De I zit ook naast de Oquote:
En jij?quote:
Ik ruik voedselquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier ook. Maar ga er niet in
[..]
Kusjee
optyfen dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij bent die zeikerd over de meetfoto's.
En zo is het.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ooooooooh, jij was de harpoons!![]()
Nu herinner ik het me weer, dank U.
Hier niet.. tuin op het zuiden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de zon staat hier nog in de achtertuin
Ook tuin op het zuidenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:27 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hier niet.. tuin op het zuiden.![]()
In het park achter onze tuin nog wel.
Wij alleen nog aan de linkerkantquote:
Trainzequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:28 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga mijn spullen voor trainen pakken
Hier welquote:
Hap nou toch eens niet elke keer johquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij bent die zeikerd over de meetfoto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hap nou toch eens niet elke keer johJe verlaagt je eigen alleen maar tot mijn niveau als je zo door gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
JA MAAR HIER WEL!!quote:
Ik heb niemand afgezeken, in tegenstelling tot een niet nader te benoemen persoon. Bijzonder triest om met een soort van verbale woorddiarree over te gaan op trollen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef kanovinnie het volgende:zo'n wereldschuw mietje, die op zijn zolderkamer andere mensen afzeikt.
Respect kerel, jeweetz
droeftoeter
Nu je het zegt, even poepenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb niemand afgezeken, in tegenstelling tot een niet nader te benoemen persoon. Bijzonder triest om met een soort van verbale woorddiarree over te gaan op trollen.
Ervaringen opdoen voor de PUB-kaste, duh.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:31 schreef Desunoto het volgende:
Wat doet die mafkees van de KLB kaste hier?
Die komt er nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ervaringen opdoen voor de PUB-kaste, duh.
Klopt, we zijn allemaal levenloos.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef mstr het volgende:
Iedereen die hier post is in zekere zin triest
quote:
WELLES!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef mstr het volgende:
Iedereen die hier post is in zekere zin triest
Ik ookquote:
Emomichquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:35 schreef RenRen- het volgende:
Emsomething is ook weer weggerend
Hehe, anders wind je jezelf nog een keer op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:35 schreef RenRen- het volgende:
Emsomething is ook weer weggerend
'quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ervaringen opdoen voor de PUB-kaste, duh.
Want ik wind me op omdat jij er bent, zo spannend vind ik je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 18:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hehe, anders wind je jezelf nog een keer op.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:38 schreef liiszle het volgende:
ik ook.
Wadda?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:36 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij ben ik gerold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |