quote:Op zondag 5 april 2009 00:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij eet ze op!
Kakkerlakken (Feyenoorders) op je kaas(AZers)pannenkoek(Ajacieden)![]()
Alleen gezien de stand op dit moment klopt het niet helemaal. De voorgaande jaren wel![]()
Wat is datquote:
quote:
je kan ook naar leuke muziek luisterenquote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Zit ik naar een docu over Within Temptation te kijkenWaarom doe ik toch niks met mijn leven?
Word professioneel pokeraar.quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Zit ik naar een docu over Within Temptation te kijkenWaarom doe ik toch niks met mijn leven?
Sorry ik ken er heel veel niet, wel SEX en VBL en OLE.quote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Memory Lane
het subforum over "vroeger"
Al een tijd geloof ikquote:
Op de BBC de herhaling van de Grand National.quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Jaquote:
Dat paarden hun nek breken in een race omdat de hekken te hoog zijn.quote:
Ja, gruwelijk, maar adt vind je toch niet echt leuk. Ik ben altijd voor de paarden waar niemand meer op zit.quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat paarden hun nek breken in een race omdat de hekken te hoog zijn.
Ja maar hij belangrijkere dingen momenteel. Hij heeft K en is met onderzoeken bezig.quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef popolon het volgende:
Ik zit college basketball te kijken, zit 70.000 man in het stadion.![]()
tong, bel je It maatje even man.
Ik ookquote:Op zondag 5 april 2009 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, gruwelijk, maar adt vind je toch niet echt leuk. Ik ben altijd voor de paarden waar niemand meer op zit.
QFTquote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
Cool.quote:Op zondag 5 april 2009 00:40 schreef popolon het volgende:
Yep final four. Eindelijk weer eens feest in Detroit.
Da's lang geleden zeg.
Ankie wordt toch altijd keurig geïnterviewd?quote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan ze die winnaar uitgebreid interviewen. Waarom het paard niet???
Bij Ankie maakten ze ook geen onderscheidquote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan ze die winnaar uitgebreid interviewen. Waarom het paard niet???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |