Paar pagina's terug alweer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
fuck. ik had hier toch ook gepost? waar issie heen
In KLB denk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
HOIquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
KLB.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
Ik wil een xtje met jou nachtvissenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:54 schreef liiszle het volgende:
t gaat way to fastquote:
dan ga ik daar even zoekenquote:
Haquote:
ohja .quote:
prima!quote:
erinquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
t gaat way to fast
[..]
dan ga ik daar even zoeken
[..]
Hadr in of druit?
[..]
ohja .
Nachtvissen, whehequote:
Eigenlijk zijn ze in PUB al te oud inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef Daniane het volgende:
Hoe dichter bij de nul....
je krijgt 5 min.quote:
░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░▓▓█░░░░██▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓░░░ ░░░░░░░▓█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓████▓▓░░ ░░░░░░░▓█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███░░░░░▓░ ░░░░░░░▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░█▓░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░█▓░░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░ ░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░ ░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░ ░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓░░░ ░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░ ░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░█████░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░████░░░░░▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░ ░▓░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░▓░▓▓░▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓░░ ░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓█▓▓███▓█▓▓▓▓▓░░░░░░░░░quote:
je mag mee hoor bartquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░▓▓█░░░░██▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓░░░ ░░░░░░░▓█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓████▓▓░░ ░░░░░░░▓█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███░░░░░▓░ ░░░░░░░▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░█▓░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░█▓░░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░ ░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░ ░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░ ░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██████▓▓░░░ ░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓████▓▓▓░░░ ░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░█████░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░████░░░░░▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░█░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓░░ ░▓░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓▓▓▓░░ ░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ ░░░▓░▓▓░▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓░░ ░░░░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓█▓▓███▓█▓▓▓▓▓░░░░░░░░░
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |