Helaas jah.quote:
Ik hoef geen tweedehands baksteenquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 18:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ze mag mijn DS overkopen voor 2 tientjes.
Ze mag mijn DS hebben, ik speel er toch nooit op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ze mag mijn DS overkopen voor 2 tientjes.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze mag mijn DS hebben, ik speel er toch nooit op.
Dan houd het op.quote:
Voor mij symboliseert Juicyhil ONZ in al haar facetten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef Juicyhil het volgende:
In hemel is het nog leuker, ga daar maar naartoe.
He joh, ik kom amper in ONZ.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor mij symboliseert Juicyhil ONZ in al haar facetten.
Wat heb ik je dan misdaan?quote:
En je staat voor Ajax. Dat zou al een positief aspect zijn tijdens de beoordeling voor de PUB-kaste.quote:
Sowwyquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heb ik je dan misdaan?Volgens mij heb ik in klb nooit iets tegen jou persoonlijk of iets gezegd??
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
En je staat voor Ajax. Dat zou al een positief aspect zijn tijdens de beoordeling voor de PUB-kaste.
Dat heeft daar geen invloed op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
He joh, ik kom amper in ONZ.
Flikker op met die kastequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
En je staat voor Ajax. Dat zou al een positief aspect zijn tijdens de beoordeling voor de PUB-kaste.
Ik gebruik mijn DS om vliegen tussen de 2 schermpjes te pletten. Of als knijptang om de frikandellen uit de frietpan te vissenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |