Ik heb dus sinds een maand of 3 een mooie Acer laptop, besteld bij de wehkamp.
Het is een
Acer Aspire 6530G-703G32MN quote:
Acer Aspire 6530G-703G32MN: 16 inch multimediamachine
Entertainment van de hoogste kwaliteit staat centraal bij de Acer Aspire 6530G-703G32MN. Zijn 16 inch breedbeeldscherm doet geen concessies en combineert gebruiksgemak met een haarscherpe blik op het grafisch geweld van de bloedsnelle Ati Radeon HD3650-videokaart. De estethische verwennerij houdt hier niet op, want ook de stijlvolle donkere behuizing is aangenaam aan de ogen.
![]()
Nu heb ik het volgende probleem.
Soms zomaar uit het niets draait het beeld echt door. Er komen dan allemaal verticale groene/rode/blauwe/paarse strepen op mijn beeld. Soms gaat dan ook mijn hele beeld (niet het beeldscherm, echt gewoon de internet browser+taakbalk en alles) een stukje naar beneden en naar boven, en dat een aantal keer.
Nu wilt het zo zijn dat als ik op de rand van het beeldscherm druk (op de plek waar ¨Acer¨ staat, die rand) het in eens stopt.
Graag zou ik hier enige feedback over ontvangen mocht jij denken te weten wat dit kan betekenen.
Hieronder een kleine illustratie wat het misschien wat helderder kan maken:
![]()
Wit zou in deze de achtergrond zijn.
Even ter info: Als ik een game draai, kan mijn videokaart 88º heet worden (gemeten met SIW.
Mijn processor wordt dan ook rond de 88º graden en het beeldscherm zelf zelfs 92º.
Ik zat er aan te denken of het misschien zo zou zijn dat er iets gesmolten is, of gewoon te heet is geworden om nog volledig en maximaal te presteren.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.