nee!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
ja!!@#
en die fipo ook, omfg mijn E-status groeid met 20 points, jeweetzquote:
Ik maak het maar al te graag meequote:
Ging je niet eens naar zo`n turk met een ijswagen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:40 schreef RenRen- het volgende:
Er stond een rij bij de ijssalon. En toen wou ik al niet meer.
Omdat het kanquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:40 schreef Onorgineel het volgende:
Waarom staat er in de op trouwens een meisje met zo'n gekleurd cube puzzel dingetje?
ik doe het om jou te pestenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:40 schreef nijnja het volgende:
Serieus ik ga mod worden en je bannen kanoman. Ik vond je altijd tof maar je bent echt gezakt op mijn ladder
We hebben er een! En z'n dingeltje is van Linkin Parkquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ging je niet eens naar zo`n turk met een ijswagen?
Idd, lapohunters.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:40 schreef nijnja het volgende:
Serieus ik ga mod worden en je bannen kanoman. Ik vond je altijd tof maar je bent echt gezakt op mijn ladder
ijscoman faalquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben er een! En z'n dingeltje is van Linkin Park!
Numb.!!
Anyhow.
Die komt in de winter, maar nooit in de zomer
Vertel, op wie ben je verliefdquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ben je verliefd? Vertel het hier #5
Het gaat om de grap. Wat een de clownquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Idd, lapohunters.
By the way, als mod kun je niet bannen pipo.
Gisteren zei MASD ook voor de grap dat ie me ging bannen. Wat een pipo.
quote:
Bwahah, hier altijd hetzelfde irri deuntjequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben er een! En z'n dingeltje is van Linkin Park!
Numb.!!
Anyhow.
Die komt in de winter, maar nooit in de zomer
what did i doquote:
TUDUDUDULULULLUquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja huh wtft vriest 20 graden gek
ja, maar wij hebben nu meer posts dan jou!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef Daniane het volgende:
HHHHHooooi.
vnv toch feest. yay.
oke uhmmmmmmmm ik ben verkleurdlekker in zon gezeten 3 daagjes achter elkaar, maar vandaag heeft de zon echt gepakt
quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, maar wij hebben nu meer posts dan jou jij!
Hoiquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:42 schreef Daniane het volgende:
HHHHHooooi.
vnv toch feest. yay.
oke uhmmmmmmmm ik ben verkleurdlekker in zon gezeten 3 daagjes achter elkaar, maar vandaag heeft de zon echt gepakt
Dan jouquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, maar wij hebben nu meer posts dan jou!
ik heb fansquote:
quote:
ja tof maar ik ken je nietquote:
Fail.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, maar wij hebben nu meer posts dan jou!
fietsquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja tof maar ik ken je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |