gerold
Draai jij dan lang om iemand op te winden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hehe, anders wind je jezelf nog een keer op.
Tiswah.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:37 schreef Daniane het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind kaste belachelijk.
Ik voelde iemand in m'n tas, maar er was niemand in de buurt.quote:
Neuh, een goedgeplaatste opmerking is meestal al genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:38 schreef Remsjo het volgende:
Draai jij dan lang om iemand op te winden?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik voelde iemand in m'n tas, maar er was niemand in de buurt.
En nu kan ik mijn DS nergens vinden, die in mijn tas zat
Wat probeer je nijn te zijn danquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Draai jij dan lang om iemand op te winden?
quote:
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
Ik kreeg een anonieme tip dat het hier leuker was dan in de KLB SC.
Kan bijna niet dus kom even lurken hier
In hemel is het nog leuker, ga daar maar naartoe.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
Kan jij dat toch al wel? Een goede opmerking plaatsen? Ik weet niet wat jij onder goedgeplaatste opmerkingen verstaat maar ik heb er anders nog geen één gezien van je hoor sorryquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Neuh, een goedgeplaatste opmerking is meestal al genoeg.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik ken jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In hemel is het nog leuker, ga daar maar naartoe.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
Helaas jah.quote:
Ik hoef geen tweedehands baksteenquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 18:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ze mag mijn DS overkopen voor 2 tientjes.
Ze mag mijn DS hebben, ik speel er toch nooit op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ze mag mijn DS overkopen voor 2 tientjes.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze mag mijn DS hebben, ik speel er toch nooit op.
Dan houd het op.quote:
Voor mij symboliseert Juicyhil ONZ in al haar facetten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef Juicyhil het volgende:
In hemel is het nog leuker, ga daar maar naartoe.
He joh, ik kom amper in ONZ.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor mij symboliseert Juicyhil ONZ in al haar facetten.
Wat heb ik je dan misdaan?quote:
En je staat voor Ajax. Dat zou al een positief aspect zijn tijdens de beoordeling voor de PUB-kaste.quote:
Sowwyquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heb ik je dan misdaan?Volgens mij heb ik in klb nooit iets tegen jou persoonlijk of iets gezegd??
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
En je staat voor Ajax. Dat zou al een positief aspect zijn tijdens de beoordeling voor de PUB-kaste.
Dat heeft daar geen invloed op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
He joh, ik kom amper in ONZ.
Flikker op met die kastequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
En je staat voor Ajax. Dat zou al een positief aspect zijn tijdens de beoordeling voor de PUB-kaste.
Ik gebruik mijn DS om vliegen tussen de 2 schermpjes te pletten. Of als knijptang om de frikandellen uit de frietpan te vissenquote:
Dat dusquote:
Eerlijk gezegd haal ik een hele hoop users door elkaarquote:
We moeten ook een PUB kaste hebben.quote:
Gehypte klote DJ met zelden nooit goede platen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:47 schreef Daniane het volgende:
You make me feel this way, so great, this is my way to say I think your okay, all the guys agree with me
sjalala. Don diablo
Geen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Op welke foto's stond jij ook alweer?
Eens, ga nu maar weer terug naar KLB SC.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou als man altijd zo'n onheilspellend gevoel.
Wel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gehypte klote DJ met zelden nooit goede platen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, hoi, Balkenende houdt ook van autoracen net als ik, maar ik vind hem ook niet tof.
Ik vind jou ook supah toll hoor.quote:
Paar pagina's terug alweer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
fuck. ik had hier toch ook gepost? waar issie heen
In KLB denk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
HOIquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
KLB.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
Ik wil een xtje met jou nachtvissenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
t gaat way to fastquote:
dan ga ik daar even zoekenquote:
Haquote:
ohja .quote:
prima!quote:
erinquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
t gaat way to fast
[..]
dan ga ik daar even zoeken
[..]
Hadr in of druit?
[..]
ohja .
Nachtvissen, whehequote:
Eigenlijk zijn ze in PUB al te oud inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef Daniane het volgende:
Hoe dichter bij de nul....
je krijgt 5 min.quote:
░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░▓▓█░░░░██▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓░░░ ░░░░░░░▓█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓████▓▓░░ ░░░░░░░▓█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███░░░░░▓░ ░░░░░░░▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░█▓░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░█▓░░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░ ░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░ ░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░ ░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓░░░ ░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░ ░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░█████░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░████░░░░░▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░ ░▓░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░▓░▓▓░▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓░░ ░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓█▓▓███▓█▓▓▓▓▓░░░░░░░░░quote:
je mag mee hoor bartquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░▓▓█░░░░██▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓░░░ ░░░░░░░▓█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓████▓▓░░ ░░░░░░░▓█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███░░░░░▓░ ░░░░░░░▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░█▓░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░█▓░░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░ ░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░ ░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░ ░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓░░░ ░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░ ░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░█████░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░████░░░░░▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░ ░▓░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░▓░▓▓░▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓░░ ░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓█▓▓███▓█▓▓▓▓▓░░░░░░░░░
Wanneer heb je tijd?quote:
zorg voor een betere airflow danquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef Hyman het volgende:
Tis echt iets van 30 graden op mn kamer, omdat de zon er constant op schijnt.
Liever niet, ik krijg uitslag van die gastquote:
excl reistijdquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Reistijd is al langerIk wil een eerlijke kans
ik heb het hele weekend plannen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd?Morgen moet ik werken tot 12:00 en dan nog naar huis dus ben pas tegen 15:00 beschikbaar
Hoeveelste ben je geworden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Liever niet, ik krijg uitslag van die gast
goed, dan zonder hem. met eh.. iemand anders!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Liever niet, ik krijg uitslag van die gast
Eerste, duh.quote:
Met met met uuhmquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
goed, dan zonder hem. met eh.. iemand anders!
geen kevin.
neuh.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Oh oke. Bel me maar zodra je tijd hebt. Je weet me PM te vinden.
Ijsselstein, zie KLB.quote:
Van de Paralympics zeker.quote:
in zon tentjequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met met met uuhmAch we gaan gewoon met zn tweeën
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Van de Paralympics zeker.
Mensen ik ben weg. Rellen bij Jack & Jones omdat ik daar een paar weken geleden een shirt heb gekocht en de naden laten nu al los van dat shirt dus ik eis een oplossing!
omdat ik geen zon op mn huis hebquote:
Betaal jij de rekening ook?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:05 schreef Hyman het volgende:
Ik heb ook airco op mn kamer, die zuipt alleen stroom.
Oke. succes!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:05 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan PM ik jou wel als ik tijd heb.
De Koning van Fok! gaat weer het echte leven in.
Bij t waterquote:
ik ging net ook de mijne slijpenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:07 schreef Daniane het volgende:
http://www.depers.nl/jump/
Jeeeezus
oogpotloodpuntenslijper gevonden
Whe-he.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Van de Paralympics zeker.
Mensen ik ben weg. Rellen bij Jack & Jones omdat ik daar een paar weken geleden een shirt heb gekocht en de naden laten nu al los van dat shirt dus ik eis een oplossing!
Ik kende em jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:07 schreef Daniane het volgende:
http://www.depers.nl/jump/
Jeeeezus
oogpotloodpuntenslijper gevonden
fucking chill juistquote:
Ja! En een slaapzak!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
in zon tentjeen dan met een kampvuur
hijs nu weer puntigquote:
die van fiets?quote:
bel maar op nr 16 aan.quote:
daar ben ik het mee eens..quote:
das zomers wel erg chillquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
fucking chill juist
nee komt doordat ik aan t water woon, koude lucht enzo
klopt.. kan altijd goed slapen. zelfs zonder airco en onder de dekenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:10 schreef Clif het volgende:
[..]
das zomers wel erg chillis het tenminste niet bloedheet lijkt me
Iddquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kende em ja
Wat een schijtluis.
Hihi, letterlijk.
Mijne ook.quote:
on the rocckkkssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |