Had ik het toch goed.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik post in het X-Factor subforum
Kom ik Grulez tegen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik post in het X-Factor subforum
Kom ik Grulez tegen
Yepquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek André van Duin.
Zit Buurman en Buuerman er nog in ?
quote:
heten tegenwoordig " whatever" als ik het goed zag !quote:
Ach whateverquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Bjoro het volgende:
heten tegenwoordig " whatever" als ik het goed zag !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach whatever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:36 schreef sezten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:09 schreef sezten het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Wie ging er dood Bluezzie ?quote:
Ach ik kan toch niet slapenquote:
Ja weet ik maar er overlijdt toch altijd iemand in de laatste uitzending ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niemand, maar na 15 jaar houdt die serie gewoon op.
Dat is tegenwoordig niet meer, ze houden liever een open eind mocht het toch nog is terugkerenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar er overlijdt toch altijd iemand in de laatste uitzending ?
Net als bij Swiebertje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet meer, ze houden liever een open eind mocht het toch nog is terugkeren
Doen de batterijen van Tarzan het nog ?quote:
Ja, ze vonden het mooi. Ga nou de terrasstoelen maar buiten zettenquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:16 schreef Paul het volgende:
Vonden jullie het mooi ja het liedje voor SCH
Ja hoor, heeft Pinkpop je al geboekt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:16 schreef Paul het volgende:
Vonden jullie het mooi ja het liedje voor SCH
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hier staat het aantal. Voor het inzien moet je dokken.
Ohh tong´s tijdquote:
Waarom was je er niet, sezten?quote:
Er reden geen bussen terugquote:
geen beloning in het Keldertje?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ze vonden het mooi. Ga nou de terrasstoelen maar buiten zetten
Nee eerst de spanning opbouwenquote:
Precies. Óf je gaat door tot er weer bussen rijden, óf je belandt bij een dame in bed.quote:
Die goal is geniaalquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
Doelpunt van het jaar ?
Post hier mooie doelpunten uit het seizoen 2008/2009 #2
aha ik heb er 13 blijktquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hier staat het aantal. Voor het inzien moet je dokken.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:37 schreef rubbereend het volgende:oi
Ik word oom, mijn zusje is zwanger
[..]
aha ik heb er 13 blijkt
ik ben blij dat je mijn grapje even uitlegtquote:
Duits bier?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:43 schreef borisz het volgende:
Vandaag een Aecht Schlenkerla Rauchbier Märzen open getrokken, even wennen maar wel lekker.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben blij dat je mijn grapje even uitlegt
quote:
Hoeveel graden wil je? 3 of is dat te fris?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Mag het ook fris zijn?
maar natuurlijkquote:
Ik wist niet dat je naar de hoeren gingquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:43 schreef borisz het volgende:
Vandaag een Aecht Schlenkerla Rauchbier Märzen open getrokken, even wennen maar wel lekker.
7-up graagquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar natuurlijk
kies maar uit
[ afbeelding ]
Doe er bier bij en je hebt een Shandyquote:
sneeuwittje, shandy kun je kopenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe er bier bij en je hebt een Shandy
omg dat kwam ik net achter de schermen tegenquote:
wat denk je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:42 schreef sezten het volgende:
Gefeliciteerd Rubbie![]()
Eet jij ook kakerlakken op je kaaspannekoek?
Denk het wel.quote:
sorry ik woon niet op een boerderijquote:
Hey leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:37 schreef rubbereend het volgende:
oi
Ik word oom, mijn zusje is zwanger
[..]
aha ik heb er 13 blijkt
als die kleine kan lopen kan er bier voor ome maarten gehaald wordenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey leukgefeliciteerd, je wordt vast een toffe oom
2 punten ingelopen op SCHquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:36 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
Was er nog voetbal vanavond ?
PSV´ers zijn boeren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sorry ik woon niet op een boerderij
neequote:Op zaterdag 4 april 2009 23:58 schreef sezten het volgende:
[..]
PSV´ers zijn boeren.![]()
Maar snapte je de woordgrappen wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |