Ja precies. Vraag dan ten minste of ze een biscuitje met je wil gaan eten. Anders is het gewoon einde raad voor jou.quote:
Daar heb ik dus ook last van.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:10 schreef mstr het volgende:
Dan weer wel, dan weer niet.. Wie zal het zeggen en duidelijk maken?
Ik zal het zeggen: Nee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:10 schreef mstr het volgende:
Dan weer wel, dan weer niet.. Wie zal het zeggen en duidelijk maken?
Ik ook op haar joh, gekkie!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je bent niet verliefd op Junkie? Zij wel op jou geloof ik
Misschien helpt het om niet meer op zoek naar liefde te zijn op de mannen WC.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:46 schreef DH-Beef het volgende:
Helaas niet, kom de laatste tijd niet veel meisjes tegen :\
Wie is jouw beste vriendin?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:19 schreef ch0c0mel het volgende:
Ja, op mijn beste vriendin.. en dat al 2 jaar
Een meisje die al 2-3 jaar dezelfde vriend heeft, dus je snapt wel waar ik al heel lang op zit te broeden.quote:
Slecht idee.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:34 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Een meisje die al 2-3 jaar dezelfde vriend heeft, dus je snapt wel waar ik al heel lang op zit te broeden.
nou ja, het is langer dan ik met een meisje gehad heb.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
We hebben al bijna 4 maanden iets.
Zo beter?
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef 107846baz het volgende:
[..]
nou ja, het is langer dan ik met een meisje gehad heb.
FAIL!! oplossing botox sterktequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:57 schreef dralion13 het volgende:
al een redelijk lange tijd
durf alleen niet te vragen
heb nooit goeie ervaringen er mee gehad, de ene keer werd ik keihard in mijn gezicht uitgelachen, en er een lange tijd mee gepest op school, een andere keer werd ik door haar voor de rest van de tijd genegeerd (heeft bijna niks meer tegen me gezegt).
Zit nog wel bij mij op school, maar niet meer bij mij in de klas
Vanuit hem ook niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef Sylvana het volgende:
ja, vandaag 2 jaar samen met mn schatje en nee, dat is geen 1 april grap![]()
quote:
Werkt hij vaak langer door, of moet hij vaak weg 's avonds?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, zou ik wel knap vinden als ie het al 2 jaar volhoudt dan
nee hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkt hij vaak langer door, of moet hij vaak weg 's avonds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |