Ik ken mijn grenzenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
Komt er weer een vervolg over 3 minuten tong?
Feijenoord wordt weer een topclub
daar kan wat aan gedaan worden. Heb je betaald om ze te zien?quote:
80quote:
Nee, ben je gekquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar kan wat aan gedaan worden. Heb je betaald om ze te zien?
helaas pindakaas.quote:
He dat had nou origineel geweest.quote:
dan moet ik er ff een hoop verwijderenquote:
Hoeveel zijn het er dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet ik er ff een hoop verwijderen
daar mag ik geen uitspraken over doenquote:
weltrusten tongquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar mag ik geen uitspraken over doen
Als je een pimp abo neemt mag je ze inzien, of als je 4,50e overmaakt. Of als je iemand in de modcrew kent...... of als je mod bent natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:05 schreef Bos81 het volgende:
Hoe kun je zien hoeveel notes je hebt? of kan dat alleen via die bagger lay-out?
Daar kan ik natuurlijk niet aan beginnenquote:
leg dat maar eens uit in je dagelijkse leven dat je trusten eend zegtquote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:05 schreef Bos81 het volgende:
Hoe kun je zien hoeveel notes je hebt? of kan dat alleen via die bagger lay-out?
Ga jij lekker terug naar Chilequote:
maar ik heb hier ook gewoon internet hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
maar ik heb hier ook gewoon internet hoor![]()
Zielig he!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Terwijl de leerlingen maar zwoegen en zweten
* borisz ook al een terrasje heeft gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Ole het volgende:
Verder alles goed sezten?
* Ole gaat ook even een terrasje doen
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Ole het volgende:
Verder alles goed sezten?
* Ole gaat ook even een terrasje doen
proostquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:20 schreef Grulez het volgende:
lalala zon lalala bier lalala noorderplantsoen lalalalal
pas op met dat gewillige slurfje van je hè !quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:25 schreef sezten het volgende:
Nou wachten tot Maandag op antwoord denk ik!
Anders ga ik gewoon bij Ole laptoppen
Die zit al strak in pak.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pas op met dat gewillige slurfje van je hè !
toch wel een familiepak ?quote:
Klopt het dat ik aanquote:
klopt het dat ik eenquote:
Wilt niet laden bij mijquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:01 schreef Bjoro het volgende:
en voordat je gaat eerst nog even je haren fohnen natuurlijk !
Dat kloptquote:
Haijequote:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRR ISSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEE WWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:15 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRR ISSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEE WWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR
heeft ze de Bokkepruik op ?quote:
laat die D maar weg !quote:
Had ik het toch goed.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik post in het X-Factor subforum
Kom ik Grulez tegen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik post in het X-Factor subforum
Kom ik Grulez tegen
Yepquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek André van Duin.
Zit Buurman en Buuerman er nog in ?
quote:
heten tegenwoordig " whatever" als ik het goed zag !quote:
Ach whateverquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Bjoro het volgende:
heten tegenwoordig " whatever" als ik het goed zag !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach whatever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:36 schreef sezten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:09 schreef sezten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Wie ging er dood Bluezzie ?quote:
Ach ik kan toch niet slapenquote:
Ja weet ik maar er overlijdt toch altijd iemand in de laatste uitzending ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niemand, maar na 15 jaar houdt die serie gewoon op.
Dat is tegenwoordig niet meer, ze houden liever een open eind mocht het toch nog is terugkerenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar er overlijdt toch altijd iemand in de laatste uitzending ?
Net als bij Swiebertje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet meer, ze houden liever een open eind mocht het toch nog is terugkeren
Doen de batterijen van Tarzan het nog ?quote:
Ja, ze vonden het mooi. Ga nou de terrasstoelen maar buiten zettenquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:16 schreef Paul het volgende:
Vonden jullie het mooi ja het liedje voor SCH
Ja hoor, heeft Pinkpop je al geboekt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:16 schreef Paul het volgende:
Vonden jullie het mooi ja het liedje voor SCH
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hier staat het aantal. Voor het inzien moet je dokken.
Ohh tong´s tijdquote:
Waarom was je er niet, sezten?quote:
Er reden geen bussen terugquote:
geen beloning in het Keldertje?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ze vonden het mooi. Ga nou de terrasstoelen maar buiten zetten
Nee eerst de spanning opbouwenquote:
Precies. Óf je gaat door tot er weer bussen rijden, óf je belandt bij een dame in bed.quote:
Die goal is geniaalquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
Doelpunt van het jaar ?
Post hier mooie doelpunten uit het seizoen 2008/2009 #2
aha ik heb er 13 blijktquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hier staat het aantal. Voor het inzien moet je dokken.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:37 schreef rubbereend het volgende:oi
Ik word oom, mijn zusje is zwanger
[..]
aha ik heb er 13 blijkt
ik ben blij dat je mijn grapje even uitlegtquote:
Duits bier?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:43 schreef borisz het volgende:
Vandaag een Aecht Schlenkerla Rauchbier Märzen open getrokken, even wennen maar wel lekker.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben blij dat je mijn grapje even uitlegt
quote:
Hoeveel graden wil je? 3 of is dat te fris?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Mag het ook fris zijn?
maar natuurlijkquote:
Ik wist niet dat je naar de hoeren gingquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:43 schreef borisz het volgende:
Vandaag een Aecht Schlenkerla Rauchbier Märzen open getrokken, even wennen maar wel lekker.
7-up graagquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar natuurlijk
kies maar uit
[ afbeelding ]
Doe er bier bij en je hebt een Shandyquote:
sneeuwittje, shandy kun je kopenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe er bier bij en je hebt een Shandy
omg dat kwam ik net achter de schermen tegenquote:
wat denk je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:42 schreef sezten het volgende:
Gefeliciteerd Rubbie![]()
Eet jij ook kakerlakken op je kaaspannekoek?
Denk het wel.quote:
sorry ik woon niet op een boerderijquote:
Hey leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:37 schreef rubbereend het volgende:
oi
Ik word oom, mijn zusje is zwanger
[..]
aha ik heb er 13 blijkt
als die kleine kan lopen kan er bier voor ome maarten gehaald wordenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey leukgefeliciteerd, je wordt vast een toffe oom
2 punten ingelopen op SCHquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:36 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
Was er nog voetbal vanavond ?
PSV´ers zijn boeren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sorry ik woon niet op een boerderij
neequote:Op zaterdag 4 april 2009 23:58 schreef sezten het volgende:
[..]
PSV´ers zijn boeren.![]()
Maar snapte je de woordgrappen wel?
Jij eet ze op!quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 00:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij eet ze op!
Kakkerlakken (Feyenoorders) op je kaas(AZers)pannenkoek(Ajacieden)![]()
Alleen gezien de stand op dit moment klopt het niet helemaal. De voorgaande jaren wel![]()
Wat is datquote:
quote:
je kan ook naar leuke muziek luisterenquote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Zit ik naar een docu over Within Temptation te kijkenWaarom doe ik toch niks met mijn leven?
Word professioneel pokeraar.quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Zit ik naar een docu over Within Temptation te kijkenWaarom doe ik toch niks met mijn leven?
Sorry ik ken er heel veel niet, wel SEX en VBL en OLE.quote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Memory Lane
het subforum over "vroeger"
Al een tijd geloof ikquote:
Op de BBC de herhaling van de Grand National.quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Jaquote:
Dat paarden hun nek breken in een race omdat de hekken te hoog zijn.quote:
Ja, gruwelijk, maar adt vind je toch niet echt leuk. Ik ben altijd voor de paarden waar niemand meer op zit.quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat paarden hun nek breken in een race omdat de hekken te hoog zijn.
Ja maar hij belangrijkere dingen momenteel. Hij heeft K en is met onderzoeken bezig.quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef popolon het volgende:
Ik zit college basketball te kijken, zit 70.000 man in het stadion.![]()
tong, bel je It maatje even man.
Ik ookquote:Op zondag 5 april 2009 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, gruwelijk, maar adt vind je toch niet echt leuk. Ik ben altijd voor de paarden waar niemand meer op zit.
QFTquote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Cool.quote:Op zondag 5 april 2009 00:40 schreef popolon het volgende:
Yep final four. Eindelijk weer eens feest in Detroit.
Da's lang geleden zeg.
Ankie wordt toch altijd keurig geïnterviewd?quote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan ze die winnaar uitgebreid interviewen. Waarom het paard niet???
Bij Ankie maakten ze ook geen onderscheidquote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan ze die winnaar uitgebreid interviewen. Waarom het paard niet???
Ik moet de hele dag Nick helpen op zijn werkquote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Morgen een mooie sportdag in Nederland Popolon. Ronde van Vlaanderen en Marathon van Rotterdam plus al het voetballen.
Maar het mooiste is heel de dag vanaf 10 uur ot laat in de avond een extra Studio Sport vanwegen het 50 jarig jubileum van het programma.
Jammer man ik verheug me op alle oude beelden.quote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet de hele dag Nick helpen op zijn werkHeb ik beloofd.
Ik was lekker eerderquote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Ankie maakten ze ook geen onderscheid
Maar ik verwoorde het leukerquote:
Poolster uit blijft een lastige wedstrijdquote:Op zondag 5 april 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik verwoorde het leuker
Trouwens genoten van jullie overwinning
Ronde van Vlaanderen is altijd leuk.quote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Morgen een mooie sportdag in Nederland Popolon. Ronde van Vlaanderen en Marathon van Rotterdam plus al het voetballen.
Maar het mooiste is heel de dag vanaf 10 uur ot laat in de avond een extra Studio Sport vanwegen het 50 jarig jubileum van het programma.
Je volgt je favoriete club niet meer ?quote:Op zondag 5 april 2009 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ronde van Vlaanderen is altijd leuk.Voetbal ken ik niet, sorry. Ik ben meer de mannelijke Bluezz nou.
FC Limburg.quote:
Van mij mag AZ het ook worden.quote:Op zondag 5 april 2009 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
FC Limburg.
Ik ben nu voor AZ tong. Sorry.
quote:
Dan onderschat je Differdinge en Dudelange.quote:Op zondag 5 april 2009 01:04 schreef sezten het volgende:
[..]
AZ speelt ook het mooiste voetbal van de beneluxse velden.
ik heb al gezegd dat ik hem of haar 2 benig ga leren voetballen. Kan rubbereend straks de zaakwaarnemer spelen als hij of zij bij Sparta de sterspeler is!quote:Op zondag 5 april 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
Rubber leuk dat je oom wordt.
Ik weet nog dat ik voor het eerst oom werd.
Werd ik gebekld door een huilende ma dat Jelle was geboren. Ik stond op dat moment te pissen op m'n werk.
Zoeiets vergeet je nooit.
Heb toen miniatuur voetbalschoenen gekocht en bij mijn broer door de brievenbus gegooid. Die was nog in het zieknhuis.
Waren zijn eerste voetbalschoenen.
De Ajax-indoctrinatie kwam later.
quote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet de hele dag Nick helpen op zijn werkHeb ik beloofd.
quote:Op zondag 5 april 2009 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan onderschat je Differdinge en Dudelange.
gewoon?quote:Op zondag 5 april 2009 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mij mag AZ het ook worden.
Volgend jaar gewoon Ajax weer.
Meteen er in rammen.quote:Op zondag 5 april 2009 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb al gezegd dat ik hem of haar 2 benig ga leren voetballen. Kan rubbereend straks de zaakwaarnemer spelen als hij of zij bij Sparta de sterspeler is!
en beide? Hoe sluiten de seizoenen op elkaar aan?quote:Op zondag 5 april 2009 01:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Meteen er in rammen.
Ik laat mijn zoon linkshandig gooien. Left handed relief pitcher, goud geld. zit ik mooi goed later.
Als 'ie drie meter wordt dan gaan we basketballen denk ik.
Niet. Helaas.quote:Op zondag 5 april 2009 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en beide? Hoe sluiten de seizoenen op elkaar aan?
quote:
Je moet het pushen rubber, niks van dat halfzachte.quote:Op zondag 5 april 2009 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]bummer
Dan wordt het maar wat papa het leukste vindt
dank voor de tip!quote:Op zondag 5 april 2009 01:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Je moet het pushen rubber, niks van dat halfzachte.
Ik ben eerder bang dat 'ie zich aansluit bij Al Qaida. Hij gooit alles naar de knoppen.quote:Op zondag 5 april 2009 01:20 schreef tong80 het volgende:
De zoon van Popolon wordt gewoon een Deion Saundersje
Ben je jarigquote:Op zondag 5 april 2009 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zojuist van de 77 jaar naar de 51 jaar gegaan
Op de wii![]()
Het moeilijkste vind ik baseball
dan is het meer een Palestijntjequote:Op zondag 5 april 2009 01:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat 'ie zich aansluit bij Al Qaida. Hij gooit alles naar de knoppen.
vandaag jarig: http://fotoboek.fok.nl/bluezzzquote:
Dat kan ook nog.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 01:29 schreef rubbereend het volgende:
vandaag jarig: http://fotoboek.fok.nl/bluezzz
Nee, je kan met de wii (een computer/tv/interaktief spel) een trainingsschema doen waar je dus je leeftijd mee naar beneden kan halenquote:
Al eerder gevraagd aan de FA's om deze user te vragen een andere naam te laten nemen vanwege de verwarring, maar daar is nooit op gereageerd.quote:Op zondag 5 april 2009 01:52 schreef Bluezz het volgende:
Dat ben ik niet.
Dat is bluezzz en ik ben Bluezz.
Ik zet meteen hoog ik, jeugd bij PSV, minimaalquote:Op zondag 5 april 2009 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb al gezegd dat ik hem of haar 2 benig ga leren voetballen. Kan rubbereend straks de zaakwaarnemer spelen als hij of zij bij Sparta de sterspeler is!
quote:
ze wonen vlakbij het Kasteelquote:Op zondag 5 april 2009 09:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zet meteen hoog ik, jeugd bij PSV, minimaal
Vingerhoedskruid?quote:Op zondag 5 april 2009 16:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb 50 mensen aan een date met een plant geholpen, goed he
Jeugdsentiment.quote:Op zondag 5 april 2009 17:40 schreef Ole het volgende:
Mart en Jan halen herinneringen op uit de prehistorie
inderdaad, alleen volgende keer graag op tijd naar het wielrennenquote:
Ik wist het welquote:Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef Ole het volgende:
Ik ga blowen![]()
tot vannacht
lekker morgen vrijgenomen
Je krijgt een cadeautje van Ambro erbijquote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Speciale De Reünie over 50 jaar Studio Sport
Preciesquote:Op zondag 5 april 2009 20:16 schreef sezten het volgende:
Ja dat vond ik dus ook, vage gast.![]()
Het is toch gewoon een apart programma en het is helemaal niet Studio Sport zelf, waar hij de link van neerzette bij z´n slotje.
het lijkt mij leuker als alles rond het jubileum bij elkaar in één topic staatquote:Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
Die vent is echt triest bezig. Heeft de pik op me en doet alles om me dwars te zitten.
Is toch een normaal topic
Half tien man.quote:Op zondag 5 april 2009 21:35 schreef Bjoro het volgende:
ik ga lekker slapen...althans, dat is wel mijn voornemen
Ohja bedankt.quote:
Ik kijk op zondag eredivisie en dan RTVNH sportquote:Op zondag 5 april 2009 23:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Ohja bedankt.
Ik stond net nog te denken, wat kijk ik nou standaard op een zondagavond. En ik zou eigenlijk een agenda moeten hebben om niet te vergeten wat ik allemaal wil kijken aan series elke week.
CSI, Bones, NCIS, The Shield, Studio Voetbal etc.
Weet ook niet eens wanneer deze allemaal te zien zijn buiten SV![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |