Had ik het toch goed.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik post in het X-Factor subforum
Kom ik Grulez tegen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik post in het X-Factor subforum
Kom ik Grulez tegen
Yepquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek André van Duin.
Zit Buurman en Buuerman er nog in ?
quote:
heten tegenwoordig " whatever" als ik het goed zag !quote:
Ach whateverquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Bjoro het volgende:
heten tegenwoordig " whatever" als ik het goed zag !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach whatever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:36 schreef sezten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:09 schreef sezten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Wie ging er dood Bluezzie ?quote:
Ach ik kan toch niet slapenquote:
Ja weet ik maar er overlijdt toch altijd iemand in de laatste uitzending ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niemand, maar na 15 jaar houdt die serie gewoon op.
Dat is tegenwoordig niet meer, ze houden liever een open eind mocht het toch nog is terugkerenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar er overlijdt toch altijd iemand in de laatste uitzending ?
Net als bij Swiebertje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet meer, ze houden liever een open eind mocht het toch nog is terugkeren
Doen de batterijen van Tarzan het nog ?quote:
Ja, ze vonden het mooi. Ga nou de terrasstoelen maar buiten zettenquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:16 schreef Paul het volgende:
Vonden jullie het mooi ja het liedje voor SCH
Ja hoor, heeft Pinkpop je al geboekt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:16 schreef Paul het volgende:
Vonden jullie het mooi ja het liedje voor SCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |