quote:Op zondag 5 april 2009 00:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij eet ze op!
Kakkerlakken (Feyenoorders) op je kaas(AZers)pannenkoek(Ajacieden)![]()
Alleen gezien de stand op dit moment klopt het niet helemaal. De voorgaande jaren wel![]()
Wat is datquote:
quote:
je kan ook naar leuke muziek luisterenquote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Zit ik naar een docu over Within Temptation te kijkenWaarom doe ik toch niks met mijn leven?
Word professioneel pokeraar.quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Zit ik naar een docu over Within Temptation te kijkenWaarom doe ik toch niks met mijn leven?
Sorry ik ken er heel veel niet, wel SEX en VBL en OLE.quote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Memory Lane
het subforum over "vroeger"
Al een tijd geloof ikquote:
Op de BBC de herhaling van de Grand National.quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Jaquote:
Dat paarden hun nek breken in een race omdat de hekken te hoog zijn.quote:
Ja, gruwelijk, maar adt vind je toch niet echt leuk. Ik ben altijd voor de paarden waar niemand meer op zit.quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat paarden hun nek breken in een race omdat de hekken te hoog zijn.
Ja maar hij belangrijkere dingen momenteel. Hij heeft K en is met onderzoeken bezig.quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef popolon het volgende:
Ik zit college basketball te kijken, zit 70.000 man in het stadion.![]()
tong, bel je It maatje even man.
Ik ookquote:Op zondag 5 april 2009 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, gruwelijk, maar adt vind je toch niet echt leuk. Ik ben altijd voor de paarden waar niemand meer op zit.
QFTquote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Cool.quote:Op zondag 5 april 2009 00:40 schreef popolon het volgende:
Yep final four. Eindelijk weer eens feest in Detroit.
Da's lang geleden zeg.
Ankie wordt toch altijd keurig geïnterviewd?quote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan ze die winnaar uitgebreid interviewen. Waarom het paard niet???
Bij Ankie maakten ze ook geen onderscheidquote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan ze die winnaar uitgebreid interviewen. Waarom het paard niet???
Ik moet de hele dag Nick helpen op zijn werkquote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Morgen een mooie sportdag in Nederland Popolon. Ronde van Vlaanderen en Marathon van Rotterdam plus al het voetballen.
Maar het mooiste is heel de dag vanaf 10 uur ot laat in de avond een extra Studio Sport vanwegen het 50 jarig jubileum van het programma.
Jammer man ik verheug me op alle oude beelden.quote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet de hele dag Nick helpen op zijn werkHeb ik beloofd.
Ik was lekker eerderquote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Ankie maakten ze ook geen onderscheid
Maar ik verwoorde het leukerquote:
Poolster uit blijft een lastige wedstrijdquote:Op zondag 5 april 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik verwoorde het leuker
Trouwens genoten van jullie overwinning
Ronde van Vlaanderen is altijd leuk.quote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Morgen een mooie sportdag in Nederland Popolon. Ronde van Vlaanderen en Marathon van Rotterdam plus al het voetballen.
Maar het mooiste is heel de dag vanaf 10 uur ot laat in de avond een extra Studio Sport vanwegen het 50 jarig jubileum van het programma.
Je volgt je favoriete club niet meer ?quote:Op zondag 5 april 2009 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ronde van Vlaanderen is altijd leuk.Voetbal ken ik niet, sorry. Ik ben meer de mannelijke Bluezz nou.
FC Limburg.quote:
Van mij mag AZ het ook worden.quote:Op zondag 5 april 2009 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
FC Limburg.
Ik ben nu voor AZ tong. Sorry.
quote:
Dan onderschat je Differdinge en Dudelange.quote:Op zondag 5 april 2009 01:04 schreef sezten het volgende:
[..]
AZ speelt ook het mooiste voetbal van de beneluxse velden.
ik heb al gezegd dat ik hem of haar 2 benig ga leren voetballen. Kan rubbereend straks de zaakwaarnemer spelen als hij of zij bij Sparta de sterspeler is!quote:Op zondag 5 april 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
Rubber leuk dat je oom wordt.
Ik weet nog dat ik voor het eerst oom werd.
Werd ik gebekld door een huilende ma dat Jelle was geboren. Ik stond op dat moment te pissen op m'n werk.
Zoeiets vergeet je nooit.
Heb toen miniatuur voetbalschoenen gekocht en bij mijn broer door de brievenbus gegooid. Die was nog in het zieknhuis.
Waren zijn eerste voetbalschoenen.
De Ajax-indoctrinatie kwam later.
quote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet de hele dag Nick helpen op zijn werkHeb ik beloofd.
quote:Op zondag 5 april 2009 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan onderschat je Differdinge en Dudelange.
gewoon?quote:Op zondag 5 april 2009 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mij mag AZ het ook worden.
Volgend jaar gewoon Ajax weer.
Meteen er in rammen.quote:Op zondag 5 april 2009 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb al gezegd dat ik hem of haar 2 benig ga leren voetballen. Kan rubbereend straks de zaakwaarnemer spelen als hij of zij bij Sparta de sterspeler is!
en beide? Hoe sluiten de seizoenen op elkaar aan?quote:Op zondag 5 april 2009 01:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Meteen er in rammen.
Ik laat mijn zoon linkshandig gooien. Left handed relief pitcher, goud geld. zit ik mooi goed later.
Als 'ie drie meter wordt dan gaan we basketballen denk ik.
Niet. Helaas.quote:Op zondag 5 april 2009 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en beide? Hoe sluiten de seizoenen op elkaar aan?
quote:
Je moet het pushen rubber, niks van dat halfzachte.quote:Op zondag 5 april 2009 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]bummer
Dan wordt het maar wat papa het leukste vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |